BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: WMP 2e ronde dag 4: Van Barneveld verliest van Justin Pipe

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Albertvan
 Albertvan - woensdag 24 juli 2013 - 14:28   quote  deeplink  
De manier waarop van Barneveld stond te gooien was minderwaardig te noemen. Het bekende gezicht dat hij trok maar ook de pijlen die soms achteloos werden gegooid. Daar blijven fans voor thuis. Zo'n wedstrijd is niet om aan te zien en ik vind dat dit niet meer op de tv moet komen.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 juli 2013 - 15:33   quote  deeplink  
Misschien moet je alles wat beter lezen voordat je dit gaat schrijven.
Van Barneveld heeft suiker en het is al langer bekend dat als hij lange wedstrijden gooit daar gigantisch veel last van heeft. Op het podium in de winter gardens in Blackpool gisteren was het bijna 48 graden.

Bovendien speelt hij tegen de op dit moment sloomste speler van de PDC, Justin Pipe. Vaak gaat van Barneveld daardoor zelfs onbewust langzamer gooien en raakt hij zijn ritme.

Je kon van te voren al weten dat het niet om aan te zien zou zijn. En dat ligt echt aan Pipe en niet aan Barney.

Maar ach als je dan een toetje krijgt met The Power tegen The ranging bull is de avond alweer goed gemaakt.

Maak me overigens wel zorgen over Mighty Mike, vind hem toch ietsje minder de laatste weken wordt een leuke wedstrijd vanavond tegen Snakebite
Albertvan
 Albertvan - woensdag 24 juli 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Is dat nou arrogantie of domheid, om mij te zeggen dat ik beter moet lezen. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je dom bent om de houding van van Barneveld aan suikerziekte op te hangen!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 24 juli 2013 - 20:19   quote  deeplink  
Wat een onzin Loetje, jammer dat je het voor hem opneem. Eens met Albert!
Is niet de eerste keer dat die jankert er zo bij staat, ligt altijd aan van alles maar nooit aan Barney zelf.
Als ik die man zie, ben ik altijd ineens voor die ander..
Wat een walgelijk vertoon zeg!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 24 juli 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 20:17 schreef Albertvan het volgende:
Is dat nou arrogantie of domheid, om mij te zeggen dat ik beter moet lezen. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je dom bent om de houding van van Barneveld aan suikerziekte op te hangen!
Eens!
Loetje
 Loetje - woensdag 24 juli 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 20:17 schreef Albertvan het volgende:
Is dat nou arrogantie of domheid, om mij te zeggen dat ik beter moet lezen. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je dom bent om de houding van van Barneveld aan suikerziekte op te hangen!
Ga er zelf staan. Ik kon me in dit geval volledig vinden in zijn houding. Is ook wel eens anders.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 juli 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 20:19 schreef hoogvliet010 het volgende:
Wat een onzin Loetje, jammer dat je het voor hem opneem. Eens met Albert!
Is niet de eerste keer dat die jankert er zo bij staat, ligt altijd aan van alles maar nooit aan Barney zelf.
Als ik die man zie, ben ik altijd ineens voor die ander..
Wat een walgelijk vertoon zeg!
Mag jij vinden. Elke mening is anders.
Blijf het oneens vinden.
Ken bijna alle Nederlandse darters persoonlijk dus weet zelf vaak wel wat ze doen of last van hebben
Sam100
 Sam100 - donderdag 25 juli 2013 - 01:36   quote  deeplink  
Er ligt heel veel aan suiker! mijn eigen vrouw heeft het al jaren, maar niemand hoort haar erover. Bulshit, van Barneveld is geen vechter geeft het snel op. Niet lullen maar poetsen.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juli 2013 - 03:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 01:36 schreef Sam100 het volgende:
Er ligt heel veel aan suiker! mijn eigen vrouw heeft het al jaren, maar niemand hoort haar erover. Bulshit, van Barneveld is geen vechter geeft het snel op. Niet lullen maar poetsen.
Jup hij geeft snel op. Daarom heeft hij 5 jaar lang elk toernooi bij de eerste ronde zijn wedstrijden verloren en is hij nu weer op de weg terug. Ga jij met zware suiker maar eens met 48 graden op een podium gooien tegen een godsgruwelijk trage Pipe
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 25 juli 2013 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Elke mening is anders.
Blijf het oneens vinden.
Ken bijna alle Nederlandse darters persoonlijk dus weet zelf vaak wel wat ze doen of last van hebben
Precies, elke mening is anders. Maak ook niet uit, zou raar zijn als we het allemaal eens zouden zijn :)
Maar ik blijf het een wanvertoning vinden, arrogante kwal.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 25 juli 2013 - 11:12   quote  deeplink  
En op andere toernooien waar het dan minder warm is, heeft meneertje exact de zelfde houding als het ff tegen zit.
Bah, zie geen andere speler die dat zo als Barney doet.
Verwent en verwaand kereltje is het!
Albertvan
 Albertvan - donderdag 25 juli 2013 - 11:47   quote  deeplink  
Ah, je kent de Nederlandse darters persoonlijk, nou dan zou je van Barneveld het advies kunnen geven om af te vallen want dan verdwijnt zijn suiker ook wel. Denk je niet!
Tot die tijd mogen ze hem van mij van de tv weren. Het gaat tenslotte ook om mijn plezier en dat zie ik met zijn gezicht en gedrag behoorlijk naar de sodemieter gaan.

En wat betreft dat langzame gooien daar wordt door vele Nederlandse darters en journalisten van gezegd dat het nogal mee valt om tegen te spelen als je je kan voorbereiden. En wat dan nog, dan speelt iemand langzaam. Het is topsport! Dan kan je niet zeiken over suiker en langzaam.
Heb je trouwens het laatste nieuws al gehoord van onze Barney....hij heeft flights met de naam "Bedankt Loetje" er op, aangeschaft. Hij was je adres vergeten anders had hij je een kaartje gestuurd :)
tilburgertje
 tilburgertje - donderdag 25 juli 2013 - 11:50   quote  deeplink  
zit ook alle wedstrijden te kijken , en het mag best gezegd worden barney was gewoon slecht aan het gooien , je kan immers niet altijdt de beste zijn . het feit dat hij zo sip keek toen hij aan het verliezen was is een stukje eigenwaarde wat hij totaal kwijt was en ja als je dan de moed meteen opgeeft dan wint de ander en verdiend die piper was gewoon te sterk op dat moment en het is altijdt zo de sterkste die wint simpel . overigens vind ik persoonlijk dat barney niet echt meer zo sterk is als hij ooit was hij laat te veel kansen liggen mischien moet hij toch maar weer post bode worden :)
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juli 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 11:47 schreef Albertvan het volgende:
Ah, je kent de Nederlandse darters persoonlijk, nou dan zou je van Barneveld het advies kunnen geven om af te vallen want dan verdwijnt zijn suiker ook wel. Denk je niet!
Tot die tijd mogen ze hem van mij van de tv weren. Het gaat tenslotte ook om mijn plezier en dat zie ik met zijn gezicht en gedrag behoorlijk naar de sodemieter gaan.

En wat betreft dat langzame gooien daar wordt door vele Nederlandse darters en journalisten van gezegd dat het nogal mee valt om tegen te spelen als je je kan voorbereiden. En wat dan nog, dan speelt iemand langzaam. Het is topsport! Dan kan je niet zeiken over suiker en langzaam.
Heb je trouwens het laatste nieuws al gehoord van onze Barney....hij heeft flights met de naam "Bedankt Loetje" er op, aangeschaft. Hij was je adres vergeten anders had hij je een kaartje gestuurd :)
Haha de flights heb ik net binnen gehad.
Zijn overgewicht is zijn eigen schuld, dat ben ik met je eens, maar op de tv podiums is het echt snijheet. Jaques Nieuwlaat kan zeggen dat langzaam spelen geen probleem is maar deze man gooit zelf nog trager dan Dennis Priestley. Bovendien callt hij meestal wedstrijden dus snap ik ook niet waar hij dat vandaan haalt.

Ik heb op de Hemeco open tegen Dennis smith gespeeld, ook een beetje het tempo van Pipe, ik gooi heel snel dus had daar bijzonder veel last van. Je kunt niet in je eigen tempo gooien.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juli 2013 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 11:50 schreef tilburgertje het volgende:
zit ook alle wedstrijden te kijken , en het mag best gezegd worden barney was gewoon slecht aan het gooien , je kan immers niet altijdt de beste zijn . het feit dat hij zo sip keek toen hij aan het verliezen was is een stukje eigenwaarde wat hij totaal kwijt was en ja als je dan de moed meteen opgeeft dan wint de ander en verdiend die piper was gewoon te sterk op dat moment en het is altijdt zo de sterkste die wint simpel . overigens vind ik persoonlijk dat barney niet echt meer zo sterk is als hij ooit was hij laat te veel kansen liggen mischien moet hij toch maar weer post bode worden :)
De Barney van 5 jaar geleden is er niet meer inderdaad, zal ook nooit meer de oude worden. Maar laatste half jaar was het weer stukken beter.

Het probleem bij hem is dat hij je precies laat merken als het niet loopt. Hij gaat om zich heen staren en klinkt voortdurend met zijn hoofd.als tegenstander weet je dan dat je hem hebt. Dat is voor mijn zijn minpunt. Hij is een denker. Als je hem vergelijkt met Van Gerwen... die denkt niet na en gooit gewoon.

Overigens moet ik maar zien of de Nederlandse dartssport ooit zo populair was geworden zonder Barney.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juli 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 11:09 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Precies, elke mening is anders. Maak ook niet uit, zou raar zijn als we het allemaal eens zouden zijn :)
Maar ik blijf het een wanvertoning vinden, arrogante kwal.
Wat ik wel echt irritant vind is dat hij wel voor de camera's kont als tie wint maar niet als hij verliest.

Maar met zijn overgewicht en suiker kan hij die podiums niet meer aan. Had het misschien iets anders moeten zeggen.

Adrian Lewis krijgt vroeg of laat met hetzelfde probleem te maken
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 25 juli 2013 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 12:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Overigens moet ik maar zien of de Nederlandse dartssport ooit zo populair was geworden zonder Barney.
Daar ben ik het volledig mee eens, zonder Barney had het in Nederland nooit z`n succes geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door hoogvliet010 --
Loetje
 Loetje - donderdag 25 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 13:21 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens, zonder Barney had het in Nederland nooit z`n succes geworden.
Ach, je kan het oneens zijn met elkaar. Maar heb gewoon een zwak voor hem. En dat is denk ik zujn historie. Vond het prachtig dat hij afgelopen jaar de Grand Slam of Darts won. Na 5 jaar weer een titel. Zijn opvolger staat klaar.

Toch is de populariteit ver afgenomen met darts, rtl zend vaak meer samenvattingen uit dan live wedstrijden. Toch jammer, 3-2 voor de reclame en na de break is het ineens 7-3.

Kijk je het veel btw hoogie?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 26 juli 2013 - 10:25   quote  deeplink  
Dat zwak had ik ook Loetje, maar dat is er langzaam weggeslopen door dat negatieve gedoe.
Over het algemeen volg ik het redelijk, ik dart zelf ook ..geen hoogvlieger maar soms gaat het redelijk! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door hoogvliet010 --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 26 juli 2013 - 10:28   quote  deeplink  
De ene dag wereldkampioen zeg maar, de volgende dag de slemiel van de avond.
Je kent het waarschijnlijk wel :)
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 10:25 schreef hoogvliet010 het volgende:
Dat zwak had ik ook Loetje, maar dat is er langzaam weggeslopen door dat negatieve gedoe.
Over het algemeen volg ik het redelijk, ik dart zelf ook ..geen hoogvlieger maar soms gaat het redelijk! :)
Waar dart je?
Ik kijk toch iets ruimer dan jij denk ik. Of wellicht te zwart wit. Die zwak gaat niet snel meer weg
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 10:28 schreef hoogvliet010 het volgende:
De ene dag wereldkampioen zeg maar, de volgende dag de slemiel van de avond.
Je kent het waarschijnlijk wel :)
Haha toen ik 4e divisie gooide was ik ook zo wisselvallig als de tering. Daarna is het steeds beter gegaan. Toen ik eerste divisie ging gooien was ik wel een constante factor. Gemiddelde meestal tussen de 25 en 27 per pijl. Heb me nu ingeschreven voor de topranking. Wil me eens meten met de wat betere spelers, denk aan leon de geus, rick hofstra en ronny huybrechts etc.

Heel lang durfde ik dat niet maar ik ben enorm gegroeid in het gooien van mijn dubbels. Dat blijft toch het belangrijkste vind ik. Eerst had ik 7 a 8 pijlen nodig en op een gegeven moment nog maar 3 of 4. Durf het nu wel weer aan. Bovendien heerlijke afleiding... zuipen en gooien.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 27 juli 2013 - 03:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 02:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar dart je?
Ik kijk toch iets ruimer dan jij denk ik. Of wellicht te zwart wit. Die zwak gaat niet snel meer weg
Ik dart RDO 1e divisie.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 27 juli 2013 - 03:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 02:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha toen ik 4e divisie gooide was ik ook zo wisselvallig als de tering. Daarna is het steeds beter gegaan. Toen ik eerste divisie ging gooien was ik wel een constante factor. Gemiddelde meestal tussen de 25 en 27 per pijl. Heb me nu ingeschreven voor de topranking. Wil me eens meten met de wat betere spelers, denk aan leon de geus, rick hofstra en ronny huybrechts etc.

Heel lang durfde ik dat niet maar ik ben enorm gegroeid in het gooien van mijn dubbels. Dat blijft toch het belangrijkste vind ik. Eerst had ik 7 a 8 pijlen nodig en op een gegeven moment nog maar 3 of 4. Durf het nu wel weer aan. Bovendien heerlijke afleiding... zuipen en gooien.
Ach...ik doe er geen reet aan, ik dart vijf keer per maand, vier wedstrijden en een ranking in de plaatselijke kroeg.
Het is een avondje uit, lang leve de lol! :) en veul bier natuurlijk! :))
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 03:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 03:22 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ach...ik doe er geen reet aan, ik dart vijf keer per maand, vier wedstrijden en een ranking in de plaatselijke kroeg.
Het is een avondje uit, lang leve de lol! :) en veul bier natuurlijk! :))
Einde van de avond alle trippels 3x zien?
Maar dan kom jij ook aardig in de buurt van mijn gemiddelde of niet?
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 03:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 03:22 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ach...ik doe er geen reet aan, ik dart vijf keer per maand, vier wedstrijden en een ranking in de plaatselijke kroeg.
Het is een avondje uit, lang leve de lol! :) en veul bier natuurlijk! :))
Einde van de avond alle trippels 3x zien?
Maar dan kom jij ook aardig in de buurt van mijn gemiddelde of niet?
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 03:44   quote  deeplink  
Sorry dubbelpost
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 03:46   quote  deeplink  
Even wat anders, wat kent de PDC op dit moment een geweldig niveau zeg. Elke wedstrijd is genieten
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 27 juli 2013 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 03:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Einde van de avond alle trippels 3x zien?
Maar dan kom jij ook aardig in de buurt van mijn gemiddelde of niet?
Reken maar hahaha..
Ben nog nooit met gemiddelde bezig geweest, maar als ik een ton gooi, komt er net zo makkelijk 11 achteraan.
Het is zo wisselvallig..200 punten voorstaan, en niet uit krijgen :) Ik maak het allemaal mee haha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 27 juli 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 03:46 schreef Loetje het volgende:
Even wat anders, wat kent de PDC op dit moment een geweldig niveau zeg. Elke wedstrijd is genieten
Wordt genieten vanavond, snap alleen niet waarom Lewis telkens wordt uitgejouwd??

Lewis vind ik wel sympathiek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door hoogvliet010 --
Loetje
 Loetje - zondag 28 juli 2013 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:44 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Reken maar hahaha..
Ben nog nooit met gemiddelde bezig geweest, maar als ik een ton gooi, komt er net zo makkelijk 11 achteraan.
Het is zo wisselvallig..200 punten voorstaan, en niet uit krijgen :) Ik maak het allemaal mee haha
Maakt het wel leuk he...
Loetje
 Loetje - zondag 28 juli 2013 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:46 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Wordt genieten vanavond, snap alleen niet waarom Lewis telkens wordt uitgejouwd??

Lewis vind ik wel sympathiek.
Wat een wedstrijd he...

Zal ik je uitleggen... de interviews na afloop worden door sky sports altijd uitgezonden op de grote schermen op het podium. Lewus naakt daarin voortdurend het publiek belachelijk.

Ook heeft hij in het verleden een hoop op zijn geweten. Wedstrijden verstoren, niet komen opdagen, van het podium gaan en zelfs in de garderobe met Peter Manley op dr vuist gaan. Lewis is een misselijk mannetje, net als Wade.
Loetje
 Loetje - zondag 28 juli 2013 - 02:08   quote  deeplink  
Lewis stond ooit zelfs voor de camera's van RTL 7 met zijn vriendin en hij kreeg de vraag van marcel maijer wat hij zo leuk aan haar vond... hij zegt ze is gewoon geil in bed.

Je kunt er om lachen maar ik vind dat je zoiets niet kan maken.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 28 juli 2013 - 02:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 02:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maakt het wel leuk he...
Maakt het soms frustrerend, maar ik ben het gelukkig (was vroeger anders) na 2 minuten vergeten.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 28 juli 2013 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 02:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat een wedstrijd he...

Zal ik je uitleggen... de interviews na afloop worden door sky sports altijd uitgezonden op de grote schermen op het podium. Lewus naakt daarin voortdurend het publiek belachelijk.

Ook heeft hij in het verleden een hoop op zijn geweten. Wedstrijden verstoren, niet komen opdagen, van het podium gaan en zelfs in de garderobe met Peter Manley op dr vuist gaan. Lewis is een misselijk mannetje, net als Wade.
Oke , dat wist ik niet. Maar hoop wel dat die morgen win, Phil weet ik nou wel :)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 28 juli 2013 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 02:08 schreef Loetje het volgende:
Lewis stond ooit zelfs voor de camera's van RTL 7 met zijn vriendin en hij kreeg de vraag van marcel maijer wat hij zo leuk aan haar vond... hij zegt ze is gewoon geil in bed.

Je kunt er om lachen maar ik vind dat je zoiets niet kan maken.
Nee hoor, lach ik niet om. Ik vind zoiets genant!
Loetje
 Loetje - zondag 28 juli 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 02:31 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Oke , dat wist ik niet. Maar hoop wel dat die morgen win, Phil weet ik nou wel :)
Op die man staat ook geen rem. Wel leuk btw, Lewis is in de dartssport gekomen door Taylor. Beide spelers komen uit Stoke on Trent. Ook Hamliton komt daar vandaan. Meestal geeft de meester wel een lesje. Van mij mag die Taylor een keer stoppen Hahahaha
Loetje
 Loetje - zondag 28 juli 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 02:32 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Nee hoor, lach ik niet om. Ik vind zoiets genant!
Hij zet er ook zichzelf voorschut mee denk ik
Loetje
 Loetje - zondag 28 juli 2013 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 02:29 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Maakt het soms frustrerend, maar ik ben het gelukkig (was vroeger anders) na 2 minuten vergeten.
Door het bier?
anneke
 anneke - vrijdag 23 augustus 2013 - 01:28   quote  deeplink  
als je het niet aan kan met suiker dan moet je gewoon stoppen simpel toch das geen excuus.
Loetje
 Loetje - zondag 25 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 01:28 schreef anneke het volgende:
als je het niet aan kan met suiker dan moet je gewoon stoppen simpel toch das geen excuus.
Raymond had ook beter kunnen stoppen maar je ondervind er wel degelijk hinder van.
Loetje
 Loetje - zondag 25 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Heeft ook van die pillen bij tijdens zijn wedstrijden
netsurfer
 netsurfer - woensdag 28 augustus 2019 - 13:04   quote  deeplink  
Ik zat laatst achter Barney in het vliegtuig. Iel menneke geworden (Barney dan, niet ik hoor). Dat darts gaat je blijkbaar niet in de koude kleren zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: WMP 2e ronde dag 4: Van Barneveld verliest van Justin Pipe









0.0088551