BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet de transferrechten van Maher nooit verkopen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 24 juli 2013 - 17:00   quote  deeplink  
PSV overweegt om de transferrechten (50% belang) van Maher aan een investeringsmaatschappij te verkopen. Financieel gezien is dit niet nodig en gezien de kwaliteiten van Maher is het reëel te veronderstellen, dat PSV in de toekomst een mooie financiële klapper kan maken à la Strootman. Dus houdt die investeringsmaatschappij buiten de deur. Dit levert uiteindelijk alleen maar minder financieel gewin op en volop ellende.
En weer geen titel
 En weer geen titel - woensdag 24 juli 2013 - 18:24   quote  deeplink  
Haal binnen die investeringsmaatschappij ,des te eerder zijn we af van dat sup top ploegde uit lampengat. Hulde voor Brands'
infamous psv
 infamous psv - woensdag 24 juli 2013 - 19:31   quote  deeplink  
Vi gelezen vandaag ......
En weer geen titel
 En weer geen titel - woensdag 24 juli 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Nee helaas, moest me PSV bril laten repareren . Zonder PSV bril is het ook niet om aan te zien wat er allemaal bij PSV gebeurt.
Bull's-eye
 Bull's-eye - woensdag 24 juli 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 19:31 schreef infamous psv het volgende:
Vi gelezen vandaag ......
je hebt PM
Bull's-eye
 Bull's-eye - woensdag 24 juli 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 17:00 schreef Pieter08 het volgende:
PSV overweegt om de transferrechten (50% belang) van Maher aan een investeringsmaatschappij te verkopen. Financieel gezien is dit niet nodig en gezien de kwaliteiten van Maher is het reëel te veronderstellen, dat PSV in de toekomst een mooie financiële klapper kan maken à la Strootman. Dus houdt die investeringsmaatschappij buiten de deur. Dit levert uiteindelijk alleen maar minder financieel gewin op en volop ellende.
Om even Maher als voorbeeld te noemen:Stel die investeerders betalen 3M mee voor de transfer ,maar dingen ook een percentage af van (ik noem maar iets) 30% van de totale transfersom waarvoor PSV hem verkoopt.Stel je verkoopt Maher voor 15M,dan houdt je dus zelf nog 10.5M over aan deze transfer.Je totale winst is dan 10,5 + 3=13.5M.Hou je écht alles in eigen hand,dan hadden ze nu dus 12M overgehouden.(15-3),dus 1.5M verlies...Dus op deze manier zou het nut hebben.

Deze berekening heb ik gemaakt op basis van 30%.Bij 50% wordt het natuurlijk anders.

Dit is natuurlijk niet goed en zeker niet bij een speler als Maher.Een speler die ze makkelijk zelf kunnen financieren en even vanuit gaand dat Maher zich doorontwikkeld,dan weet ik bijna zeker dat ze hem straks voor een fors bedrag zouden kunnen doorverkopen.
Stel dat de verkoopwaarde van Maher geschat wordt op 20M,dan zou je dus volgens deze constructie al 10M moeten inleveren en dat is natuurlijk waanzinnig.

In dit geval dus,niet doen!!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 24 juli 2013 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 20:35 schreef Bull's-eye het volgende:

[..]

Om even Maher als voorbeeld te noemen:Stel die investeerders betalen 3M mee voor de transfer ,maar dingen ook een percentage af van (ik noem maar iets) 30% van de totale transfersom waarvoor PSV hem verkoopt.Stel je verkoopt Maher voor 15M,dan houdt je dus zelf nog 10.5M over aan deze transfer.Je totale winst is dan 10,5 + 3=13.5M.Hou je écht alles in eigen hand,dan hadden ze nu dus 12M overgehouden.(15-3),dus 1.5M verlies...Dus op deze manier zou het nut hebben.

Deze berekening heb ik gemaakt op basis van 30%.Bij 50% wordt het natuurlijk anders.

Dit is natuurlijk niet goed en zeker niet bij een speler als Maher.Een speler die ze makkelijk zelf kunnen financieren en even vanuit gaand dat Maher zich doorontwikkeld,dan weet ik bijna zeker dat ze hem straks voor een fors bedrag zouden kunnen doorverkopen.
Stel dat de verkoopwaarde van Maher geschat wordt op 20M,dan zou je dus volgens deze constructie al 10M moeten inleveren en dat is natuurlijk waanzinnig.

In dit geval dus,niet doen!!
In dat geval heb je zeker gelijk..
Heb sowieso moeite met die constructies.
VVout
 VVout - woensdag 24 juli 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Arabieren, financierders en soortgelijk gespuis hou ze buiten de deur, als er een schaap over de dam is ..... shoarma van maken met looksaus. Ben er echt klaar mee met die gasten.
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 25 juli 2013 - 06:52   quote  deeplink  
Als ik maher zo zie spelen zou ik zeggen heel snel zaken doen .
Peterhs
 Peterhs - donderdag 25 juli 2013 - 07:40   quote  deeplink  
Zulke constructies wil eigenlijk niemamd. Snap niet waarom ze dit zouden moeten/willen doen. Ik neem aan dat ze verwachten hem met aanzienlijke winst te verkopen, dus dan ga je toch niets verzinnen waardoor de winst uiteindelijk zakt?
Ik ben misschien geen fan van PSV, maar ik zie ze liever financieel gezond dan dat ze net als Vitesse straks overgeleverd zijn aan rijke oliebaasjes, waardoor de competitie zijn charme helemaal kwijt raakt en dat je eigenlijk je clubgeschiedenis zomaar over de muur gooit.
jespertje1913
 jespertje1913 - donderdag 25 juli 2013 - 15:24   quote  deeplink  
Niet doen!!!! Zon stelletje mogolen uit arabië gebruiken ons gewoon als speelgoed. Zoiets pakt nooit goed uit en wij willen kampioen worden worden zonder buitenlandse inversteerders!!!!
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 25 juli 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Gewoon doen ,voor dat geld kunnen we nog meer schapen kopen . Haha cocu lijkt wel een herder.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 juli 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Ik vind hem meer op de jonge uitgave van Cargamel lijken, wees eerlijk trek hem een jute zak aan en het lijkt sprekend..
VVout
 VVout - donderdag 25 juli 2013 - 19:10   quote  deeplink  
Sprekend man, hoe kom je er op haha.

artworks-000023690189-rwxvtd-original.jpg

266px-Adam-maher-1313100730.jpg
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 25 juli 2013 - 19:58   quote  deeplink  
Wat een gebit zeg , daar zou meenig konijn jaloers op zijn.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 25 juli 2013 - 20:08   quote  deeplink  
PSV is geïnteresseerd in Ilori van Sporting Portugal. Deze speler ligt boven het budget van PSV. Een investeringsmaatschappij wil PSV helpen om deze speler naar Eindhoven te halen. Zou deze investeringsmaatschappij een belang in de transferrechten/eigendom eisen om dit te doen?
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 25 juli 2013 - 20:09   quote  deeplink  
Van Maher natuurlijk.
En weer geen titel
 En weer geen titel - donderdag 25 juli 2013 - 21:04   quote  deeplink  
Nee tuurlijk niet , die doen dat gewoon gratis en voor niks ,zolang Fons maar krom gaat staan.
sim
 sim - donderdag 25 juli 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Ga nou eens ergens anders spelen??
Bull's-eye
 Bull's-eye - donderdag 25 juli 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 20:08 schreef Pieter08 het volgende:
PSV is geïnteresseerd in Ilori van Sporting Portugal. Deze speler ligt boven het budget van PSV. Een investeringsmaatschappij wil PSV helpen om deze speler naar Eindhoven te halen. Zou deze investeringsmaatschappij een belang in de transferrechten/eigendom eisen om dit te doen?
Het schijnt een toptalent te zijn.Hetzelfde als die andere Bruma van Sporting.
Ik ken overigens deze speler niet.PSV zou volgens naar eigen zeggen deze speler niet kunnen betalen,maar met behulp van zo'n investeringsmaatschappij is dat wel degelijk mogelijk.

Het voordeel is dat ze dan een (groot)gedeelte van de transfersom mee betalen,zodat PSV er gebruik van zou kunnen maken.Bij zo'n constructie bedingt die investeringsmaatschappij waarschijnlijk zo'n 50% van de transfersom.Dit betekent bij een eventuele verkoop dat de helft van de transfersom dus naar die investeerders gaat.De rechten blijven wel gewoon bij de speler en bij de club.Je kunt je voordeel ermee doen,maar het kan ook nadelig uitvallen.Wanneer je een speler helemaal zelf kunt bekostigen,dan is het niet de meest ideale constructie,
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 26 juli 2013 - 13:36   quote  deeplink  
Ik vind het helemaal niks die investeringsmaatschappijen. Krijg je alleen maar ellende mee. De nieuwe koers van PSV getuigd van visie. Ik hoop dat ze daaraan vasthouden op eigen kracht.
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2013 - 13:55   quote  deeplink  
Waarom zijn ze er zo happig op, omdat ze er geld aan kunnen verdienen. Elke stuiver die zij verdienen komt niet bij de club, uiteindelijk kosten je zulke schrapers gewoon geld.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 26 juli 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Eens
Bull's-eye
 Bull's-eye - vrijdag 26 juli 2013 - 20:31   quote  deeplink  
die schrapers geven ook helemaal geen hol om je club.tis puur zakelijk,als ze maar knaken kunnen verdienen.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 juli 2013 - 13:05   quote  deeplink  
Maar waarom wil PSV dan toch zo' n investeringsmaatschappij inschakelen? Juist nu er weer eens voldoende liquiditeiten zijn? Of staat de financiële situatie toch wee onder druk als gevolg van grondverkoopperikelen?
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 13:44   quote  deeplink  
Misschien kunnen ze de feiten niet verteren en leven ze boven hun stand, maar zoiets moet je gewoon niet willen als PSV supporter of wie dan ook die plezier aan de Eredivisie beleeft.
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 16:12   quote  deeplink  
Is toch heerlijk man dat we straks kunnen gaan genieten van spelers als Ronaldo en Messi hier in de Eredivisie . Dat is toch het idee hier achter . Hulde aan Brands' toch slim bedacht.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 juli 2013 - 17:04   quote  deeplink  
Hè eikeltje, ga jij lekker spelen met je 020 mietjes!
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 17:07   quote  deeplink  
Geen tijd kan me 040 vriendjes niet missen.
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 17:10   quote  deeplink  
Weet iemand hoe laat PSV vanavond de Johan fruit schaal moet spelen ??
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 juli 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Opzouten, anders maak ik weer een leuke topic bij dat lullige 020 clubje van je. Dan gaan jullie weer huilen!
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 18:15   quote  deeplink  
Ik zeg gewoon doen pieterke08 , is toch heerlijk man .word er meschien ook eens gereageerd op jou domme vragen .want hier zitten ze ook niet echt op jou te wachten zo te zien. Haha
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 juli 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Loop naar de maan met die schijtclub van je!
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 18:33   quote  deeplink  
Dat ajaks op eenzame hoogte staat in Nederland is wel bekend .maar om nu te zeggen dat ze ter hoogte van de maan staan , is toch wel een compliment van een prijsloze 040 er.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 juli 2013 - 19:01   quote  deeplink  
Och och wat hebben die 020 eikels weer een grote mond. Ze krijgen door falen van de concurrentie drie titels en ze zweven weer. Net zoals die nummer 1 op de stropdas destijds. Hier ben ik wel blij mee, want dan worden die 020 dwazen in iedergeval GEEN kampioen!
tomson
 tomson - zaterdag 27 juli 2013 - 19:22   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcTpwid4AcsXjdMhMlmVfkbqqcMPWjqIthNl0XdzO4WErm5GU9nh
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Whahahaha
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 19:01 schreef Pieter08 het volgende:
Och och wat hebben die 020 eikels weer een grote mond. Ze krijgen door falen van de concurrentie drie titels en ze zweven weer. Net zoals die nummer 1 op de stropdas destijds. Hier ben ik wel blij mee, want dan worden die 020 dwazen in iedergeval GEEN kampioen!
Die Jongen is helemaal niet voor AJAX
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 19:22 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
To the point, gna.
Bull's-eye
 Bull's-eye - zaterdag 27 juli 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Die Jongen is helemaal niet voor AJAX
Nee,is weer zo'n nietsnut die hier de boel de hele tijd zit te verzieken.Ik heb al 20 berichten gestuurd naar de moderators voor een permanente ban,maar schijnbaar mag die flapdrol hier nog steeds zijn gezever verkondigen.Wordt een beetje moe van die gast en het wordt tijd dat ie is gaat opzouten.Triest figuur 1e klas!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:52 schreef Bull's-eye het volgende:

[..]

Nee,is weer zo'n nietsnut die hier de boel de hele tijd zit te verzieken.Ik heb al 20 berichten gestuurd naar de moderators voor een permanente ban,maar schijnbaar mag die flapdrol hier nog steeds zijn gezever verkondigen.Wordt een beetje moe van die gast en het wordt tijd dat ie is gaat opzouten.Triest figuur 1e klas!
kloteklapper 1ste klas
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Gewoon zijn berichten melden..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:
Gewoon zijn berichten melden..
Word continu gedaan en ook nog door andere gasten van het forum mr Boudje reageert niet.. tot dat wij elkaar gaan sarren dan weet hij je zo te vinden..
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Doe nou maar effe wisselen pieterke08,want komt zo niet goed met jou he. Als nu niemand zou falen bij het voetbal zouden er 18 teams kampioen zijn . Zijn een beetje veel schalen die ze dan moeten gaan uitdelen he . Laat nu niet zo merken dat je dom bent joh
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 23:19   quote  deeplink  
De bastaard is back
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 juli 2013 - 23:21   quote  deeplink  
Wie ligt er nou te zeiken stelletje 020 eikels. Ik zit gewoon serieus op het forum van mijn club. Als jullie dat ook doen is alles gewoon opgelost!!!
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 juli 2013 - 23:23   quote  deeplink  
Infamous, ben je wel een echte PSV supporter? Merk er weinig van. Anders had ik wel een beetje steun van je gekregen. Op het 020 forum is het ook 1 blok.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:21 schreef Pieter08 het volgende:
Wie ligt er nou te zeiken stelletje 020 eikels. Ik zit gewoon serieus op het forum van mijn club. Als jullie dat ook doen is alles gewoon opgelost!!!
Pieter doe nou rustig en beperk je tot de man en niet tot de andere jongens hier op t forum..

Hij is geen ajacied mr gewoon n stoker..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:23 schreef Pieter08 het volgende:
Infamous, ben je wel een echte PSV supporter? Merk er weinig van. Anders had ik wel een beetje steun van je gekregen. Op het 020 forum is het ook 1 blok.
Hou het hele PSV forum alleen in stand zowat dus ''bezin voordat je begin'' kerel
En weer geen titel
 En weer geen titel - zaterdag 27 juli 2013 - 23:44   quote  deeplink  
Ja inflamoes PSV respect voor jou hoor . Voor wie doe je dit ?? Is geen hond die hiero komt zo als ik steeds zie .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV moet de transferrechten van Maher nooit verkopen!









0.0069479