BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Park Ji-sung terug in Eindhoven

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
22Rules
 22Rules - zondag 28 juli 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Wat kan Park na acht afwezige jaren nog voor psv betekenen? Kan me nog herinneren dat ie in het laatste jaar bij psv heeeel goed was. Zelfde verhaal als Gomes: gaat het zoveel jaar na dato weer werken? een ding is zeker, hij neemt veel broodnodige ervaring mee uit de premier league.
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:28   quote  deeplink  
Excuses maat voor het dubbele topic
22Rules
 22Rules - zondag 28 juli 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Geeft niks hoor. Ik vond het een complete verrassing ik kan me nog herinneren dat ik in het begin (2003) geen groot fan was van Park, maar ik ben in die periode 180 graden van mening veranderd. Ik ben blij dat ie terug komt Ben heel benieuwd wat hij gaat brengen met al die jonkies om hem heen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door 22Rules --
Brandje
 Brandje - zondag 28 juli 2013 - 15:47   quote  deeplink  
Vraag mij als ajacied zijnde waar hij moet gaan spelen. Is hij aangetrokken als ideale invaller of is hij gehaald voor de basis
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 15:47 schreef Brandje het volgende:
Vraag mij als ajacied zijnde waar hij moet gaan spelen. Is hij aangetrokken als ideale invaller of is hij gehaald voor de basis
Waarschijnlijk invaller en om ervaring in selectie erbij te hebben..
Brandje
 Brandje - zondag 28 juli 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 16:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Waarschijnlijk invaller en om ervaring in selectie erbij te hebben..
Ok maar het lijkt mij geen prater en ook niet iemand die de jonge garde bij de hand neemt.
Bull's-eye
 Bull's-eye - zondag 28 juli 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 16:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ok maar het lijkt mij geen prater en ook niet iemand die de jonge garde bij de hand neemt.
Jij wist zeker nog niet dat het bij PSV verplicht is om Koreaans te leren.Zullen we is gaan wedden dat ie gaat praten!?:P
En weer geen titel
 En weer geen titel - zondag 28 juli 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Goed nieuws voegt zeker niets toe , nog effe en we krijgen tehoren dat wipneus cocu ook weer gaat mee voetballen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:42 schreef 22Rules het volgende:
Wat kan Park na acht afwezige jaren nog voor psv betekenen? Kan me nog herinneren dat ie in het laatste jaar bij psv heeeel goed was. Zelfde verhaal als Gomes: gaat het zoveel jaar na dato weer werken? een ding is zeker, hij neemt veel broodnodige ervaring mee uit de premier league.
Naar mijn mening kan hij heel veel betekenen voor Psv.. De ervaring de daadkracht op het middenveld
Psv heeft nu weer meer mogelijkheden, en Park is perfect voor het balans op het middenveld,
Keuze makkelijk gemaakt Hiljemark of Park... Psv zit niet breed in de breette dus Hiljemark achter de hand
En Schaars-Maher-Park op het middenveld dan doe je het goed.. een hele goede aankoop!! Transfervrij nogwel!
22Rules
 22Rules - zondag 28 juli 2013 - 21:30   quote  deeplink  
He-le-maal mee eens! Wijze woorden uit Adam...
22Rules
 22Rules - maandag 29 juli 2013 - 20:32   quote  deeplink  
Park zal wel moeten wennen aan het salaris....
infamous psv
 infamous psv - maandag 29 juli 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 20:32 schreef 22Rules het volgende:
Park zal wel moeten wennen aan het salaris....
Is nog niet rond hoor!
22Rules
 22Rules - maandag 29 juli 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Nee, precies! Hij moet er nog aan wennen.. :-)
22Rules
 22Rules - woensdag 31 juli 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Het duurt wel lang voordat er een klap op wordt gegeven. Ritzmaier, cambuur en ikzelf worden een beetje zenuwachtig.
F.J.C.Vermeer
 F.J.C.Vermeer - vrijdag 02 augustus 2013 - 12:43   quote  deeplink  
Park inlijven is een groot risico, hij heeft de afgelopen jaren niet echt meer kunnen overtuigen, waarom een speler halen die al over z'n top heen is binnen een zeer jonge selectie, hoop dat hij het op inzet kan doen !
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 21:46   quote  deeplink  
PSV wil Zuid-Koreaan Park huren van QPR

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:05 augustus 2013 om 21:05Categorie:Nieuws

Ji-Sung Park keert niet permanent terug bij PSV. De Eindhovense club wil de Zuid-Koreaan (32) overnemen van Queens Park Rangers, maar kan niet voldoen aan de salariseisen. Zodoende geniet een huurconstructie de voorkeur.

Park, tussen 2002 en 2005 al actief voor PSV, staat open voor een terugkeer in Eindhoven. Financieel is deze overgang echter niet lucratief. Beide partijen sturen zodoende aan op een huurovereenkomst, meldt Voetbal International.

Trainer Phillip Cocu sprak eerder: "Hij brengt ervaring met zich mee, kent de club en heeft bij Manchester United in de absolute top gespeeld. Als je hem vergelijkt met wat wij nu voorin hebben lopen, dat is een verschil. Die jongens zijn stuk voor stuk talentvol, maar zijn gebaat bij een speler die weet wat er op dit niveau van je verwacht mag worden."
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 06 augustus 2013 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 12:43 schreef F.J.C.Vermeer het volgende:
Park inlijven is een groot risico, hij heeft de afgelopen jaren niet echt meer kunnen overtuigen, waarom een speler halen die al over z'n top heen is binnen een zeer jonge selectie, hoop dat hij het op inzet kan doen !
Afgelopen jaren niet overtuigen?
Alleen vorig jaar niet zo maar heel QPR overtuigde niet hij is geen ster speler die dan zo'n elftal bij de habd neemt en 10goals maakt..
De jaar ervoor speelde hij nog goed wanneer er beroep op hem werd gedaan door Sir Alex

Park met zijn ervaring heeft voor de eredivisie nog alle kwaliteit om een meerwaarde te zijn vooral voor die jonge ploeg

Ik denk een goede aankoop/huur
22Rules
 22Rules - dinsdag 06 augustus 2013 - 07:46   quote  deeplink  
Huur of koop, als ie maar naar psv komt...
sim
 sim - dinsdag 06 augustus 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Ji-Sung Park toch niet definitief naar PSV, Przemyslaw Tyton mag niet zomaar weg

Laatst gewijzigd: dinsdag 6 augustus 2013 - 11:45

EINDHOVEN - Ji-Sung Park is toch nog geen PSV'er.

De terugkomst van Ji-Sung Park in Eindhoven leek al bijna zeker, maar is dat nog niet. Keeper Przemyslaw Tyton wil daarentegen weg uit Eindhoven, maar PSV wil niet meewerken aan een verhuur.
Dat melden het ED en VI.

Hoge salaris Park
Het hoge salaris van de Koreaan Park vormt een struikelblok voor PSV, dat nu ook kijkt naar een huurovereenkomst. Het was de bedoeling dat Park transfervrij zou overkomen van het Engelse Queens Park Rangers. PSV-trainer Phillip Cocu wil de Koreaan er in ieder geval graag bij hebben.

Door de vertraging van de transfer van Park staat ook de overgang van Marcel Ritzmaier naar SC Cambuur op losse schroeven. Dat meldt De Telegraaf. De kersverse eredivisionist wil de Oostenrijkse PSV-middenvelder graag huren, maar is daarbij afhankelijk van de afronding van de transfer van Park. Cambuur-directeur Gerard van den Belt zegt in de krant dat hij het wachten 'een beetje beu' is en dat de club daarom overgeschakeld is op plan B.
sim
 sim - dinsdag 06 augustus 2013 - 13:26   quote  deeplink  
PSV huurt Park
Volgens het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap News gaat Ji-Sung Park (32) definitief naar PSV. Het persbureau meldt op basis van bronnen rond de speler dat vanochtend de huurovereenkomst is getekend. De Zuid-Koreaanse middenvelder, die eerder van 2002 tot 2004 in Eindhoven speelde, wordt een jaar gehuurd van Queens Park Rangers.
22Rules
 22Rules - dinsdag 06 augustus 2013 - 14:21   quote  deeplink  
Dat zou mooi zijn. Benieuwd of het echt waar is en wanneer het bekend wordt gemaakt...
Robinho
 Robinho - dinsdag 06 augustus 2013 - 14:32   quote  deeplink  
Welk Park huren ze? Niet daar vast een podium bouwen voor voor de huldiging van het bereiken van de Champions League. ;-)
sim
 sim - dinsdag 06 augustus 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 14:21 schreef 22Rules het volgende:
Dat zou mooi zijn. Benieuwd of het echt waar is en wanneer het bekend wordt gemaakt...
'Akkoord over huur Park voor één seizoen'

6 augustus 2013 Yonhap

Volgens het Koreaanse persbureau is er dinsdagmorgen overeenstemming bereikt over de overgang van Ji-sung Park op huurbasis naar PSV. Dat zouden bronnen rondom de Koreaan vandaag bevestigd hebben. PSV zou hem de Koreaan het salarisplafond van 1 miljoen euro betalen. Zijn club QPR zal nog 450.000 dollar blijven bijbetalen, aldus de bron van Yonhap. Park zal zich deze week in Eindhoven melden.
sim
 sim - dinsdag 06 augustus 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 14:32 schreef Robinho het volgende:
Welk Park huren ze? Niet daar vast een podium bouwen voor voor de huldiging van het bereiken van de Champions League. ;-)
Na Gemeentegrond hebben we nu ook bijna een Park in ons mooie Eindhoven Hahaha
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 06 augustus 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 21:17 schreef sim het volgende:

[..]

Na Gemeentegrond hebben we nu ook bijna een Park in ons mooie Eindhoven Hahaha
hahahahahaha
22Rules
 22Rules - woensdag 07 augustus 2013 - 12:48   quote  deeplink  
Nu dat Ritzmaier definitief wordt verhuurd aan SC Cambuur lijkt het er dan toch nog van te komen... Iedereen blij :-)
laziojohnny
 laziojohnny - woensdag 07 augustus 2013 - 16:11   quote  deeplink  
beter een Park in Eindhoven dan een plantsoen!!!! ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Park Ji-sung terug in Eindhoven









0.0088160