BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Champions League 3e voorronde

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:42   quote  deeplink  
UCL: PSV loot SV Zulte Waregem
19 juli 2013 12:25
PSV moet het in de derde kwalificatieronde voor de UEFA Champions opnemen tegen het Belgische SV Zulte Waregem. De loting daarvoor werd vrijdagmiddag in het Zwitserse Nyon gehouden. De eerste van twee wedstrijden staat al voor 30 of 31 juli op het programma. De return is een week later.

4df5f8e5-d8e5-4a81-9b94-1bfc591d0681_UCL1213-loting4683.jpg

Nummer 2 van België
Zulte Waregem eindigde afgelopen seizoen op de tweede plaats in de Belgische Jupiler Pro League achter RSC Anderlecht. PSV speelt de eerste wedstrijd thuis.

bron:PSV.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:43   quote  deeplink  
PSV-opponent Zulte Waregem verslaat Lierse SK

Auteur: Wouter Quint Gepubliceerd:27 juli 2013 om 22:00Categorie:Wedstrijdverslag

Zulte Waregem is de Belgische competitie prima begonnen. De ploeg, dinsdag tegenstander van PSV in de derde voorronde van de Champions League, won zaterdag de uitwedstrijd bij het Lierse SK van Stanley Menzo met 2-1.

Mahamadou Habibou zette de gasten in de 33e minuut op 0-1, maar via Dolly Menga kwam Lierse nog voor rust op gelijke hoogte. Heel lang kon de ploeg, waar oud Willem II-er Arjan Swinkels in de basis stond, die stand niet vasthouden.

Nog voor rust zette Thorgan Hazard Zulte uit een vrije trap weer op voorsprong. Daar bleef het bij, ondanks een groot aantal kansen aan beide kanten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 11:48   quote  deeplink  
Laatigere tegenstander dan menigeen verwacht, maar zeker wel te doen..
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:48 schreef remco k het volgende:
Laatigere tegenstander dan menigeen verwacht, maar zeker wel te doen..
Jij bent de eerste die ik met respect spreek over de Belgen..
Iedereen verwacht walk-over mr ze zijn niet voor niks 2e geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 11:53   quote  deeplink  
Niemand onderschatten, want ze doen het zeker aardig. Maar normaal gesproken is PSV verplicht die ploeg te verslaan (goede vorm of niet)
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:50 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij bent de eerste die ik met respect spreek over de Belgen..
Iedereen verwacht walk-over mr ze zijn niet voor niks 2e geworden.
Niet arrogant bedoeld, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die helemaal niet zo veel voetbal kijken. En gewoon wat roepen omdat iemand anders het zegt..
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:56   quote  deeplink  
De Fauw over treffen met PSV: "Gewoon leuk"

defauw1600.jpg

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:19 juli 2013 om 14:55Categorie:Reactie

Davy De Fauw komt PSV tegen in de voorronde van de Champions League. Met Zulte Waregem neemt de oud-speler van Roda JC Kerkrade het op tegen de Eindhovenaren.

"Vóór de loting had ik al gezegd dat ik het liefst tegen PSV zou voetballen. Als je tien seizoenen in de Nederland hebt gespeeld, is dat gewoon heel leuk. In Rotterdam en Kerkrade heb ik nog veel bekenden. Ik denk ook dat Zulte tevreden moet zijn met PSV als tegenstander", aldus De Fauw in gesprek met Voetbal International.

"De Eredivisie volg ik nog op de voet. In mijn tijd was PSV regelmatig de beste van Nederland (vijf landstitels tussen 2002 en 2011, red.), met Sparta en Roda heb ik vaker van ze verloren dan gewonnen...", vervolgt de Zulte-aanvoerder. "Deze zomer zijn veel jongens vertrokken. Met veel jonge nieuwkomers moet PSV bouwen aan een nieuwe ploeg. Daarnaast is een klein voordeel dat de Belgische competitie dit weekend, twee weken eerder dan de Nederlandse, van start gaat."

PSV neemt op dinsdag 30 juli (20.45 uur) eerst thuis op tegen Zulte. Woensdag 7 augustus is de return in België
bron:vp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:53 schreef Peterhs het volgende:
Niemand onderschatten, want ze doen het zeker aardig. Maar normaal gesproken is PSV verplicht die ploeg te verslaan (goede vorm of niet)
Ben ik met je eens..Helaas ;)
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:59   quote  deeplink  
"PSV was één van onze favoriete tegenstanders"

00982517.jpg

Auteur: Wouter Quint Gepubliceerd:19 juli 2013 om 16:15Categorie:Reactie

Francky Dury (foto), trainer van Zulte Waregem, toonde zich vrijdag tevreden met de loting voor de voorronde van de Champions League. De Belgen werden daarbij gekoppeld aan PSV. "Ik heb geen andere keus dan tevreden te zijn", aldus de coach tegen Sporza.

"Als wij klaar zijn voor deze wedstrijd, kunnen we zeker doorgaan", denkt Dury. "PSV levert een aantal voordelen op: het is dichtbij en commercieel interessant.'' De nummer twee van België wilde vooral Metalist Charkov ontlopen, zo bekende verdediger Karel D'Haene. "Er was maar één ploeg die we niet wilden en dat was Charkov."

"PSV was één van onze favoriete tegenstanders", gaat de speler verder. "Een mooie ploeg met een rijke geschiedenis en bovendien is het niet ver rijden, dat is mooi voor onze supporters. PSV heeft een nieuwe ploeg, dus hopelijk zijn ze nog niet goed op elkaar ingespeeld. Onze kansen zijn klein, maar we zijn zeker niet kansloos."
bron:vp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:00   quote  deeplink  
Ben ook wel zeer tevreden met Zulte Waregem..Had ook een rit naar Rusland kunnen zijn.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 12:04   quote  deeplink  
Hun beste speler was toch vertrokken?
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:04 schreef Hasjkoph het volgende:
Hun beste speler was toch vertrokken?
Genaamd?
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:12   quote  deeplink  
[img]Cocu: "Zulte Waregem heeft zeker kwaliteit"[/img]

cocu_psv1.jpg

Auteur: Klaas Jan van der Veen Gepubliceerd:19 juli 2013 om 20:19Categorie:Reactie

Phillip Cocu heeft geen speciaal gevoel overgehouden aan de loting van de derde voorronde van de Champions League. Zijn ploeg werd gekoppeld aan het Belgische SV Zulte Waregem.

"Het kan een interessante wedstrijd worden", sprak de PSV-trainer vrijdag, voorafgaand aan de afscheidswedstrijd van Mark van Bommel. "Ze zijn tweede in België geworden, dus ze hebben zeker kwaliteit."

PSV ambieert deelname aan de groepsfase van het miljoenenbal, maar moet zich volgens Cocu eerst richten op het halen van de laatste voorrondes. De oefenmeester neemt de opponent dan ook serieus. "We gaan die ploeg nu uitgebreid analyseren en dan zien hoe we het best tot succes kunnen komen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:11 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Genaamd?
"Toch Vertrokken" zegt ie toch?? Wel blijven lezen he,,
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:13 schreef remco k het volgende:

[..]

"Toch Vertrokken" zegt ie toch?? Wel blijven lezen he,,
Doe ik ook , vandaar mijn vraag ... Misschien kan ik dan antwoord daarop geven...
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 12:16   quote  deeplink  
"Toch vertrokken" is zijn naam...
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:16   quote  deeplink  
PSV - Zulte onder leiding van Italiaan Banti

banti.jpg

Auteur: Mark Penterman Gepubliceerd:26 juli 2013 om 12:38Categorie:Nieuws

De Italiaanse scheidsrechter Luca Banti is aangewezen voor het duel uit de derde kwalificatieronde van de Champions League tussen PSV en Zulte Waregem.

Dat heeft de Europese voetbalunie UEFA vrijdag bekendgemaakt. Beide teams treffen elkaar voor het eerst dinsdag 30 juli in Eindhoven. De return volgt een week later.

De Nederlandse arbiter Pol van Boekel komt in actie bij het duel tussen het Griekse PAOK Saloniki en Metalist Kharkiv uit Oekraïne.
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:16 schreef remco k het volgende:
"Toch vertrokken" is zijn naam...
Das toch de neef van " Net aangekomen "...
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:17 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Das toch de neef van " Net aangekomen "...
Met russische fammilie genaamd. Suckusoffalot..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:11 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Genaamd?
Ik weet niet meer. Was gehuurd van een grote club en was de smaakmaker daar.

Of wacht, ik geloof dat hij nog een jaartje verhuurd wordt aan Zulte?
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Met russische fammilie genaamd. Suckusoffalot..
Die ken ik wel jaa..

Die neef had een paar bescheiden hits in Europa toen de tijd..

Spankmaster D was zijn artiestennaam!!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik weet niet meer. Was gehuurd van een grote club en was de smaakmaker daar.

Of wacht, ik geloof dat hij nog een jaartje verhuurd wordt aan Zulte?
Thorgan Hazard..
Het broertje van...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Thorgan Hazard..
Het broertje van...
Ja, die kerel ja.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 juli 2013 - 12:25   quote  deeplink  
wordt dit bij NOS uitgezonden??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door NatjosFC --
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:25 schreef NatjosFC het volgende:
wordt dit bij NOS uitgezonden??
ja...denk ik..
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:36   quote  deeplink  
Zulte Waregem over PSV: "Iedereen is te pakken"

francky_dury.jpg

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:27 juli 2013 om 11:41Categorie:Reactie

PSV en Zulte Waregem strijden dinsdag en een week later om een plek in de vierde voorronde van de Champions League. In het Belgische kamp kijkt men met vertrouwen vooruit.

Zulte was afgelopen seizoen een half uur verwijderd van de landstitel. Een doelpunt van Lucas Biglia zorgde er uiteindelijk voor dat Anderlecht kampioen werd en Zulte Waregem als nummer twee voorrondes Champions League moet spelen.

Trainer Francky Dury denkt dat zijn ploeg er klaar voor is. "Ik ben blij dat we PSV treffen. Als we goed zijn, denk ik dat we competitief kunnen zijn. We hebben vorig seizoen getoond dat iedereen te pakken is. Als je een goeie ploeg hebt en zonder angst voetbalt, is alles mogelijk."

"Maar een grote bek opzetten vind ik ook niet goed", vervolgt de oefenmeester in gesprek met Sporza. "Vorig seizoen kregen we vaak het verwijt nooit onze ambitie uit te spreken. Maar die kritiek kwam vaak van mensen die zelfs nog nooit een training van ons gezien hadden."

De afgelopen weken zorgen in elk geval voor vertrouwen. "We hebben een goeie voorbereiding achter de rug. We moeten het vertrouwen van vorig seizoen meenemen en onze uitstraling behouden. We hebben daar niet zomaar anderhalf jaar voor gewerkt", aldus Dury.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 juli 2013 - 12:36   quote  deeplink  
loop alvast een beetje vooruit op de zaak, aangezien ik denk dat PSV dit moet kunnen winnen...

Zenit of Lyon moet worden uitgeschakeld wil PSV niet loten uit het rijtje: Arsenal, 'Olympique Lyon', AC Milan, Schalke'04 en 'Zenit'.

Zenit - Nordsjaelland
Lyon - Grasshoppers

denk niet dat die uitgeschakeld zullen worden...
denk dat PSV het best kan hopen op een loting tegen Lyon of Schalke uit dat rijtje...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door NatjosFC --
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:36 schreef NatjosFC het volgende:
loop alvast een beetje vooruit op de zaak, aangezien ik denk dat PSV dit moet kunnen winnen...

Zenit of Lyon moet worden uitgeschakeld wil PSV niet loten uit het rijtje: Arsenal, 'Olympique Lyon', AC Milan, Schalke'04 en 'Zenit'.

Zenit - Nordsjaelland
Lyon - Grasshoppers

denk niet dat die uitgeschakeld zullen worden...
denk dat PSV het best kan hopen op een loting tegen Lyon of Schalke uit dat rijtje...
Om CL te halen mot er gewoon geknokt worden ongeacht de tegenstander..
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 12:47   quote  deeplink  
Toch is het wel wat anders om tegen Arsenal te spelen of tegen Nordsjaerland,,
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:47 schreef remco k het volgende:
Toch is het wel wat anders om tegen Arsenal te spelen of tegen Nordsjaerland,,
hahaha
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Die Nord moet je niet onderschatten hoor. Hele sterke ploeg hoor.
Uit welk land komen ze? hehe
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 juli 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 13:06 schreef Peterhs het volgende:
Die Nord moet je niet onderschatten hoor. Hele sterke ploeg hoor.
Uit welk land komen ze? hehe
Denemarken...
jaar geleden voor t' eerst kampioen van Denemarken.
Stadion waar 10.000 man in kunnen...

maar pas op, bijnaam is: de Wilde tijgers!
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 13:14   quote  deeplink  
Daarom komen ze verder iedere voorronde zeker?
Die tijgers hebben hun tegenstanders opgevreten.

Lijkt me een leuk spektakel.
Nordsjaerland vs Liverpool (lees Suarez)
May the best biter win!
infamous psv
 infamous psv - maandag 29 juli 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Voorbeschouwing op PSV-SV Zulte Waregem
29 juli 2013 15:00
Wedstrijd PSV - SV Zulte Waregem
Datum 30-07-2013
Locatie Eindhoven
Scheidsrechter Luca Banti
Aanvang 20.45 uur


Op een druk bezochte persconferentie blikte hoofdtrainer Phillip Cocu maandagmiddag vooruit op de wedstrijd tegen SV Zulte Waregem. Cocu beantwoordde diverse vragen van Nederlandse en Belgische journalisten die vooral benieuwd waren wie er de favoriet is. Lees hier zijn voorbeschouwing.

Voorbeschouwing Phillip Cocu
Het is een club die nog niet heel erg bekend is, maar geweldig gepresteerd heeft vorig jaar met een goed team en een elftal, zei Cocu over tegenstander SV Zulte Waregem. Ze hebben enkele individuele spelers die het verschil kunnen maken. Het is een eenheid op het veld, de automatismen zie je goed terug met daarbij een paar spelers die behoorlijk creatief zijn. Een tegenstander die we niet mogen onderschatten. Het is een voetballende ploeg, dat aanvallend denkt. Dat betekent dat je zelf ook aan het voetballen kan komen. Cocu zei overigens liever eerst een uitwedstrijd gespeeld te hebben.

92ce417d-d115-4435-867d-2f8e42e3b6c2_Persgesprek290713-4681.jpg
Cocu: Zij weten wie er gaat spelen
Wedstrijden als morgen zijn speciaal, daarvoor is iedereen gemotiveerd. Ik heb veel vertrouwen in de kwaliteiten die wij hebben, aldus Cocu die zei heel erg tevreden te zijn over hoe de voorbereiding is gelopen. Een echte indicatie geven over oefenwedstrijden is heel erg moeilijk. Het echte werk gaat morgen beginnen en dan zullen we gaandeweg kijken waar we staan. De kracht moet de eenheid zijn. We hebben diverse kwaliteiten in het elftal, ondanks de jonge leeftijd hebben we een hele goede ploeg. Cocu wilde nog niet verklappen wie er morgenavond onder de lat zal staan. Ik heb een gesprek gehad met de keepers, er is nu duidelijkheid. Zij weten wie er gaat spelen morgen, want het is belangrijk dat je op een gegeven moment duidelijkheid geeft.

c49833bc-98f6-430f-9cb9-7510dd3bf70f_Persgesprek290713-4682.jpg
Wijnaldum: Een hecht team aan het worden
Ik heb het de afgelopen jaren natuurlijk gehoopt om Champions League te gaan spelen, we gaan het dit jaar opnieuw proberen. Ik ken de tegenstander niet echt, maar heb natuurlijk wel beelden gezien. Het is een tegenstander waar je rekening mee moet houden. We weten niet of we favoriet zijn, dat weten we morgen pas. Als je deze wedstrijden wint, dan moet je nog twee wedstrijden spelen om de groepsfase in te gaan. We hebben veel nieuwe spelers, een jonge groep, maar je ziet dat we een hecht team aan het worden zijn. De manier waarop we willen voetballen is wel duidelijk bij de groep.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2013 door infamous psv --
Onbekend psv
 Onbekend psv - dinsdag 30 juli 2013 - 08:50   quote  deeplink  
Ja wijnaldum die verhalen horen we nu ook al 5 jr. Wat een droeftoeters zeg.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 30 juli 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 08:50 schreef Onbekend psv het volgende:
Ja wijnaldum die verhalen horen we nu ook al 5 jr. Wat een droeftoeters zeg.
Stumpert nr 4..
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 17:26   quote  deeplink  
Ja, vanavond eens kijken waar PSV staat ben benieuwd. Het heeft allemaal lang genoeg geduurd het gaat gelukkig weer beginnen voor het echie, klaar met die oefenpartijtjes.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 17:32   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd!!! Hopelijk rolt Psv die belgen op met 5-0, even hun toontje lager laten zingen
Ze denken nu al dat ze ons in alles voorbij zijn omdat ze toevallig na 30jaar weer een goede lichting hebben.
Zulte is wel een lastige ploeg met goede spelers, kan een mooie pot worden ik kijk er naar uit
Inflamoes PSV
 Inflamoes PSV - dinsdag 30 juli 2013 - 18:34   quote  deeplink  
Nou ,nou jij bent wel heel positief. Zeker vergeten dat Brands' deze selectie heeft samen gesteld.
remco k
 remco k - dinsdag 30 juli 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 17:11 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Stumpert nr 4..
Serieus man, wat is er aan de hand met al die gasten.. Of zou het misschien iets zeggen over de gemiddelde PSV supporter?? Zo ja, dan zit jij aan de goede kant kerel..
tomson
 tomson - dinsdag 30 juli 2013 - 19:30   quote  deeplink  
Boudewijn op vakantie of zo ?
Inflamoes PSV
 Inflamoes PSV - dinsdag 30 juli 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Ja idd heb vernomen dat Boudewijn in Griekenland is voor een vakantie. Ach ja heeft ie wel verdient ,toch ?? Haha
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 19:30 schreef tomson het volgende:
Boudewijn op vakantie of zo ?
Haha, waarom dacht ik toch het zelfde.
Hollands glorie
 Hollands glorie - dinsdag 30 juli 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus man, wat is er aan de hand met al die gasten.. Of zou het misschien iets zeggen over de gemiddelde PSV supporter?? Zo ja, dan zit jij aan de goede kant kerel..
Dat denk ik niet Remco, beetje zielig figuur met meerdere accountsu

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Champions League 3e voorronde









0.0071580