BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: De aankopen van deze zomer ?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
#ikbendewegkwijt
 #ikbendewegkwijt - maandag 29 juli 2013 - 14:16   quote  deeplink  
Ik ben de weg kwijt, of is Fc T de weg kwijt? Laat ik er maar van uit gaan dat ik er niets van begrijp maar......... Al die miljoenen opbrengsten uit transfers, jaren lang een vol stadion, genoeg sponsers en dan zijn we nu aangekomen bij: Martina? Koppers? (wel duusr hoor 8 ton ?) Een gokje met Sno wellicht en een handvol getalenteerde jeugdspelers! Na de successen van de afgelopen jaren hebben de heren van Twente (Joop de Grote e.a.) een beetje te veel gedacht dat alles wat ze deden een succes zou worden maar na heel veel zwakke aankopen (Plet, de Beckham van Irak, een wonderspits uit een oude Sovjetrepubliek, Cabral en vul de lijst zelf maar verder aan oja ook nog en topper uit Zuid Afrika), het lozen van verkeerd gekozen trainers + mister Twente Jan van Halst komen we tot de conclusie dat we weer terug bij af dreigen te komen: een plek tussen 5 en 8 !!. Maar zegt Joop: we hebben wel een eigen stadion.... maar ik zou graag na ruim 1,5 jaar weer leuk voetbal willen zien in plaats van een eigen stadion. Ben erg benieuwd hoe druk het dit seizoen wordt in het stadion, afgelopen jaar zag je al een terugval. Jammer dat Joop niet ook een keer kan zeggen wat hij niet goed heeft gedaan en wel vooraaan staat (het veld oprent) als er successen zijn. Dus Joop zaterdag gewoon op de middenstip met je favoriete microfoon en dan zeggen wat jullie minder hebben gedaan (zal niet zeggen fout) de laatste jaren en dan direct de prijzen voor de seizoenskaarten verlagen want een mindere artiest kan ook niet hetzelfde vragen als een topper!

Grt, #ikbendewegkwijt
Lubje
 Lubje - dinsdag 30 juli 2013 - 14:02   quote  deeplink  
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik heb deze week gekeken naar de praatprogramma's, die aan de vooravond van het begin van de nieuwe competitie ook weer zijn begonnen: er werd nauwelijks of niet over FC Twente gesproken. En dat doet toch wel pijn. Waar de club de laatste vijf jaar hot is geweest, dreigt nu een duikeling in een anonieme diepte. En dan denk ik dat de gedachte van spelen voor de plaatsen 5 t/m 8 nog behoorlijk optimistisch is. Het rechter rijtje zal elke echte fan bijna een trauma bezorgen na al die successen in het nog maar zo korte verleden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: De aankopen van deze zomer ?









0.0072767