BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: '' Nieuwe Aanvoerder :Wijnaldum ''

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - maandag 29 juli 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Cocu ziet in Wijnaldum mogelijke aanvoerder: "Heeft wat meer ervaring"

Auteur: Robin in het Hout

29 Juli 2013 om 17:47

georginio-wijnaldum(psv)(6).jpg

Phillip Cocu ziet in Georginio Wijnaldum een kanshebber om Mark van Bommel als aanvoerder op te volgen bij PSV. De oefenmeester zal dinsdagavond zijn keuze bekend maken aan zijn spelersgroep. Naast de oud-speler van Feyenoord zouden ook Ola Toivonen en Stijn Schaars een kanshebber zijn om de aanvoerdersband te mogen dragen.

Voor PSV staat dinsdagavond de confrontatie tegen Zulte Waregem op het programma in de voorronde van de Champions League. "Ik heb tijdens de voorbereiding een aantal spelers wat meer verantwoordelijkheid gegeven. Soms door ze aanvoerder te maken, soms door wat andere dingen van ze te vragen", zo citeerde het Algemeen Dagblad uit de mond van Cocu.

"Op basis daarvan maak ik een keuze", aldus Cocu, die inging op het mogelijke aanvoerderschap van Wijnaldum. "Hij zit al wat langer bij de club, heeft wat meer ervaring. Daar kijk ik als trainer ook naar", sloot de oefenmeester zijn verhaal af. Inmiddels is al wel bekend wie de doelman van PSV wordt, maar hij wilde dat alleen aan de spelers zelf zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 29 juli 2013 - 21:09   quote  deeplink  
Zal eerlijk gezegd niet zo snel weten wie ik aanvoerder zal maken na het vertrek van Strootman en van Bommel..

Schaars is er wel n type voor mr die is nieuw en weet niet of Cocu dat aandurft al zal dat mij niks uitmaken..
22Rules
 22Rules - woensdag 31 juli 2013 - 18:33   quote  deeplink  
Wijnaldum heeft het prima gedaan. Hij heeft ook voldoende draagvlak binnen de groep. Bovendien kun je die jongen met een boodschap het veld insturen en dat is weer handig voor Cocu. Dus, zolang mr. Park er niet is....
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 01 augustus 2013 - 04:32   quote  deeplink  
Vind Rekik nu echt spelen als een aanvoerder.. ik voprspel dat hij in de toekomst de aanvoerder word van Oranje
Feyenoord heeft wel 4 hele goede centrum verdedigers opgeleid De Vrij,Indi,Rekik en Bruma
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 september 2013 - 08:51   quote  deeplink  
'Twee Engelse clubs aasden op Wijnaldum'

georginio_wijnaldum_2.jpg

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:02 september 2013 om 07:16Categorie:Nieuws

Georginio Wijnaldum kreeg deze zomer twee aanbiedingen uit Engeland, zo meldt De Telegraaf. Cardiff City en West Bromwich Albion hoopten de middenvelder van PSV te kunnen verleiden.

Wijnaldum had echter geen interesse om naar één van de Premier League-clubs te verkassen. De aanvoerder liet deze zomer al meerdere keren weten dat hij bij PSV goed op zijn plek zit. "Hier wil ik de Wijnaldum laten zien die ik al een tijdje in gedachten heb", zei hij.

De 22-jarige Rotterdammer kwam in 2011 over van Feyenoord en speelde inmiddels 70 competitiewedstrijden voor de Eindhovenaren, die hij in die duels aan 26 doelpunten hielp. Eerder werd ook Arsenal al met Wijnaldum in verband gebracht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5156
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: '' Nieuwe Aanvoerder :Wijnaldum ''









0.0058271