BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Zulte Waregem, 3e voorronde CL. (30 juli, 20:45)

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 30 juli 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Wedstrijd PSV - SV Zulte Waregem
Datum 30-07-2013
Locatie Eindhoven
Scheidsrechter Luca Banti
Aanvang 20.45 uur

1002165_10151596260088953_1975660697_n.jpg

Het seizoen 2013-2014 gaat voor PSV vanavond officieel van start met de UEFA Champions League-kwalificatiewedstrijd tegen het Belgische SV Zulte Waregem.

PSV speelt de Champions League-voorronde tegen SV Zulte Waregem vanavond in een uitverkocht Philips Stadion. De laatste toegangskaarten werden de afgelopen uren online verkocht, waardoor PSV in de eerste van twee wedstrijden kan rekenen op de volle steun van de supporters.

PSV

Vorm Phillip Cocu staat voor zijn eerste test als eindverantwoordelijke bij PSV. De oud-international heeft in Eindhoven een flink veranderde selectie tot zijn beschikking die niet overloopt van internationale ervaring. Bovendien moet de jonge selectie nog naar elkaar toe groeien na alle wisselingen. Daarom is het ook een gemis dat Ji-Sung Park nog niet speelgerechtigd is. De Zuid-Koreaan geldt dankzij zijn verleden bij PSV en Manchester United als een routinier.

Park is er waarschijnlijk volgende week in de return wel bij als PSV zich moet zien te verzekeren van een plaats in de play-offs voor de Champions League. Het nemen van deze eerste horde is niet alleen belangrijk om zicht te houden op de Champions League, maar ook omdat dan zekerheid is over plaatsing voor de Europa League. En dan kan de jonge selectie internationale ervaring opdoen.

Opvallend PSV heeft een honderd procent score wat het overleven van de voorrondes van de Champions League betreft. Alle vier pogingen leverden een plaats in de groepsfase op. De laatste drie keer was de start echter slecht.

In 1998 begon Branik Maribor op eigen veld met een 2-1 zege op PSV, dat een jaar later bij Zimbru Chisinau met een 0-0 startte. Beide keren maakten de Eindhovenaren het karwei thuis af met respectievelijk een 4-1 en een 2-0 zege.

Ook in 2004 moest PSV in de return de schade van de heenwedstrijd wegpoetsen. De ploeg van Guus Hiddink slaagde in die opzet. Rode Ster Belgrado, dat op eigen veld met 3-2 had gewonnen, verloor in Eindhoven met 5-0.

Vermoedelijke opstelling PSV:
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Bakkali, Matavz, Depay
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 30 juli 2013 - 18:12   quote  deeplink  
Middenveld op papier erg sterk bij PSV, ben benieuwd hoe de rest gaat functioneren en hoe de combinatie Wijnaldum Maher gaat lopen.
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 18:42   quote  deeplink  
Nogmaals benieuwd hoe het ervoor staat.
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Gewoon kijken en beoordelen, daarom ben ik ook blij dat we weer beginnen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 30 juli 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Veel druk van Psv, ben benieuwd hoelang ze dat vil kunnen houden.

Zometeen scoren die belgen op de counter letmaar op.
tomson
 tomson - dinsdag 30 juli 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Kan iemand Matavz vertellen dat ze begonnen zijn.
Inflamoes PSV
 Inflamoes PSV - dinsdag 30 juli 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Ja het beste is er al wel weer af bij PSV . Maar wat zijn die Belgen slecht zeg.
Inflamoes PSV
 Inflamoes PSV - dinsdag 30 juli 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Waarom speelt maher niet mee ??
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 30 juli 2013 - 21:14   quote  deeplink  
Depay lol
Inflamoes PSV
 Inflamoes PSV - dinsdag 30 juli 2013 - 21:17   quote  deeplink  
Kan iemand wijnaldum vertellen dat ie beter een andere sport kan gaan beoefenen !!
remco k
 remco k - dinsdag 30 juli 2013 - 21:38   quote  deeplink  
Goede eerste helft van PSV. Heel stom dat ze alleen niet met 3-0 voor staan... Kan maarzo ineens aan de andere kant vallen ondanks dat Zulte in deze wedstrijd niet veel meer op de mat legt als Utrecht afgelopen week.. Wat een vertoning van die ploeg zeg..

Maar goed, PSV moet hier gewoon 3 of 4 keer tegen gaan scoren om de uitwedstrijd een formaliteit te laten zijn..
Inflamoes PSV
 Inflamoes PSV - dinsdag 30 juli 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Wat is er met maher aan de hand . Wat is die slecht zeg.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Yessss netjes hoor!
Die 5-0 wat ik zei was toch niet zo gek om te zeggen, het had 7-0 moeten staan
Deze Ajacied geniet van dit team. Heel het jaar zo constant presteren met een heel
Nieuw jong team dat kan niet. Maar we gaan nog wel veel leuke wedstrijden zien van
Psv dit seizoen
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 30 juli 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Zenit wint uit met 0-1.
Lyon thuis nu op nog 0-0...
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Psv moet nog wel een ervaren verdediger erbij halen, achter Rekik en Bruma word de spoeling dus.
Mooi thuis shirt ik blijf het zeggen ziet er echt strak uit. Bakalli geweldenaar, iemand riep hier Psv word kampioen
Door Josefzoon ik moest daar om lachen en toen werd ik verrot gescholden haha
Als Psv kampioen zou worden dan door Maher,Depay,Bakalli enz Josefzoon vergeleken met hun komt tekort
Inflamoes PSV
 Inflamoes PSV - dinsdag 30 juli 2013 - 22:32   quote  deeplink  
Wat maakt het uit door wie PSV kampioen word. Kampioen worden ze echt wel . Wat een flitsend team zeg . Beste wat ik in jaren heb gezien in Nederland.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 22:32 schreef Inflamoes PSV het volgende:
Wat maakt het uit door wie PSV kampioen word. Kampioen worden ze echt wel . Wat een flitsend team zeg . Beste wat ik in jaren heb gezien in Nederland.
Kampioen lijkt me wel heel moeilijk met een nieuw team.. maar leuke wedstrijden gaan we zeker wel van
Ze zien dit seizoen..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 30 juli 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 22:32 schreef Inflamoes PSV het volgende:
Wat maakt het uit door wie PSV kampioen word. Kampioen worden ze echt wel . Wat een flitsend team zeg . Beste wat ik in jaren heb gezien in Nederland.
Gelukkig nemen we jou bloedserieus...
Hollands glorie
 Hollands glorie - dinsdag 30 juli 2013 - 22:44   quote  deeplink  
trots op psv zeg. Heb genoten van dit jonge elftal met 11 nederlandse spelers,,
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Psv Proficiat! Geniet ervan een mooie Psv avond was het
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 30 juli 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Ik denk dat Park bij het zien ban deze wedstrijd heel graag in dit team wilt gaan spelen
nora
 nora - dinsdag 30 juli 2013 - 23:28   quote  deeplink  
Eindelijk een leuk PSV team met verfrissend aanvallend voetbal, wat een zaligheid voor sie boeren eindelijk kunnen ze is genieten.
remco k
 remco k - dinsdag 30 juli 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 22:10 schreef iAmsterdam het volgende:
Yessss netjes hoor!
Die 5-0 wat ik zei was toch niet zo gek om te zeggen, het had 7-0 moeten staan
Deze Ajacied geniet van dit team. Heel het jaar zo constant presteren met een heel
Nieuw jong team dat kan niet. Maar we gaan nog wel veel leuke wedstrijden zien van
Psv dit seizoen
Yessss???? Als PSV de CL haalt kost ajax dat minimaal 10 miljoen euro. En ja het zou goed zijn voor het nl voetbal. En ja als ze i. De CL komen ben ik ook voor iedere nl ploeg. Maar laat ze deze rondwaar doorkomen en vervolgens lekker de EL in goed voor ajax en er kunnen net zoveel punten verzameld word voor het coëfficiënt voor landen.
VVout
 VVout - woensdag 31 juli 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Gewoon leuk voetbal gezien van PSV, wel veel pech gehad met de kansen maar wie is er dan ook gelijk haarscherp aan het begin van het seizoen. Heb me eigenlijk aan het einde alleen geërgerd aan Josefzoon met Maher die haden gewoon met elkaar moeten spelen en niet voor zich zelf want dan hadden er gewoon 1 of 2 doelpunten meer te halen geweest.
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 31 juli 2013 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 23:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Yessss???? Als PSV de CL haalt kost ajax dat minimaal 10 miljoen euro. En ja het zou goed zijn voor het nl voetbal. En ja als ze i. De CL komen ben ik ook voor iedere nl ploeg. Maar laat ze deze rondwaar doorkomen en vervolgens lekker de EL in goed voor ajax en er kunnen net zoveel punten verzameld word voor het coëfficiënt voor landen.
A: De helft van ongeveer 8 miljoen
B: De Belgen dachten al voorbij Nederland te zijn gestreefd veel bla bla vind het mooi dat ze even op hun plaats worden gezet
In hun media werd al gezegd dat hun competitie op zijn minst gelijkwaardig is geworden met NL... dus vond dit wel een mooie avond

Als Psv de volgende ronde eruit vliegt vind ik het niet erg om de reden die jij gaf, ze loten dan ook een veel sterkere ploeg
Als ze toch doorgaan vind ik het niet erg want 2 ploegen in de ChamL is meer kans op coëfficiënt punten we worden al door landen
Voorbij gestreefd of achterhaald vooral als we van Luxemburgse timmermannen en schilders verliezen, dus voor het belang van Nederland
Zijn alle punten welkom wat op langere termijn ook voor Ajax voordelig zal zijn...
Debiewl
 Debiewl - woensdag 31 juli 2013 - 00:08   quote  deeplink  
Denken de PSV mensen nou serieus dat jullie met dit elftal CL voetbal gaan spelen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2013 door Debiewl --
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 31 juli 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 00:08 schreef Debiewl het volgende:
Denken de PSV mensen nou serieus dat jullie met dit elftal CL voetbal gaan spelen?
Dit is weer zo totaal zinlose reactie, wat heeft het voor nut zoiets te posten? Wat wil je ermee bereiken?
VVout
 VVout - woensdag 31 juli 2013 - 00:18   quote  deeplink  
Zonet gewoon leuk voetbal gezien, voor mij het belangrijkste als ik mij eens ontspannen wil met een potje bier in de hand. Het is natuurlijk allemaal van belang wie de miljoenen haalt of coëfficiënten binnensleept maar vandaag niet meer, dus n8
Robinho
 Robinho - woensdag 31 juli 2013 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 00:05 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

A: De helft van ongeveer 8 miljoen
B: De Belgen dachten al voorbij Nederland te zijn gestreefd veel bla bla vind het mooi dat ze even op hun plaats worden gezet
In hun media werd al gezegd dat hun competitie op zijn minst gelijkwaardig is geworden met NL... dus vond dit wel een mooie avond

Als Psv de volgende ronde eruit vliegt vind ik het niet erg om de reden die jij gaf, ze loten dan ook een veel sterkere ploeg
Als ze toch doorgaan vind ik het niet erg want 2 ploegen in de ChamL is meer kans op coëfficiënt punten we worden al door landen
Voorbij gestreefd of achterhaald vooral als we van Luxemburgse timmermannen en schilders verliezen, dus voor het belang van Nederland
Zijn alle punten welkom wat op langere termijn ook voor Ajax voordelig zal zijn...
Voor de coefficienten is het beter dat ze europa league spelen, daar halen ze meer punten dan in de CL. Deze wegen even zwaar.
Voor de pecunia is het ook beter dat psv europa league speelt ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 31 juli 2013 - 00:28   quote  deeplink  
Wat grappig: op het PSV-forum zijn praktisch alleen maar Feyenoord-fans en Ajax-fans te vinden voor dit topic... Overigens, klasse van dit wel zeer jonge PSV. Zij hebben groots gespeeld (of waren de Belgen nou zo slecht...?). Het enige dat je PSV kunt verwijten, is dat er "maar" twee keer is gescoord. Het had een regelrechte monsterscore kunnen zijn. Op naar de play-offs voor PSV. Gefeliciteerd.
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 31 juli 2013 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 00:21 schreef Robinho het volgende:

[..]

Voor de coefficienten is het beter dat ze europa league spelen, daar halen ze meer punten dan in de CL. Deze wegen even zwaar.
Voor de pecunia is het ook beter dat psv europa league speelt ;-)
Niet helemaal waar in de ChamL kunnen bonuspunten gehaald worden naar de 2de ronde krijg je 4 punten erbij
Oekraine is ons bijna voorbij scheelt niks en met Shak Donesk en D Kieff hebben ze 2 ploegen die veel punten kunnen
Halen voor Oekraine
infamous psv
 infamous psv - woensdag 31 juli 2013 - 00:51   quote  deeplink  
Bedankt gasten voor de merendeels positieve reacties.. Das dan ook wel weer relax.
Heb vanavond in het hol vd leeuw gekeken mr daar werd ik na de 2-0 bedolven door zowel ajacieden als feyenoorders..

Ben zeer trots op de uitvoering vd jonkies mr weet mr al te goed dat 1 zwaluw nog geen zomer maakt.
Mr heb vanavond meer genoten dan de afgelopen paar jaar.

PS: ben halfzat mr type vrij aardig al zeg ik t zelf..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 31 juli 2013 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 00:28 schreef Pietje het volgende:
Wat grappig: op het PSV-forum zijn praktisch alleen maar Feyenoord-fans en Ajax-fans te vinden voor dit topic... Overigens, klasse van dit wel zeer jonge PSV. Zij hebben groots gespeeld (of waren de Belgen nou zo slecht...?). Het enige dat je PSV kunt verwijten, is dat er "maar" twee keer is gescoord. Het had een regelrechte monsterscore kunnen zijn. Op naar de play-offs voor PSV. Gefeliciteerd.
Zat bij een ajacied zijn drank op te zuipen en zijn happies op te vreten mr bedankt voor je reactie Piet ;)
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 31 juli 2013 - 01:17   quote  deeplink  
Gaan we dan toch een paar goede verdedigers krijgen bij Oranje?
Na De Vrij en Indi, Rekik en Bruma, Vooral Rekik die heeft me positief verrast!
Op die leeftijd al zo volwassen en sterk spelen, zou me niets verbazen als hij in dit seizoen aanvoerder word.
Ben onder de indruk van zijn kwaliteit ook in de voorbereiding viel hij me al op, een ervaren verderdiger erbij zou
Toch nog wel goed zijn omdat de spoeling dun is en veel jonge spelers op elke positie achterin.

Brenet en Bakalli waren top! Depay gaat nu meer en meer zijn belofte inlossen, eindelijk krijgt hij het volle vertrouwen
Locadia vind ik beter dan Matavz en ik zie hem dit jaar ook die basisplaats bemachtige.. vooral het nieuwe thuisshirt
Vind ik mooi bij dit jonge talentvolle team veel uitstraling.. Ik als Ajacied zie het weer met beven tegemoed op bezoek
Bij onze angstgetner.. worden mooie wedstrijden
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 31 juli 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Een groot compliment aan Cocu en zijn staf. Welke andere trainer had dit jonge team voor zo'n belangrijke wedstrijd de wei in durven sturen. We hebben als Nederland veel meer talent dan we denken. Zie ook Feyenoord. Maar je moet er wel de trainer bijzetten die het aandurft. PSV zal komend seizoen best een keer flink onderuit gaan, maar we gaan een heerlijk seizoen tegemoet en wie weet wat het allemaal gaat opleveren.ik hen er zin in!
Pietje
 Pietje - woensdag 31 juli 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 00:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zat bij een ajacied zijn drank op te zuipen en zijn happies op te vreten mr bedankt voor je reactie Piet ;)
:-)
remco k
 remco k - woensdag 31 juli 2013 - 21:35   quote  deeplink  
Goede wedstrijd van PSV, wel heel erg zonde dat ze het niet direct hebben afgemaakt, ondanks dat Zulte eigenlijk kansloos is kan een snelle goal ze nu wel in het zadel helpen en de jonge ploeg van PSV in verwarring brengen
infamous psv
 infamous psv - woensdag 31 juli 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 21:35 schreef remco k het volgende:
Goede wedstrijd van PSV, wel heel erg zonde dat ze het niet direct hebben afgemaakt, ondanks dat Zulte eigenlijk kansloos is kan een snelle goal ze nu wel in het zadel helpen en de jonge ploeg van PSV in verwarring brengen
Dacht ik ook aan , zelfs tijdens de wedstrijd ..
Mr met dezelfde drive en flair als gisteren moet het goed komen ... Alleen wel oefenen op de afronding want ik zat gisteren tig keer tegen het plafon aan!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 31 juli 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 23:09 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dacht ik ook aan , zelfs tijdens de wedstrijd ..
Mr met dezelfde drive en flair als gisteren moet het goed komen ... Alleen wel oefenen op de afronding want ik zat gisteren tig keer tegen het plafon aan!!
Dan zal je Ajax maatje wel in zijn broek gepist hebben van het lachen ;-)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 31 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan zal je Ajax maatje wel in zijn broek gepist hebben van het lachen ;-)
Zaten er zelfs 3 maat en 1 kakkerlak..
Mr toen me cluppie scoorde sprongen ze net zo hard mee :)
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 01 augustus 2013 - 08:37   quote  deeplink  
Dury trainer van Zulte zei dat hij het niveau van Psv het snelle spel en het sterke verdedigen nog nooit had gezien in Belgie
En dat voor een heel nieuw team in opbouw de jongste team ooit in de ChamL.. best knap van Psv ben benieuwd naar dit seizoen
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 01 augustus 2013 - 09:33   quote  deeplink  
Offtopic
Ik heb de wedstrijd gezien van Roma tegen all stars en Strootman was echt de missing link die Roma nodig had,miss toch wel een goede keuze hoe hij het veld bestreek de combinaties opzocht ik heb hem eigelijk zelden zo goed zien spelen, een goal maakte hij
Werd door de verdediger zelf in de goal geschoten maar deed hij dat niet dan had Stroot nog gescoort en de assist die hij gaf was in een mooie combinatie. Grappig hoe zijn naam in het engels klonk Stroetman..
Ik denk dat Oranje op het WK een sterkere Stroetman gaan zien ik denk dat hij grote stappen gaat maken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door iAmsterdam --
sim
 sim - donderdag 01 augustus 2013 - 16:10   quote  deeplink  
We hebben in A'dam wel indruk gemaakt.
Als je op hun netwerk de reacties leest, ongelooflijk. Een wedstrijdje.
Jaja
sim
 sim - donderdag 01 augustus 2013 - 16:19   quote  deeplink  
Media laaiend enthousiast: heel voetbalminnend Nederland sluit jonkies PSV in het hart

Goede basis voor de toekomst
De Telegraaf stelt zichzelf de vraag: Waar staat PSV? De krant geeft ook het antwoord. "Op het veld gaf het piepjonge elftal van trainer Phillip Cocu een veelbelovend antwoord." Volgens het Algemeen Dagblad heeft het verjongde PSV nu al een goede basis gelegd voor de toekomst. Maar ook: "Toch is het nog niet gedaan, omdat PSV slechts twee van de vele kansen omzette in treffers

En dit is pas de eerste officiele wedstrijd haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door sim --
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 01 augustus 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 16:10 schreef sim het volgende:
We hebben in A'dam wel indruk gemaakt.
Als je op hun netwerk de reacties leest, ongelooflijk. Een wedstrijdje.
Jaja
1 wedstrijdje, maar wel een belangrijke wedstrijd! En op een manier wat niet op eendagsvoetbal lijkt (nieuw woord;-)
De Trainer van Zulte had dit niveau nooit gezien in belgie, ik vind alle reacties zeer terrecht! En als Maher zijn niveau had gehaald
Dan was het zelfs nog beter geweest. Jongste elftal ooit in de ChamL een nieuw elftal dus alle complimenten
Ik als Ajacied zou niet geloofwaardig zijn als ik hier koeltjes over zou doen, omdat ik over het Psv van de afgelopen jaren
Veel minder positief was en dan druk ik me nog zacht uit.

Psv zou dit seizoen best wel periodes krijgen waar het minder gaat en dat is logisch een jong team die aan het bouwen is
Hopelijk weten de supporters dat ook en gaan ze in mindere periodes nog meer achter hun ploeg staan, want dit elftal heeft
Een mooie toekomst.

En leuk dat jij het Ajax netwerk volgt;-);-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door iAmsterdam --
sim
 sim - donderdag 01 augustus 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2013 - 17:15 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

En leuk dat jij het Ajax netwerk volgt;-);-)
Goed berichtje voor een Amsterdammer.

Wij volgen alles op ieder netwerk,we willen op de hoogte blijven van de roddels.Haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 augustus 2013 door sim --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - Zulte Waregem, 3e voorronde CL. (30 juli, 20:45)









0.0061919