BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: ADO Den Haag - PSV 03-08-2013

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:06   quote  deeplink  
Voorbeschouwing Phillip Cocu op ADO Den Haag
02 augustus 2013 14:40
Wedstrijd ADO Den Haag - PSV
Datum 03-08-2013
Locatie Den Haag
Scheidsrechter
Aanvang 18.45 uur

Hoofdcoach Phillip Cocu blikte vrijdagmiddag op De Herdgang vooruit op de eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2013-2014. PSV is zaterdag in Den Haag te gast voor het duel met ADO Den Haag. Je wil altijd de competitie altijd goed beginnen, een goede start is belangrijk.

2347762a-7a45-4d78-b9be-18c6bb9e6d61_Persgesprek020813-4682.jpg

Cocu: Maximaal geconcentreerd

Ik verwacht een lastige avond, zei Cocu voor de aanwezige mediavertegenwoordigers. Het is een goed voetballende ploeg, als ze de ruimte krijgen. Ze spelen thuis, het publiek zal erachter gaan staan. Maar als we hetzelfde kunnen brengen als afgelopen dinsdag, dan hebben we een goede kans om te winnen. Cocu benadrukte dat een goede start van de competitie belangrijk is: Je wil altijd de competitie altijd goed beginnen, een goede start is belangrijk. Dan zit je goed in de competitie en loop je niet achter de feiten aan. Maar er is geen plaats voor onderschatting, we moeten welke wedstrijd maximaal geconcentreerd zijn.

Op Narsingh na iedereen fit
Phillip Cocu zal zaterdag geen concessies doen aan de manier van spelen ten opzichte van dinsdag. De manier van spelen zal niet veranderen, dat is onze uitgangspositie. Zo willen we elke wedstrijd ingaan. Wij zijn PSV, wij moeten altijd om de prijzen spelen. Cocu kan beschikken over een volledig fitte selectie. Op Luciano Narsingh na is iedereen fit. Als alles goed gaat komt Narsingh binnen 2 à 3 weken weer naar De Herdgang, aldus Cocu, die verder nog meldde dat Bakkali, Brenet en Hendrix hebben afgedwongen om dit seizoen bij de selectie aangesloten te blijven.

Historie datum wedstrijd competitie uitslag
02-02-2013 PSV - ADO Den Haag ERE 7-0
17-11-2012 ADO Den Haag - PSV ERE 1-6
02-05-2012 PSV - ADO Den Haag ERE 5-0
21-08-2011 ADO Den Haag - PSV ERE 0-3
05-02-2011 PSV - ADO Den Haag ERE 0-1
29-08-2010 ADO Den Haag - PSV ERE 2-2
06-02-2010 PSV - ADO Den Haag ERE 2-0
08-11-2009 ADO Den Haag - PSV ERE 1-5
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:12   quote  deeplink  
1-3

Matavz 14' 0-1
Holla 26' 1-1
Maher 42' 1-2
Locadia 79' 1-3

Tuurlijk hoop ik op een stunt van Ado net zoals Psvers hopen dat Ajax verliest;-)
Maar ik zie in de eerste wedstrijden geen probleem voor Psv die nu in een flow zitten...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:15   quote  deeplink  
Hoe zijn ze nu weer in een flow terecht gekomen dan?
1 wedstrijdje....
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 12:12 schreef iAmsterdam het volgende:
1-3

Matavz 14' 0-1
Holla 26' 1-1
Maher 42' 1-2
Locadia 79' 1-3

Tuurlijk hoop ik op een stunt van Ado net zoals Psvers hopen dat Ajax verliest;-)
Maar ik zie in de eerste wedstrijden geen probleem voor Psv die nu in een flow zitten...
Je eerlijkheid siert je.
Maar ik ben zeer benieuwd vanavond. Nog meer zelfs dan tegen Zulte Waregem.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 12:15 schreef NatjosFC het volgende:
Hoe zijn ze nu weer in een flow terecht gekomen dan?
1 wedstrijdje....
Be positive chippie ;)
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 12:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je eerlijkheid siert je.
Maar ik ben zeer benieuwd vanavond. Nog meer zelfs dan tegen Zulte Waregem.
Dat kan ik begrijpen ja, vooral de eerste wedstrijd van het seizoen dan wil je lekker beginnen!
Maar ik kan je gerust stellen ze lopen over Ado heen vanavond, vooral met de snelheid van Bakkali en Depay
Ik zie echt geen probleem.... maar dan nog zul je die spanning voelen had ik gister ook tegen Roda;-)
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 12:15 schreef NatjosFC het volgende:
Hoe zijn ze nu weer in een flow terecht gekomen dan?
1 wedstrijdje....
Tegen Fener en Zulte zeer goed dus ze hebben zelfvertrouwen en die jonkies zullen nu even niet te stoppen zijn
Eerste paar wedstrijden...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:23   quote  deeplink  
Steijn looft Cocu: "Jong PSV speelt onbevangen"

maurice_steijn.jpg

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:03 augustus 2013 om 08:29Categorie:Reactie

ADO Den Haag opent het seizoen zaterdag met een thuiswedstrijd tegen PSV. Lang was niet duidelijk wat van de Eindhovenaren kon worden verwacht, maar na dinsdag is dat anders. Phillip Cocu in een maand tijd vakwerk afgeleverd.

Ook ADO-coach Maurice Steijn zag PSV afgelopen dinsdag tegen Zulte Waregem (2-0) imponeren. "Complimenten voor Cocu dat hij er in is geslaagd om in zon korte tijd een nieuwe ploeg op de rails te zetten", zo looft hij zijn collega. "PSV moet met deze selectie meedoen om het kampioenschap."

"De kracht van PSV ligt in de bereidheid", vervolgt Steijn in De Telegraaf. "Je kunt niet zeggen dat de jongens die nu bij PSV in de basis staan beter zijn dan de vertrokken spelers, maar de huidige groep is bereid om ontzettend veel arbeid te leveren, om met elkaar dingen te doen. Dat heeft Cocu er uitstekend ingebracht. PSV is jong en speelt onbevangen, dat is leuk om te zien."

Steijn is tevreden over de kwaliteit van zijn eigen selectie, maar hoopt nog wel één of twee spelers aan te kunnen trekken. Met Erik Falkenburg sprak hij vrijdag een uur, de middenvelder van AZ is absoluut een kandidaat.

"Ik heb drie uitstekende middenvelders, maar daarnaast hebben we behoefte aan nog een eredivisiewaardige middenvelder. Erik heeft een prima oog voor diepte en maakt doelpunten", aldus Steijn, die ook nog een verdediger wil verwelkomen.
bron:vp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:26   quote  deeplink  
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:55   quote  deeplink  
Psv heeft wel een makkelijke start ze kunnen zo op 15 punten staan

Ado - Psv
Psv - Nec
Psv - Go Ahead Eagles
Heracles A - Psv
Psv - Cambuur L

Op een presenteer blaadje die 15 punten;-)
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 12:21 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Tegen Fener en Zulte zeer goed dus ze hebben zelfvertrouwen en die jonkies zullen nu even niet te stoppen zijn
Eerste paar wedstrijden...
Tegen Fener helemaal niet zo goed, werden de tweede helft letterlijk overlopen en mochten van geluk spreken dat er geen tegengoal viel.. Gaven ook veel kansen weg..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Tegen Fener helemaal niet zo goed, werden de tweede helft letterlijk overlopen en mochten van geluk spreken dat er geen tegengoal viel.. Gaven ook veel kansen weg..
Middenveld stond vaak niet goed, maar ze hadden goede periodes tegen Fener en dat met die jonkies uit bij Fener
Nou daar krijg je wel zelfvertrouwen van hoor, dat zagen we tegen Zulte
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 12:21 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Tegen Fener en Zulte zeer goed dus ze hebben zelfvertrouwen en die jonkies zullen nu even niet te stoppen zijn
Eerste paar wedstrijden...
nou, daar denk ik toch anders over. Hoogmoed komt voor de val.
ben erg benieuwd of ze kunnen doorzetten.
ik weet niet of ADO genoeg kwaliteit heeft, maar ADO kan wel vechten en mannenvoetbal spelen en fysiek heeft PSV niet zoveel in huis.

ik gok op een gelijkspel.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nou, daar denk ik toch anders over. Hoogmoed komt voor de val.
ben erg benieuwd of ze kunnen doorzetten.
ik weet niet of ADO genoeg kwaliteit heeft, maar ADO kan wel vechten en mannenvoetbal spelen en fysiek heeft PSV niet zoveel in huis.

ik gok op een gelijkspel.
Het kan elke wedstrijd weer anders zijn, maar ze hebben vertrouwen getankt en goed spel laten zien daar oordeel ik op
Wat er in de wedstrijd kan gebeuren weet he nooit dat is gokken.. maar van wat ik nu heb gezien van Psv ziet het er goed uit
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:38 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Middenveld stond vaak niet goed, maar ze hadden goede periodes tegen Fener en dat met die jonkies uit bij Fener
Nou daar krijg je wel zelfvertrouwen van hoor, dat zagen we tegen Zulte
2e helft klopt mr mits PSV de kansen vd 1ste helft hadden afgemaakt dan had de score veel hoger uit kunnen vallen..
Fenerbache is ook gewoon een goede ploeg dus ben uitermate tevereden met de overwinning.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nou, daar denk ik toch anders over. Hoogmoed komt voor de val.
ben erg benieuwd of ze kunnen doorzetten.
ik weet niet of ADO genoeg kwaliteit heeft, maar ADO kan wel vechten en mannenvoetbal spelen en fysiek heeft PSV niet zoveel in huis.

ik gok op een gelijkspel.
Na het zien van de oefenwedstrijden en de partij tegen Zulte is men enthousiast geworden , maar dat is toch niet zo gek na de afgelopen jaren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door infamous psv --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 15:23   quote  deeplink  
Was ook een goede prestatie, en onverwachts als je naar de voorgaande oefenwedstrijd keek..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 15:32   quote  deeplink  
Ben tot nu toe zeer verheugd met de speelwijze en er zullen nog genoeg klappen vallen mr dat heb ik voor dit seizoen ingecalculeerd.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Mindere periodes zullen er vast komen.. maar het enige wat je kan doen is in het hier en nu leven
En in het hier en nu Doet Psv het heel goed alle reden om als supporter weer een goed gevoel te hebben
Bij het team de club en alles er omheen
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:19   quote  deeplink  
Ado start wel met een aardige voorhoede
Cabral-v Duinen-Gouriye
sim
 sim - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:35   quote  deeplink  
https://pbs.twimg.com/media/BQweAOrCEAERV5z.jpg

Vol uitvak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door sim --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Locadia voor Matavz verstandig!

Geel: Malone
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 19:01   quote  deeplink  
0-1 Wijnaldum 12de minuut
Ik voorspelde hier de 14de minuut bijna goed;-)
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 19:22   quote  deeplink  
En ik voorspelde dat Holla zou scoren, de naam had ik goed maar hij scoort in het verkeerde doel haha 0-2

Ik zei het Psv gaat over Ado heen lopen want ze zitten in een flow...
Komende wedstrijden Nec,GobAhead,Heracles,Cambuur ze kunnen zomaar 15 punten met een goed doelsaldo
Hebben tegen die kleine ploegen nab5 speelrondes zo tank je wel vertrouwen..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 19:30   quote  deeplink  
0-3
Wat zei ik je Infamous maak je geen zorgen ze gaan over Ado heen walsen
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 19:31   quote  deeplink  
1-3
Mijn voorspelling is al behaald haha das snel!

Ik voorspelde hier dat Holla zou scoren en dat deed tie ook in eigen goal en in Psv goal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 19:39   quote  deeplink  
vind het wel prima zo.. afluiten die handel...
heb ik weer een 6 punter op de pooler... 12 punten zou echt ongekend zijn:)
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:23   quote  deeplink  
Het is net het plaatselijke AZC wat je bij PSV ziet spelen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 19:39 schreef NatjosFC het volgende:
vind het wel prima zo.. afluiten die handel...
heb ik weer een 6 punter op de pooler... 12 punten zou echt ongekend zijn:)
Ik heb ook 1-3 in de pooler... fluit maar af haha
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:32   quote  deeplink  
Twente tegen de zwakste verdediging van NL nog steeds 0-0
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 19:39 schreef NatjosFC het volgende:
vind het wel prima zo.. afluiten die handel...
heb ik weer een 6 punter op de pooler... 12 punten zou echt ongekend zijn:)
Daar gaan onze 6 punten... 2-3
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 20:41 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Daar gaan onze 6 punten... 2-3
voel me genaait...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:30   quote  deeplink  
PSV ontsnapt met nipte zege in Den Haag

psv45.jpg

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:03 augustus 2013 om 20:40Categorie:Wedstrijdverslag

PSV weet weer wat het is om de eerste wedstrijd van het seizoen te winnen. Nadat de afgelopen twee ouvertures verloren gingen tegen AZ en RKC Waalwijk, werd er zaterdag met 2-3 gewonnen op bezoek bij ADO Den Haag.

Vier dagen na het overtuigende optreden in de Champions League tegen Zulte Waregem (2-0) stuurde Cocu een nóg jonger elftal het veld in. Hij gaf in Den Haag de negentienjarige Jürgen Locadia in de spits de voorkeur boven de vijf jaar oudere Tim Matavz. Daardoor bestond de voorhoede met verder Zakaria Bakkali (17) en Memphis Depay (19) uit louter tieners.

Santiago Arias, de Colombiaanse aanwinst, kreeg rechts achterin de voorkeur boven Joshua Brenet. Het piepjonge PSV trok de eerste competitiewedstrijd al in het eerste half uur naar zich toe. De thuisclub begon nog wel enthousiast, met een gevaarlijk schot van nieuwkomer Jerson Cabral, maar raakte flink van slag nadat Georginio Wijnaldum in de twaalfde minuut aan de andere kant de score had geopend (0-1).

De aanvoerder van PSV kreeg de bal mee van Stijn Schaars, draaide makkelijk weg en zette vervolgens zijn ploeg op voorsprong. Een kwartier later werd het 2-0, toen Danny Holla een lange bal van Jeffrey Bruma bijzonder ongelukkig op zijn hoofd kreeg en zijn eigen doeman Gino Coutinho passeerde.

Het aangeslagen ADO moest vlak daarna ook de 3-0 incasseren, een prachtig doelpunt van linksback Jetro Willems die drie verdedigers passeerde en de bal achter Coutinho prikte. Net als vorig seizoen leek een monsterscore in de maak, maar het jeugdige PSV wist het niveau uit het eerste half uur niet de hele wedstrijd vol te houden. Op slag van rust bracht Holla wat hoop terug in de Haagse harten door na een vlotte aanval voor 1-3 te zorgen.

Gesteund door die treffer en met een opportunistische speelwijze bracht ADO de Eindhovenaren, die teveel voor eigen succes gingen, in de tweede helft nog bijna aan het wankelen. De aansluitingstreffer van Mike van Duinen, in blessuretijd na een blunder van Jeffrey Bruma, kwam echter te laat om de seizoensstart van PSV nog te verpesten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Wedstrijd die dit jeugdige PSV typeren kan .. Prima 1ste helft en een mindere 2e helft.
Een aantal spelers moet wel leren om meer in teamverband te spelen en met name afronden mr toch overeind gebleven in een vechtwedstrijd [ met name 2e helft ].

Mr de eerste 3 punten zijn binnen en dat is de voorgaande 2 seizoenen niet gelukt!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:57   quote  deeplink  
Cocu: "Ging iets te gemakzuchtig"

cocu_groot2.jpg

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:03 augustus 2013 om 22:05Categorie:Reactie

PSV was zaterdagavond in de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen met 2-3 te sterk voor ADO Den Haag. Trainer Philip Cocu zag goede, maar slechte dingen bij zijn ploeg.

PSV kwam in Den Haag al voor rust op een 0-3 voorsprong, maar liet het ADO toe om daarna het spel te maken. "Vanaf pakweg minuut vijf, zes tot een fase voor rust hadden we de wedstrijd compleet in handen en scoren we drie keer", aldus Cocu na afloop in gesprek met het Eindhovens Dagblad.

"Daarna ging het iets te gemakzuchtig, de passing was niet goed en we liepen met de bel. In de tweede helft probeerden we de wedstrijd neutraal te maken. Dat lukte tot de slotfase, waarin ADO alle risico's nam. Al bij al ben ik tevreden, deze wedstrijd past inderdaad goed in het leerproces waarin we zitten."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:58   quote  deeplink  
Zegt Cocu zeer juist..
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 09:37   quote  deeplink  
PSV trad tegen ADO Den Haag aan met jongste Eredivisieteam in 25 jaar

psv-drinkpauze(03-08-2013).jpg

Auteur: Dominic Mostert

05 Augustus 2013 om 08:10

Phillip Cocu stelde vorige week het jongste PSV-elftal ooit op tegen Zulte Waregem en scherpte dat record zaterdag verder aan. Tegen ADO Den Haag bedroeg de gemiddelde leeftijd van het basiselftal 21 jaar en 63 dagen, 84 dagen jonger dan het wervelende elftal dat Zulte Waregem met 2-0 klopte.

Met de opstelling tegen ADO zet PSV sowieso het jongste Eredivisie-elftal van de huidige eeuw op zijn naam. Men klopte de Hagenaars met het jongste Eredivisieteam in 25 jaar. De Eindhovenaren lossen Excelsior af, dat op 14 december 2002 tegen FC Twente aantrad met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar en 90 dagen. Dat meldt het Algemeen Dagblad.

Van de basiself van het duel met ADO zijn Jetro Willems, Karim Rekik, Zakaria Bakkali, Jürgen Locadia en Memphis Depay de twintig nog niet gepasseerd. De oudste speler aan PSV-zijde was Stijn Schaars (29), al fungeert de 22-jarige Georginio Wijnaldum als aanvoerder. Onlangs werd al bekend dat PSV net als Go Ahead Eagles werkt met een selectie van gemiddeld 22,7 jaar, de jongste van de Eredivisie.
Kei gaaf!!!
 Kei gaaf!!! - maandag 05 augustus 2013 - 12:06   quote  deeplink  
PSV durft, doet het goed en moet met beide benen op de grond blijven. Alle goede dingen komen langzaam en haastige spoed is zelden goed! Plezier (blijven)houden in het spelletje en dan komt de rest NIET vanzelf, maar vergelijkbaar met het bouwen van een huis, moet je eerst de fundering uitgraven (oude spelers zijn weg) dan bekisting stellen (duidelijkheid hoe je het wilt hebben) en dan storten van de fundering. (Inzetten van nieuwe spelers) Dan moet de fundering tijd krijgen om de bouw verder te dragen. Deze jonge spelers moeten de gelegenheid krijgen om te rijpen!! Ik zie de toekomst hoopvol tegemoet met dit geweldige materiaal. We gaan nog heel veel plezier beleven aan PSV en ik wens ze uiteraard alle succes! Ook mentaal groeien mannen!!!!! Een zwaluw maakt nog geen zomer!!!
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 13:07   quote  deeplink  
Al die overduidelijk dubbele accounts tegenwoordig. Kan er dan ook nog niet eens een fatsoenlijke naam verzonnen worden? Alsjeblieft zeg hoe zielig.
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 13:07 schreef Peterhs het volgende:
Al die overduidelijk dubbele accounts tegenwoordig. Kan er dan ook nog niet eens een fatsoenlijke naam verzonnen worden? Alsjeblieft zeg hoe zielig.
Steek n peukie op Peter..
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 14:13 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Steek n peukie op Peter..
Alweer? :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: ADO Den Haag - PSV 03-08-2013









0.0075740