BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Sparta - Jong PSV 03-08-13

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:12   quote  deeplink  
Darije Kalezic: Vanuit eigen kracht
02 augustus 2013 16:00
Voor Jong PSV start zaterdagmiddag het Jupiler League-avontuur met een uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. Hoofdcoach Darije Kalezic blikte vrijdag vooruit op deze bijzondere wedstrijd, zowel voor de club als de spelers. Laten we maar beginnen zou ik zeggen. We kijken er naar uit, aldus Kalezic.

21881e41-0627-490d-bb67-3fd2142ad0bf_Kalezic-pers4681.jpg

Het is goed dat ze bij de eerste wedstrijd al kennismaken, waar het om gaat. Dat juichen we zelfs toe, zei Kalezic die morgen kan beschikken over selectiespelers Nigel Bertrams, Jorrit Hendrix, Abel Tamata, Marcel Ritzmaier en Peter van Ooijen. Op deze eerste wedstrijd kunnen we ons niet specifiek voorbereiden, we zullen dat doen net als onze oefenwedstrijden. Onze visie is vanuit onze eigen kracht, zo stappen we morgen ook het veld in en dan zien we tijdens de wedstrijd wel of we nog aanpassingen moeten doen. Kalezic verwelkomde deze week Ruben Bentancourt is sinds deze terug, maar zal geen deel uitmaken van de wedstrijdselectie. Hij heeft nog een trainingsachterstand, dus hij gaat morgen gewoon trainen.

Thuiswedstrijden in het Philips Stadion

3495e5a6-0ab4-482a-8aef-c34e4c33b087_PhilipsStadion1112-4685.jpg

Vrijdag werd tevens bekendgemaakt dat Jong PSV in principe al zijn thuiswedstrijden in het Philips Stadion af zal gaan werken. Het is fijn dat we nu een vaste thuisbasis hebben waar we onze wedstrijden kunnen spelen. Dat dat het stadion is, is alleen nog maar mooier voor onze spelers. Het zag er niet naar uit dat we op één locatie zouden kunnen gaan spelen, maar de club heeft toch besloten dat we in eerste instantie alle wedstrijden in het Philips Stadion gaan spelen. Zo kunnen ze nog meer kennismaken hoe het ook bij het eerste elftal gaat. Ik denk dat het publiek het ook gaat toejuichen dat we in het stadion gaan spelen. Alles wat betreft Jong PSV en de Jupiler League moet langzaam maar zeker op zijn plaats vallen en daar hebben we tijd voor nodig. Laten we beginnen, zou ik maar zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door infamous psv --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 12:15   quote  deeplink  
3-3
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 13:31   quote  deeplink  
Direct een goede test voor psv.. Sparta moet eigenlijk komend seizoen kampioen worden en is daar dan ook kandidaat nr1 voor in mijn ogen..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 13:36   quote  deeplink  
Ja VVV krijgt het moeilijk De Graafschap word weer niks.. gaat tussen Willem11 en Sparta1
Fortuna S word de verrassing van het seizoen in de Jupiler L
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:31 schreef remco k het volgende:
Direct een goede test voor psv.. Sparta moet eigenlijk komend seizoen kampioen worden en is daar dan ook kandidaat nr1 voor in mijn ogen..
Volendam niet?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Volendam niet?
Die hebben 50 goals ingeleverd en een hele goede keeper weg.. ze hebben er zowat nik bij gekregen
Dus nee Volendam niet;-)
Al weet je het natuurlijk nooit met Volendam
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:31 schreef remco k het volgende:
Direct een goede test voor psv.. Sparta moet eigenlijk komend seizoen kampioen worden en is daar dan ook kandidaat nr1 voor in mijn ogen..
In mijn ogen ook.
Ik gun het Sparta ook , die horen gewoon in de Eredivisie.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 03 augustus 2013 - 15:45   quote  deeplink  
Van mij hoeft Sparta juist niet. Vind dat niet zo'n geweldig clubje.
Ik wil altijd clubs nieuw in de Eredivisie die niet of bijna niet lange tijd niet in de Eredivisie zijn geweest. Daarom vind ik het ook zo mooi dat Cambuur en Go Ahead nu in de Eredivisie staan.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 15:45 schreef Hasjkoph het volgende:
Van mij hoeft Sparta juist niet. Vind dat niet zo'n geweldig clubje.
Ik wil altijd clubs nieuw in de Eredivisie die niet of bijna niet lange tijd niet in de Eredivisie zijn geweest. Daarom vind ik het ook zo mooi dat Cambuur en Go Ahead nu in de Eredivisie staan.
MVV en Helmond Sport verdienen het dit keer

En hopelijk zien we ooit Fortuna nog is terug, 2-0 gewonnen tegen De Graafschap ze hebben
Een leuk ploegje dit keer de play offs moet te doen zijn
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Volendam niet?
Sparta top favoriet in mijn optiek. Daar is er alles aan gedaan om dit seizoen kampioen te worden..

Ik weet trouwens niet hoe goed hun selectie is.
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:33 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

MVV en Helmond Sport verdienen het dit keer

En hopelijk zien we ooit Fortuna nog is terug, 2-0 gewonnen tegen De Graafschap ze hebben
Een leuk ploegje dit keer de play offs moet te doen zijn
Waarom verdienen die het dan? Volgens mij moet er een heel seizoen gespeeld worden om te bepalen wie het verdient..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom verdienen die het dan? Volgens mij moet er een heel seizoen gespeeld worden om te bepalen wie het verdient..
Als je kijkt naar de afgelopen jaren, vooral Helmond die doen al heel lang mee in de top van de JupilerL
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 16:52   quote  deeplink  
een keer 3e en een keer 4e ,afgelopen jaar 10e.. En de rest ook niet om over naar huis te schrijven.. Een jaar of 5 geleden zelfs laatste in de JL..

Ik snap je punt dus niet??
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 03 augustus 2013 - 16:57   quote  deeplink  
Ik hoop op Dordrecht of Fortuna. Is wel een keer leuk.
Go Ahead en Cambuur moeten overigens blijven in Eredivisie :)
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:52 schreef remco k het volgende:
een keer 3e en een keer 4e ,afgelopen jaar 10e.. En de rest ook niet om over naar huis te schrijven.. Een jaar of 5 geleden zelfs laatste in de JL..

Ik snap je punt dus niet??
De top 5 is de top in de JupilerL omdat het vaak dicht bij elkaar zit.

En je hebt het mis... een korte versie over de afgelopen 11 jaar

Helmond was vaak middelmaat of zelfs daaronder... laatste jaren hebben ze veel
Sympatie gewonnen en word er rekening met ze gehouden er is daar duidelijk beleid
Na veel ups maar meer downs ging het roer om wat resulteerde in plekken 3,5,6,4 ze waren
Steeds bovenin te vinden en waren altijd De angstgetner van de top ploegen in de JupilerL
Toen kwamen er 4 magere jaren door veel speler wisselingen ect.. 18,7,10 en plek 8 steeds een
Vrije val maakte ze steeds in het seizoen.. laatste 3 seizoenen staan er weer met goed verzorgd
Voetbal spelers worden daar beter en de organisatie staat als een huis.. plek 3,4,4 de club wil
Doorgroeien plannen over nieuw stadion zijn er al alleen de gemeente moet nog overstag
Een promotie zou een boost geven voor Helmond....

Dordrecht 90' gun ik het ook.. Zei hebben ook al heel lang plannen voor een nieuw stadion...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 17:20   quote  deeplink  
Jong Psv staat met 0-1 voor..
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 17:05 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

De top 5 is de top in de JupilerL omdat het vaak dicht bij elkaar zit.

En je hebt het mis... een korte versie over de afgelopen 11 jaar

Helmond was vaak middelmaat of zelfs daaronder... laatste jaren hebben ze veel
Sympatie gewonnen en word er rekening met ze gehouden er is daar duidelijk beleid
Na veel ups maar meer downs ging het roer om wat resulteerde in plekken 3,5,6,4 ze waren
Steeds bovenin te vinden en waren altijd De angstgetner van de top ploegen in de JupilerL
Toen kwamen er 4 magere jaren door veel speler wisselingen ect.. 18,7,10 en plek 8 steeds een
Vrije val maakte ze steeds in het seizoen.. laatste 3 seizoenen staan er weer met goed verzorgd
Voetbal spelers worden daar beter en de organisatie staat als een huis.. plek 3,4,4 de club wil
Doorgroeien plannen over nieuw stadion zijn er al alleen de gemeente moet nog overstag
Een promotie zou een boost geven voor Helmond....

Dordrecht 90' gun ik het ook.. Zei hebben ook al heel lang plannen voor een nieuw stadion...
De website van Helmond bevestigd toch echt dat ik gelijk heb..

http://www.helmondsport.nl/historie
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 17:32   quote  deeplink  
En afgelopen seizoen 10e..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

De website van Helmond bevestigd toch echt dat ik gelijk heb..

http://www.helmondsport.nl/historie
Hahahahaha die Remco
2000 toto devisie 10de en daarvoor 1 keer 4de.. afgelopen seizoen 4de we leven in 2013 Remco

Fc Oss was 10de vorig seizoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam --
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Inderdaad je hebt gelijk, maar dat neemt niet weg dat ze de afgelopen 3 jaar het redelijk doen, maar daarvoor wel zeer matig met een 10e 7e 8e en zelfs 18e plek..

Een ploeg die dus jaarlijks bovenin meedraait is het dus zeker niet. Lijkt eerder uitzondering dan regel..

Vind ook niet dat ze leuk voetbal speelde het afgelopen seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door remco k --
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:02   quote  deeplink  
2-1 achter
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Lees me stukkie goed... en je weet wel hoe ze speelde maar je wist niet dat ze 4de waren geeindigt maar je dacht 10de
Vond ze namelijk fris voetbal spelen ik volg die competitie altijd goed..

Ze komen van ver toen goede jaren voor die club 3,5,6 en 4de toen idd 18 zat het ze tegen door spelerwisselingen
Even geen geld 18de toen krabbelde ze terug ze kregen toen veel lof maar hielden het niveau niet heel het seizoen lang vol
7,10 en 8ste maar met een goede organisatie de club leeft en laatste 3 jaar 3,4 en 4de dus ze hebben een groei gemaakt afgelopen 11jaar met wat downs maar meer ups.. dus zei zouden het verdienen in mijn ogen zou mooi zijn voor de club. En miss
Zou dan het stadion eerder gerealiseerd kunnen worden..
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:02 schreef iAmsterdam het volgende:
Lees me stukkie goed... en je weet wel hoe ze speelde maar je wist niet dat ze 4de waren geeindigt maar je dacht 10de
Vond ze namelijk fris voetbal spelen ik volg die competitie altijd goed..

Ze komen van ver toen goede jaren voor die club 3,5,6 en 4de toen idd 18 zat het ze tegen door spelerwisselingen
Even geen geld 18de toen krabbelde ze terug ze kregen toen veel lof maar hielden het niveau niet heel het seizoen lang vol
7,10 en 8ste maar met een goede organisatie de club leeft en laatste 3 jaar 3,4 en 4de dus ze hebben een groei gemaakt afgelopen 11jaar met wat downs maar meer ups.. dus zei zouden het verdienen in mijn ogen zou mooi zijn voor de club. En miss
Zou dan het stadion eerder gerealiseerd kunnen worden..
Je ziet toch dat ik zeg dat ik het fout heb, of mag je geen foutje maken?? Een fout is iets anders dan het niet weten he.

En je kan die competitie wel volgen maar je moet eens een keer niet denken dat je de enige bent die veel voetbal kijkt..

En ik vind dat er andere ploegen zijn die het veel meer verdienden, vind ze namelijk helemaal geen goed voetbal spelen en winnen wedstrijden vaker met geluk dan wijsheid.
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:07   quote  deeplink  
2-2
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 17:50 schreef remco k het volgende:
Inderdaad je hebt gelijk, maar dat neemt niet weg dat ze de afgelopen 3 jaar het redelijk doen, maar daarvoor wel zeer matig met een 10e 7e 8e en zelfs 18e plek..

Een ploeg die dus jaarlijks bovenin meedraait is het dus zeker niet. Lijkt eerder uitzondering dan regel..

Vind ook niet dat ze leuk voetbal speelde het afgelopen seizoen.
Je moet ook naar de structuur en organisatie kijken van een club 10,7,8ste in die seizoenen deden ze het goed
Maar vielen steeda terug laatste 3jaar niet en zijn ze gegroeid. En over het spel ieder zijn voorkeur ze scoren steeds veel
En spelen aanvallend maar nu meer gedoseerd vandaar plek 3,4,4 en niet meer 10,7,8;-)
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:07 schreef remco k het volgende:
2-2
Zou een goed begin zijn, uit bij de titel kandidaat
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 16:57 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik hoop op Dordrecht of Fortuna. Is wel een keer leuk.
Go Ahead en Cambuur moeten overigens blijven in Eredivisie :)
Dordrecht hoop ik al jaren mr dat is een utopie..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Overigens prima resultaat van Jong PSV dat de overwinning helaas uit handen liet glippen door blunders van Bertrams..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:53   quote  deeplink  
Jong PSV debuteert met remise bij Sparta

sparta.jpg

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:03 augustus 2013 om 18:17Categorie:Wedstrijdverslag

Jong PSV heeft in zijn eerste wedstrijd in het profvoetbal een uitstekende indruk gemaakt. Op bezoek bij titelkandidaat Sparta Rotterdam werd het 2-2.

Jong PSV, waar Abel Tamata, Marcel Ritzmaier en Peter van Ooijen de bekendste namen waren, maakte een gretige indruk en zette het matige Sparta al snel met de rug tegen de muur. Smaakmaker Mohamed Rayhi maakte in de 29ste minuut dan ook volledig terecht de 0-1 met een van richting veranderd schot.

Er was weinig aan de hand voor Jong PSV, dat sterker oogde dan Sparta. Toch kwamen de Rotterdammers na rust op gelijke hoogte. Doelman Nigel Bertrams blunderde bij een vrije trap van Ilias Bel Hassani: 1-1. Een tweede blunder van Bertrams zorgde er zelfs voor dat Sparta in de 69ste minuut op 2-1 kwam via Cendrino Misidjan.

Toch hield Jong PSV uiteindelijk een punt over aan het duel. Een kwartier voor tijd kopte aanvoerder Menno Koch de verdiende 2-2 tegen de touwen. Invaller Elvio van Overbeek kreeg nog twee prima mogelijkheden op de 2-3, maar de pijlsnelle rechtsbuiten was te slordig in de afronding.
bron:vp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Bruinier baalt van gelijkspel tegen Jong PSV

bruinier.jpg

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:04 augustus 2013 om 11:16Categorie:Reactie

Titelkandidaat Sparta kwam zaterdag niet verder dan een puntendeling tegen Jong PSV (2-2). Aanvoerder Jaime Bruinier baalde vooral dat zijn ploeg er niet in slaagde om een voorsprong vast te houden tegen de talenten uit Eindhoven.

"In de eerste helft speelden wij niet goed, we kregen niet heel veel kansen tegen, maar kwamen wel op achterstand. Vervolgens kom je na rust toch op voorsprong en toen dacht ik eigenlijk dat het wel goed zou komen. Maar we geven het gewoon weer weg, dat mag niet", aldus Bruinier tegenover RTV Rijnmond.

De aanvoerder van Sparta was onder de indruk van de eerste tegenstander. "Zij hebben het goed gedaan vandaag. We wisten niet wat we konden verwachten, met welke spelers ze zouden komen. Maar ja, het is en blijft wel PSV, dan weet je dat ze goed kunnen voetballen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2013 door infamous psv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Sparta - Jong PSV 03-08-13









0.0090239