BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - NEC (zaterdag 10 augustus 2013, 20:45)

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 10 augustus 2013 - 20:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Praat live mee: PSV - NEC (SoccerNews.NL)

Pollie
 Pollie - zaterdag 10 augustus 2013 - 20:48   quote  deeplink  
Geen Schaars tegen NEC, rust of?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 augustus 2013 - 20:54   quote  deeplink  
na 6 minuten 1 - 0 door Bakkali
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 augustus 2013 - 21:04   quote  deeplink  
en dat had 2 - 0 moeten zijn, onterecht afgekeurde goal van PSV aangezien de speler 'onderin' met zijn voet een stuk verder stond dan dat de herhaling aangaf qua buitenspel lijn.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:24   quote  deeplink  
5 - 0 al weer.
Die Bakkali is een echte aanwinst voor het eerste van PSV!
Els
 Els - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Ben wel erg nieuwsgierig naar die ochtendwedstrijden.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 10 augustus 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:33 schreef Els het volgende:
Ben wel erg nieuwsgierig naar die ochtendwedstrijden.
in welk opzicht?
VVout
 VVout - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:33 schreef Els het volgende:
Ben wel erg nieuwsgierig naar die ochtendwedstrijden.
Die vat ik inderdaad ook nog niet.
por siempre vencedor
 por siempre vencedor - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:12   quote  deeplink  
PSV is ff goed bezig,maar laten we aub niet langs onze schoenen gaan lopen,was maar NEC.was wel een demonstratie,love en yo wat kunnen we nog meer zeggen?
Els
 Els - zaterdag 10 augustus 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 22:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

in welk opzicht?
Jij zegt in een ander topic dat je voornamelijk avondwedstrijden kijkt. Ochtendwedstrijden nooit, en middagwedstrijden soms.
Dus ik ben heel benieuwd welke ochtendwedstrijden er zijn, die jij nooit ziet.
Niet serieus op ingaan, is gewoon een kwinkslag.
tomson
 tomson - zondag 11 augustus 2013 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:37 schreef Els het volgende:

[..]
Niet serieus op ingaan, is gewoon een kwinkslag.
Goed dat je het er bij zegt.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 augustus 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2013 - 23:37 schreef Els het volgende:

[..]

Jij zegt in een ander topic dat je voornamelijk avondwedstrijden kijkt. Ochtendwedstrijden nooit, en middagwedstrijden soms.
Dus ik ben heel benieuwd welke ochtendwedstrijden er zijn, die jij nooit ziet.
Niet serieus op ingaan, is gewoon een kwinkslag.
ja ok, met mijn dagritme is 12:30 een ochtendwedstrijd ;)

maar ik zei dit mbt het reageren op het forum, kijken doe ik de middagwedstrijden vaker dan dat ik tegelijkertijd online ben op het forum.
(shit, nu ben ik er toch serieus op ingegaan)
sim
 sim - zondag 11 augustus 2013 - 12:30   quote  deeplink  
http://nos.nl/data/teletekst/gif/P819_01.gif?v=1376216975
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 14:39   quote  deeplink  
Vermakelijk PSV ruim voorbij N.E.C.: 5-0
10 augustus 2013 22:35
Zakaria Bakkali opende de score. Zakaria Bakkali opende de score.
PSV heeft zaterdagavond ook de tweede competitiewedstrijd van het seizoen gewonnen. In het Philips Stadion werd N.E.C. in een vermakelijk duel met 5-0 verslagen. Smaakmaker Zakaria Bakkali maakte de eerste twee doelpunten van PSV, waarna aanvoerder Georginio Wijnaldum ook twee doelpunten achter elkaar maakte. Bakkali scoorde de vijfde.

cc49afb6-ef73-4814-b6db-4bacca98fd2f_1314-PSVNEC225.jpg

Jongste PSV ooit
Phillip Cocu stelde het jongste PSV ooit op (gemiddeld 20 jaar en 2 maanden), dat na twee keer Zulte Waregem en ADO Den Haag ook zijn vierde officiële wedstrijd van het seizoen won. N.E.C. was figurant in een wedstrijd waarin PSV continu het initiatief in handen had en veel drang naar voren toonde. Mooi was ook een moment van applaus vooraf aan de wedstrijd, ter ere van de overleden stadionspeaker Jan Hunting. Hij was maar liefst 47 jaar de vaste omroeper van het Philips Stadion en kreeg een warm eerbetoon.

Eerste helft: goal Bakkali
Cocu had het team op drie plekken gewijzigd ten opzichte van de wedstrijd in Brussel. Met Arias, Hiljemark en Locadia (voor Brenet, Schaars en Matavz) schoot het jonge PSV uit de startblokken. Na precies zes minuten maakte Bakkali op aangeven van Locadia zijn eerste doelpunt ooit in de Eredivisie, 1-0. Vier dagen geleden had hij ook al gescoord tegen Zulte Waregem. Tien minuten later was het Locadia die het net vond, maar hij scoorde vanaf randje buitenspel. Intussen genoot het publiek van de acties van Bakkali, schoot Hiljemark op goal en was ook Bakkali nog een keer dichtbij.

31147b6b-4161-4e7a-a6ff-e2c215c90466_1314-PSVNEC4688.jpg

Tweede helft: Bakkali, Wijnaldum
Amper twee minuten na rust kwam Bakkali het strafschopgebied binnen en plaatste hij de bal met links in de verre hoek, 2-0. PSV had niet veel te duchten van N.E.C. en kon alleen maar blijven zoeken naar meer doelpunten. Na ruim een uur was het aanvoerder Georginio Wijnaldum die op aangeven van Maher het net vond, 3-0. Cocu bracht Jozefzoon (voor Depay) en Toivonen (voor Maher) in het veld, waarna PSV in de slotfase de drie punten kon binnenhalen. Een kwartier voor tijd haalde Wijnaldum opnieuw de trekker over, 4-0. Met een juweel van een goal maakte Bakkali zijn derde van de avond (5-0), een bal die hij in de kruising joeg nadat hij zijn man had gedold. Wát een avond voor de jonge Belg. De interlandperiode begint meteen na het weekeinde, waarna alweer de volgende wedstrijd op het programma staat; komende zaterdag thuis tegen Go Ahead Eagles.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 14:52   quote  deeplink  
Cocu over 5-0: Professioneel uitgespeeld
10 augustus 2013 23:30
Phillip Cocu toonde zich na afloop van de wedstrijd uitermate tevreden over het vertoonde spel. Tot het einde van de wedstrijd zijn we blijven we spelen, we hebben het professioneel uitgespeeld. N.E.C.-coach Alex Pastoor verklaarde dat er op de uitslag (5-0) weinig viel af te dingen.

b435ce18-dd11-44e7-b48d-052e33e93429_1314-PSVNECpers4681.jpg

Reactie Phillip Cocu
Ik ben erg tevreden over de hele wedstrijd, waren de eerste woorden van Cocu. We zijn goed begonnen. We hadden wel verwacht dat de ruimtes heel erg klein zouden zijn en dat N.E.C. op fouten van ons zou loeren en proberen te counteren. Die mogelijkheden hebben we bijna niet gegeven. Een vroege goal is wel wat we wilden, maar het tempo in de eerste helft van achteruit was te traag. Dat hebben we de tweede helft beter gedaan. Daardoor na rust meer kansen afgedwongen dan in de eerste helft en daar ook goed mee omgegaan. Tot het einde van de wedstrijd zijn we blijven spelen, we hebben het op een goede en professioneel manier uitgespeeld. Daar ben ik erg tevreden over.

Reactie Alex Pastoor
Alex Pastoor was teleurgesteld. Het lijkt mij vrij duidelijk dat we met zijn allen, en ik voorop, teleurgesteld zijn over de grote nederlaag en de competitiestart. Ook de rumoer van de slechts reeks van eind vorig seizoen wordt nu meegenomen en zal zo niet verstommen. Het moeilijkste hadden we het vanavond in het eerste kwartier. In de loop van de eerste helft kregen we het redelijk onder controle en kwamen we twee keer voor de keeper. Met 1-0 rusten tegen een zeer fris spelend PSV, dan begint je met een redelijk gevoel aan de tweede helft. Maar na twee of drie minuten was dat al verstikt. Daarna kwam een PSV als een wals op ons af. Ik denk dat op de uitslag niet zo veel valt af te dingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2013 door infamous psv --
sim
 sim - zondag 11 augustus 2013 - 15:21   quote  deeplink  
Cocu tevreden over Locadia, spits mist duidelijkheid

11 augustus 2013

Phillip Cocu liet na afloop voor de camera van Fox Sports weten erg tevreden te zijn over het spel van Jurgen Locadia tegen NEC. 'Ik vind dat hij een hele goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is alleen te weinig in stelling gebracht en gebruikt. Hij was continu in beweging, altijd aanspeelbaar.'
PSV Netwerk
Zelf keek Locadia met gemengde gevoelens terug op de wedstrijd. 'Voor mezelf is het wel een domper dat ik niet heb gescoord. Maar uiteindelijk gaat het om de winst.' De spits stelt moeite te hebben met het continu wisselen tussen hem en Matavz, zo laat hij weten in het Algemeen Dagblad. 'Nu spelen we om de beurt, dat is niet fijn voor een spits. Duidelijkheid is volgens mij het beste. Het is voor mij zaak om op de trainingen en in de wedstrijden te laten zien wat ik kan.'
sim
 sim - zondag 11 augustus 2013 - 15:25   quote  deeplink  
Wijnaldum: we willen heel graag laten zien hoe goed we zijn

Cocu: plezier straalt er vanaf

Mooie berichten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: PSV - NEC (zaterdag 10 augustus 2013, 20:45)









0.0050759