BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Bakkali: DE PAREL

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 16:19   quote  deeplink  
Bakkali: "Voor mij is voetbal een spel"

bakkali1600.jpg

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:11 augustus 2013 om 09:24Categorie:Reactie

Zakaria Bakkali geniet volop van zijn doorbraak bij PSV. De zeventienjarige Marokkaans/Belgische aanvaller was zaterdag goed voor drie doelpunten in de thuiswedstrijd tegen NEC (5-0).

"Ik ben gewoon blij, volgens mij heb ik het goed gedaan. Het gaat snel met me, maar het is leuk om mee te maken. Voor mij is voetbal een spel. Iedereen zegt dat ik met twee benen op de grond moet blijven staan en dat doe ik ook. We hebben een goed team met veel jonge spelers, dat kan meedoen om de titel. Of ik blijf? Ja, ik speel dit jaar voor PSV", aldus het talent tegenover de camera van FOX Sports.

Bakkali was van mening dat zijn laatste treffer de mooiste was. "Ik kapte een speler uit en schoot de bal in de lange hoek. Maar ik vond mijn eerste ook best mooi hoor.'"
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 16:21   quote  deeplink  
Cocu: "Bakkali heeft grote stappen gezet"

cocu_groot2.jpg

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:10 augustus 2013 om 23:41Categorie:Reactie

Aan de hand van Phillip Cocu heeft Zakaria Bakkali in korte tijd grote progressie geboekt bij PSV. Met drie doelpunten vertolkte de zeventienjarige aanvaller zaterdag tegen NEC (5-0) de hoofdrol in het Philips Stadion.

"Als hij aanvallend en verdedigend doet wat van hem verwacht wordt, kan hij het verschil maken", sprak Cocu na afloop van de galavoorstelling van PSV in het Philips Stadion. "Daarin heeft hij grote stappen gezet."

Hoewel de Belg qua leeftijd nog niet eens volwassen is, trekt hij op het veld het spel bijna automatisch naar zich toe. "Hij is heel verantwoordelijk naar het elftal toe. Daar bovenop komen zijn individuele kwaliteiten, die heeft hij tegen NEC wel laten zien", zegt Cocu. "Hij heeft een heel 'complete' wedstrijd gespeeld. Zakaria maakt goede stappen in het traject dat we hem zijn aangegaan."
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 16:23   quote  deeplink  
Zit te genieten als hij speelt en ben blij dat hij er zelf voor koos om te blijven en niet nr City te gaan...

Maakte gisteren tegen NEC ook nog eens n hattrick en speelde wederom gretig en onbevangen..
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 augustus 2013 - 16:43   quote  deeplink  
Conboy: 'Bakkali speelde echt met ons'

conboy1314.jpg

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:11 augustus 2013 om 10:06Categorie:Reactie

Kevin Conboy was zaterdagavond na afloop van de grote nederlaag tegen PSV (5-0) lovend over de verrichtingen van Zakaria Bakkali. De verdediger van NEC kreeg naar zijn zeggen geen grip op de technisch vaardigde speler van de Eindhovenaren.

"Het was best vreemd om een jongen van zeventien jaar zo goed te zien spelen. Hij speelde echt met ons. Die jongen heeft een prachtige toekomst voor zich", aldus de verdediger van NEC tegenover het ANP.

Bakkali was zaterdag in Eindhoven goed voor drie treffers tegen NEC. Laatstgenoemde club wist dit seizoen nog geen punt binnen te slepen, PSV behaalde het maximale aantal punten uit de eerste twee gespeelde wedstrijden.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 11 augustus 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Hopelijk kan Brands in januari het contract van Bakkali mooi lang verlengen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 11 augustus 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Kijk en hem vind ik nou een top talent.

Jammer dat hij geen NL paspoort heeft....
Pieter08
 Pieter08 - maandag 12 augustus 2013 - 08:44   quote  deeplink  
Dat is idd zijn enige nadeel
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 13:33   quote  deeplink  
Cocu en Faber goede leermeesters voor Bakkali"

bakkali6.jpg

Bakkali heeft alle reden om te lachen na zijn derde treffer tegen NEC

Auteur: Mark Penterman Gepubliceerd:12 augustus 2013 om 13:29Categorie:Reactie

De nieuwe ster aan het front luistert naar de naam Zakaria Bakkali. Na zijn drie treffers tegen NEC en een oproep voor België kan de seizoensstart van de piepjonge aanvaller van PSV niet meer stuk.

Vijf jaar geleden, toen Bakkali twaalf jaar was, nam PSV hem over uit de jeugdopleiding van Standard Luik. Eén van de scouts, Rini de Groot, was toen onder de indruk van zijn talenten, maar nu ook. "Complimenten aan Phillip Cocu en zijn technische staf dat ze dit zomaar durven, hij is nog maar zeventien jaar", zegt hij tegen NOS Langs de Lijn.

"We probeerden hem zo snel mogelijk een stage aan te bieden en dat lukte", blikt De Groot terug. "Vervolgens hebben we met een aantal mensen naar Bakkali staan kijken. Ik had zelfs mijn schoonmoeder erbij kunnen zetten om zijn talent te herkennen."

Rustiger
Ook Wiljan Vloet, destijds hoofd jeugdopleidingen bij PSV, weet nog goed hoe het vijf jaar geleden ging. Volgens hem was het een heel proces. "De reisafstand tussen Luik en Eindhoven is vrij groot", vertelt Vloet aan Omroep Brabant. "Je moet zo'n jongen niet bij zijn familie weghalen. We hebben een appartement voor hem geregeld en zijn vader laten meeverhuizen. Er is bewust niet voor een gastgezin gekozen. Dat zijn grote investeringen die je als PSV doet waarvan het fijn is dat deze nu goed uitpakken."

Onder de vleugels van Cocu en assistent Ernest Faber komt het volgens Vloet wel goed. "Hij heeft enkele mindere periodes gehad in de B1 en de A1. Toen was er veel interesse uit het buitenland, waaronder Manchester City, waar Bakkali duidelijk veel moeite mee had. Met Phillip Cocu en Ernest Faber heeft hij goede leermeesters. Hij is nu een stuk rustiger geworden en dat zie je aan de manier waarop hij voetbalt die nu wel succes oplevert."
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 17:10   quote  deeplink  
Groot talent..
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 17:10 schreef remco k het volgende:
Groot talent..
Ben er tot op heden ook zeer blij mee en streep nog maar eens aan dat Advocaat gelukkig niet nog 1 jaar was gebleven..
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 18:34   quote  deeplink  
Jammer dat Dickie weg is.. Anders had ie misschien wel bij ons gespeeld..
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 augustus 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:34 schreef remco k het volgende:
Jammer dat Dickie weg is.. Anders had ie misschien wel bij ons gespeeld..
Vule rat ;)

Hulde aan Cocu en een vrachtwagen zakdoekjes aan Dickie!!!
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Vule rat ;)

Hulde aan Cocu en een vrachtwagen zakdoekjes aan Dickie!!!
Hehehe..
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 13 augustus 2013 - 13:22   quote  deeplink  
Hij is bij Belgie met een spierverrekking van het trainingsveld gegaan, de ernst is nog onduidelijk
Hopelijk voor hem valt het mee.

Hij is echt de openbaring in het begin van het seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door iAmsterdam --
joboo35
 joboo35 - dinsdag 13 augustus 2013 - 16:59   quote  deeplink  
nieuwe verbeterde versie van mertens.
remco k
 remco k - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Vergelijken met Mertens is echt een belediging van Bakkali.. Lijkt er ook niet echt op.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:25 schreef remco k het volgende:
Vergelijken met Mertens is echt een belediging van Bakkali.. Lijkt er ook niet echt op.
Het is ook niet te hopen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - dinsdag 13 augustus 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 16:59 schreef joboo35 het volgende:
nieuwe verbeterde versie van mertens.
Idd wat je zegt beter dan Mertens...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:59   quote  deeplink  
'PSV wil Bakkali belonen met nieuw contract'

bakkaliiiiii.jpg

Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd:13 augustus 2013 om 12:53Categorie:Nieuws

PSV is van plan Zakaria Bakkali snel een nieuwe contractaanbieding te doen. De Brabanders hopen dat de Belgische vleugelspits tot medio 2016 bijtekent.

PSV wil dat de contractverlenging nog voor Bakkali's achttiende verjaardag (26 januari) plaatsvindt, meldt het Brabants Dagblad. PSV is daardoor wel gebonden aan een kortere maximale contractduur.

Het betekent dat Bakkali zijn in 2015 aflopende contract maximaal met één seizoen kan verlengen. Zodra Bakkali achttien is geworden, kan PSV zijn verbintenis nogmaals openbreken en tot 2018 of 2019 verlengen.

Op dit moment verdient Bakkali veel minder dan de andere spelers uit de A-selectie van PSV. De jonge vleugelspits maakte zijn debuut in de hoofdmacht tegen Zulte Waregem en stond daarna ook in de basis in het terugduel met de Belgen, uit bij ADO Den Haag en thuis tegen NEC.
bron:vp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door infamous psv --
sim
 sim - dinsdag 13 augustus 2013 - 23:27   quote  deeplink  
PSV wil contract Bakkali alvast met een jaar verlengen

13 augustus 2013

Volgens het Brabants Dagblad wil PSV het contract van Zakaria Bakkali op korte termijn openbreken en alvast met een jaar verlengen. Bakkali mag pas op zijn 18e, in januari, een langdurig contract tekenen bij PSV. Tot zijn 18e mag hij slechts een contract voor drie seizoenen ondertekenen. Zijn huidige contract loopt tot 2015. Voor de Belg is het voordeel dat hij direct een forse salarisverhoging tegemoet zou kunnen zien, welke meer in lijn is met zijn huidige prestaties.
sim
 sim - dinsdag 13 augustus 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Alweer goed nieuws van de boeren MMwwhaaaa

Bij ons blijven de lampen altijd aan???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door sim --
Peterhs
 Peterhs - woensdag 14 augustus 2013 - 13:41   quote  deeplink  
Ik heb hem opgenomen in mijn team in Scorito. Dat hij maar vele punten mag halen voor me :-p. Niet tegen Ajax dan natuurlijk.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 13:41 schreef Peterhs het volgende:
Ik heb hem opgenomen in mijn team in Scorito. Dat hij maar vele punten mag halen voor me :-p. Niet tegen Ajax dan natuurlijk.
hahahahaha
remco k
 remco k - woensdag 14 augustus 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Hij is nu geblesseerd..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 augustus 2013 - 21:18   quote  deeplink  
Tegen 020 staat ie er weer hoor!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 20:54 schreef remco k het volgende:
Hij is nu geblesseerd..
PSV mogelijk zonder Bakkali tegen AC Milan

bakkali_groot.jpg

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:14 augustus 2013 om 20:32Categorie:Nieuws

PSV dreigt het volgende week in de thuiswedstrijd tegen AC Milan in de voorronde van de Champions League te moeten doen zonder Zakaria Bakkali. De smaakmaker van de Eindhovenaren heeft een liesblessure.

Bakkali raakte begin deze week geblesseerd op de training van de nationale ploeg van België. Inmiddels heeft onderzoek in het ziekenhuis uitgewezen dat het om een liesblessure gaat, schrijft het Eindhovens Dagblad.

De blessure houdt het Belgische supertalent vrijwel zeker aan de kant tegen Go Ahead Eagles zaterdag. Het is bovendien nog maar de vraag of de zeventienjarige dribbelaar in het cruciale duel met AC Milan in actie kan komen volgende week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 augustus 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Zonde mr het zij zo.. Helaas!!!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 augustus 2013 - 09:15   quote  deeplink  
Dan moet ik hem maar wisselen voor Gudmundsson...
Ook prima trio. Johansson, Gudmundson en Finnbogasson.
Gegarandeerd veel punten. Die heb je met die prutser van een Sightorson niet.
iAmsterdam
 iAmsterdam - donderdag 15 augustus 2013 - 11:07   quote  deeplink  
Waar slaat dat op oefeninterland in de begin weken van de competitie... in Engeland net voor de eerste speeldag
De Guzman mist Man United.. Bakkali zat net in een lkkere flow en daarmee heel Psv. Hoe kun je zoiets plannen?
Voorronde ChamL komt eraan ontzettend belangrijk Hoe kun je zoiets plannen?

Net zoals de transfermarkt reinste competitie vervalsing.. als de competitie begint dan moeten er geen transfer meer gedaan worden.

Er is daar een hoop mis...

Pfff oefeninterlands plannen in deze periode... Unbelievable!!!

Vind het ook jammer omdat ik met me oom mee ga naar Psv-Ac Milan en ik had die Bakkali wel is live willen zien spelen..
Ik had op een Romario-Steaua Boekarest verhaal gehoopt iets waar je bij geweest moet zijn...
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 augustus 2013 - 13:24   quote  deeplink  
Ik vind het juist een logische oplossing. Straks zit iedereen weer in een mega druk schema, dus dan is het al helemaal niet gewenst.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:02   quote  deeplink  
Iedereen zit achter dit ventje aan dus ben zeer benieuwd hoelang hij bij PSV zal blijven.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 18 augustus 2013 - 22:39   quote  deeplink  
h5yt.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2013 door NatjosFC --
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 22:39 schreef NatjosFC het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 16:12   quote  deeplink  
'City, Chelsea en Arsenal volgen PSV'er Bakkali'

bakkali_psv.jpg

Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:19 augustus 2013 om 13:42Categorie:Nieuws

De razendsnelle opmars van Zakaria Bakkali heeft de interesse van Engelse topclubs gewekt. Volgens The Daily Express staat de zeventienjarige PSV'er in de belangstelling van een drietal grootmachten.

Manchester City, Chelsea en Arsenal willen allen pogingen ondernemen om de jongeling los te weken uit Eindhoven. Met name Manchester City spant zich bijzonder in voor de komst van Bakkali, schrijft de boulevardkrant. De Engelse club poogde Bakkali twee jaar terug al eens in te lijven. De toen vijftienjarige aanvaller was al in Engeland, maar besloot PSV toch trouw te blijven.

City krijgt in de strijd om Bakkali concurrentie van Arsenal en Chelsea. De Engelse topclubs zagen Bakkali, momenteel even geblesseerd, een ijzersterke seizoensstart beleven. Door zijn hattrick tegen NEC Nijmegen werd Bakkali de jongste speler in de Eredivisie ooit met drie treffers in één wedstrijd achter zijn naam, bovendien werd hij uitgenodigd voor de nationale ploeg van België.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 04 september 2013 - 20:15   quote  deeplink  
"Vertrek Bakkali mijn grootste nederlaag in Luik"

bakkali._zakaria2.jpg

Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:04 september 2013 om 10:21Categorie:Aan het woord

Zakaria Bakkali ontpopt zich dit seizoen tot één van de grootste talent van de Eredivisie. De zeventienjarige aanvaller van PSV schopte het zelfs al tot de nationale voetbalploeg van België. Dat hem een grote toekomst in het verschiet ligt, zag Dominique D'Onofrio al vroeg.

D'Onofrio maakte Bakkali als jonkie mee bij Standard Luik. PSV plukte Bakkali al op jonge leeftijd weg uit Wallonië. "Ik heb veertien jaar bij Standard Luik gewerkt. Het vertrek van Zakaria Bakkali naar PSV is de grootste nederlaag die we in die hele periode hebben geleden", aldus DOnofrio, oud-trainer van Standard Luik en momenteel technisch directeur van FC Metz, in gesprek met Sport/Voetbalmagazine.

"Het had gewoon met budget te maken. Wij konden niet op tegen PSV. Standard kon in die tijd de jeugdspelers alleen met een goed verhaal over een geweldige voetbalopleiding binden. Dat bleek niet genoeg. Helaas had PSV meer middelen om hun argumenten kracht bij te zetten", vertelt D'Onofrio. Even zag het ernaar uit dat ook PSV niet lang van Bakkali kon genieten.

Manchester City deed de jonge aanvaller een contractaanbod. "Ik heb getwijfeld toen ik daar zat, dat zeg ik eerlijk", zegt Bakkali, die een dag later een afspraak met PSV had om over een contract te praten, daar zelf over. "Ik zag het echter niet zitten wéér te verhuizen, wéér een andere taal te leren en wéér aan een andere omgeving te wennen. Dat heb ik tegen mijn vader gezegd en de volgende dag zijn we gewoon bij PSV gaan tekenen."
bron:vp
remco k
 remco k - woensdag 04 september 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Maar wel een gentlemen agreement willen??
infamous psv
 infamous psv - woensdag 04 september 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2013 - 20:47 schreef remco k het volgende:
Maar wel een gentlemen agreement willen??
Nederlands agreement..
remco k
 remco k - donderdag 05 september 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Ow. Is dat het.
Hollands glorie
 Hollands glorie - zaterdag 07 september 2013 - 00:28   quote  deeplink  
traint alleen bij de rode duivels..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 07 september 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2013 - 00:28 schreef Hollands glorie het volgende:
traint alleen bij de rode duivels..
Bedankt voor info!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Bakkali: DE PAREL









0.0108201