BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: #JOSHUA BRENETt#

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 16:51   quote  deeplink  
Brenet: 'Grote kans tegen AC Milan'

joshua_brenet2.jpg

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:18 augustus 2013 om 08:14Categorie:Reactie

Joshua Brenet is niet van plan om voortijdig de handdoek in de ring te gooien als het gaat om de komende confrontaties met AC Milan in de Champions League. De talentvolle verdediger van PSV denkt dat de Eindhovenaren een grote kans hebben om ten koste van de Italiaanse club de poulefase van het toernooi te bereiken.

"Ik geef ons een grote kans. Ja, echt. Als team zijn we sterk, we vullen elkaar goed aan. Ik denk dat we een grote kans hebben. Ook omdat de sfeer in de groep nu goed is, we winnen veel", aldus de verdediger tegenover NUsport.

Brenet is vanzelfsprekend op de hoogte wie zijn directe tegenstander zal zijn in de eerste wedstrijd tegen de Italianen. "Zeker. Ik zie de wedstrijden van AC Milan in de voorbereiding en dan kan je wel zien tegen wie je gaat staan. Het zal Stephan El Shaarawy of Robinho worden, denk ik. Het maakt mij wel uit tegen wie ik kom te staan, het zijn niet zomaar spelers. Als je tegen ze gaat voetballen moet je wel weten wat hun kwaliteiten zijn. Dat bedoel ik daarmee."

Brenet begon zaterdag tegen Go Ahead Eagles op de bank, maar mocht na een half uur invallen voor de tegenvallende Arias. Een basisplaats lonkt dan ook voor de voormalige speler van Zeeburgia.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 17:52   quote  deeplink  
Dat is hem inderdaad..
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 17:52 schreef remco k het volgende:
Dat is hem inderdaad..
ouwe recitifeerder
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 17:52 schreef remco k het volgende:
Dat is hem inderdaad..
Ik ben nog niet overtuigd eigenlijk. Weet je het zeker?
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 17:58 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik ben nog niet overtuigd eigenlijk. Weet je het zeker?
Ja man. Het is hem.. Zag hem gister zowaar..
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja man. Het is hem.. Zag hem gister zowaar..
En hij was prima ingevallen..
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Zeker.. Niet leuk voor die Arias dit..
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:03 schreef remco k het volgende:
Zeker.. Niet leuk voor die Arias dit..
Mr wel voor mij ... Al speelde Arias de partijen hiervoor prima mr gisteren werd hij overlopen..
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mr wel voor mij ... Al speelde Arias de partijen hiervoor prima mr gisteren werd hij overlopen..
Zeker, de concurrentie is alleen maar goed..
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Die Arias was echt dikke bagger. Eerste keer dat ik hem zag spelen overigens, maar als dit zijn niveau is kan ik ie beter zijn spullen pakken.
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:49 schreef Peterhs het volgende:
Die Arias was echt dikke bagger. Eerste keer dat ik hem zag spelen overigens, maar als dit zijn niveau is kan ik ie beter zijn spullen pakken.
zie 3 posten erboven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door infamous psv --
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Daarom reageerde ik erop pik :p
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 09:13   quote  deeplink  
Brenet: "Waarom staan wij er nog niet?"

joshua-brenet(psv)(1).jpg

Joshua Brenet lijkt dit seizoen langzaamaan uit te groeien tot eerste rechtsback van PSV. De jonge verdediger kwam vorig seizoen echter maar weinig aan de bak onder toenmalig trainer Dick Advocaat. Dat vrat wel aan hem, zo geeft hij toe aan Sp!ts.

"Waarschijnlijk zag hij niet zoveel in me. Nu is het anders. Deze trainer heeft vertrouwen in jonge jongens en geeft ons de kans", zegt Brenet. "Zeker als je kijkt naar Ajax en Feyenoord waar de jeugd wel de kans kreeg. Jongens waar je zelf tegen hebt gespeeld. Dan denk je bij jezelf: 'Waarom staan wij er nog niet?' Vorig seizoen zat het er niet in. Nu wel en dan moet je er klaar voor zijn."

Tegen Go Ahead Eagles (3-0) viel Brenet al na een half uur in voor de zwaar tegenvallende Santiago Arias. "Arias heeft het nu misschien wat minder gedaan, maar dat zegt niet alles", zegt de Kerkradenaar over de concurrentiestrijd tussen hem en de van Sporting Portugal overgekomen Colombiaan. "Tot nu toe heeft de trainer steeds gezegd dat hij zowel over Arias als over mij tevreden is. Ik moet naar mezelf kijken."

Aan het eind van het seizoen loopt het contract van Brenet af. De mandekker hoopt spoedig zijn verbintenis te kunnen verlengen. "PSV heeft me inmiddels uitgenodigd voor een gesprek. Ik hoop dat we snel om tafel gaan zitten om te verlengen. Ik voel me goed hier"...

bron:soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2013 door infamous psv --
Hollands glorie
 Hollands glorie - woensdag 21 augustus 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Speelde zeer volwassen voor zijn leeftijd.
Het is een zegen dat Advocaat er niet meer zit want dan had je het gehele nieuwe PSV niet gezien.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 augustus 2013 - 22:51   quote  deeplink  
Ben ook zeer verrast tot op heden.... Hopelijk kan hij deze vorm zolang mogelijk behouden...
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 september 2013 - 09:40   quote  deeplink  
PSV'er Joshua Brenet biedt excuses aan op Twitter vanwege gelijkspel

Laatst gewijzigd: maandag 2 september 2013 - 09:24 | Auteur: Bram Beenen

EINDHOVEN - PSV'er Joshua Brenet heeft op Twitter zijn excuses aangeboden voor het gelijkspel zaterdag tegen Cambuur Leeuwarden. Hij vindt de 0-0 uitslag teleurstellend en noemt zijn eigen spel 'slecht' en 'dramatisch'.

De tweet van Brenet is opmerkelijk te noemen. Het komt niet vaak voor dat een voetballer openlijk spijt betuigt voor een slecht gespeelde wedstrijd.

bron:OB
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 september 2013 - 09:41   quote  deeplink  
Kan ik wel waarderen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: #JOSHUA BRENETt#









0.0071589