BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - maandag 24 juli 2023 - 00:33   quote  deeplink  
Boadu zal er nog wel bij komen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juli 2023 - 00:40   quote  deeplink  
Dacht dat we dat al gehad hadden. Van alle spelers om op door te pakken is hij het nou? Ja twee jaar terug. Maar die heeft daarna 2 keer gescoord in de reguliere competitie. Enige wat misschien in zijn voordeel spreekt is dat de kampioen van Belgie hem blijkbaar graag wil houden.

Duidelijk eentje die komt uit de koker van Slot, die hem bij AZ natuurlijk meemaakte. We wachten het maar weer af.
DMD
 DMD - maandag 24 juli 2023 - 00:41   quote  deeplink  
Wellicht wordt Slot heel opgewonden van een aanval met Idrissi - Boadu - Stengs
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juli 2023 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 00:41 schreef DMD het volgende:
Wellicht wordt Slot heel opgewonden van een aanval met Idrissi - Boadu - Stengs
Dat is echt niet eens zover weg.
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 24 juli 2023 - 00:46   quote  deeplink  
Wel vreemd, die club was akkoord met 6M.
Nu bied Feyenoord 7M oplopend met bonussen tot? + een doorverkoop percentage.
Beetje ruim overgeboden dan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juli 2023 - 00:50   quote  deeplink  
Anyway, ik heb Stengs niet of nauwelijks meer zien spelen na zijn vertrek bij AZ, dus hoe hij er voorstaat, geen idee. Afgaande op zijn statistieken van de afgelopen 2 jaar ben ik niet enthousiast. Maar goed, Antwerp is dat blijkbaar wel. En Slot ook. Maar tegelijk verkoopt Nice hem met flink verlies. En van Nice supporters zie ik gemengde berichten voorbij komen.

Tis ook geen vervanger van Danilo natuurlijk. En vraag me af wat dit betekent voor de andere mogelijke aankopen. Of hij als de opvolger van Szymanski wordt gezien (of als rechtsbuiten). Of dat er naast hem nog een linksbuiten en een 10 komen (en een evt vervanger van Danilo). Lijkt me niet dat daar allemaal geld voor is, maar goed, misschien huur oid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juli 2023 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 00:46 schreef YugoBosna het volgende:
Wel vreemd, die club was akkoord met 6M.
Nu bied Feyenoord 7M oplopend met bonussen tot? + een doorverkoop percentage.
Beetje ruim overgeboden dan.
Ook zoiets ja. Je gaat niet overbieden als een club al akkoord is met minder inderdaad. Maar misschien is dan de conclusie dat Nice en Antwerp toch nog niet volledig rond zijn.
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 24 juli 2023 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 00:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ook zoiets ja. Je gaat niet overbieden als een club al akkoord is met minder inderdaad. Maar misschien is dan de conclusie dat Nice en Antwerp toch nog niet volledig rond zijn.
Nou ja Man U deed natuurlijk Hetzelfde de prijs van Malacia ging van 12 naar 15M weet niet of daar een doorverkoop percentage bij zat. Hij word nu in ieder geval een heel stuk duurder dan 6M
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 24 juli 2023 - 01:06   quote  deeplink  
Telegraaf komt er nu ook mee. Hun verhaal: Antwerpen had een deal voor 7M incl bonussen, Feyenoord moet minimaal gelijkwaardig bieden en overeenstemming bereiken met Stengs....
We gaan het zien
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 juli 2023 - 05:46   quote  deeplink  
Speelde vooral als middenvelder de laatste periode bij Antwerp. Maar is hij toch een heel ander type dan Szymanski die we daar vorig jaar hadden? Voetballend kan hij hetzelfde of misschien meer brengen (als hij echt goed is), maar zonder bal is ie toch een stuk minder. Tenzij die dat flink verbeterd heeft? Maar goed, een paar miljoen meer en je had Szymanski gehad, een bewezen kracht. Of ziet Slot Stengs dan toch als rechtsbuiten? Dat was vorig jaar met de spelers die we daar toen hadden, ook een minder bezette positie natuurlijk. Qua pure kwaliteit, qua breedte zat het wel goed. Misschien dat voor die positie nog wat jongens vertrekken ook (Ali, Walemark, Dilrosun).

Het past allemaal nog niet echt, maar goed, linksom of rechtsom zal er wel snel meer duidelijheid volgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juli 2023 - 06:38   quote  deeplink  
Stengs schijnt zich behoorlijk ontwikkeld te hebben lees ik.
Geen idee. Was ooit echt een enorm talent.
ras
 ras - maandag 24 juli 2023 - 06:38   quote  deeplink  
En als Stengs komt en Danilo toch mocht vertrekken kun je voor de spitspositie Boadu halen.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 24 juli 2023 - 07:12   quote  deeplink  
3 keer raden wie er dan inderdaad voor de spits gaat komen...
Al zie ik die ( Boadu natuurlijk) liever dan Stengs. Stand heeft 1 goal gemaakt in de Belgische competitie vorig jaar. Als je, je goed hebt ontwikkeld valt dat aantal toch vies tegen. Zitten straks met een 2e Dilrosun. Hebben spelers nodig die doelpunten kunnen maken.
bijft007
 bijft007 - maandag 24 juli 2023 - 07:28   quote  deeplink  
Nou, dat zijn niet de spelers je wilt horen, enorm slapzak, ga je de oorlog nie mee winne, heeft zich totaal niet ontwikkeld bedoelen ze waarschijnlijk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juli 2023 - 07:47   quote  deeplink  
Ik las van wel en juist op t middenveld.
Ach weet je, voor erbij is t prima denk ik. Of niet.
Geen idee eigenlijk
VVout
 VVout - maandag 24 juli 2023 - 07:51   quote  deeplink  
Gek eigenlijk ik zie eigenlijk op de transfermarkt andere dan de geijkte suggesties voorbij komen, maar waarom als Feyenoorder dit luid roepen als directie en staf dit ook niet graag heeft. Hoop dan ook maar dat bepaalde media opzetjes gewoon naar het strand rijk der fabelen kan.
MMM
 MMM - maandag 24 juli 2023 - 08:29   quote  deeplink  
Stengs is het voorbeeld van veel blaffen niet bijten. Nooit beslissend. Onbegrijpelijk weer dit
Bowie
 Bowie - maandag 24 juli 2023 - 08:39   quote  deeplink  
Slot krijgt al zijn vroegere AZ-pupillen weer aan het voetballen.
Dus ook Stengs.
Zou prima aankoop zijn.
MMM
 MMM - maandag 24 juli 2023 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 08:39 schreef Bowie het volgende:
Slot krijgt al zijn vroegere AZ-pupillen weer aan het voetballen.
Dus ook Stengs.
Zou prima aankoop zijn.
Ali en Idrissi zijn nou niet echt een succes.

Dilrosun kwam ook op voorspraak Slot.
MMM
 MMM - maandag 24 juli 2023 - 08:58   quote  deeplink  
Stengs bij Antwerp afgelopen seizoen 25 wedstrijden, 1 goal en 6 assists..
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 24 juli 2023 - 09:18   quote  deeplink  
stats afgelopen seizoen alle Comp... Idrissi 38 wedstrijden 7 goals 8 assits, Ali 41 wedstrijden 8 goals 10 assits.

Stengs afeglopen seizoen alle com... 3 goals 9 assits. In een relatief mindere competitie in Begie.

Heeft het dus minder gedaan dan Ali en Osama. Gaan we daar 7 miljoen voor neerleggen? Zou gestoord zijn. Leg er gewoon 5 bij en haal die kroaat (vorig seizoen 47 wed 13 golas 5 assist) Stengs is een stap terug en we moeten nu eens vooruit. Niet net als na het vorige kampieonschap geld verbranden aan spelers als Larsson destijds..
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juli 2023 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 08:58 schreef MMM het volgende:
Stengs bij Antwerp afgelopen seizoen 25 wedstrijden, 1 goal en 6 assists..
Speelde vooral als middenvelder.
Ter vergelijking Szymanski 40 wedstrijden 10 goals, 7 assists.

Dat verschilt nogal.
Al keek ik even bij Seba tegen welke teams dat waren, heb ik snel weg geklikt ;-)
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juli 2023 - 09:21   quote  deeplink  
Overigens vind ik dat wij heel hard zijn in alles wat bekend is en alles wat onbekend is wordt bijna orgastisch ontvangen. Terwijl dat net zo ruk kan zijn :)
Leuv
 Leuv - maandag 24 juli 2023 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:
Overigens vind ik dat wij heel hard zijn in alles wat bekend is en alles wat onbekend is wordt bijna orgastisch ontvangen. Terwijl dat net zo ruk kan zijn :)
We kunnen ook alleen reageren op de spelers die daadwerkelijk komen of vertrekken en de geruchten links laten liggen. Scheelt wel aardig wat hoofdpijn.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 24 juli 2023 - 09:31   quote  deeplink  
Absoluut, maar waarvan bekend is dat het niet goed genoeg is hoeven we dus ook niet mee aan te komen als je het mij vraagt;). Het is ook lastig. Waarvan bekend is dat het echt goed is, is voor feyenoord onhaalbaar. Al denk ik dat zo'n Chavez wel zo'n speler was geweest. Wel al wat oduer, maar doet t zowel bij Mexico als bij zijn club ongekend goed. Was haalbaar geweest. Zeker nu hij zijn contract heeft afgekocht.
bijft007
 bijft007 - maandag 24 juli 2023 - 09:32   quote  deeplink  
As hij stengs soortje 3e keus erbij komt ala walemark oke, maar je gaat nie machtig vee voor zon speler 6-8 milj betalen voor zoma erbij, op geen 1 positie blinkt hij ook niet echt uit das ook groot probleem bij hem, zeker te traag voor buitenspeler, beste dan mss als 10 of Toornstra rol rechts
bijft007
 bijft007 - maandag 24 juli 2023 - 09:33   quote  deeplink  
Vooralsnog alleen geruchten, in dit geval gelukkig
Leuv
 Leuv - maandag 24 juli 2023 - 09:44   quote  deeplink  
Waar rook is, is vuur.
yoghurt17
 yoghurt17 - maandag 24 juli 2023 - 09:48   quote  deeplink  
Slot bevestigd interesse in Stengs. 'Hij zou ook op tien kunnen spelen'. Dat riepen ze bij Dilrosun ook. Die speelt voorlopig nergens..
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juli 2023 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 09:48 schreef yoghurt17 het volgende:
Slot bevestigd interesse in Stengs. 'Hij zou ook op tien kunnen spelen'. Dat riepen ze bij Dilrosun ook. Die speelt voorlopig nergens..
Ik denk oprecht dat Slot van mening is Stengs weer op niveau te krijgen. Was een jaar geleden ook al sprake van trouwens.

Las ook dat PSV interesse had. Dus hm, ik weet t allemaal niet.
Leuv
 Leuv - maandag 24 juli 2023 - 10:03   quote  deeplink  
Die heeft echt niets van een 10. Rechtsbuiten waar we er overigens al een stuk of 3 van hebben.
Leuv
 Leuv - maandag 24 juli 2023 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat Slot van mening is Stengs weer op niveau te krijgen. Was een jaar geleden ook al sprake van trouwens.

Las ook dat PSV interesse had. Dus hm, ik weet t allemaal niet.
Zou misschien ook best kunnen alleen wat voegt het toe. Je krijgt er weer 1 na maanden op niveau maar tussentijds maak je er 2 of 3 kapot. Wat heb je uiteindelijk bereikt?
We moeten gewoon een echte 10 hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juli 2023 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat Slot van mening is Stengs weer op niveau te krijgen. Was een jaar geleden ook al sprake van trouwens.

Las ook dat PSV interesse had. Dus hm, ik weet t allemaal niet.
Onder Slot had hij 2 verschrikkelijke grote blessures op de trainingen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 juli 2023 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 10:15 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onder Slot had hij 2 verschrikkelijke grote blessures op de trainingen.
Tja, dat is rot
bijft007
 bijft007 - maandag 24 juli 2023 - 10:26   quote  deeplink  
Stengs is de sam larsson die wij int verleden gehad hebben, je probeert het en probeert het met ze maar lukken doet t nooit
MMM
 MMM - maandag 24 juli 2023 - 10:38   quote  deeplink  
FTM noemde het gisteravond laat nog onzin maar brengt nu toch dat t waar is..
MMM
 MMM - maandag 24 juli 2023 - 10:47   quote  deeplink  
VI: Feyenoord is close to signing Calvin Stengs. Japanese striker Ayase Ueda is the prime target to succeed Danilo, who is likely to join Rangers FC soon.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juli 2023 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tja, dat is rot
Hij wil zelf komen volgens de laatste berichten dus welkom.
Ik was ooit groot fan van zijn talent ,hopelijk komt het er bij ons ook weer uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juli 2023 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 10:47 schreef MMM het volgende:
VI: Feyenoord is close to signing Calvin Stengs. Japanese striker Ayase Ueda is the prime target to succeed Danilo, who is likely to join Rangers FC soon.
Die Japenese striker ook welkom ,maar die Kroaat moet ook echt komen!
ar
 ar - maandag 24 juli 2023 - 11:03   quote  deeplink  
Stengs...
ongelooflijk dat je hiermee aan komt zeilen
Totaal geen Feyenoordspeler.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juli 2023 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:03 schreef ar het volgende:
Stengs...
ongelooflijk dat je hiermee aan komt zeilen
Totaal geen Feyenoordspeler.
Zoveel weerstand dat het alleen nog maar mee kan vallen 🤣
kenny
 kenny - maandag 24 juli 2023 - 11:08   quote  deeplink  
stengs slapzak eerste klas , echt een onbegrijpelijke aankoop , je hoopt al weken op versterkingen en dan komen ze met stengs aan zetten wat een afgang
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juli 2023 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:08 schreef kenny het volgende:
stengs slapzak eerste klas , echt een onbegrijpelijke aankoop , je hoopt al weken op versterkingen en dan komen ze met stengs aan zetten wat een afgang
Iedereen verdient een kans ,zelfs jij heb hier een kans gekregen en
je doet het ook boven verwachting.
ar
 ar - maandag 24 juli 2023 - 11:20   quote  deeplink  
Geen lekker gevoel met het verloop van de inkomende transfers, waarom..? geen idee. Maar ik proef geen pit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door ar --
ar
 ar - maandag 24 juli 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Iedereen verdient een kans ,zelfs jij heb hier een kans gekregen en
je doet het ook boven verwachting.
Hahaha!
Jij bent echt wakker hé
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juli 2023 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:20 schreef ar het volgende:

[..]

Hahaha!
Jij bent echt wakker hé
Altijd genieten die transferperiode 😂😂😂🫶
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 juli 2023 - 11:25   quote  deeplink  
nu die kroaat en die japanner nog en de wereld ziet er weer vrolijker uit. van Stengs weet je niet wat je moet verwachten, dus laten we het afwachten.
kenny
 kenny - maandag 24 juli 2023 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 11:25 schreef CobusIII het volgende:
nu die kroaat en die japanner nog en de wereld ziet er weer vrolijker uit. van Stengs weet je niet wat je moet verwachten, dus laten we het afwachten.
nou wel hoor , kan best goed voetballen maar laat dit haast nooit zien , geen mentaliteit en beetje een slapzak beetje net niet , past gewoon niet wat wij willen zien in rotterdam
CobusIII
 CobusIII - maandag 24 juli 2023 - 11:33   quote  deeplink  
Nou, nee hoor. Bij AZ onder Slot had hij een heel goede periode. Sommige spelers gedijen bij vertrouwen en een trainer die het in ze ziet zitten. Als Slot de speler uit de AZ periode kan terughalen dan zou dat erg mooi zijn. het blijft een gok
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 juli 2023 - 11:40   quote  deeplink  
Hij lijkt me een beetje Boëtius 2.0. Ik heb er dan ok niet zoveel mee. Inderdaad wat slapjes, maar dat kan inmiddels veranderd zijn, want na AZ heb ik hem niet meer zien voetballen. 'k Hoop natuurlijk dat hij ons verrast

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.6702301