BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 februari 2024 - 13:07   quote  deeplink  
Ja eens, want nu ben je echt te laat voor iets wat je gelijk sterker maakt, athans kans is echt enorm groot, want nu lozen clubs alleen spelers die bij het 2e meedoen of je wil echt hoofdprijs betalen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 13:07 schreef bijft007 het volgende:
Ja eens, want nu ben je echt te laat voor iets wat je gelijk sterker maakt, athans kans is echt enorm groot, want nu lozen clubs alleen spelers die bij het 2e meedoen of je wil echt hoofdprijs betalen
Maar dat is feitelijk deze hele winterse Window zo.
Bankzitters moet je dan alleen van de hele grote clubs halen.
Niet van clubs gelijk aan jou.
Basisspelers betaal je de hoofdprijs voor. En wij hebben ongeveer drie knopen, een knikker, wat spiegels en wat kralen te besteden.

Hou je geld in je zak. Voor de winterstop heeft aangetoond dat we met deze selectie punten kunnen pakken. Dus ga zo door en richt je op de volgende periode.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 01 februari 2024 - 13:38   quote  deeplink  
Voor Dildo hoor je wel vervanging te regelen vind ik.
Leuv
 Leuv - donderdag 01 februari 2024 - 13:42   quote  deeplink  
Rots halen van die ponyclub als rechtsbuiten. 2 vliegen in 1 klap.
coenjo
 coenjo - donderdag 01 februari 2024 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dat is feitelijk deze hele winterse Window zo.
Bankzitters moet je dan alleen van de hele grote clubs halen.
Niet van clubs gelijk aan jou.
Basisspelers betaal je de hoofdprijs voor. En wij hebben ongeveer drie knopen, een knikker, wat spiegels en wat kralen te besteden.

Hou je geld in je zak. Voor de winterstop heeft aangetoond dat we met deze selectie punten kunnen pakken. Dus ga zo door en richt je op de volgende periode.
de 2e plaats is helemaal nog niet zo zeker aan het spel de laatste weken te zien.
er staat een miljoen of 45 op het spel om de 2e plek.
geld nu in je zak houden is totaal niet verstandig.
met timber en gimenez ben je weer verzekerd van eem pak geld in de zomer dus waarom nu geld besparen? er moet kwaliteit bij! ook europees moet je goed voor de dag komen. dan worden spelers nog meer waard en je hebt weer een kans om ver te komen.
je moet dus moet dus nu wat doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 februari 2024 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 13:53   quote  deeplink  
T is geen football manager he.
Een directe versterking kost je gewoon bakken met geld en blijft nog steeds een risico.
Kijk dan voor een Driouch vragen ze al 5 miljoen. En dat is dan waarschijnlijk net zo goed als een Paixao in vorm.

Feyenoord heeft vaker gegokt met geld wat er misschien zou komen, dat is zelden tot nooit goed gegaan.

Feyenoord heeft een kwalitatief betere selectie dan AZ en Twente en zou daarom altijd met het huidige materiaal tweede moeten kunnen worden. Het spel was vooral tegen Twente beroerd. De andere wedstrijden het grootste deel van de wedstrijd prima in orde.

Zou niets halen tenzij t verstandig is en het je direct versterkt.
kenny
 kenny - donderdag 01 februari 2024 - 14:00   quote  deeplink  
je kan best een verantwoord risico nemen , 2e en CL miljoenen halen is zwaar cruciaal

we zien allemaal hoe moeizaam het momenteel gaat , grootste probleem zijn de vleugels die leveren gewoon niet , gimenez staat op een eiland zonder fatsoenlijke aanvoer

ik vind het niet versterken op de vleugels een groter risico dan het wel te doen
coenjo
 coenjo - donderdag 01 februari 2024 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 13:53 schreef Stylzz het volgende:
T is geen football manager he.
Een directe versterking kost je gewoon bakken met geld en blijft nog steeds een risico.
Kijk dan voor een Driouch vragen ze al 5 miljoen. En dat is dan waarschijnlijk net zo goed als een Paixao in vorm.

Feyenoord heeft vaker gegokt met geld wat er misschien zou komen, dat is zelden tot nooit goed gegaan.

Feyenoord heeft een kwalitatief betere selectie dan AZ en Twente en zou daarom altijd met het huidige materiaal tweede moeten kunnen worden. Het spel was vooral tegen Twente beroerd. De andere wedstrijden het grootste deel van de wedstrijd prima in orde.

Zou niets halen tenzij t verstandig is en het je direct versterkt.
het is geen football manager? dat is het wel toch?
heel nederland praat over de vleugels van feyenoord.
ze renderen allemaal gewoon niet al 2 jaar lang, met de vleugelspelers van psv had feyenoord gewoon kampioen geworden dit jaar.
en wie zegt dat je met een driouch geen versterking binnen haalt? zie je aan wieffer toch?
5 miljoen is een schijntje, zelf vragen de topclubs boor hun spelers bedragen boven de 30 miljoen.
ik zeg kopen die man, slechter dan nu wordt het niet met zo,n speler
je kan hem nu niet vergelijken met paixao voor je hem in feyenoord shirt hebt zien spelen
paixao is niveau heerenveen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 februari 2024 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 14:14   quote  deeplink  
Maar dat is dus gokken. Mij is die man nooit opgevallen dat hij zo veel beter is.
Zelfde als die knakker uit Uruguay of whatever. Niemand heeft ooit van die man gehoord en zit zelfs nog niet eens zo lang op profvoetballen.
Dat zijn in mijn optiek geen directe versterkingen, maar versterkingen voor de toekomst.

Directe versterkingen voor Feyenoord praat je nu over bedragen van 10 miljoen plus.
coenjo
 coenjo - donderdag 01 februari 2024 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 14:14 schreef Stylzz het volgende:
Maar dat is dus gokken. Mij is die man nooit opgevallen dat hij zo veel beter is.
Zelfde als die knakker uit Uruguay of whatever. Niemand heeft ooit van die man gehoord en zit zelfs nog niet eens zo lang op profvoetballen.
Dat zijn in mijn optiek geen directe versterkingen, maar versterkingen voor de toekomst.

Directe versterkingen voor Feyenoord praat je nu over bedragen van 10 miljoen plus.
alles blijft een gok, dat zie je aan ivanusec wel. ook zo,n 10 miljoen gekost en rendeert ook totaal niet.
kijk naar ajax, die betalen 20 miljoen voor een 3e rangs verdediger.
kijk naar wat wieffer heeft gekost in vergelijking met zerrouki.
geld zegt niet alles..
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 01 februari 2024 - 14:25   quote  deeplink  
Lewis Hamilton rijd voor Ferrari in 2025.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 01 februari 2024 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 13:42 schreef Leuv het volgende:
Rots halen van die ponyclub als rechtsbuiten. 2 vliegen in 1 klap.
En ons weer een poot laten uitdraaien zeker. Geen zaken doen met die club.
R()b
 R()b - donderdag 01 februari 2024 - 15:13   quote  deeplink  
Als je het zo her en der leest, dan kan je beter niemand halen.
Van de namen die je voorbij ziet komen..

Boadu - niet fit amper gespeeld
Driouech - is een gok en we hebben genoeg 'talent' lopen
Rodriguez - te duur
Gil - mist ook volgens mij ritme
Assignon - te duur
Kevin Mbabu - te slecht
kenny
 kenny - donderdag 01 februari 2024 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 15:13 schreef R()b het volgende:
Als je het zo her en der leest, dan kan je beter niemand halen.
Van de namen die je voorbij ziet komen..

Boadu - niet fit amper gespeeld
Driouech - is een gok en we hebben genoeg 'talent' lopen
Rodriguez - te duur
Gil - mist ook volgens mij ritme
Assignon - te duur
Kevin Mbabu - te slecht
scouting zal toch wel meer speler in kaart hebben ?? blijft weer een drama , te kloese is een goede vent en waarschijnlijk ook een goede AD maar de stoel van TD moet hij maar vlug in laten vullen door iemand die daar capabel in is
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 februari 2024 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar dat is feitelijk deze hele winterse Window zo.
Bankzitters moet je dan alleen van de hele grote clubs halen.
Niet van clubs gelijk aan jou.
Basisspelers betaal je de hoofdprijs voor. En wij hebben ongeveer drie knopen, een knikker, wat spiegels en wat kralen te besteden.

Hou je geld in je zak. Voor de winterstop heeft aangetoond dat we met deze selectie punten kunnen pakken. Dus ga zo door en richt je op de volgende periode.
Niet oneens hoor, maar punt is dat met name vanuit de vleugelspelers de bijdrage armetierig is (geworden).
Minteh, Jahanbakhs, Paixao...Zeker laatste maanden amper inbreng. Vooral tegen leunende tegenstanders. Sauer is er nog niet. Hou je veel te weinig over.
Die Driouech/Driehoek is meermalen opgeroepen voor Marokko onder 23 jaar. Psv wil hem ook. Dan zou je toch zeggen...Hij kan wel iets...

Feyenoord loopt regelmatig vast, Driouech kan in ieder geval vastlopend spel een andere wending geven. Dat ontbrak er nl. vaak aan.
Bowie
 Bowie - donderdag 01 februari 2024 - 15:57   quote  deeplink  
Ik kijk sinds gisteravond met andere ogen naar de leiding van de club, mn Ten Kloese.
Want het gelul over niet op tijd kunnen rondkrijgen van Rodriquez is van een heel laag niveau.
Lijkt wel of alles nu tegenzit.
Na 3 wedstrijden in competitie al 4 verliespunten, als dit zo doorgaat worden we nog door 020 ingehaald, mijn grote nachtmerrie sinds een week of 2.
Cirkel zou doorbroken kunnen worden door 1 goede aankoop, 1 aankoop die je werkelijk verder brengt, en Rodriquez leek zo'n speler, en dan dit.
Schandalig.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 16:08   quote  deeplink  
Op basis van wat leek het zo’n speler?
Dat idee heb ik zelf helemaal niet. Meer toekomst speler
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Slory en Feyenoord in gesprek over contractverlenging
Dat is nieuws
T zou goed kunnen dat een vertrek van Dilrosun en geen vervanger halen hier iets mee te maken heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 februari 2024 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 16:31   quote  deeplink  
Kopen ze een spits is t een vrouw…
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 februari 2024 - 16:53   quote  deeplink  
En dan wordt Bryan Gil (Tottenham) plots genoemd...
Gokspelletjes.
ras
 ras - donderdag 01 februari 2024 - 17:01   quote  deeplink  
Er komt helemaal niemand of je grijpt overal naast en vis je achter het net. De realiteit is echter dat Feyenoord de laatste tijd niet goed speelt en de belangen zijn nu zo groot (plek 2, nationale beker, AS Roma). Tegen clubs als NEC en Twente mors je dure punten en heeft Feyenoord moeite dit soort wedstrijden te winnen. Ook als je met 1-0 voorstaat is het snel weer 1-1 en heeft Feyenoord heel veel moeite om de score op te voeren. Als je nu op transfergebied niets doet, zie ik het heel somber in.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 01 februari 2024 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 16:53 schreef FR-Henk het volgende:
En dan wordt Bryan Gil (Tottenham) plots genoemd...
Gokspelletjes.
Geef maar een gil als ie komt
MightyAce
 MightyAce - donderdag 01 februari 2024 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 17:01 schreef ras het volgende:
Er komt helemaal niemand of je grijpt overal naast en vis je achter het net. De realiteit is echter dat Feyenoord de laatste tijd niet goed speelt en de belangen zijn nu zo groot (plek 2, nationale beker, AS Roma). Tegen clubs als NEC en Twente mors je dure punten en heeft Feyenoord moeite dit soort wedstrijden te winnen. Ook als je met 1-0 voorstaat is het snel weer 1-1 en heeft Feyenoord heel veel moeite om de score op te voeren. Als je nu op transfergebied niets doet, zie ik het heel somber in.
Ik snap je zorgen, maar dat ga je met een wanhopige aankoop toch niet oplossen? Deze selectie speelde niet zo lang geleden in de Champions League de pannen van het dak he...
MMM
 MMM - donderdag 01 februari 2024 - 17:09   quote  deeplink  
Driouech. Doe nou niet jongens..
coenjo
 coenjo - donderdag 01 februari 2024 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 17:01 schreef ras het volgende:
Er komt helemaal niemand of je grijpt overal naast en vis je achter het net. De realiteit is echter dat Feyenoord de laatste tijd niet goed speelt en de belangen zijn nu zo groot (plek 2, nationale beker, AS Roma). Tegen clubs als NEC en Twente mors je dure punten en heeft Feyenoord moeite dit soort wedstrijden te winnen. Ook als je met 1-0 voorstaat is het snel weer 1-1 en heeft Feyenoord heel veel moeite om de score op te voeren. Als je nu op transfergebied niets doet, zie ik het heel somber in.
er is nu net een bod gedaan op driouch schijnt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 16:53 schreef FR-Henk het volgende:
En dan wordt Bryan Gil (Tottenham) plots genoemd...
Gokspelletjes.
Nee die was al geweest
ras
 ras - donderdag 01 februari 2024 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 17:03 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik snap je zorgen, maar dat ga je met een wanhopige aankoop toch niet oplossen? Deze selectie speelde niet zo lang geleden in de Champions League de pannen van het dak he...
Dat is ook zo maar het gaat om de belangen die nu spelen,plek 2, nationale beker en AS Roma.
Bowie
 Bowie - donderdag 01 februari 2024 - 17:13   quote  deeplink  
Ten Kloese zélf zei 2 dgn geleden dat Rodriquez 'n speler is die vrije trappen beheerst en uit het niets wedstrijden kan beslissen.
Toen was ik wakker, want ten Kloese heeft zich nog nooit over een speler uitgelaten in de media.
En het akkoord was nabij.
Gisteravond opeens het vliegtuig verhaal.
En in de loop van afgelopen nacht is de stekker eruit gegaan.

Blijf het zeggen, hopelijk houden onze spelers meer niveau vast dan de leiding. Want anders geen 2e plek, zelfs geen beker en Rome pakt je voor de 20e keer.
kenny
 kenny - donderdag 01 februari 2024 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 17:09 schreef MMM het volgende:
Driouech. Doe nou niet jongens..
kijk ff bij je berichten , heb je een artikel toegestuurd , het kan wel eens meevallen met die Driouech
VVout
 VVout - donderdag 01 februari 2024 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 13:38 schreef MightyAce het volgende:
Voor Dildo hoor je wel vervanging te regelen vind ik.
Een opblaaspop laat maar zeggen dus.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 17:41   quote  deeplink  
Oké maar als je t zo ziet;

quote:
Couhaib Driouech (21) voor Javairô Dilrosun (25), die ook nog een grootverdiener was bij Feyenoord. Leo Sauer (18) verhuren aan Excelsior om elke week in de basis te staan, wat enorm goed is voor zijn ontwikkeling.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 februari 2024 - 17:42   quote  deeplink  
Nog geen nieuws tik tik tik tik
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 17:44   quote  deeplink  
Driouch halen ze voor Piet! Nu snap ik t!
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 februari 2024 - 17:49   quote  deeplink  
Driouch dus voor Sauer meer, Sauer omgekeerde weg, hij dan tijdelijk zal het idee zijn, en ali minthee en evt paix voor op rechts, tja ben bang veel te veel geld voor zon jongen maar we gaan het wel weer zien, paar niveautjes hoger voor zon jongen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 februari 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 februari 2024 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:
Driouch halen ze voor Piet! Nu snap ik t!
Haha dat hoop ik niet.
Maar we weten allemaal dat de zijkanten niet goed bezet zijn.
Ik had gehoopt op iemand die er direct staat.........en beter dan Dilrosun ben je al snel toch ?
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 februari 2024 - 18:02   quote  deeplink  
En driouch is wel n echte buitenspeler tov die uruguayaan zoals ik vernam dus was bij hem al aardig sceptisch, wel speelt driouch zover ik weet vooral op links want dan weer jammer is
DMD
 DMD - donderdag 01 februari 2024 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 18:02 schreef bijft007 het volgende:
En driouch is wel n echte buitenspeler tov die uruguayaan zoals ik vernam dus was bij hem al aardig sceptisch, wel speelt driouch zover ik weet vooral op links want dan weer jammer is
Driouech kan echt op elke positie uit de voeten voorin.

Ik zie hem meer als een zwervende buitenspeler.
Ik heb met hem echt wel hetzelfde als ik met Wieffer had toen hij nog bij Excelsior voetbalde.
MMM
 MMM - donderdag 01 februari 2024 - 18:31   quote  deeplink  
Leo Sauer inzetten als handelswaar om een kwalitatief mindere speler op dezelfde positie te kunnen halen
tomson
 tomson - donderdag 01 februari 2024 - 18:37   quote  deeplink  
panic-button-on-a-computer-keyboard-BAFJJ7.jpg
bijft007
 bijft007 - donderdag 01 februari 2024 - 18:38   quote  deeplink  
Ik denk dat het wel goeie zet is eigenlijk, alleen wat je betaald voor driouch niet, maar zal al wel stuk verder zijn, en Sauer komt sterker terug met wedstrijden op eredivisie niveau in zn benen, maar bedrag rond of boven 4 milj is echt te veel lijkt me voor n speler paar niveau lager

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 februari 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 februari 2024 - 18:41   quote  deeplink  
Ik zie nergens ( tijd tikt) dat er iets is van onderhandelingen voor Driouech.....
Maar ik denk dat Sauer een gok is, ja je moet hem een keer inzetten.
Maar ben bang dat als het niet lukt hij ook beschadigd kan raken, uitlenen lijkt me voorlopig beter
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 18:31 schreef MMM het volgende:
Leo Sauer inzetten als handelswaar om een kwalitatief mindere speler op dezelfde positie te kunnen halen
Ik ben t met het laatste misschien niet helemaal eens.
En Sauer gegarandeerd speeltijd is wel wat waard
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 01 februari 2024 - 18:46   quote  deeplink  
Gewoon een mislukte transferperiode.. leuk dat je dilrosun kwijt bent, maar je hebt nog steeds geen fatsoenlijke buitenspeler. Driouch is leuk voor Az, Twente, maar geen speler die je op kunt stellen tegen AS Roma of er 2 in schiet in 't Philips stadion. Je hebt daarnaast de kans gehad in te spelen op 't vertek van in ieder geval 1 of 2 spelers die van de zomer gaan vertrekken om vervangers te laten wennen. Denk aan Geert, Hancko, Timber, Bijlow.. is ook niet gebeurd..
yoghurt17
 yoghurt17 - donderdag 01 februari 2024 - 18:46   quote  deeplink  
Gewoon een mislukte transferperiode.. leuk dat je dilrosun kwijt bent, maar je hebt nog steeds geen fatsoenlijke buitenspeler. Driouch is leuk voor Az, Twente, maar geen speler die je op kunt stellen tegen AS Roma of er 2 in schiet in 't Philips stadion. Je hebt daarnaast de kans gehad in te spelen op 't vertek van in ieder geval 1 of 2 spelers die van de zomer gaan vertrekken om vervangers te laten wennen. Denk aan Geert, Hancko, Timber, Bijlow.. is ook niet gebeurd..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 18:50   quote  deeplink  
Nee. Al tientallen miljoenen staan nog gewoon op de bank
Oh wacht
MightyAce
 MightyAce - donderdag 01 februari 2024 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:
Driouch halen ze voor Piet! Nu snap ik t!
En gaat Piet naar Excelsior?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 februari 2024 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 februari 2024 - 18:51 schreef MightyAce het volgende:

[..]

En gaat Piet naar Excelsior?
Nee jongen van Zuid ....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 februari 2024 - 19:40   quote  deeplink  
Nou. Dit topic kan weer op slot tot de zomer!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 februari 2024 - 19:44   quote  deeplink  
Jammer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 februari 2024 - 19:44   quote  deeplink  
Vind het wel prima. Je betaalt teveel voor spelers in deze transferperiode. En we hebben een hoop buitenspelers. Denk dat het vooral ook zaak is de spelers die we hebben, beter te laten renderen. Want we hebben gezien dat sommigen best kunnen ballen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.7145199