|
|
moa
|
|
|
quote: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Lees altijd de financiele bijsluiter!
Hierin staat dat het risico van dit product hoog is. _1_2_3_4_5_6_[7] |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zo eindelijk bovenaan de pagina, hopen dat deze langer dan een uur mee gaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door moa -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gaat lekker, al 4 minuten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Naast John Guidetti heeft Feyenoord nog twee opties voor de spitspositie: Bas Dost(VfL Wolfsburg) en Duván Zapata(Napoli). Eerstgenoemde was aanvankelijk de eerste optie voor de Rotterdammers, maar Feyenoord is vooralsnog niet in staat zijn komst financieel te kunnen regelen. Wolfsburg zou te veel vragen voor de 25-jarige spits, terwijl ook Dost zijn eigen eisen te gortig lijken voor de club. "Het wordt gewoon heel moeilijk voor Feyenoord als ze hem aan willen aantrekken", stelt Martijn Krabbendam op VI Radio. "Ook al gaat Wolfsburg een nieuwe spits vastleggen, de persoonlijke eisen van Dost zijn gewoon veel te gortig voor Feyenoord", aldus de Feyenoord-watcher. Eerder werd in Duitse media al gesuggereerd dat Feyenoord een bod van vijf miljoen afgewezen zag worden. Ook bij Guidetti speelt het financiële plaatje een rol. "Hij verdient anderhalf miljoen pond, omgerekend twee miljoen euro bij Manchester City. Daar moet dus ook wel wat van af als hij naar Feyenoord wil komen. Net als dat City vijf miljoen vraagt. De trainer heeft nu wel aangegeven dat hij Guidetti mag vertrekken, dus van die prijs zal ook nog wel wat afgehaald worden." Volgens Krabbendam zijn er bij Feyenoord ook nog sterke twijfels over de fysieke gesteldheid van de 22-jarige Zweed. "Mochten ze met hem in gesprek gaan, zal hij ook uitgebreid medisch gekeurd worden. Je zag het vorig jaar met Otman Bakkal, dan zie je dat 'voetbalfitheid' toch wat anders is dat gewone fitheid", aldus de Feyenoord-watcher van Voetbal International.
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/13394/-ook-als-wolfsburg-een-nieuwe-spits-haalt-is-dost-nog-te-duur-.html |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote: en dat is door alles en iedereen aangenomen als waarheid. die munsterman pist in ze broek, die presenteert van de week ziyech omdat van geel de prijs wil drukken door te wachten. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote: en dat is door alles en iedereen aangenomen als waarheid. die munsterman pist in ze broek, die presenteert van de week ziyech omdat van geel de prijs wil drukken door te wachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:36 schreef michaelvld het volgende:[..] en dat is door alles en iedereen aangenomen als waarheid. die munsterman pist in ze broek, die presenteert van de week ziyech omdat van geel de prijs wil drukken door te wachten. Die hebben t geld niet, lees je even in. Munsterman moet ook wachten tot de prijs zakt en zijn zelfs al verder aan t kijken. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
ja dat word gezegd door de media, ik hoop echt dat we ziyech binnenhalen. maar denk niet dat van geel daar op dit moment mee bezig is zoals wel werd beweert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:40 schreef michaelvld het volgende:ja dat word gezegd door de media, ik hoop echt dat we ziyech binnenhalen. maar denk niet dat van geel daar op dit moment mee bezig is zoals wel werd beweert is niet alleen media he, ook bevestigd door Munsterman zelf. Ze kunnen bijvoorbeeld t geld van Promes niet investeren omdat ze vanwege de curatele maar 1.5x de boekwaarde van een vertrokken speler mogen herinvesteren. Promes stond voor nul euro in de boeken. Verder krijgen ze alle verkopen in termijnen betaald en blijft er van de verkoop van Promes en Tadic maar 12 miljoen over voor Twente, verspreid over 3jaar! Van dat geld moeten ze ook nog lopende schulden inlossen én hebben ze Mokotjo gekocht.
Zeg t maar. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Is Heerenveen trouwen in staat om een vervanger aan te trekken voor dat Ziyech verkocht is? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:[..] is niet alleen media he, ook bevestigd door Munsterman zelf. Ze kunnen bijvoorbeeld t geld van Promes niet investeren omdat ze vanwege de curatele maar 1.5x de boekwaarde van een vertrokken speler mogen herinvesteren. Promes stond voor nul euro in de boeken. Verder krijgen ze alle verkopen in termijnen betaald en blijft er van de verkoop van Promes en Tadic maar 12 miljoen over voor Twente, verspreid over 3jaar! Van dat geld moeten ze ook nog lopende schulden inlossen én hebben ze Mokotjo gekocht. Zeg t maar. Munsterman |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sorry Fart dat intereseert mij niets als wij zyech hebben |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dan zal ik je waarschuwen als het antwoord er staat, kun je er op tijd overheen lezen |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
Geef hem dan een prestatie contract, 1 miljoen gewoon , en per gewonnen wedstrijd 30 000 erbij , of als we eersete worden een bonus van 750 000. Zoiets maakt het veel makkelijker , als hij slecht presteert , dan zijn we niet 2 miljoen kwijt , of we moeten het zonder zijn krachten doen dan |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik zit zelf te slapen, Ziyech heb natuurlijk nog maar een jaar contract, dus ze moeten hem wel verkopen. |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:[..] is niet alleen media he, ook bevestigd door Munsterman zelf. Ze kunnen bijvoorbeeld t geld van Promes niet investeren omdat ze vanwege de curatele maar 1.5x de boekwaarde van een vertrokken speler mogen herinvesteren. Promes stond voor nul euro in de boeken. Verder krijgen ze alle verkopen in termijnen betaald en blijft er van de verkoop van Promes en Tadic maar 12 miljoen over voor Twente, verspreid over 3jaar! Van dat geld moeten ze ook nog lopende schulden inlossen én hebben ze Mokotjo gekocht. Zeg t maar. ok ik ben overtuigt haha
en die investeerdersgroep waar ook promes bij zit, kunnen die ziyech niet betalen voor hun. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Verwacht ik wel. Zou de ideale kans zijn, Heerenveen zou aan Goossens een goeie speler hebben denk ik. En Tevrede mischien verhuren, Want Heerenveen had geïnformeerd voor een verkoop een tijdje terug al.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
VfL Wolfsburg moet het nieuws nog officieel bekendmaken, maar Nicklas Bendtner zal vrijdag worden gepresenteerd als nieuwe spits. Zowel Sky als BILD melden dat de Deen, die transfervrij is, donderdagavond een akkoord heeft gesloten met de Bundesliga-subtopper. Nog voor het weekend zet hij zijn handtekening.
Niet dat dit betrouwbaar is, maar het is wel duidelijk dat ze bezig zijn. Zou er niet van opkijken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan schint Dost nog te duur te zijn. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Juist! Dost ik ook welkom! Juist nu jammer dat die Turk wordt gehaald. Mischien had je nu Guidetti en Dost kunnen halen. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 21:19 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Juist! Dost ik ook welkom! Juist nu jammer dat die Turk wordt gehaald. Mischien had je nu Guidetti en Dost kunnen halen. Dat had hem sowieso niet geworden, beide transfersommen en beide salarissen. Kazim kan je nog op de bank zetten maar Dost of Guidetti niet.. En trouwens, Kazim kan spits maar ik geloof niet dat ie daarvoor gehaald is. |
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
Hopen jullie op Dost of Guidetti?? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ja ze vragen 7 miljoen geloof ik. Vind ik ook veel. Maar we kennen vanGeel. Die wacht gewoon, hij moet toch weg? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Zapata haha, maar zoals ik al zij beide zijn welkom. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 21:21 schreef Sensi het volgende:[..] Dat had hem sowieso niet geworden, beide transfersommen en beide salarissen. Kazim kan je nog op de bank zetten maar Dost of Guidetti niet.. En trouwens, Kazim kan spits maar ik geloof niet dat ie daarvoor gehaald is. Jaa klopt is ook weer waar, wie zou je idd op de bank zetten haha, ken niet. Wel ,Kazim is tot nu toe voor de spits gehaald, en als er een nieuwe bij komt komt hij in aanmerking voor de vleugelposities
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 21:22 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ja ze vragen 7 miljoen geloof ik. Vind ik ook veel. Maar we kennen vanGeel. Die wacht gewoon, hij moet toch weg? En hij heeft gelijk, met Heerenveen, Utrecht thuis en Twente uit, vind ik dat je met deze selectie echt wel voor minimaal 7 en misschien wel 9 punten moet gaan. Laat hem maar even wachten, soms moet je een risico nemen, als het goed uitpakt kun je bijvoorbeeld Dost voor een fatsoenlijke prijs halen. |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Ik hoop meer op Guidetti, Alleen zijn drive kan al voor de ommekeer in een wedstrijd zorgen. Ik herinner me de uitwedstrijd tegen rkc nog goed! Hij schreeuwde "one more fucking goal!!!" naar zijn team, en daarna ging het los en kwam die winnende treffer ook nog! (uiteraard maar 1 voorbeeld)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Felbm -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Echt jullie zijn net een stel wijven die gehoord hebben dat hun man 20 euro in de loterij gewonnen heeft. Je wilt meteen voor 100 euro nieuwe schoenen kopen.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Daarom zeg ik het niets, als ik iets heb gewonnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 21:22 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Ja ze vragen 7 miljoen geloof ik. Vind ik ook veel. Maar we kennen vanGeel. Die wacht gewoon, hij moet toch weg? 7 te duur? Waarom? Ik vond 10 miljoen voor Pellé ook te veel . 8 miljoen voor BMI ook te veel . 7 miljoen voor Janmaat ook te veel . 8 miljoen voor de Vrij ook te veel ...
97 miljoen voor Ronaldo was en is ook veel te veel ... Het is gewoon belachelijk wat er voor voetballers betaald en gevraagd wordt !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:56 schreef michaelvld het volgende:[..] ok ik ben overtuigt haha en die investeerdersgroep waar ook promes bij zit, kunnen die ziyech niet betalen voor hun. Die schijnen niet meer te willen investeren in Fc Twente ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:53 schreef Pindaachris het volgende:Geef hem dan een prestatie contract, 1 miljoen gewoon , en per gewonnen wedstrijd 30 000 erbij , of als we eersete worden een bonus van 750 000. Zoiets maakt het veel makkelijker , als hij slecht presteert , dan zijn we niet 2 miljoen kwijt , of we moeten het zonder zijn krachten doen dan Prestatie-contract. Dat opper ik al jaren in het voetbal. Dat is en blijft lastig met al die lullo's genaamd: de zaakwaarnemers ... |
|
|
|
|
Pindaachris
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 21:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] 7 te duur? Waarom? Ik vond 10 miljoen voor Pellé ook te veel . 8 miljoen voor BMI ook te veel . 7 miljoen voor Janmaat ook te veel . 8 miljoen voor de Vrij ook te veel ... 97 miljoen voor Ronaldo was en is ook veel te veel ... Het is gewoon belachelijk wat er voor voetballers betaald en gevraagd wordt !!! Eindelijk een keer met je eens, |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 18:12 schreef Fart het volgende:Ik vind het persoonlijk wel onbeschoft wanneer 2 mensen woorden hebben er doorheen te gaan lullen over voetbal :/ :') |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 21:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Prestatie-contract. Dat opper ik al jaren in het voetbal. Dat is en blijft lastig met al die lullo's genaamd: de zaakwaarnemers ... Of een constructie zoals destijds met Cruijff. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze aflopende transferperiode is enerzijds kut (elke keer weer hoaxberichten, enkele keer redelijk waar), anderzijds fokking spannend. In jaren niet zo spannend geweest.
En levert weer vele nieuwe namen op in dit Forum. Nou ook hopen dat ze allemaal blijven, want dan ga ik..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hard Feyenoord nummer 10 maar verkocht dan hadden we nu Toonstra & Ziyech binnen gehad wel jammer |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ziyech prioriteit voor Feyenoord, onderhandelingen gaan na Feyenoord - Heerenveen verder. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik kan me gewoon nauwelijks voorstellen dat vG hem laat lopen. Hij is nu betaalbaar, en we hebben geen concurrentie van ajaks of psv. Is echt uitzonderlijk: een supertalent van eigen bodem, die aangeeft per se nog niet naar het buitenland te willen (terecht!), en die alleen deze transferwindow voor de club haalbaar is. We hebben het geld liggen. In de winter kunnen alle binnenlandse verhoudingen alweer anders liggen. Het is echt nu of nooit. Daarom denk ik dat Zyech, hoe dan ook, gaat komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: mooi, eerst onderhandeling stress in de lucht gooien rond de wedstrijd van Heerenveen en even later rond de wedstrijd tegen Utrecht.
Strategie! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat je Jens wel voor 5,5/6 miljoen binnen hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat maar lekker bij Utrecht blijven.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zie hem heel erg graag komen maar toch ook nog wel een spits. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Utrecht gaat nooit voor minder.Jens heeft nog een 3-jarig contract en is belangrijk voor de club. |
|
|
|