BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 12:38 schreef edjoe het volgende:
Zeker niet. Maar mag aannemen dat de transfers van Kongolo en Karsdorp voor van Geel niet als een verrassing uit de lucht zijn komen vallen. Van Geel had de transfer van bijvoorbeeld Luckassen (prioriteit nr 1 voor van Bronckhorst) al voordat PSV in de lucht kwam kunnen afronden. Als je ambitie hebt, moet je durven te investeren.
Begreep van Luckassen dat PSV zich eerder had gemeld dan Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 14:00   quote  deeplink  
Misschien wel. Maar misschien moest Feyenoord eerst verkopen.

Geen idee.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 13:50 schreef MightyAce het volgende:
Van Ginkel weer gehuurd door de nummer 3 van nl...
Mooi zo, hadden wij die nodig dan..(?)
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 14:02   quote  deeplink  
Grappig is, de hele top drie zoekt waarschijnlijk een lb.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 13:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet dat ik het erg vind maar Feyenoord melde zich wel later voor Lukasen bij Az dan Psv.
Dan zit je er niet echt bovenop
Toen was er mogelijk nog geen sprake van een concrete overgang van Kongolo
moa
 moa - zondag 16 juli 2017 - 14:26   quote  deeplink  
Dus.. 3 tot 4 aankopen mogen we nog verwachten aldus van Geel, en Gio heeft ze liever vandaag dan morgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:
Misschien wel. Maar misschien moest Feyenoord eerst verkopen.

Geen idee.
Dat zou kunnen inderdaad.
Daarom is het nu weer raar om tegen een transferprijs van 5 miljoen aan te hikken voor Zegelaar terwijl ze er zo 6 neer hadden willen leggen voor Lukasen ,terwijl Zegelaar een betere CV heeft.
Geruchten ,wat is waar en wat niet?
Lukassen heeft zelf bevestigd dat Psv eerder was dus dat is waar..Nu nog afwachten wat betrefd Zegelaar.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 14:27   quote  deeplink  
http://www.tussendelinies.nl/zoektocht-linksback-feyenoord
moa
 moa - zondag 16 juli 2017 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen inderdaad.
Daarom is het nu weer raar om tegen een transferprijs van 5 miljoen aan te hikken voor Zegelaar terwijl ze er zo 6 neer hadden willen leggen voor Lukasen ,terwijl Zegelaar een betere CV heeft.
Geruchten ,wat is waar en wat niet?
Lukassen heeft zelf bevestigd dat Psv eerder was dus dat is waar..Nu nog afwachten wat betrefd Zegelaar.
Waar rook is is vuur, maar er moet ook even een verhaaltje bij verzonnen worden, daarom hebben al die artikeltjes dezelfde opbouw.

"zal diep in de buidel moeten tasten want contract tot..." en dat soort inkoppertjes journalistiek.
tomson
 tomson - zondag 16 juli 2017 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:
Grappig is, de hele top drie zoekt waarschijnlijk een lb.
Een paar jaar terug kwamen we op Varkenoord om in de verdedigers. Tis wat he..
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:28 schreef tomson het volgende:

[..]

Een paar jaar terug kwamen we op Varkenoord om in de verdedigers. Tis wat he..
We hebben echt een matige lichting op Varkenoord. Dat is helaas ZO.
moa
 moa - zondag 16 juli 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We hebben echt een matige lichting op Varkenoord. Dat is helaas ZO.
Er komen toch nog steeds leuke spelers door? Hansson, Touré maken op mij een zeer goede indruk, als je elk jaar 1-2 spelers kan overhevelen presteert de jeugdopleiding uitstekend.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:33 schreef moa het volgende:

[..]

Er komen toch nog steeds leuke spelers door? Hansson, Touré maken op mij een zeer goede indruk, als je elk jaar 1-2 spelers kan overhevelen presteert de jeugdopleiding uitstekend.
Ja maar dat is al weer de nieuwe lichting he. Ik heb t over t gat van de laatste paar jaar.
Die zijn t allemaal net niet geweest.
tomson
 tomson - zondag 16 juli 2017 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We hebben echt een matige lichting op Varkenoord. Dat is helaas ZO.
Ging gelijk op met de financiële toestand. Hoe beter we er voor kwamen te staan, zo legde de prioriteit van Varkenoord de omgekeerde weg af. En dat te bedenken dat we die lucht weer kregen dankzij die lichting die Brard/Hertog destijds afgeleverd hadden.
Langs de andere kant met gericht korte termijn denken haalden we wel eindelijk die schaal weer binnen. Dat was met structureel eigen jeugd neerzetten waarschijnlijk nooit gelukt.
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 juli 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:02 schreef Stylzz het volgende:
Grappig is, de hele top drie zoekt waarschijnlijk een lb.
Echt bizar. Moeten we Janmaat maar terughalen ofzo
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 14:38   quote  deeplink  
Je moet ook wel de spelers hebben in je selectie. De focus van Varkenoord is niet veranderd. Sterker nog er gaat elk jaar meer geld heen. Als je kijkt hoeveel jeugdscouts er zijn, dat zijn er ongelooflijk veel. Maar veel redden het nu gewoon niet, terwijl de ruimte er nog wel was, wordt nu steeds moeilijker om weer de overkant te halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:37 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Echt bizar. Moeten we Janmaat maar terughalen ofzo
Kan je doen maar Janmaat is nog nooit lb geweest dus dat word lastig.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan je doen maar Janmaat is nog nooit lb geweest dus dat word lastig.
Ja, maar van Geel heeft de dvd nog niet gezien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, maar van Geel heeft de dvd nog niet gezien.
Ohh hahaha ja dan is alles mogelijk
tomson
 tomson - zondag 16 juli 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:33 schreef moa het volgende:

[..]

Er komen toch nog steeds leuke spelers door? Hansson, Touré maken op mij een zeer goede indruk, als je elk jaar 1-2 spelers kan overhevelen presteert de jeugdopleiding uitstekend.
Niet steeds he. Na Karsdorp is er niet zoveel meer over de dijk gekomen. Nu weer een paar lichtpuntjes, daarbij aangetekend dat alle lichtpuntjes die ik de laatste tijd zag regelmatig afgeserveerd werden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:44 schreef tomson het volgende:

[..]

Niet steeds he. Na Karsdorp is er niet zoveel meer over de dijk gekomen. Nu weer een paar lichtpuntjes, daarbij aangetekend dat alle lichtpuntjes die ik de laatste tijd zag regelmatig afgeserveerd werden.
Regelmatig = altijd.
De laatste 3 jaar
tomson
 tomson - zondag 16 juli 2017 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan je doen maar Janmaat is nog nooit lb geweest dus dat word lastig.
Hahahaha
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 juli 2017 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan je doen maar Janmaat is nog nooit lb geweest dus dat word lastig.
Dacht dat ie dat ook gedaan had, maar was lm. Mea culpa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 14:49   quote  deeplink  
Geen probleem ,we hopen allemaal op een oplossing
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 juli 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:49 schreef Leon FR1908 het volgende:
Geen probleem ,we hopen allemaal op een oplossing
Ja in eerste instantie dat de blessure enorm meevalt. Bart moet gewoon in de basis. Al kan Diks ook nog verrassen.
tomson
 tomson - zondag 16 juli 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Regelmatig = altijd.
De laatste 3 jaar
WK 2014 Rio was de lichting waar toen op gecasht is. (De Vrij,Bruno en Clasie bijvoorbeeld) toen werd Feyenoord overladen met complimenten omdat Van.Beek,Kongolo en Karsdorp klaarstonden en het redelijk vlot overnamen. Het leek of dat iedereen kwam kijken bij ons hoe het moest. Daarna heb ik eigenlijk alleen Nieuwkoop de stap nog overduidelijk zien zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juli 2017 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:51 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja in eerste instantie dat de blessure enorm meevalt. Bart moet gewoon in de basis. Al kan Diks ook nog verrassen.
Het was gisteren maar tegen een amateurclub maar Diks verraste wel.
Laten we hopen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:52 schreef tomson het volgende:

[..]

WK 2014 Rio was de lichting waar toen op gecasht is. (De Vrij,Bruno en Clasie bijvoorbeeld) toen werd Feyenoord overladen met complimenten omdat Van.Beek,Kongolo en Karsdorp klaarstonden en het redelijk vlot overnamen. Het leek of dat iedereen kwam kijken bij ons hoe het moest. Daarna heb ik eigenlijk alleen Nieuwkoop de stap nog overduidelijk zien zetten.
Ik denk dat het toch ook iets is wat Stylzz weleens heeft aangegeven.
Wij misten gewoon de centen om mee te doen in de Jupiler league .Hadden wij toen wel de centen gehad dan hadden ze talenten zich verder kunnen ontwikkelen..Dat is dus een gemis.
Zijn nu talenten onder contracten gekomen bij Twente Utrecht en weet ik het waar niet.Ze halen dus toch een bepalend niveau
tomson
 tomson - zondag 16 juli 2017 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 14:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch ook iets is wat Stylzz weleens heeft aangegeven.
Wij misten gewoon de centen om mee te doen in de Jupiler league .Hadden wij toen wel de centen gehad dan hadden ze talenten zich verder kunnen ontwikkelen..Dat is dus een gemis.
Zijn nu talenten onder contracten gekomen bij Twente Utrecht en weet ik het waar niet.Ze halen dus toch een bepalend niveau
Het missende treetje ? Zou kunnen want in de tijd van de talentpool (jaartje of 10 geleden) speelde alle A jeugd in die Shell jeugdcompetitie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 15:00 schreef tomson het volgende:

[..]

Het missende treetje ? Zou kunnen want in de tijd van de talentpool (jaartje of 10 geleden) speelde alle A jeugd in die Shell jeugdcompetitie.
Ik ben even zijn naam kwijt maar dat jochie die naar Cambuur is gegaan heeft het zelf goed aangegeven.Hij kon bijtekenen bij Feyenoord maar omdat ze niet in de pyramide spelen dreigde hij tussen wal en schip te vallen bij Feyenoord.Hij zou niet bij de selectie komen maar ook niet in een competatieve competie komen wat goed zou zijn voor zijn ontwikkeling.
Dus is het een trieste constaring dat je beter bij Cambuur kan gaan ballen dan bij Feyenoord..Zelfs als hij verhuurd zou worden.
tomson
 tomson - zondag 16 juli 2017 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 15:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben even zijn naam kwijt maar dat jochie die naar Cambuur is gegaan heeft het zelf goed aangegeven.Hij kon bijtekenen bij Feyenoord maar omdat ze niet in de pyramide spelen dreigde hij tussen wal en schip te vallen bij Feyenoord.Hij zou niet bij de selectie komen maar ook niet in een competatieve competie komen wat goed zou zijn voor zijn ontwikkeling.
Dus is het een trieste constaring dat je beter bij Cambuur kan gaan ballen dan bij Feyenoord..Zelfs als hij verhuurd zou worden.
Roberta. Toch verrot dat zo'n kunstgreep met beloftenelftallen de verhoudingen zo in de war kan schoppen. Jupiler league teams zelf zijn er ook niet blij mee.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 15:13   quote  deeplink  
Maar dat laatste klopt dan natuurlijk niet. Een jaar verhuur is een jaar spelen en dan retour. Dus dat is gek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 15:12 schreef tomson het volgende:

[..]

Roberta. Toch verrot dat zo'n kunstgreep met beloftenelftallen de verhoudingen zo in de war kan schoppen. Jupiler league teams zelf zijn er ook niet blij mee.
Klopt helemaal mee eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 15:13 schreef Stylzz het volgende:
Maar dat laatste klopt dan natuurlijk niet. Een jaar verhuur is een jaar spelen en dan retour. Dus dat is gek.
Volgens Robertha was een verhuur ook een optie maar zou oo hetzelfde neerkomen.
Nu bij Cambuur kan hij eerlijk concureren voor een basisplaats wat hij beter vind voor zijn ontwikkeling.Zo had ik het ongeveer begrepen
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 15:30   quote  deeplink  
Ja dat zei hij, maar de logica ontgaat me, je wordt verhuurd, je kan dus een jaar strijden om te spelen en mag daarna terugkomen bij Feyenoord.

Wat is dan de reden dat je toch gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:
Ja dat zei hij, maar de logica ontgaat me, je wordt verhuurd, je kan dus een jaar strijden om te spelen en mag daarna terugkomen bij Feyenoord.

Wat is dan de reden dat je toch gaat.
Nou Schuurman viel vorig jaar telkens in bij Willem 2 om gelijk 1 van de betere op het veld te zijn om de volgende wedstrijd gewoon weer op de bank te zitten.
Ik had best veel wedstrijden gezien van Willem 2 waarbij ik mij echt afvroeg wat het nut van verhuur is.
Ik vind er dus wel enige vorm van logica inzitten kwa keus van Robertha
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 juli 2017 - 15:37   quote  deeplink  
Maar je moet je afvragen omdat het is omdat hij huur was, of dat de relatie met de trainer ruk was.

Dat kan je altijd treffen. Maar goed, kan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 15:37 schreef Stylzz het volgende:
Maar je moet je afvragen omdat het is omdat hij huur was, of dat de relatie met de trainer ruk was.

Dat kan je altijd treffen. Maar goed, kan.
Ja klopt maar ik als trainer zou toch mijn beste 11 opstellen want het blijft een feit dat je
niet met alle 11 vriendjes kan zijn.
moa
 moa - zondag 16 juli 2017 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 16:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja klopt maar ik als trainer zou toch mijn beste 11 opstellen want het blijft een feit dat je
niet met alle 11 vriendjes kan zijn.
Aan de andere kant wil je ook niet dat een speler die volgend jaar weer weg is de ontwikkeling van je eigen talenten in de weg loopt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 17:39 schreef moa het volgende:

[..]

Aan de andere kant wil je ook niet dat een speler die volgend jaar weer weg is de ontwikkeling van je eigen talenten in de weg loopt.
Ook nog een dingetje indd
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Ik zou het geen dingetje willen noemen, vind het heel belangrijk, die jonge talenten zijn weg voor je het weet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 17:57 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zou het geen dingetje willen noemen, vind het heel belangrijk, die jonge talenten zijn weg voor je het weet..
Jij weet niet wat je wil maat
PieterBos
 PieterBos - zondag 16 juli 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 15:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou Schuurman viel vorig jaar telkens in bij Willem 2 om gelijk 1 van de betere op het veld te zijn om de volgende wedstrijd gewoon weer op de bank te zitten.
Ik had best veel wedstrijden gezien van Willem 2 waarbij ik mij echt afvroeg wat het nut van verhuur is.
Ik vind er dus wel enige vorm van logica inzitten kwa keus van Robertha
Waar is Schuurman eigenlijk, gisteren niet gezien bij Putten en volgens mij ook niet tegen Lisse. Als je nu niet aan spelen toe komt kan je het wel vergeten.
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 16 juli 2017 - 19:24   quote  deeplink  
Er komt sowieso een linksback, full back, winger en indien mogelijk Van Persie. Van Geel zijn letterlijke woorden.
van geil
 van geil - zondag 16 juli 2017 - 20:31   quote  deeplink  
Luckassen had dus inderdaad prioriteit.
Ben benieuwd wie er nu volgen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 19:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij weet niet wat je wil maat
Ik volg je niet in deze..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 20:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik volg je niet in deze..
Wat vind jij nou belangerijker ,een aankoop van 8 miljoen die Berghuis heet en de ontwikkeling van een Touré in de weg zit ,of wil je Touré?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 juli 2017 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat vind jij nou belangerijker ,een aankoop van 8 miljoen die Berghuis heet en de ontwikkeling van een Touré in de weg zit ,of wil je Touré?
Een aankoop berghuis van rond de 6 miljoen en een Touré die invalt of basisplaats krijgt als Berghuis rust nodig heeft of geschorst is of een blessure heeft. Prima voetballertje in spe hoor Touré maar is nog geen basis..
van geil
 van geil - zondag 16 juli 2017 - 21:01   quote  deeplink  
Eens, Toure kun je zeker minuten geven bij een voorsprong of zo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 juli 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juli 2017 - 21:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een aankoop berghuis van rond de 6 miljoen en een Touré die invalt of basisplaats krijgt als Berghuis rust nodig heeft of geschorst is of een blessure heeft. Prima voetballertje in spe hoor Touré maar is nog geen basis..
Dan vergeet je dat we Bilal nog onder contract hebben waardoor Touré derde in de pikorde staat en dus niet op de bank terecht komt.
Dus als jij Berghuis wil maak jij je ook niet al teveel zorgen om de eigen jeugd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.4352800