|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord TransferMarkt @FeyenoordTM
#TT | Feyenoord is geïnteresseerd in Lewis Gibson. De 19-jarige LCV van Everton mag uitkijken naar een nieuwe club. De jeugdinternational van Engeland is nog tot de zomer van 2020 verbonden aan The Toffees, die hem in de zomer van 2017 voor £1m overnamen van Newcastle United. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Feyenoord zou navraag gedaan hebben bij Fedor Smolov. Die een jaar of 10 nog een half seizoen bij ons speelde. Maar Lokomotiv werkt niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De laatste kan een kleine winst opleveren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er wordt breder gekeken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat moet je met een LCV als je Senesi en Johnston al hebt? Laatst genoemde schijnt ook indruk te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2020 - 17:53 schreef MMM het volgende:Wat moet je met een LCV als je Senesi en Johnston al hebt? Laatst genoemde schijnt ook indruk te maken. Je kunt dan van Ie ,Jan Arie , v Beek en of Bottegin af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat zijn 3 rechtspoten en 1 linkspoot.
Voor Jan-Arie heb je al 2 vervangers. Zou ik eerder voor een RCV gaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens transfermarkt speelt hij op beide positie, en evt linksback. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zijn centrum verdedigers. Dan maakt t been niet uit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Been moet sowieso zijn mond houden |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Zou Everton misschien al achter Senesi aan zitten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zegt al genoeg dat ze die gibson willen halen , die johnston is een nutteloze aankoop geweest |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2020 - 19:43 schreef kenny het volgende:zegt al genoeg dat ze die gibson willen halen , die johnston is een nutteloze aankoop geweest Lekker kort door de bocht dit... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2020 - 17:55 schreef MMM het volgende:Dat zijn 3 rechtspoten en 1 linkspoot. Voor Jan-Arie heb je al 2 vervangers. Zou ik eerder voor een RCV gaan Jan Arie moet weg dan heb je geen speler als vervanger , maar goed we zullen het niet niet winnen van rijkere clubs |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 06 januari 2020 - 20:25 schreef Positivo het volgende:[..] Jan Arie moet weg dan heb je geen speler als vervanger , maar goed we zullen het niet niet winnen van rijkere clubs maar ze hebben daar die johnston toch voor gehaald , senesi en johnston positie is dan dubbel bezet terwijl v/d heijden nog steeds niet weg is , blijkbaar is er weinig vertrouwen in johnston anders ga je niet weer een LCV proberen te halen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we hebben ook die hendriks nog lopen dat vind ik een serieuze LCV voor de toekomst , heeft al een paar x meegedaan in de voorbereiding in oefenwedstrijden en deed dat niet onaardig met zijn 18 jaar |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Veel geruchten over spelers die jeugd international zijn. Zou in ieder geval een teken zijn dat er een lijn in de scouting komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan komen ze straks met Lens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben wel benieuwd wat feyenoord nu gaat doen met arnesen aan het roer , geven ze advocaat zijn zin om dit seizoen nog enig succesvol te maken , of zet je een stap terug en investeren ze in talent om er de komende jaren 2 stappen vooruit te kunnen zetten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2020 - 11:23 schreef kenny het volgende:ben wel benieuwd wat feyenoord nu gaat doen met arnesen aan het roer , geven ze advocaat zijn zin om dit seizoen nog enig succesvol te maken , of zet je een stap terug en investeren ze in talent om er de komende jaren 2 stappen vooruit te kunnen zetten Ergens in het midden zou je denken |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2020 - 11:23 schreef kenny het volgende:ben wel benieuwd wat feyenoord nu gaat doen met arnesen aan het roer , geven ze advocaat zijn zin om dit seizoen nog enig succesvol te maken , of zet je een stap terug en investeren ze in talent om er de komende jaren 2 stappen vooruit te kunnen zetten Welk talent ? En hoe investeer je hierin ? Ik ben hier wat meer pessimistisch in. Ik zie geen enkel talent rondlopen en denk dat we vanaf de C-tjes weer moeten gaan opbouwen. Maar dan gaat het nog zeker een jaar of 5 duren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 januari 2020 door Leuv -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2020 - 11:34 schreef Leuv het volgende:[..] Welk talent ? En hoe investeer je hierin ? Ik ben hier wat meer pessimistisch in. Ik zie geen enkel talent rondlopen en denk dat we vanaf de C-tjes weer moeten gaan opbouwen. Maar dan gaat het nog zeker een jaar of 5 duren. mee eens , wil je grote talenten gaan voortbrengen zal de jeugdopleiding zwaar moeten verbeteren daar deugt momenteel niks van ik hoop en verwacht dat arnesen toch wel het een en ander scout en misschien wel vooral uit denemarken |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ja daar zou ik nieteens van opkijken met dickie aan het roer. Wat wel raar is dat die gast een middenvelder is, tapia voldoet niet en burger en bouchataoui (moeilijke naam) zijn dus niet goed genoeg terwijl deze gast 19 jaar is. zou de jeugd dan echt zo slecht zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik zou die Aitor van Twente wel graag naar feyenoord willen zien komen. Berghuis verkopen nu je er nog een mooie bedrag voor kan vangen. Heb je een jonge talentvolle speler ervoor terug en hou je nog behoorlijk wat geld over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Advocaat ik 3 versterkingen deze winterstop. In het circuit cirkelen Lens en Guidetti voor de spitspositie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Top Serie A strijdt om handtekening Amrabat
Hoewel Napoli op pole position ligt, is het nog niet gezegd dat Sofyan Amrabat zijn carrière daar vervolgt. Intussen hebben zich ook AC Milan, Internazionale en Fiorentina gemeld voor de middenvelder van Hellas Verona, die bezig is aan een uitstekend seizoen in de Serie A.
Napoli aast al weken op de handtekening van Amrabat. De topclub is weggezakt op de ranglijst en ziet in de Marokkaanse international een speler die een belangrijke rol moet gaan spelen in de wederopbouw. Dat geldt eigenlijk ook voor AC Milan. Die club haalde Zlatan Ibrahimovic en wil niet langer in de schaduw staan van stadgenoot Internazionale. Volgend seizoen moet AC Milan weer een competitief elftal op de been hebben dat meedoet om een toppositie in de Serie A. Internazionale is momenteel de koploper onder trainer Antonio Conte, maar zit ook niet stil. Conte ziet in Amrabat een speler die perfect past in zijn systeem.
Vooralsnog hoopt Napoli snel een deal te maken met Amrabat en Hellas Verona. Sterker, volgens verschillende Italiaanse media heeft Amrabats zaakwaarnemer Mohammed Sinouh van de Stellar Group, verschillende meetings gehad met de top van Napoli, maar een akkoord is nog niet bereikt. De Zuid-Italianen bieden een transfersom van rond de achttien miljoen euro.
Overigens gaat het pas om een transfer komende zomer, want Amrabat speelde dit seizoen ook al voor zijn vorig club Club Brugge en mag niet drie keer van werkgever veranderen. Maar het feit dat de Italiaanse top nu al zaken wil doen en niet wenst te wachten tot komende zomer, zegt veel over de status van de voormalige middenvelder van FC Utrecht en Feyenoord. Hij is een topspeler in de Serie A. Bron VI.
Tering, bij Feyenoord afgeserveerd, hier ook trouwens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: guidettie is 27, pele senario? lens, nee ik vind ide jongen echt niks. hij heeft al een probleem met zijn houding wat ik nooit ga vergeten bij ons in de catacomben... die is wat mij betreft niet welkom alleen al daarom.
maar nu guidettie KOPEN is intressant hoor EN hij staat er direct, is fit en niemand kan toch ontkennen dat hij geen feyenoorder is... ik ben eigenlijk blij verrast dat hij nog maar 27 is, dacht dat die ouder was |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Guidetti verdient nog wel een kans. Pelle was ook afgeserveerd toen hij naar feyenoord kwam. Daarbij is hij met zijn positieve mindset en bluf sowieso van meerwaarde voor het elftal. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
analist
|
|
|
En ja hoor, weer oude meuk namen bij Feijenoord. Niks geleerd en weer zakkenvullers binnen. Begin bij de achterhoede en neem Nico Jan Hoogma. Tijdelijk bij Utrecht, 22 jaar, een goeie laatste man. Dan Jan Arie, Botthegin en Le weg, dus ruimte in de salarisbegroting. Dan rustig in de Franse 2 divisie kijken naar een spits. Stop nou eens met de oude hap. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bizar hè, maar gaf zelf ook al aan dat ie toen met een verkeerde instelling bezig was. Heeft in Italië de knop omgezet en zich gerealiseerd dat je er voor 1000% tegenaan moet als je wat wilt. Het is hetgeen waarvan ik hier wel eens het idee krijg dat ze denken dat het met 80% en party’s wel goed komt. Je wordt dan ook nog aangekeken dat je daar wat van vind. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Adolfo Gaich bijna zeker naar Brugge voor €13,5 M. Dat die lui dat kunnen betalen joh.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Tja, ff meedraaien in de Champions League he.... Daar wordt het geld gemaakt... Je kunt als commercieel manager nog zo je best doen, maar tientallen miljoenen van de Champions League, dat maakt het grote verschil. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Is Super John al bij de selectie |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lens gerucht wordt sterker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zolang het maar een gerucht blijft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gaích blijft bij San Lorenzo én zijn clausule is verhoogd naar 20 miljoen... |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Gerucht gaat serieus dat Guidetti vandaag op rotterdam airport gespot is. Wat ik overigens vreemd vind aangezien Troost en Arnesen in Marbella zitten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan is ie zijn nieuwe appartement aan het checken zeker. |
|
|
|