BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 januari 2020 - 17:29   quote  deeplink  
Feyenoord TransferMarkt
@FeyenoordTM

#TT | Feyenoord is geïnteresseerd in Lewis Gibson. De 19-jarige LCV van Everton mag uitkijken naar een nieuwe club. De jeugdinternational van Engeland is nog tot de zomer van 2020 verbonden aan The Toffees, die hem in de zomer van 2017 voor £1m overnamen van Newcastle United.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 06 januari 2020 - 17:31   quote  deeplink  
En Feyenoord zou navraag gedaan hebben bij Fedor Smolov. Die een jaar of 10 nog een half seizoen bij ons speelde. Maar Lokomotiv werkt niet mee.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 januari 2020 - 17:43   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/648280
van geil
 van geil - maandag 06 januari 2020 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2020 - 15:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ayoub en Kelly niet mee naar Marbella. Zullen wel al dicht bij een nieuwe club zijn.
De laatste kan een kleine winst opleveren.
van geil
 van geil - maandag 06 januari 2020 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Er wordt breder gekeken.
MMM
 MMM - maandag 06 januari 2020 - 17:53   quote  deeplink  
Wat moet je met een LCV als je Senesi en Johnston al hebt? Laatst genoemde schijnt ook indruk te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 januari 2020 door MMM --
van geil
 van geil - maandag 06 januari 2020 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2020 - 17:53 schreef MMM het volgende:
Wat moet je met een LCV als je Senesi en Johnston al hebt? Laatst genoemde schijnt ook indruk te maken.
Je kunt dan van Ie ,Jan Arie , v Beek en of Bottegin af.
MMM
 MMM - maandag 06 januari 2020 - 17:55   quote  deeplink  
Dat zijn 3 rechtspoten en 1 linkspoot.

Voor Jan-Arie heb je al 2 vervangers. Zou ik eerder voor een RCV gaan
van geil
 van geil - maandag 06 januari 2020 - 17:57   quote  deeplink  
Volgens transfermarkt speelt hij op beide positie, en evt linksback.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 januari 2020 - 18:23   quote  deeplink  
T zijn centrum verdedigers. Dan maakt t been niet uit
MightyAce
 MightyAce - maandag 06 januari 2020 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2020 - 18:23 schreef Stylzz het volgende:
T zijn centrum verdedigers. Dan maakt t been niet uit
Been moet sowieso zijn mond houden
Nibke 7
 Nibke 7 - maandag 06 januari 2020 - 19:02   quote  deeplink  
Zou Everton misschien al achter Senesi aan zitten?
van geil
 van geil - maandag 06 januari 2020 - 19:04   quote  deeplink  
Real ook.
kenny
 kenny - maandag 06 januari 2020 - 19:43   quote  deeplink  
zegt al genoeg dat ze die gibson willen halen , die johnston is een nutteloze aankoop geweest
MightyAce
 MightyAce - maandag 06 januari 2020 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2020 - 19:43 schreef kenny het volgende:
zegt al genoeg dat ze die gibson willen halen , die johnston is een nutteloze aankoop geweest
Lekker kort door de bocht dit...
van geil
 van geil - maandag 06 januari 2020 - 20:02   quote  deeplink  
Precies
Positivo
 Positivo - maandag 06 januari 2020 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2020 - 17:55 schreef MMM het volgende:
Dat zijn 3 rechtspoten en 1 linkspoot.

Voor Jan-Arie heb je al 2 vervangers. Zou ik eerder voor een RCV gaan
Jan Arie moet weg dan heb je geen speler als vervanger , maar goed we zullen het niet niet winnen van rijkere clubs
kenny
 kenny - maandag 06 januari 2020 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 januari 2020 - 20:25 schreef Positivo het volgende:

[..]

Jan Arie moet weg dan heb je geen speler als vervanger , maar goed we zullen het niet niet winnen van rijkere clubs
maar ze hebben daar die johnston toch voor gehaald , senesi en johnston positie is dan dubbel bezet terwijl v/d heijden nog steeds niet weg is , blijkbaar is er weinig vertrouwen in johnston anders ga je niet weer een LCV proberen te halen
kenny
 kenny - maandag 06 januari 2020 - 20:59   quote  deeplink  
we hebben ook die hendriks nog lopen dat vind ik een serieuze LCV voor de toekomst , heeft al een paar x meegedaan in de voorbereiding in oefenwedstrijden en deed dat niet onaardig met zijn 18 jaar
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 07 januari 2020 - 06:58   quote  deeplink  
Wat het waard is.

https://twitter.com/SN_Clickbait/status/1214309451798327296?s=19
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 07 januari 2020 - 08:12   quote  deeplink  
Veel geruchten over spelers die jeugd international zijn. Zou in ieder geval een teken zijn dat er een lijn in de scouting komt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 januari 2020 - 08:46   quote  deeplink  
En dan komen ze straks met Lens
kenny
 kenny - dinsdag 07 januari 2020 - 11:23   quote  deeplink  
ben wel benieuwd wat feyenoord nu gaat doen met arnesen aan het roer , geven ze advocaat zijn zin om dit seizoen nog enig succesvol te maken , of zet je een stap terug en investeren ze in talent om er de komende jaren 2 stappen vooruit te kunnen zetten
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 07 januari 2020 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 januari 2020 - 11:23 schreef kenny het volgende:
ben wel benieuwd wat feyenoord nu gaat doen met arnesen aan het roer , geven ze advocaat zijn zin om dit seizoen nog enig succesvol te maken , of zet je een stap terug en investeren ze in talent om er de komende jaren 2 stappen vooruit te kunnen zetten
Ergens in het midden zou je denken
Leuv
 Leuv - dinsdag 07 januari 2020 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 januari 2020 - 11:23 schreef kenny het volgende:
Welk talent ? En hoe investeer je hierin ? Ik ben hier wat meer pessimistisch in. Ik zie geen enkel talent rondlopen en denk dat we vanaf de C-tjes weer moeten gaan opbouwen. Maar dan gaat het nog zeker een jaar of 5 duren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 januari 2020 door Leuv --
kenny
 kenny - dinsdag 07 januari 2020 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 januari 2020 - 11:34 schreef Leuv het volgende:

[..]

Welk talent ? En hoe investeer je hierin ? Ik ben hier wat meer pessimistisch in. Ik zie geen enkel talent rondlopen en denk dat we vanaf de C-tjes weer moeten gaan opbouwen. Maar dan gaat het nog zeker een jaar of 5 duren.
mee eens , wil je grote talenten gaan voortbrengen zal de jeugdopleiding zwaar moeten verbeteren daar deugt momenteel niks van
ik hoop en verwacht dat arnesen toch wel het een en ander scout en misschien wel vooral uit denemarken
pat
 pat - dinsdag 07 januari 2020 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 januari 2020 - 08:46 schreef Stylzz het volgende:
En dan komen ze straks met Lens
Ja daar zou ik nieteens van opkijken met dickie aan het roer. Wat wel raar is dat die gast een middenvelder is, tapia voldoet niet en burger en bouchataoui (moeilijke naam) zijn dus niet goed genoeg terwijl deze gast 19 jaar is. zou de jeugd dan echt zo slecht zijn?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2020 - 09:03   quote  deeplink  
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/transfers-geruchten/266614/ayoub-lijkt-beet-te-hebben-vliegt-deze-week-nog-naar-buitenland
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 08 januari 2020 - 11:06   quote  deeplink  
Ik zou die Aitor van Twente wel graag naar feyenoord willen zien komen. Berghuis verkopen nu je er nog een mooie bedrag voor kan vangen. Heb je een jonge talentvolle speler ervoor terug en hou je nog behoorlijk wat geld over.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 januari 2020 - 11:44   quote  deeplink  
Advocaat ik 3 versterkingen deze winterstop.
In het circuit cirkelen Lens en Guidetti voor de spitspositie.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 januari 2020 - 12:17   quote  deeplink  
Top Serie A strijdt om handtekening Amrabat

Hoewel Napoli op pole position ligt, is het nog niet gezegd dat Sofyan Amrabat zijn carrière daar vervolgt. Intussen hebben zich ook AC Milan, Internazionale en Fiorentina gemeld voor de middenvelder van Hellas Verona, die bezig is aan een uitstekend seizoen in de Serie A.

Napoli aast al weken op de handtekening van Amrabat. De topclub is weggezakt op de ranglijst en ziet in de Marokkaanse international een speler die een belangrijke rol moet gaan spelen in de wederopbouw. Dat geldt eigenlijk ook voor AC Milan. Die club haalde Zlatan Ibrahimovic en wil niet langer in de schaduw staan van stadgenoot Internazionale. Volgend seizoen moet AC Milan weer een competitief elftal op de been hebben dat meedoet om een toppositie in de Serie A. Internazionale is momenteel de koploper onder trainer Antonio Conte, maar zit ook niet stil. Conte ziet in Amrabat een speler die perfect past in zijn systeem.

Vooralsnog hoopt Napoli snel een deal te maken met Amrabat en Hellas Verona. Sterker, volgens verschillende Italiaanse media heeft Amrabats zaakwaarnemer Mohammed Sinouh van de Stellar Group, verschillende meetings gehad met de top van Napoli, maar een akkoord is nog niet bereikt. De Zuid-Italianen bieden een transfersom van rond de achttien miljoen euro.

Overigens gaat het pas om een transfer komende zomer, want Amrabat speelde dit seizoen ook al voor zijn vorig club Club Brugge en mag niet drie keer van werkgever veranderen. Maar het feit dat de Italiaanse top nu al zaken wil doen en niet wenst te wachten tot komende zomer, zegt veel over de status van de voormalige middenvelder van FC Utrecht en Feyenoord. Hij is een topspeler in de Serie A.
Bron VI.

Tering, bij Feyenoord afgeserveerd, hier ook trouwens.
MMM
 MMM - woensdag 08 januari 2020 - 12:53   quote  deeplink  
Lens en Guidetti.

Zucht
pat
 pat - woensdag 08 januari 2020 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 12:53 schreef MMM het volgende:
Lens en Guidetti.

Zucht
guidettie is 27, pele senario?
lens, nee ik vind ide jongen echt niks. hij heeft al een probleem met zijn houding wat ik nooit ga vergeten bij ons in de catacomben... die is wat mij betreft niet welkom alleen al daarom.

maar nu guidettie KOPEN is intressant hoor EN hij staat er direct, is fit en niemand kan toch ontkennen dat hij geen feyenoorder is... ik ben eigenlijk blij verrast dat hij nog maar 27 is, dacht dat die ouder was
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 08 januari 2020 - 12:57   quote  deeplink  
Guidetti verdient nog wel een kans. Pelle was ook afgeserveerd toen hij naar feyenoord kwam. Daarbij is hij met zijn positieve mindset en bluf sowieso van meerwaarde voor het elftal.
pat
 pat - woensdag 08 januari 2020 - 13:03   quote  deeplink  
https://www.transfermarkt.nl/psv-wil-pereiro-verkopen-speler-aast-op-transfervrij-vertrek/view/news/351494

ik blijf die gast zwaar ondergewaardeerd vinden... zon prachtige voetballer moet toch spelen?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 08 januari 2020 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 13:03 schreef pat het volgende:
https://www.transfermarkt.nl/psv-wil-pereiro-verkopen-speler-aast-op-transfervrij-vertrek/view/news/351494

ik blijf die gast zwaar ondergewaardeerd vinden... zon prachtige voetballer moet toch spelen?
Kut mentaliteit.
analist
 analist - woensdag 08 januari 2020 - 14:00   quote  deeplink  
En ja hoor, weer oude meuk namen bij Feijenoord. Niks geleerd en weer zakkenvullers binnen. Begin bij de achterhoede en neem Nico Jan Hoogma. Tijdelijk bij Utrecht, 22 jaar, een goeie laatste man. Dan Jan Arie, Botthegin en Le weg, dus ruimte in de salarisbegroting. Dan rustig in de Franse 2 divisie kijken naar een spits. Stop nou eens met de oude hap.
VVout
 VVout - woensdag 08 januari 2020 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 12:17 schreef FR-Henk het volgende:
....

Tering, bij Feyenoord afgeserveerd, hier ook trouwens.
Bizar hè, maar gaf zelf ook al aan dat ie toen met een verkeerde instelling bezig was. Heeft in Italië de knop omgezet en zich gerealiseerd dat je er voor 1000% tegenaan moet als je wat wilt. Het is hetgeen waarvan ik hier wel eens het idee krijg dat ze denken dat het met 80% en party’s wel goed komt. Je wordt dan ook nog aangekeken dat je daar wat van vind.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 08 januari 2020 - 14:48   quote  deeplink  
Adolfo Gaich bijna zeker naar Brugge voor €13,5 M. Dat die lui dat kunnen betalen joh....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2020 - 15:08   quote  deeplink  
Kelly naar Oxford
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 08 januari 2020 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 14:48 schreef MightyAce het volgende:
Adolfo Gaich bijna zeker naar Brugge voor €13,5 M. Dat die lui dat kunnen betalen joh....
Tja, ff meedraaien in de Champions League he.... Daar wordt het geld gemaakt... Je kunt als commercieel manager nog zo je best doen, maar tientallen miljoenen van de Champions League, dat maakt het grote verschil.
Positivo
 Positivo - woensdag 08 januari 2020 - 17:52   quote  deeplink  
Is Super John al bij de selectie
Positivo
 Positivo - woensdag 08 januari 2020 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 15:08 schreef Stylzz het volgende:
Kelly naar Oxford
Bijscholing:-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2020 - 20:58   quote  deeplink  
Lens gerucht wordt sterker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 januari 2020 - 20:59   quote  deeplink  
Bah
VVout
 VVout - woensdag 08 januari 2020 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 20:58 schreef Stylzz het volgende:
Lens gerucht wordt sterker
Zolang het maar een gerucht blijft.
van geil
 van geil - woensdag 08 januari 2020 - 21:45   quote  deeplink  
2 versterkingen
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=51261&abbr=fr12
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 januari 2020 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 14:48 schreef MightyAce het volgende:
Gaích blijft bij San Lorenzo én zijn clausule is verhoogd naar 20 miljoen...
Roy_Feyenoord123
 Roy_Feyenoord123 - woensdag 08 januari 2020 - 22:09   quote  deeplink  
Gerucht gaat serieus dat Guidetti vandaag op rotterdam airport gespot is. Wat ik overigens vreemd vind aangezien Troost en Arnesen in Marbella zitten.
VVout
 VVout - woensdag 08 januari 2020 - 22:21   quote  deeplink  
Dan is ie zijn nieuwe appartement aan het checken zeker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.4419438