BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - woensdag 01 september 2021 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2021 - 22:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Per saldo uitstekend gedaan door duo Arne/sen.
Verdediger tekort weliswaar, zeker met Europese reeks erbij., maar winterstop biedt weer kans.
4e plek en europees overwinteren: moet kunnen, geen eis.

Het geld vooral op het veld laten maken. En volgend jaar goed verkopen.
Ik begrijp werkelijk niet waarom je vindt dat ze het zo goed gedaan hebben.
Hij verkoopt 2 spelers waarvan er 1 sowieso nog zijn waarde dit seizoen had kunnen hebben voor een appel en ei en haalt er een gemankeerde spits en een onbekende jeugdspeler van een tweederangs Engels clupje voor in de plaats.
Het is toch niet zo dat we Messi hebben binnengehaald.

Ik ben wel zeer te spreken over die Trauner en die Pedersen die afgelopen zomer zijn binnengehaald maar de rest moet zich eerst maar eens gaan bewijzen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2021 - 08:50   quote  deeplink  
Alhier een aantal redenen:

Gegeven de financiële beperkingen.
En toch een dubbele bezetting op bijna alle posities.
Spelers gehaald die wel degelijk waarde getoond hebben/talent hebben.
Ervaring, loopvermogen, vaktechnisch, degelijk.
Passend in de visie van Slot en oog voor wijziging aanvallende tactiek.
Verbetering aanvallende bezetting sowieso (Dag Bozeniks!). Diallo was vette pech.
Nagenoeg alle ondermaatse spelers weggedaan.

Tussenjaar, bouwjaar, geld maken met spelers die volgend jaar niet uit hun contract lopen (Haps).

Okee, verdediger erbij, zijn aankopen in 2020, kon beter.

En over Dessers: alsof we een paar uur voor het eind nog Haaland kunnen halen...Dessers heeft echt ook goede cijfers staan. Niet all-over, maarreh....
Wel eens bekeken wat Pellè en Guidetti voor de komst naar Feyenoord hebben gescoord?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2021 door FR-Henk --
kenny
 kenny - woensdag 01 september 2021 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 08:50 schreef FR-Henk het volgende:
Alhier een aantal redenen:

Gegeven de financiële beperkingen.
En toch een dubbele bezetting op bijna alle posities.
Spelers gehaald die wel degelijk waarde getoond hebben/talent hebben.
Ervaring, loopvermogen, vaktechnisch, degelijk.
Passend in de visie van Slot en oog voor wijziging aanvallende tactiek.
Verbetering aanvallende bezetting sowieso (Dag Bozeniks!). Diallo was vette pech.
Nagenoeg alle ondermaatse spelers weggedaan.

Tussenjaar, bouwjaar, geld maken met spelers die volgend jaar niet uit hun contract lopen (Haps).

Okee, verdediger erbij, zijn aankopen in 2020, kon beter.

En over Dessers: alsof we een paar uur voor het eind nog Haaland kunnen halen...Dessers heeft echt ook goede cijfers staan. Niet all-over, maarreh....
Wel eens bekeken wat Pellè en Guidetti voor de komst naar Feyenoord hebben gescoord?
volkomen mee eens , supergoed doorgeselecteerd , voor 3,5milj traunert ,ausners ,jahanbaks en pedersen halen was een top prestatie , dessers en nelson zijn goede huur spelers die ons beter maken
ok selectie is nu wat smal maar het geeft de mogelijkheid om gericht te gaan kijken wat dit elftal nodig heeft en dan toe te slaan
intussen bespaar je nu ook op de loonkosten die buitensporig waren de afgelopen jaren , het gaat ons mogelijkheden geven voor de opbouw van onze club en selectie

minpuntje van arnesen is dat hij vorig transfer window ons heeft opgezadelt met B keus spelers , waar hij nu vanaf wilt , maar goed deze winter of volgend jaar ben je ook van diemers , teixeira en linssen af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2021 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2021 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 11:07 schreef kenny het volgende:

[..]

volkomen mee eens , supergoed doorgeselecteerd , voor 3,5milj traunert ,ausners ,jahanbaks en pedersen halen was een top prestatie , dessers en nelson zijn goede huur spelers die ons beter maken
ok selectie is nu wat smal maar het geeft de mogelijkheid om gericht te gaan kijken wat dit elftal nodig heeft en dan toe te slaan
intussen bespaar je nu ook op de loonkosten die buitensporig waren de afgelopen jaren , het gaat ons mogelijkheden geven voor de opbouw van onze club en selectie
Waarmee je er nog een paar prima argumenten mbt. uitstekende aanpak Arne/sen erbij geeft, kenny.
kenny
 kenny - woensdag 01 september 2021 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 11:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waarmee je er nog een paar prima argumenten mbt. uitstekende aanpak Arne/sen erbij geeft, kenny.
eens , feyenoord moet ook gewoon in deze filosofie voortaan verder gaan en vast leggen als club , spelers en trainers zoeken die deze speelstijl kunnen en willen uitvoeren , jeugdopleiding blijven verbeteren en ook opleiden volgens het aanvallende /druk zettende speelstijl van het 1e

verder zou het mooi zijn als er nog eens een grote schoonmaak door het maasgebouw gemaakt word en er capabele mensen neergezet worden , v bodegem en troost moet je zowiezo een trap onder hun kont geven
NickyTee
 NickyTee - woensdag 01 september 2021 - 13:47   quote  deeplink  
Hierbij een rijtje transfervrije spelers / defenders:

Rodrigo Ely (Mino Rayola) 27 jaar Alaves en AC Milaan
Clément Grenier 30 jaar Stade Rennes en Lyon
Mangala 30 jaar Man. City en Valencia
Loris Benito Souto 29 jaar Bordeaux en Benfica

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2021 door NickyTee --
MMM
 MMM - woensdag 01 september 2021 - 14:13   quote  deeplink  
Zou ik alle 4 niet nemen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 september 2021 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 13:47 schreef NickyTee het volgende:
Hierbij een rijtje transfervrije spelers / defenders:

Rodrigo Ely (Mino Rayola) 27 jaar Alaves en AC Milaan
Clément Grenier 30 jaar Stade Rennes en Lyon
Mangala 30 jaar Man. City en Valencia
Loris Benito Souto 29 jaar Bordeaux en Benfica
En ook natuurlijk :

Narsingh
Armenteros
Kalou
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2021 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 14:13 schreef MMM het volgende:
Zou ik alle 4 niet nemen.
Die zijn in 2022 wel fit
Dirk1
 Dirk1 - woensdag 01 september 2021 - 14:50   quote  deeplink  
ik vind dat Arnesen goed puin heeft geruimd ook wat betreft Haps want die raak je anders echt niet kwijt nu nog iets voor gekregen beter dan niets + nog bonus als hij het daar goed doet alleen jammer dat er geen andere lb voor terug is gekomen maar dat kan ook nog in de winterstop in ieder geval de stoor zenders zijn bijna allemaal weg nu een team maken dat voor elkaar door het vuur gaat en dan kan het nog wel eens heel erg meevallen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2021 - 14:50   quote  deeplink  
Bestaat Cisse nog?
netsurfer
 netsurfer - woensdag 01 september 2021 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 14:50 schreef FR-Henk het volgende:
Bestaat Cisse nog?
Jazeker. Volgens wiki zit hij momenteel even zonder club. Raar.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 01 september 2021 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2021 - 11:30 schreef netsurfer het volgende:

quote:
Op maandag 30 augustus 2021 - 11:12 schreef kenny het volgende:
het is de realiteit , ik zie in deze 1,5 dag geen spits en buitenspeler komen die erg hard nodig zijn , zeker als je een kleine rol van betekenis wil gaan spelen europees en competitie
[..]

Vastmaakquote.

We spreken elkaar over 2 dagen. Hoop dat jij geen gelijk krijgt. :)
Kenny.... Moeten we het hier nog even over hebben? ;)
Gert Hamstra
 Gert Hamstra - woensdag 01 september 2021 - 15:17   quote  deeplink  
arnesen kan mooi jerome boateng halen die is contractloos. lloris benito van bordeaux. serge aurier. er zijn aardig wat spelers die per 31-08 transfervrij zijn. dus wellicht komt arnesen nog met een mooie verrassing uit de hoge hoed
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 september 2021 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 15:17 schreef Gert Hamstra het volgende:
arnesen kan mooi jerome boateng halen die is contractloos. lloris benito van bordeaux. serge aurier. er zijn aardig wat spelers die per 31-08 transfervrij zijn. dus wellicht komt arnesen nog met een mooie verrassing uit de hoge hoed
Boateng heeft al bij Lille getekend. Denk wel minimaal 2 M per jaar ook.
VVout
 VVout - woensdag 01 september 2021 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 15:18 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Boateng heeft al bij Lille getekend. Denk wel minimaal 2 M per jaar ook.
It's in the name, mijn nekharen gaan al overeind als ik die naam hoor.
kenny
 kenny - woensdag 01 september 2021 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 15:03 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Kenny.... Moeten we het hier nog even over hebben? ;)
de voortekenen waren slecht haha , gelukkig had ik ongelijkt
MMM
 MMM - woensdag 01 september 2021 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 15:17 schreef Gert Hamstra het volgende:
arnesen kan mooi jerome boateng halen die is contractloos. lloris benito van bordeaux. serge aurier. er zijn aardig wat spelers die per 31-08 transfervrij zijn. dus wellicht komt arnesen nog met een mooie verrassing uit de hoge hoed
Stoppen met FIFA spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 september 2021 - 19:54   quote  deeplink  
Feyenoord keek blijkbaar naar Seuntjens... kijk dan valt Dessers 100% mee. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2021 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 september 2021 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 19:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord keek blijkbaar naar Seuntjens... kijk dan valt Dessers 100% mee. ;)
Dafuq..
MMM
 MMM - woensdag 01 september 2021 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 19:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord keek blijkbaar naar Seuntjens... kijk dan valt Dessers 100% mee. ;)
Dit kan niet waar zijn
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 september 2021 - 20:01   quote  deeplink  
Dan is Cyriel nog een toptransfer vergeleken bij hem, wat moet hij nu wel niet denken wetende dat Feyenoord doorschakelde naar hem na seuntjes
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2021 - 20:01   quote  deeplink  
Iedereen heet van Geel.
Hahahahaha!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 september 2021 - 20:01   quote  deeplink  
Koekoek..
pat
 pat - woensdag 01 september 2021 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 19:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord keek blijkbaar naar Seuntjens... kijk dan valt Dessers 100% mee. ;)
Das waar, de jong naar barca zorgde dat mijn gevoel beter was, dessers…. Hmmm
van geil
 van geil - woensdag 01 september 2021 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 19:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord keek blijkbaar naar Seuntjens... kijk dan valt Dessers 100% mee. ;)
Tip van Stylzz
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 september 2021 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 19:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Dit kan niet waar zijn
Kan het ook niet geloven inderdaad. Dat zou ik echt niet kunnen verklaren. Ja Slot heeft met hem gewerkt, maar die heeft dan te lang in de zon gezeten ofzo...

Ik mag hopen dat het uit iemands grote duim komt, of dat het veel groter gemaakt wordt, dan het was...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 september 2021 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 20:11 schreef van geil het volgende:

[..]

Tip van Stylzz
hahaha, das die andere Seuntjens, z'n broer. Maar toen ik het gerucht las wist ik niet direct welke van de twee het was. Ze leken me allebei zo onwaarschijnlijk...
van geil
 van geil - woensdag 01 september 2021 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 20:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, das die andere Seuntjens, z'n broer. Maar toen ik het gerucht las wist ik niet direct welke van de twee het was. Ze leken me allebei zo onwaarschijnlijk...
:)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2021 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 20:11 schreef van geil het volgende:

[..]

Tip van Stylzz
Hahaahahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2021 - 21:01   quote  deeplink  
Die Mats kan trouwens redelijk ballen hoor
MMM
 MMM - donderdag 02 september 2021 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 20:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, das die andere Seuntjens, z'n broer. Maar toen ik het gerucht las wist ik niet direct welke van de twee het was. Ze leken me allebei zo onwaarschijnlijk...
Ze kunnen er allebei geen klote van.
Leuv
 Leuv - donderdag 02 september 2021 - 08:21   quote  deeplink  
Ik begrijp niet waarom we bij Feyenoord denken dat het verhuren van spelers je spelers beter zal maken. Ze spelen dan misschien wel wekelijks maar ze trainen dan op een lager niveau en je hebt er geen controle meer over. Individueel optrainen is er niet meer bij. Wat we met Azarkan, Conteh, Bozenik etc doen heeft natuurlijk geen enkele zin. Je kan ze dan beter verkopen.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 02 september 2021 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 08:21 schreef Leuv het volgende:
Ik begrijp niet waarom we bij Feyenoord denken dat het verhuren van spelers je spelers beter zal maken. Ze spelen dan misschien wel wekelijks maar ze trainen dan op een lager niveau en je hebt er geen controle meer over. Individueel optrainen is er niet meer bij. Wat we met Azarkan, Conteh, Bozenik etc doen heeft natuurlijk geen enkele zin. Je kan ze dan beter verkopen.
Welja. Niet verhuren en niet laten spelen heeft meer zin. Koekoek.
Leuv
 Leuv - donderdag 02 september 2021 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 08:27 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Welja. Niet verhuren en niet laten spelen heeft meer zin. Koekoek.
Absoluut. Zelf de regie over de training heeft meer zin dan 90 minuten voetbal op een laag niveau. Misschien wat cursussen trainingsleer inplannen Machtige Aars ?
MMM
 MMM - donderdag 02 september 2021 - 08:43   quote  deeplink  
Ik denk dat minuten maken in wedstrijden, ook al is het een niveau lager, meer met een speler doet dan elke dag maar trainen.

In wedstrijden krijg je veel meer te maken met bepaalde situaties die in trainingen niet voor komen.

Kijk eens naar voorheen toen we nog samenwerkte met Excelsior. Buffel, Smolarek, Kalou. Kijk eens naar (sorry) jong 020 in de KKD, die spelers hebben echt snel stappen kunnen maken door gewoon wedstrijden te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 september 2021 door MMM --
VVout
 VVout - donderdag 02 september 2021 - 08:45   quote  deeplink  
Waarom begint een kind aan voetbal. Om het spelletje te spelen en het plezier er aan te beleven. Trainen is een bijzaak en als het hem helpt beter te zijn elk weekende tijdens de wedstrijd of op school tijdens pauzes en de gym, blijft hij het leuk vinden.

Alles wat je daarmee beter wordt test je je zelf mee uit tijdens wedstrijden, ook voor een prof is dit het hoofddoel. Geen wedstrijden spelen is volledig zinloos en zet een speler op een doodlopend spoor.
Leuv
 Leuv - donderdag 02 september 2021 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 08:43 schreef MMM het volgende:
Ik denk dat minuten maken in wedstrijden, ook al is het een niveau lager, meer met een speler doet dan elke dag maar trainen.

In wedstrijden krijg je veel meer te maken met bepaalde situaties die in trainingen niet voor komen.

Kijk eens naar voorheen toen we nog samenwerkte met Excelsior. Buffel, Smolarek, Kalou. Kijk eens naar (sorry) jong 020 in de KKD, die spelers hebben echt snel stappen kunnen maken door gewoon wedstrijden te spelen.
Precies 020 houdt de regie over de trainingen. Dat deden wij destijds met Excelsior ook. Op een hoog niveau trainen maakt Bozenik echt beter dan op het 2e niveau in Duitsland spelen.
Leuv
 Leuv - donderdag 02 september 2021 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 08:45 schreef VVout het volgende:
Waarom begint een kind aan voetbal. Om het spelletje te spelen en het plezier er aan te beleven. Trainen is een bijzaak en als het hem helpt beter te zijn elk weekende tijdens de wedstrijd of op school tijdens pauzes en de gym, blijft hij het leuk vinden.

Alles wat je daarmee beter wordt test je je zelf mee uit tijdens wedstrijden, ook voor een prof is dit het hoofddoel. Geen wedstrijden spelen is volledig zinloos en zet een speler op een doodlopend spoor.
Dan hadden we net zo goed Advocaat kunnen houden.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 02 september 2021 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 08:29 schreef Leuv het volgende:

[..]

Absoluut. Zelf de regie over de training heeft meer zin dan 90 minuten voetbal op een laag niveau. Misschien wat cursussen trainingsleer inplannen Machtige Aars ?
Tang *mept* varken
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2021 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 08:29 schreef Leuv het volgende:

[..]

Absoluut. Zelf de regie over de training heeft meer zin dan 90 minuten voetbal op een laag niveau. Misschien wat cursussen trainingsleer inplannen Machtige Aars ?
Ach je hebt een punt, want misschien hebben ze op de training meer weerstand. Maar vaak gebruik je de niet basis als kanonnenvoer voor de basis in oefenvormen. Vaak traint de restgroep dan 'defensief'.

Ik denk dat als je de juiste club uitzoekt voor de verhuur van de speler en afspraken maakt over de begeleiding en trainingsschema/intensiviteit dat het een prima oplossing kan zijn.

Conteh, Bozenik en die andere mannen die hebben als t goed is een prima basis ontvangen, ze moeten nu vooral gaan spelen en de automatismen weer gaan terugvinden.

Dat gaat inderdaad niet lukken als je ze weg zet bij een team wat met tien voor eigen pot blijft hangen en dan gaat counteren.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 september 2021 - 10:30   quote  deeplink  
Bozenik gisteren gescoord voor Slowakije
Leuv
 Leuv - donderdag 02 september 2021 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 09:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ach je hebt een punt, want misschien hebben ze op de training meer weerstand. Maar vaak gebruik je de niet basis als kanonnenvoer voor de basis in oefenvormen. Vaak traint de restgroep dan 'defensief'.

Ik denk dat als je de juiste club uitzoekt voor de verhuur van de speler en afspraken maakt over de begeleiding en trainingsschema/intensiviteit dat het een prima oplossing kan zijn.

Conteh, Bozenik en die andere mannen die hebben als t goed is een prima basis ontvangen, ze moeten nu vooral gaan spelen en de automatismen weer gaan terugvinden.

Dat gaat inderdaad niet lukken als je ze weg zet bij een team wat met tien voor eigen pot blijft hangen en dan gaat counteren.
Precies maar Bozenik tov Dessers is lood om oud ijzer. Idem voor Azarkan, Conteh en Diallo.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2021 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 10:59 schreef Leuv het volgende:

[..]

Precies maar Bozenik tov Dessers is lood om oud ijzer. Idem voor Azarkan, Conteh en Diallo.
Daar ben ik t nog niet mee eens.. Maar gaan we zien!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 september 2021 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 10:59 schreef Leuv het volgende:

[..]

Precies maar Bozenik tov Dessers is lood om oud ijzer. Idem voor Azarkan, Conteh en Diallo.
En wat wordt vervolgens de tactiek?
Als Dessers slecht speelt afbranden?
Als Dessers goed speelt zwijgen?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 september 2021 - 18:36   quote  deeplink  
Henk laat maar gaan , voor sommigen id ps het nooit goed
Ja we gaan jeugd inzetten.........antw wat een kut selectie
Balde wat hebben we daar aan ........heb je die snelheid gezien
Zo kunnen we doorgaan het is nooit goed.
Gewoon voetballen, en zien waar we uitkomen.
We gaven Slot toch de tijd ??!!!!!!!!!!!
VVout
 VVout - donderdag 02 september 2021 - 20:15   quote  deeplink  
Zoals de kliek doorbroken moet worden binnen de club zo zijn de meningen ook verdeeld bij het legioen.

Ik ben per saldo zeer tevreden wat er is neer gezet binnen de huidige mogelijkheden, Ben ook niet direct voor een kapitaalinjectie, want dat hebben we nu toch wel gezien waar dat toe lijdt.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 september 2021 - 20:21   quote  deeplink  
Op dit moment 3 (2) internationals erbij
Diverse bankspelers in o21 en o18
3 buitenlandse internationals
Poule fase Cfl.
Tja ik denk ook dat dit hoopvol is
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 september 2021 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 18:36 schreef piet de paler het volgende:
Henk laat maar gaan , voor sommigen id ps het nooit goed
Ja we gaan jeugd inzetten.........antw wat een kut selectie
Balde wat hebben we daar aan ........heb je die snelheid gezien
Zo kunnen we doorgaan het is nooit goed.
Gewoon voetballen, en zien waar we uitkomen.
We gaven Slot toch de tijd ??!!!!!!!!!!!
Zo is dat piet.
Maar gelukkig is dat meer hun eigen probleem.
Lekker somberen. Nou, veel plezier ermee.
pat
 pat - donderdag 02 september 2021 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En wat wordt vervolgens de tactiek?
Als Dessers slecht speelt afbranden?
Als Dessers goed speelt zwijgen?
Tuurlijk niet henkie, ik mag dessers niet maar ik kan onmogelijk me inhouden als er wordt gescoord.
Dus juig ik ook voor hem maar goed.
Uit alle transfers zijn ze behalve de ene perfect uitgekomen.
Geert tekent bij
Trauner is een baas
Hendriks vond ik uitsteken
Sini is los
Til is los
Ausnes ik nu al voldoende
Janhanbaks goede speler
Kokcu is zorgvuldiger
Recht buiten erbij ipv blessure gevoelige balde
Desser nou ja
Oh ja ik vergat pedersen

Goede verhuuren dus het is een mooie transfer zomer maar niet juichen, zal het nooit kunnen hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 september 2021 door pat --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.5179820