BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het notitieboekje van Louis van Gaal? Nabeschouwing speelronde 24 eredivisie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 10 februari 2008 - 22:13   quote  deeplink  
Nabeschouwing speelronde 24 van de eredivisie:

Tenzij PSV weer een inzinking krijgt zoals in de vorige voetbaljaargang, lijkt het kampioenschap vast in hun handen. Nu belooft de strijd om de plaatsen 2 tot en met 5 ongekend spannend te worden. De nederlaag van Ajax kwam voor Sportdwaas als een volslagen verrassing. Sportdwaas zat er weer goed naast met zijn voorspellingen. En dat is maar goed ook!

AZ lijkt af te haken in de strijd voor een plaats in de play-offs voor een UEFA cup plaats. Van Gaal gebruikt zelfs geen notitieboekje meer viel mij op. De houdbaarheidsdatum van Louis is verstreken ben ik bang.

FC Twente-Heracles Almelo 2-1
Als Lakic die bal er in peert is het afgelopen voor Twente, maar gelukkig voor de rust in de Achterhoek herpakte Twente zich.
Mijn tip: 4-1 voor FC Twente (winnaar goed)

NAC-FC Utrecht 1-0
Misschien heeft Brandts zo’n succes omdat zijn selectie niet zoveel veranderingen heeft ondergaan en daarom goed ingespeeld is.
Mijn tip: 3-2 voor Utrecht (fout)

De Graafschap-Feyenoord 1-3
Een knock-out leek niet ver weg totdat Makaay het net vond. Leroy Fer is heerlijk om naar te kijken. Veel fouten maar ook veel mazzel. Bert van Marwijk kan opgelucht ademhalen. Het bondscoachschap lijkt een gebakken eitje voor hem.
Mijn tip: 3-1 voor de Graafschap (fout)

PSV-SC Heerenveen 1-1
Lucky PSV. Harrenfaen was goed. Die Zuiverloon speelde toch ooit bij Feyenoord. Wat een terriër.
Mijn tip: 3-0 voor PSV (fout)

Vitesse-FC Groningen 2-1
Hier zat ik helemaal goed!
Mijn Tip: 2-1 voor Vietes (perfect!)

NEC-AZ 5-2
Teveel boodschappen gedaan. Jongens spelen goed als het loopt. Als niet dan drama
Mijn Tip: 2-2 (fout)

Roda JC-Ajax 2-1
Vermaelen was niet bij de les. Ajax blijft te wisselvallig en de spelers gaan te vaak voor eigen glorie.
Mijn tip: 3-1 voor Ajax (fout)

Sparta Rotterdam – Excelsior 0-1
Geen passie bij Sparta. Als Feyenoord punten gaat laten liggen bij Sparta heeft Excelsior het R’dams kampioenschap binnen.
Mijn Tip: 3-3 (fout)

VVV Venlo-Willem II 1-1
Het blijft spannend in de onderste regionen.
Mijn tip: 3-2 voor VVV Venlo (fout)

Het was qua voorspellingen een slechte week voor Sportdwaas. Maar goed we gaan door.

In ander nieuws:
Gullit verandert eetgewoonten Amerikaanse voetballers en hoopt op commentaarwerk in de States. Hij moet ook nog wennen aan het salarisplafonds voor spelers.

Score deze week was 2 wedstrijden goed en 7 fout (resultaat los van score). Totaalscore is nu:

8 wedstrijden goed (22%) en 21 wedstrijden fout (78%)

http://sportdwaas.blogspot.com

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het notitieboekje van Louis van Gaal? Nabeschouwing speelronde 24 eredivisie









0.0099291