BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Verbeek ontslagen bij AZ: trainer lag slecht bij spelers

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
VVout
 VVout - zondag 29 september 2013 - 11:34   quote  deeplink  
Gertjan Verbeek is per direct ontslagen als trainer van AZ. Dit meldt de club via de officiƫle kanalen. Aan het onverwachte ontslag van Verbeek ligt ten grondslag dat de oefenmeester niet goed ligt bij de spelersgroep. De Telegraaf meldt dat het ontslag van Verbeek al een tijdje in de lucht hing. De knappe 2-1 zege van AZ op PSV stond klaarblijkelijk geheel los van de situatie van Verbeek bij AZ.

De Alkmaarders spreken van een basis van een gebrek aan chemie tussen spelersgroep en hoofdtrainer en een gebrek aan vertrouwen. Verbeek zou te eigenwijs zijn en teveel zijn eigen plan trekken. Daarnaast werd zijn houding naar AZ-medewerkers niet gewaardeerd. Dit heeft de directie en de Raad van Commissarissen ertoe doen besluiten om Verbeek met onmiddelijke ingang de laan uit te sturen.

Verbeek stond sinds de zomer van 2010 onder contract in Alkmaar. In drie seizoenen wist hij zich met AZ drie keer voor Europees voetbal te kwalificeren. Ook wist hij de KNVB beker met AZ in de wacht te slepen. Zijn contract had nog een looptijd tot 2015, maar aan deze verbintenis komt dus abrupt een einde.

Het ontslag van Verbeek komt voor de buitenwacht als een donderslag bij heldere hemel, maar intern leek het dus al langer te spelen. Het ontslag van Verbeek zal zondagmiddag om 12.00 uur of 12.30 uur nader worden toegelicht.
VVout
 VVout - zondag 29 september 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Je wordt wel eens vaker opgeschrikt door verrassend nieuws, maar deze had ik niet zien aankomen op zondag, verrassend man.
tomson
 tomson - zondag 29 september 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Ze zijn er kapot van hier.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Ik zal er geen kaas minder om vreten..
Erikvet001
 Erikvet001 - maandag 30 september 2013 - 16:15   quote  deeplink  
Echt ongelofelijk zo een goede trainer de laan uit sturen.
En gebrek aan chemie dacht het niet.
Het schijnt dat er in Haifa een enorme clash is geweest tussen Verbeek en Steward.
Nu maar bidden en smeken dat niet pastoor word aangetrokken maar Shota of Co'tje
terpentijner
 terpentijner - maandag 30 september 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 18:30 schreef tomson het volgende:
Ze zijn er kapot van hier.
Kan ik mij voorstellen De spelers beslissen weer waar het langs gaat.
Laten ze gewoon werken voor de centen die ze krijgen.
Verbeek kan beter naar Duitsland of Engeland gaan daar hebben ze meer
mentaliteit dan hier die Engelsen voetballen gewoon 3x in de week.
gerdaannie
 gerdaannie - maandag 30 september 2013 - 19:36   quote  deeplink  
Sinds de Molenaars ben ik fan van AZ met uitzondering van de periode met oplichter Scheringa. Toen die weg was heb ik gezien hoe AZ zich oprichtte en daarbij speelde GertJan een hoofdrol. Hij "verkocht"AZ goed naar de buitenwereld en wist resultaten te boeken met een ploegje met beperkte capaciteiten. Nu laat de leiding van AZ de oren hangen naar een groepje overbetaalde jongelingen die kennelijk werkschuw zijn en niet de gevraagde inspanningen op de training enz willen leveren.
Of heeft GertJan iemand van de leiding met zijn eerlijkheid op de tenen getrapt en wordt de chemie-smoes gebruikt om GertJan te lozen'
Steward hoepel op naar je geboorteland Amerika. Daar kun je dit misschien flikken Oh ja Pastoor is een watje en bovendien een slechte trainer.
YannisAZ
 YannisAZ - dinsdag 01 oktober 2013 - 09:18   quote  deeplink  
Wat een namaak fan ben jij gerdaannie. Ik hoop dat je snel weer vertrekt als AZ fan. Scheringa een oplichter? Waar baseer je dat op? Op de media hype? Of ben je zelf zo'n oen geweest om geld te lenen? De man heeft altijd volledig volgens de wet gewerkt. Zijn bank is feite niks anders dan een ABN, ING, o.i.d. Denk eens na voordat je onzin uitkraamt.
VVout
 VVout - dinsdag 01 oktober 2013 - 15:56   quote  deeplink  
Jol zit op de schopstoel, past goed bij overbetaalde spelers met een groot ego.Ik geloof dat dat de trainerT is die op het moment wel bij AZ past.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Verbeek ontslagen bij AZ: trainer lag slecht bij spelers









0.0083680