BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Kan Laby(r)ad weer worden herenigd met PSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 21 november 2013 - 19:33   quote  deeplink  
Laby(r)ad is op een zijspoor beland bij Sporting Portugal. Hij drukt te zwaar op de begroting als gevolg van zijn extreme contract. Er komen allerlei signalen dat hij weer terug zou willen keren naar PSV. Afgelopen zomer had hij ook al zijn excuses aangeboden aan Marcel Brands over alle heisa en leugens omtrent zijn vertek bij PSV, wellicht met een vooruitziende blik van zijn huidige situatie. Ook in Portugal weer een hoop ellende rond Laby(r)ad. Vraag is nu: moet PSV hem nu weer in genade aannemen of juist niet?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 november 2013 - 19:38   quote  deeplink  
niet, je bent hem niet nodig, Bakkali en Depay hebben veel potentie. daarnaast heb je nog Park, Narsingh en Jozefzoon. voor CAM Maher en straks weer Wijnaldum.

het is een lastige jongen, heeft ie daar en hier bewezen z'n speler moet je als hij geen directe versterking is voor de basis niet nemen. op de bank wordt hij alleen maar lastiger.
mattmol
 mattmol - zondag 24 november 2013 - 00:24   quote  deeplink  
Ik denk dat er op dit moment veel meer behoefte is voor ervaring en dat we aan 1 lastpak genoeg hebben, overigens meer ervaring in de technische staf is zeer aanbevolen, misschien dat Guus een goede leermeester kan zijn?
marcello56
 marcello56 - zondag 24 november 2013 - 14:16   quote  deeplink  
laat die rat lekker in portugal ervaring op de reservebank opdoen.met huidige spelers komt het na de winterstop wel goed ,van jonge spelers wordt erg veel verwacht laat ze eerst maar eens wedstrijdhardheid opdoen,Guus erbij als adviseur gelijk doen!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 24 november 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Mi kun je Labyrat nooit meer in genade aannemen. Het is een fantastische voetballer, maar als persoon een verschrikkelijke rat. Overigens is zijn vader de overtreffende trap hiervan. En gezien zijn culturele achtergrond kan Labyrat niet anders doen dan luisteren naar zijn vader met de euro tekens in de ogen. Ik denk dat iedere andere club ook wel twee keer zal nadenken voordat ze met Labyrat in zee gaan. Jammer hij had zoveel uit zijn carrière kunnen halen.
Garu
 Garu - donderdag 28 november 2013 - 08:01   quote  deeplink  
Never. Eens een rat, altijd een rat. Of je nou kunt voetballen of niet; dit soort gedrag vertoon je niet bij een club die je opgeleid heeft. Blijf lekker de bank warmhouden in Portugal en op je "zuurverdiende" geld zitten. Liever in het rechter rijtje dan kampioen met dit soort spelers.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 28 november 2013 - 08:43   quote  deeplink  
Garu, perfect verwoord!
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 29 november 2013 - 13:03   quote  deeplink  
Ons ratje is toch bereid om over salarisverlaging te onderhandelen. Hij heeft zeker nog niet met zijn vader overlegd?
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 28 december 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Volgens Voetbal Primeur praten de Portugezen over een rentree van Labyrat naar PSV. PSV zal toch niet zo stom zijn? De huidige selectie is al moeilijk en jong genoeg.
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 15:03   quote  deeplink  
Psv miet gewoon voor wat meer ervaring gaan zorgen, daar hebben we met labyad dus niks aan. En het wordt inderdaad een grote lastpost als hij zijn zin niet krijgt, hij heeft psv in het verleden veel lasten opgeleverd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 december 2013 - 18:01   quote  deeplink  
Psv miet d:-))))
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Moet* haha :)
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 28 december 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Welke ervaren spelers heb jij in gedachte Stan, ben ik benieuwd naar..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 december 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 - 18:51 schreef Stan14 het volgende:
Moet* haha :)
Ghehe..
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Misschien John Heitinga, hij mag weg bij zijn club Everton, vinden jullie hem wat? Maar als spits zou ik zo ook niet weten wie, iemand wel?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 december 2013 - 19:07   quote  deeplink  
Ik vind hem ideaal voor PSV, gelijk halen..
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Weten jullie misschien een spits...
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 19:26   quote  deeplink  
Filip Kostic? Guus Hupperts? Alfred Finnbogason?
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Bas Dost?
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 28 december 2013 - 19:35   quote  deeplink  
Bas Dost moet het ook hebben van de aanvoer. Hij creëert zelf geen kansen. Finnbogason is een interessante spits. Luuk de Jong heeft mijn voorkeur. Die kost natuurlijk wel wat, maar als je hem weer aan het scoren krijgt, wat moet lukken bij PSV, krijg je je investering ruimschoots terug.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 28 december 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Hoe zullen de PSV fans reageren op Labyrat? Dit in zijn algemeenheid en hoe als het even tegenzit?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 28 december 2013 - 19:46   quote  deeplink  
Kezman en Demouge..
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 19:48   quote  deeplink  
Kezman?! Demouge vind ik een redelijke spits, heeft maar weinig ruimte nodig voor een doelpunt te maken. Luuk de Jong vind ik ook een goede spits voor PSV..
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 28 december 2013 - 20:01   quote  deeplink  
Kezman ken je niet?
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 20:03   quote  deeplink  
Voornaam?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 28 december 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Bert
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Bert Kezman? Nee, ik weet niet wie dat is, welke club speelt hij?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 28 december 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Het is eigenlijk Bjert maar de j spreek je niet uit. Laatste 2 seizoenen speelt hij in Kroatie bij Noczar Krzipiz.
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 21:03   quote  deeplink  
O, die ken ik niet, is het een talent?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 28 december 2013 - 21:05   quote  deeplink  
Yep is een type Mateja..
sim
 sim - zaterdag 28 december 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Zakaria Labyad keert mogelijk terug naar PSV, weet het Portugese A Bola vandaag te melden. De kleine middenvelder zit bij Sporting Lissabon op een dood spoor en zou verhuurd mogen worden.

De Eindhovenaren zouden de technicus graag willen huren met een optie tot koop, maar ook Fulham zit op het vinkentouw voor de dribbelaar. Labyad is zijn uitzichtloze situatie zat en wil weer aan spelen toekomen.
Zaakwaarnemer Jorge Pires liet vorige maand al weten dat zijn cliënt salaris wil inleren voor speeltijd. "Labyad is bereid te onderhandelen en slaat aanbiedingen die onder zijn huidige salaris vallen niet direct af", aldus de belangenbehartiger.

Wegwezen anders Oorlog in EHV!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 december 2013 door sim --
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 21:50   quote  deeplink  
@sim je hebt gelijk, hij hoeft niet meer terug te komen, de fans zullen er niet blij mee zijn.
@Vincent1970is hij de zoon van Mateja?
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 28 december 2013 - 21:53   quote  deeplink  
Stan ik zit maar wat te lullen gozert
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 21:59   quote  deeplink  
Ooo hahaha,
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 28 december 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Marcel Brands' heeft herhaald dat Labyrat niet naar Eindhoven zal worden teruggehaald. Nu maar hopen dat deze woorden ook bewaarheid worden.
Stan14
 Stan14 - zaterdag 28 december 2013 - 22:29   quote  deeplink  
Dat is te hopen, die rat hoeft niet meer terug te komen!
tomson
 tomson - zondag 29 december 2013 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 - 20:04 schreef Vincent1970 het volgende:
Bert
Ghehe
Pieter08
 Pieter08 - zondag 29 december 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Thijs Slegers heeft zojuist bevestigd dat hij van Marcel Brands heeft vernomen dat PSV GEEN INTERESSE heeft in Labyrat!!! Das dus duidelijk en mooi. Laat die rat maar lekker op de bank zitten in Portugal met zijn grote mond. Geld alleen maakt dus niet gelukkig. Zelfs niet voor Labyrat. Pa Labyrat wordt dus bedankt!!!!!!!!!!
appie haarlem
 appie haarlem - zondag 29 december 2013 - 18:10   quote  deeplink  
labyad heeft veel betekent voor psv en een vechter op het veld en kom op nou mensen als jullie ergens twwee miljoen kunnen verdienen en je huidige werk gever betaalt 3 ton voor het zelfde dan wil ik wel zien of jullie nog blijven en die jongen heeft mischien een fout gemaakt om weg te gaan maar welk mens heeft geen fouten en ja hij is wel degelijk een versterking voor psv ik zeg terug halen
Stan14
 Stan14 - zondag 29 december 2013 - 18:16   quote  deeplink  
Mooizo! :)
remco k
 remco k - maandag 30 december 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2013 - 21:06 schreef sim het volgende:
Zakaria Labyad keert mogelijk terug naar PSV, weet het Portugese A Bola vandaag te melden. De kleine middenvelder zit bij Sporting Lissabon op een dood spoor en zou verhuurd mogen worden.

De Eindhovenaren zouden de technicus graag willen huren met een optie tot koop, maar ook Fulham zit op het vinkentouw voor de dribbelaar. Labyad is zijn uitzichtloze situatie zat en wil weer aan spelen toekomen.
Zaakwaarnemer Jorge Pires liet vorige maand al weten dat zijn cliënt salaris wil inleren voor speeltijd. "Labyad is bereid te onderhandelen en slaat aanbiedingen die onder zijn huidige salaris vallen niet direct af", aldus de belangenbehartiger.

Wegwezen anders Oorlog in EHV!!
Oorlog?? In de vorm van een bus aanhouden en foei zeggen?? Of in de vorm van zeggen dat je de ploeg blijft aanmoedigen, en dat dan niet doen ofzo?? Of misschien wel de bus tegenhouden, 2 minuten knuffelen met de spelers??

Oorlog in Eindhoven?? Ik ben benieuwd..
tomson
 tomson - maandag 30 december 2013 - 13:35   quote  deeplink  
Voer voor de AIVD : sim is aan het radicaliseren...
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 31 december 2013 - 16:01   quote  deeplink  
Soccer Nieuws meldt vandaag dat het bestuur van Sporting Portugal de afspraak met Labyrat en zijn zaakwaarnemer over de toekomst van Labyrat heeft afgezegd. Onbekend is of er een nieuwe datum is genoemd. Geweldig geregeld voor je zoon vader Labyrat met je ogen vol euro tekens. Durf je je zoon nog wel onder ogen te komen geldwolf? Vader Labyrat wordt bedankt. Een prachtige carrière om zeep geholpen.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 09 januari 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Labyrat gaat op huurbasis naar Vitesse. Hopelijk mislukt hij daar ook. Jammer dat Vitesse al naar Eindhoven is gekomen dit seizoen. Was leuk geweest met Labyrat in de gelederen. Overigens begin ik wel een gruwelijke hekel te krijgen aan Vitesse. Eerst Reis, nu Labyrat en voor de Feyenoorders onder ons Leerdam. Vitesse is geen club, maar een dependance van Chelsea.
remco k
 remco k - vrijdag 10 januari 2014 - 19:24   quote  deeplink  
En toch noem je alleen maar spelers op die niet van Chelsea zijn..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 10 januari 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Klopt. Ik heb alleen het gevoel dat Vitesse spelers à la Reis en Labyrat test voor grote broer Chelsea.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 14 januari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Labyrat heeft aangegeven dat PSV altijd speciaal voor hem blijft. Wat een krokodillentranen. Als dat zo was geweest dan had hij echt wel op een andere manier bij PSV vertrokken anderhalf jaar geleden.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 11 februari 2014 - 08:52   quote  deeplink  
Volgens Voetbal International gisterenavond is Labyrat nu al aan het etteren bij Vitesse. Wat is het toch een verschrikkelijk eng mannetje. Hieruit blijkt maar weer dat PSV hem nooit en te nimmer weer in genade moet aannemen.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 10 maart 2014 - 08:55   quote  deeplink  
Komend weekend speelt PSV uit tegen Vitesse. We komen dan onze "vriend" Labyrat weer tegen. Zou een mooie doodschop niet gepast zijn?
remco k
 remco k - maandag 10 maart 2014 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 08:55 schreef Pieter08 het volgende:
Komend weekend speelt PSV uit tegen Vitesse. We komen dan onze "vriend" Labyrat weer tegen. Zou een mooie doodschop niet gepast zijn?
Nee..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Kan Laby(r)ad weer worden herenigd met PSV









0.0085520