BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Wens aan de selectie & staf van Fc. Twente

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de bluffer
 de bluffer - maandag 23 december 2013 - 00:46   quote  deeplink  
Hele fijne kerstdagen en een gezond & sportief 2014
Nico Pollemans
 Nico Pollemans - dinsdag 24 december 2013 - 15:17   quote  deeplink  
De technische staf is heel goed bezig. Het veldspel is uitstekend verzorgd, kansen worden voldoende gecreeerd. Als die ook nog eens goed worden benut dan doen we zelfs mee voor het kampioenschap. Aandachtspunt is de omschakeling bij balverlies. Onze centrale verdedigers zijn niet snel en meedogenloos genoeg bij counters en voorzetten. En een laatste tip. Haal, indien mogelijk, onze (inmiddels ervaren) legende Brian Ruiz terug. Minimaliseer daarvoor desnoods de selecties maar laat hem niet naar een andere club in de Benelux vertrekken.... Geloof me, het wordt commercieel en sportief beloond...!
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 december 2013 - 21:56   quote  deeplink  
Ik zal niet zeggen dat we kampioen worden,maar ik geniet wel van t jeugdigde enthousiasme van dit team.alleen kan dit team t nog geen 90 minuten volhouden om constant goed te spelen.Te veel pieken en dalen.T belangrijkste is om dit team bij elkaar te houden.Brian ruiz terughalen weet ik nog zo net niet.De verwachtingen zijn dan weer hooggespannen.Ik denk niet dat we weer de Brian Ruiz terugkrijgen die we gewend zijn,maar oke je weet maar nooit.Op dit moment presteert FC Twente boven m,n verwachting.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Wens aan de selectie & staf van Fc. Twente









0.0046408