BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Tiny Sanders vertrekt na vier jaar bij PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 03 januari 2014 - 22:32   quote  deeplink  
De meningen over het functioneren van Tiny lopen uiteen. Naar mijn mening was het de juiste man op het juiste moment. Bij zijn aantreden was PSV op sterven na dood. Hij heeft PSV behoed voor een faillissement. Hiervoor moeten wij hem zeer dankbaar zijn. Hij heeft kort gezegd een TOP prestatie neergezet en dat je om dit te kunnen bereiken niet overal vriendjes maakt is een gegeven. Daarnaast siert het hem, nu zijn klus is geklaard, dat hij zelf de beslissing neemt om plaats te maken voor zijn opvolger. De situatie vraagt nu namelijk om een people manager met voetbalkennis. Tiny hulde voor jou en bedankt voor alles wat je voor ons PSV hebt gedaan.
Eide
 Eide - zondag 05 januari 2014 - 08:22   quote  deeplink  
Is PSV structureel gezond dan? Boekt PSV zonder spelerverkoop nu zwarte cijfers?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 05 januari 2014 - 10:35   quote  deeplink  
Jazeker.
Eide
 Eide - zondag 05 januari 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 10:35 schreef Pieter08 het volgende:
Jazeker.
Nou, ik meen me anders te herinneren dat PSV zonder de tansfers nog altijd een dik verlies had gedraait. Overigens is Ajax ook nog niet structureel gezond hoor, ook Ajax draait zonder incidentele inkomsten nog geen zwarte cijfers en desondanks zit de club in Cat I.

Ik vind het alleen erg gemakzuchtig om te stellen dat PSV weer gezond is terwijl PSV zonder transfers nog altijd een miljoenenverlies had gedraaid. Aankomend jaar komt dat ook wel weer goed door de transfers van Strootman en Mertens maar er komt een moment dat je niet alleen meer op transfers wil vertrouwen. Ook dat weten we bij Ajax waar we 15 jaar lang teerden op transfer inkomsten en er uiteindelijk achter kwamen dat er sprake was van sportieve kaalslag.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 05 januari 2014 - 11:30   quote  deeplink  
PSV komt van ver financieel gezien. De turnaround is dan ook niet meteen gemaakt. Deze is dan ook geleidelijk gegaan van veel naar weinig verlies, naar break even en zwarte cijfers. De transferinkomsten is de bekende slagroom, maar daarom ook niet minder welkom.
remco k
 remco k - zondag 05 januari 2014 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:30 schreef Pieter08 het volgende:
PSV komt van ver financieel gezien. De turnaround is dan ook niet meteen gemaakt. Deze is dan ook geleidelijk gegaan van veel naar weinig verlies, naar break even en zwarte cijfers. De transferinkomsten is de bekende slagroom, maar daarom ook niet minder welkom.
Nou, het is nu niet bepaald de slagroom.. Het is gewoon keihard nodig bij PSV die inkomsten uit transfers..
Eide
 Eide - zondag 05 januari 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 januari 2014 - 11:30 schreef Pieter08 het volgende:
PSV komt van ver financieel gezien. De turnaround is dan ook niet meteen gemaakt. Deze is dan ook geleidelijk gegaan van veel naar weinig verlies, naar break even en zwarte cijfers. De transferinkomsten is de bekende slagroom, maar daarom ook niet minder welkom.
Dat ben ik met je eens. Nederland als voetballand is gebaat bij sterke topclubs. het wegvallen van b.v. Feyenoord heeft het voetbal in Nederland geen goed gedaan. Ik hoop dat dat PSV iig niet gebeurt.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 05 januari 2014 - 16:55   quote  deeplink  
Eide, je hebt helemaal gelijk. We beconcurreren elkaar zwaar maar we kunnen idd ook niet zonder elkaar. Het is goed om ook daar eens bij stil te staan.
sim
 sim - donderdag 09 januari 2014 - 01:44   quote  deeplink  
En hoe is het hier? nog geen topic over de uitbreiding / nieuw te bouwen stadion??
Pieterrr

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 januari 2014 door sim --
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 09 januari 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Het is hier erg rustig Simmm. Veel te rustig helaas. Ik vind de discussies leuk, maar als het zo rustig is neemt mijn motivatie zwaar af heb ik gemerkt. Jammer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 januari 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2014 - 08:45 schreef Pieter08 het volgende:
Het is hier erg rustig Simmm. Veel te rustig helaas. Ik vind de discussies leuk, maar als het zo rustig is neemt mijn motivatie zwaar af heb ik gemerkt. Jammer.
Komt omdat er niet veel PSV'ers zijn hier haha.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 09 januari 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Blijkbaar
tomson
 tomson - donderdag 09 januari 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Is wel frustrerend als je op je forum zo weinig respons krijgt. Infamous is hier stiekum onmisbaar gebleken met zijn knip en plak kunsten. Twenteforum heeft ook zón tijdelijke opleving gehad, dacht dat het daar ook de goeie kant op zou gaan maar daar ligt het nu compleet op zn reet...
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 maart 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Het is bijna 1 april de officiële datum van aftreden van Tiny Sanders. Het is wel erg stil mbt zijn opvolging. Is het zo moeilijk om een geschikte kandidaat te vinden of staat hij er dadelijk ineens?
Pieter08
 Pieter08 - maandag 24 maart 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Volgens Thijs Slegers in VI wordt Toon Gerbrands de opvolger van Tiny Sanders. Mi een perfecte keuze!!!
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 25 maart 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Die man heeft veel verstand van de zaken die een directeur moet doen. Kan daarnaast ook een goede organisatie neerzetten. Komt ook niet aan het voetbal, heeft hij bij AZ bewezen
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 25 maart 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Dus ik zeg doen
tomson
 tomson - dinsdag 25 maart 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Fons terug :p
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 25 maart 2014 - 12:06   quote  deeplink  
Fonske mogen jullie hebben.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 25 maart 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Gerbrands beweert dat PSV hem nog niet gebelt heeft, zou dit waar zijn of niet?
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 25 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
Het spel is in iedergeval begonnen. Ik zie Gerbrands graag komen.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 26 maart 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Ik ook
sim
 sim - woensdag 26 maart 2014 - 17:18   quote  deeplink  
Van Raaij: 'Gerbrands zou eerste voorzitter zijn die geen PSV supporter is'

26 maart 2014

Harry van Raaij stelt dat het aanstellen van Toon Gerbrands een duidelijke breuk zou zijn met het verleden. "Het zou de eerste voorzitter of algemeen directeur zijn die geen PSV-supporter is. Het is voor de raad van commissarissen de keuze tussen een professional met veel ervaring in het voetbal en een clubman met minder ervaring. Ik besef dat de tijden veranderen en dat je je als club moet aanpassen, maar het is wel een verschil of het gaat om een voorzitter of bijvoorbeeld een technisch manager. In ieder geval heeft Toon Gerbrands bij AZ bewezen een goede directeur te zijn."
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 26 maart 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Met alle respect, Van Raaij hangt nog in het verleden. Een zeer professionele club als PSV dient ook door professionals geleid te worden. PSV kent de voorbeelden van echte PSV ' ers die er financieel een zooitje van hebben gemaakt. Rondom de club zitten toch genoeg PSV ' ers. Laat Toon maar komen, dat is een echte en bewezen professional en dat is wat PSV nodig heeft.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 01 april 2014 - 07:39   quote  deeplink  
van Raaij moet een keer zijn mond houden, nou zegt hij weer dat we dan het oude AZ bij PSV hebben lopen.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 08 april 2014 - 19:30   quote  deeplink  
Gerbrands zou wel informeel door PSV zijn benaderd. Ivm perikelen bij AZ blijft eea nog stil.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 14 april 2014 - 13:00   quote  deeplink  
AZ heeft vandaag bekend gemaakt dat Toon Gerbrands per 1 september vertrekt. Dit opent perspectief voor PSV. Enige minpunt is de datum van 1 september.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 18 april 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Vandaag is bekend geworden dat Gerbrands officieel is benaderd door PSV. Hopelijk is het snel rond en start hij op 1 juli as.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 27 april 2014 - 22:16   quote  deeplink  
VI meldt dat PSV op hoofdlijnen een akkoord heeft bereikt met Toon Gerbrands. Dat is goed nieuws. Hopelijk kan hij zo snel mogelijk starten bij PSV. Er ligt namelijk een behoorlijke uitdaging voor hem klaar. Maar goed Gebrands heeft voor hetere vuren gestaan en met succes.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 28 april 2014 - 21:37   quote  deeplink  
De kogel is door de kerk: Toon Gerbrands wordt de nieuwe algemeen directeur bij PSV miv 1 juli as. Toon van harte gefeliciteerd met deze mooie uitdaging en alle succes toegewenst!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 april 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2014 - 21:37 schreef Pieter08 het volgende:
De kogel is door de kerk: Toon Gerbrands wordt de nieuwe algemeen directeur bij PSV miv 1 juli as. Toon van harte gefeliciteerd met deze mooie uitdaging en alle succes toegewenst!!!!
En de tyfus voor ajaks..!!!!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 29 april 2014 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2014 - 00:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En de tyfus voor ajaks..!!!!
Zal wel aan mij liggen dat ik die opmerking niet snap...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 april 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Klopt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Tiny Sanders vertrekt na vier jaar bij PSV









0.0074429