BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Games / PS3 / PS4 / topic: GT6 problemen / disc word niet meer herkend!

Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Kingonthetrack
 Kingonthetrack - maandag 13 januari 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Sinds 2 weken word gran turismo 6 niet meer herkend door mijn ps3?. Al mijn spellen / films / dvd's doen het behalve gt6. Na wat speurwerk blijk ik niet enige te zijn met dit probleem dus bij deze wil ik graag reacties van mensen die hetzelfde ondervinden en wieweet is er een oplossing mogelijk. Ik heb overigens mijn spel om kunnen ruilen maar deze word ook niet herkend. Systeem volledig geformatteerd maar hellaas wie o wie kan mij helpen! Alvast bedankt voor de reacties!
jos theunissen
 jos theunissen - maandag 20 januari 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Na het uitspelen van level international A houd het spel op.Ik kom niet in de super klasse. Weet iemand hier een oplossing voor?
Leonardo70
 Leonardo70 - vrijdag 24 januari 2014 - 20:49   quote  deeplink  
Ja ik herken dit probleem, heb het spel nu 3x omgeruild maar geen effect. Alle games doen het behalve Gran Turismo 6. Lijkt op een probleem met de discs maar wie weet een oplossing?
Kingonthetrack
 Kingonthetrack - woensdag 29 januari 2014 - 11:46   quote  deeplink  
Hoi allemaal, Bedankt voor de reacties! ik heb een oplossing gevonden, en dat is het spel aanschaffen in de ps store. Werkt perfect! Ik ben zo stom geweest om de gamedata te wissen (maak een backup!!)ben nu overnieuw begonnen en heb het idee dat gt6 zelfs stabieler draait dan op disc.
Kingonthetrack
 Kingonthetrack - woensdag 29 januari 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Nog een tip: bel Sony klantenservice in Weert en meld dit probleem! Ik ken meerdere mensen die dit probleem hebben icm (ps3 slim laatste versie met schuifklep) schijnt op overige modellen niet voor te komen. Ligt waarschijnlijk aan de console.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PS3 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Games / PS3 / PS4 / topic: GT6 problemen / disc word niet meer herkend!









0.0053789