BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zondag 19 januari 2014 Ajax - PSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 16 januari 2014 - 19:18   quote  deeplink  
As zondag staat de topper tegen 020 in Amsterdam op het programma. De grootbekken uit 020 stad hebben de wedstrijd al gewonnen voordat er überhaupt is afgetrapt. Tenminste dat zeggen ze. Deze wedstrijden staan mi altijd op zich en los van de vorm en de ranglijst. PSV kan wel eens verrassend uit de hoek gaan komen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 januari 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 19:18 schreef Pieter08 het volgende:
As zondag staat de topper tegen 020 in Amsterdam op het programma. De grootbekken uit 020 stad hebben de wedstrijd al gewonnen voordat er überhaupt is afgetrapt. Tenminste dat zeggen ze. Deze wedstrijden staan mi altijd op zich en los van de vorm en de ranglijst. PSV kan wel eens verrassend uit de hoek gaan komen.
Wie zegt dat dan?

Ajax is de favoriet, dat klopt, maar alles kan gebeuren in het voetbal.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 16 januari 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Kijk maar eens op jullie forum. Volgens jullie zijn de punten al binnen. Dat zal PSV alleen maar meer motiveren.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 januari 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 22:32 schreef Pieter08 het volgende:
Kijk maar eens op jullie forum. Volgens jullie zijn de punten al binnen. Dat zal PSV alleen maar meer motiveren.
Volgensmij wordt er alleen maar gezegd dat we meer kans maken. Wat ook, naar mijn mening, waar is.
En hoe motiveert dit PSV? Lijkt me toch alleen maar de supporters die deze reacties lezen. De Boer zal zeker niet PSV onderschatten, ik denk juist andersom aangezien we eerder dit jaar verloren hebben van PSV.

Persoonlijk denk ik ook dat het een wedstrijd op zich is, waarbij je twee goede ploegen hebt. Toch denk ik dat Ajax aan het langste eind trekt.
tomson
 tomson - donderdag 16 januari 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Doet maar lekker een gelijkspelletje :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 januari 2014 - 01:34   quote  deeplink  
0-5..
Reusieboy
 Reusieboy - vrijdag 17 januari 2014 - 16:12   quote  deeplink  
tevreden met 0-1
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 17 januari 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Allebei goed! In het laatste geval een twijfelachtige penalty in blessuretijd. Dat zou top zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 17 januari 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 januari 2014 - 22:32 schreef Pieter08 het volgende:
Kijk maar eens op jullie forum. Volgens jullie zijn de punten al binnen. Dat zal PSV alleen maar meer motiveren.
Ik heb gekeken, en volgens mij valt dat best mee.. Ajax gaat het heel lastig krijgen om deze pot te winnen..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 17 januari 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Ben het met je eens dat 020 het lastig gaat krijgen, maar lees maar eens tussen de letters door wat ze bedoelen. De arrogantie straalt er weer vanaf.
tomson
 tomson - zaterdag 18 januari 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2014 - 21:31 schreef Pieter08 het volgende:
De arrogantie straalt er weer vanaf.
Wen er maar aan

625.gif
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 18 januari 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Sommige zaken wennen nooit en dit is er 1 van.
Eide
 Eide - zaterdag 18 januari 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 januari 2014 - 21:31 schreef Pieter08 het volgende:
Ben het met je eens dat 020 het lastig gaat krijgen, maar lees maar eens tussen de letters door wat ze bedoelen. De arrogantie straalt er weer vanaf.
Als je op zo'n manier gaat redeneren kan je alles bewijzen. Het zijn ook self fulilling prophecies. Iets net zo lang roepen tot iemand het ook doet en dat maar "zie je wel" roepen.

Ach, je doet je best maar.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 18 januari 2014 - 23:35   quote  deeplink  
Beste Eide, mooi gesproken. Echter ook jij zult het met me eens zijn dat de misplaatste arrogantie wederom heerst bij 020. Toen PSV vier jaar op rij kampioen werd hoorde je niemand in 020. Nu zijn ze doordat de concurrentie heeft gefaald een paar keer kampioen geworden en de arrogantie neemt weer grote vormen aan. Compleet misplaatst want in Europa stelt 020 ook niks voor en onze competitie is ook niet meer de sterkste.
Eide
 Eide - zondag 19 januari 2014 - 00:32   quote  deeplink  
Natuurlijk is er vertrouwen bij Ajax. Ajax is als winterkampioen de stop ingegaan. Er is van Barcelona gewonnen. Er staat een dijk van een middenveld. En PSV is bepaald niet op het beste moment in de clubgeschiedenis. Dus natuurlijk is een vertrouwen in Amsterdam en op het forum. Kan je het iemand kwalijk nemen? Ik hoor heel Eindhoven nog roepen dat PSV altijd wint in de ArenA.... tot dat dat niet meer lukte. Dus in Eindhoven zijn ze ook allemaal arrogant? En niet zeggen dat ik de sfeer in Eindhoven niet mee krijg, ik woon op 20 minuten fietsen van het PSV stadion.

Grootspraak en bluf horen bij het voetbal. Bij Ajax, maar ook bij PSV, Feyenoord en alle andere clubs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2014 door Eide --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 11:10   quote  deeplink  
Dat is helemaal het toppunt: Wonen onder de rook van PSV en dan voor 020 zijn. Daar begrijp ik werkelijk niks van. Dan ben je ook geen Brabander.
Eide
 Eide - zondag 19 januari 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 11:10 schreef Pieter08 het volgende:
Dat is helemaal het toppunt: Wonen onder de rook van PSV en dan voor 020 zijn. Daar begrijp ik werkelijk niks van. Dan ben je ook geen Brabander.
Correct. Ik woon hier slechts vanwege mijn werk. Ik kom uit het westen en heb ook in Amsterdam gewoond.

En zodra ik m'n appartement verkocht krijg vertrekken we ook weer. Mijn vrouw wil graag terug naar Arnhem waar zij vandaan komt. Mij maakt het geen reet uit. Ik heb in Leiden, Amsterdam, Haarlem, Breda en Geldrop gewoond. Ik ben thuis waar mijn vrouw zich thuis voelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Moet trouwens niet gekker worden.. Alleen supporter mogen zijn als je in de stad van de club woont..

Wat zouden de stadions dan leeg zijn.. Zelfs in Rotterdam en Amsterdam
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 januari 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Dan kan ik niet eens een club hebben.
Ik ben al soort van voor FC Hilversum, maar dat komt omdat ik daar gevoetbald heb en een team er getraind heb.

Dat zit tussen Amsterdam en Utrecht in, dus wat moet ik dan kiezen?
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Opstelling PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik en Willems
Park, Maher en Schaars
Ruiz, Locadia en Depay
Ik denk dat PSV er zo wel sterker op geworden is. Park is erg sterk op het middenveld en heeft natuurlijk ook veel routine. De kwaliteiten op rechtsvoorgangers van Ruiz zijn bekend en Maher kan nu wel eens uit de verf komen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 januari 2014 - 16:29   quote  deeplink  
popcorn2.gif
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Ruststand 0 - 0. PSV is de sterkste ploeg met de meeste kansen. Dat is leuk maar PSV zal wel moeten scoren. Dit euvel moet nog verholpen worden. Voor de rest speelt PSV sterk en gedurfd.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Eindstand 1 - 0. Shit shit shit!!!!!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Maar het spel biedt wel perspectief naar de toekomst toe. Belangrijkste euvel blijft het scoren. Hoe krijgt PSV dit opgelost met de huidige selectie?
frankdribben
 frankdribben - zondag 19 januari 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Dan lees ik van, PSV kan landstitel wel vergeten, alsof ze nog de titel voor deze wedstrijd konden pakken.
Hou op man , wat een onzin
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Je leest maar wat je wil lezendribbeltje.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 18:54   quote  deeplink  
En om 020 pootje te lichten, dat is toch het mooiste wat er is. Als PSV dan toch geen kampioen kan worden dribbeltje, dan 020 in iedergeval ook niet. Want die gasten gunnen we helemaal niks!!!
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Alsof Ajax de titel uit het hoofd had moeten zetten na een eventueel verlies vandaag??

Denk dan echt dat je PSV te veel kwaliteit toedicht..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Nee joh, maar als 020 vandaag had verloren of gelijk gespeeld dan hadden ze toch mooi achter gestaan op Vitesse en was Feyenoord dichterbij gekomen. En ze zouden juist deze punten aan het einde van de streep maar te kort komen.
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Is het moeilijk om gewoon Ajax te zeggen??
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Ja
Eide
 Eide - zondag 19 januari 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 19:58 schreef remco k het volgende:
Is het moeilijk om gewoon Ajax te zeggen??
Sommige mensen denken dat je minder bent als je je tegenstander gewoon bij de naam noemt. Ik vind het vrij kinderachtig maar goed, ieder z'n ding.

Ik vond PSV een goede 1e helft spelen. PSV had het middenveld van Ajax stevig vast waardoor wij nauwelijks aan goed voetbal toe kwamen. Ajax kwam echt een aantal keer goed weg. De 2e helft stond het bij Ajax beter en toen was het voordeel toch nadrukkelijk bij Ajax. Op basis van de hele wedstrijd verdiende PSV in ieder geval niet de 3 punten hoewel veel PSVers zullen zeggen dat een gelijkspel terecht was geweest. Over de hele wedstrijd vond ik Ajax wat sterker dan PSV. Ruiz vond ik onopvallend.

Ik ben er wel van overtuigd dat dit PSV een betere seizoenshelft gaat draaien, daar heeft jullie ploeg te veel kwaliteit voor.
remco k
 remco k - zondag 19 januari 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Raar, wij zeggen toch ook gewoon PSV..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 januari 2014 - 21:58   quote  deeplink  
Ik nu eenmaal zo opgevoed. Het zit erg diep, maar pak het niet persoonlijk op.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 19 januari 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 20:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Sommige mensen denken dat je minder bent als je je tegenstander gewoon bij de naam noemt. Ik vind het vrij kinderachtig maar goed, ieder z'n ding.

Ik vond PSV een goede 1e helft spelen. PSV had het middenveld van Ajax stevig vast waardoor wij nauwelijks aan goed voetbal toe kwamen. Ajax kwam echt een aantal keer goed weg. De 2e helft stond het bij Ajax beter en toen was het voordeel toch nadrukkelijk bij Ajax. Op basis van de hele wedstrijd verdiende PSV in ieder geval niet de 3 punten hoewel veel PSVers zullen zeggen dat een gelijkspel terecht was geweest. Over de hele wedstrijd vond ik Ajax wat sterker dan PSV. Ruiz vond ik onopvallend.

Ik ben er wel van overtuigd dat dit PSV een betere seizoenshelft gaat draaien, daar heeft jullie ploeg te veel kwaliteit voor.
Vandaar dat PSV gewoon van de concurrenten mag winnen :)
PVDW
 PVDW - zondag 19 januari 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Geen enkele ploeg heeft zoveel vooral lange blessures gehad dan PSV.
Onder normale omstandigheden had men in de top
meegedraaid.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 20 januari 2014 - 08:39   quote  deeplink  
Waar ze ook thuis horen. 020 heeft het voordeel gehad PSV meteen na de winterstop te treffen. Over een paar weken zijn ze weer compleet (met Wijnaldum) en is Ruiz ingespeeld. De concurrenten van 020 hebben dit voordeel niet en dit kan dus weleens beslissend worden in de kampioensrace.
remco k
 remco k - maandag 20 januari 2014 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 22:45 schreef PVDW het volgende:
Geen enkele ploeg heeft zoveel vooral lange blessures gehad dan PSV.
Onder normale omstandigheden had men in de top
meegedraaid.
De Jong, Sigthorson, Bojan Veltman en Boilesen vergeten??
remco k
 remco k - maandag 20 januari 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 08:39 schreef Pieter08 het volgende:
Waar ze ook thuis horen. 020 heeft het voordeel gehad PSV meteen na de winterstop te treffen. Over een paar weken zijn ze weer compleet (met Wijnaldum) en is Ruiz ingespeeld. De concurrenten van 020 hebben dit voordeel niet en dit kan dus weleens beslissend worden in de kampioensrace.
Wederom denk ik dat je PSV te veel kwaliteiten toe dicht..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 20 januari 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Ik had PSV wel eens willen zien als ze niet zoveel blessures hadden gehad bij juist de meer ervaren spelers. Maar goed ik denk dat jij PSV te weinig kwaliteiten toedicht. Als PSV dit elftal bij elkaar kan houden met een goede spits en een goede rechtsback gaan we er nog veel plezier aan beleven richting toekomst.
remco k
 remco k - maandag 20 januari 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 21:05 schreef Pieter08 het volgende:
Ik had PSV wel eens willen zien als ze niet zoveel blessures hadden gehad bij juist de meer ervaren spelers. Maar goed ik denk dat jij PSV te weinig kwaliteiten toedicht. Als PSV dit elftal bij elkaar kan houden met een goede spits en een goede rechtsback gaan we er nog veel plezier aan beleven richting toekomst.
Je laatste zin is zeker waar, maar het elftal is simpelweg onstabiel, er is heel weinig vertrouwen, en dan wordt er ook nog iemand gehaald voor een positie die gewoon goed bezet is met Narsingh, Bakkali, Jozefzoon en ook Park kan daar spelen..

Ook dat is iets dat weer het evenwicht verstoord binnen de ploeg.. En wat als Wijnaldum terug is, wie gaat er dan van het middenveld af?? Maher?? Of de ervaren Park die juist wel wat evenwicht brengt??
Pieter08
 Pieter08 - maandag 20 januari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Of wordt Ruiz toch als valse spits gebruikt?
remco k
 remco k - maandag 20 januari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Blijkbaar niet, dan had ie er al wel gespeeld afgelopen weekend.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 20 januari 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Wellicht is Cocu gezien de beperkte voorbereiding van Ruiz op save gegaan. We zullen de komende wedstrijden zien wat Cocu eventueel nog meer in petto heeft met Ruiz.
Eide
 Eide - dinsdag 21 januari 2014 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 januari 2014 - 22:52 schreef Pieter08 het volgende:
Wellicht is Cocu gezien de beperkte voorbereiding van Ruiz op save gegaan. We zullen de komende wedstrijden zien wat Cocu eventueel nog meer in petto heeft met Ruiz.
En toch blijft het een vreemde keuze. PSV geeft 1 miljoen euro uit terwijl er eigenlijk niets meer te halen valt dit seizoen. Waarom PSV in dit geval niet kiest voor nu al de focus op volgend seizoen leggen is mij een raadsel. Dit seizoen dan gebruiken voor talent ontwikkeling, doorselecteren en vooral nu al gaan slijpen aan de selectie voor volgend jaar.

Dit is gewoon weggegooid geld tenzij EL voetbal wel heel hoog op de ambitielijst staat van PSV.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 21 januari 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Ik denk dat EL voetbal erg hoog op het lijstje staat bij PSV. Ten eerste aanzien:PSV speelt als een van de weinige clubs vanaf de start Europees voetbal. Ten tweede: de aantrekkingskracht voor spelers en clubs waarvan spelers worden gehuurd. Mocht PSV dit seizoen geen Europees voetbal halen dan zal het zeker een deel van zijn aantrekkingskracht verliezen. Als je dit alles kunt voorkomen met een, weliswaar belachelijke huursom, door Ruiz voor een halfjaar te huren dan doe je toch goede zaken. Wat Cocu natuurlijk wel erg goed zal moeten managen zijn die internationals à la Bakkali en Narsingh die hierdoor vaker op de bank zullen zitten. Cocu kan nu bewijzen dat hij veel geleerd heeft van zijn eerste half jaar als hoofdcoach en dat hij een topcoach in spe is (of niet).
remco k
 remco k - dinsdag 21 januari 2014 - 19:12   quote  deeplink  
Gezien de instelling die PSV de afgelopen twee jaar heeft gehad in de EL, kan ik me niet voorstellen dat dit hoog op de agenda staat..
Els
 Els - dinsdag 21 januari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 januari 2014 - 19:58 schreef remco k het volgende:
Is het moeilijk om gewoon Ajax te zeggen??
Haha, is net zoiets als Voldemort. De club die niet genoemd mag worden.
Tja...
;)
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Beetje jammer. We zijn geen 13 meer toch
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 22 januari 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Nee, 020!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zondag 19 januari 2014 Ajax - PSV









0.0139379