BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Is FC Twente een titelkandidaat?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Aartus
 Aartus - dinsdag 21 januari 2014 - 22:17   quote  deeplink  
FC Twente draait ook na de winterstop nog altijd bovenaan mee in de Eredivisie, maar trainer Michel Jansen houdt de Tukkers met beide benen op de grond.

''Wij gaan gewoon door met het proces dat we vorig jaar in gang hebben gezet. Individuen beter laten voetballen, stabieler worden als team", vertelt hij tegenover Voetbal International. "Ajax is drie keer achtereen kampioen geworden, staat ook nu weer bovenaan en oogt stabiel. Die club mag uitspreken dat ze voor het kampioenschap gaat. Als wij dat doen is dat naief, meent hij."

"Wij hebben veel jonge spelers die nog niet gewend zijn aan het spelen om de prijzen, als team zijn we nog niet volwassen genoeg", weet hij. "Met deze spelersgroep moeten we ons rechtstreeks plaatsen voor Europees voetbal, dat vind ik wel. En als we er over een wedstrijd of zes nog steeds zo goed voorstaan, kunnen we onze doelstelling altijd nog aanscherpen", aldus Jansen.
remco k
 remco k - woensdag 22 januari 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Twente is zeer zeker titelkandidaat, dat zijn alle 4 de bovenste ploegen..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 23 januari 2014 - 14:48   quote  deeplink  
moeten ze Brama opstellen
de bluffer
 de bluffer - donderdag 23 januari 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 januari 2014 - 19:41 schreef remco k het volgende:
Twente is zeer zeker titelkandidaat, dat zijn alle 4 de bovenste ploegen..
Alleen nummer 4 is de grote titelkandidaat
Aartus
 Aartus - donderdag 23 januari 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 15:06 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Alleen nummer 4 is de grote titelkandidaat
Dus jij vind Feijenoord favoriet?
Zou kunnen.FC Twente is denk ik nog te jong en onervaren.
Vitesse denk ik ook niet.
T gaat tussen Ajax en Feijenoord denk ik.
Ajax maakt de meest stabiele indruk.
Ik zeg toch Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door Aartus --
Aartus
 Aartus - donderdag 23 januari 2014 - 17:00   quote  deeplink  
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door Aartus --
Aartus
 Aartus - donderdag 23 januari 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 14:48 schreef de bluffer het volgende:
moeten ze Brama opstellen
Brama is net weer volop in training na z,n langdurige blessure.
Wie wil je trouwens dan van t middenveld afhalen?
Aartus
 Aartus - donderdag 23 januari 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Het heeft zowat een jaar geduurd, maar woensdag kon Wout Brama eindelijk weer gras ruiken. De middenvelder van FC Twente werkte een looptraining af, zo meldt De Stentor.

Brama is volgens de regionale krant zo goed als hersteld van zijn hielblessure. Daaraan werd hij in oktober geopereerd, waarna hij wedstrijdfit moest worden. De controleur speelde in februari 2013 zijn laatste duel.

Voor Brama zal het niet makkelijk worden om zijn basisplaats terug te veroveren. Zonder hem is FC Twente bezig aan een uitstekend seizoen. Trainer Michel Jansen heeft veel opties op het middenveld.
hippy
 hippy - vrijdag 24 januari 2014 - 16:24   quote  deeplink  
Twente maakt zeker eens kans... De drie sterkste teams vind ik: Vitesse Twente en Ajax...Feyenoord heeft een te magere selectie denk ik, dus als pelle of clasie weg zouden vallen wordt het nog een hele kluif om euro league te halen denk ik...
hippy
 hippy - vrijdag 24 januari 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 17:00 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dus jij vind Feijenoord favoriet?
Zou kunnen.FC Twente is denk ik nog te jong en onervaren.
Vitesse denk ik ook niet.
T gaat tussen Ajax en Feijenoord denk ik.
Ajax maakt de meest stabiele indruk.
Ik zeg toch Ajax!
Ajax wordt nu al drie jaar kampioen met een relatief jong elftal, dus dat is geen factor... Het is hoe graag je wil en of dat je de kwaliteiten hebt...
Aartus
 Aartus - vrijdag 24 januari 2014 - 16:48   quote  deeplink  
De wil is bij alle 4 zeker aanwezig.Van Ajax en FC Twente weet ik dat ze een blessure of schorsing wel op kunnen vangen.Van mag mij in ieder geval de spanning tot de laatste dag duren.Dit maakt de competitie alleen maar mooier.T verschil is wel dat de spelers van Ajax weten wat t is om een titel te pakken.Het gaat er ook om welke ploeg kan deze druk aan?Ik verheug me in ieder geval op de tweede competitiehelft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Aartus --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 januari 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Twente gaat het niet halen, Bayern München word kampioen..
remco k
 remco k - zaterdag 25 januari 2014 - 10:55   quote  deeplink  
Whahahahahaha...Mafkees..
Aartus
 Aartus - zondag 26 januari 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Ajax wint ook slechte wedstrijden,vandaag tegen go Ahead.Laatst tegen Roda.
Tsja volgens mij word je dan kampioen als je ook in deze wedstrijden 3 punten pakt.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 januari 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 17:00 schreef Aartus het volgende:
....
Wat moet hier staan
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 januari 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:15 schreef Aartus het volgende:
Het heeft zowat een jaar geduurd, maar woensdag kon Wout Brama eindelijk weer gras ruiken. De middenvelder van FC Twente werkte een looptraining af, zo meldt De Stentor.

Brama is volgens de regionale krant zo goed als hersteld van zijn hielblessure. Daaraan werd hij in oktober geopereerd, waarna hij wedstrijdfit moest worden. De controleur speelde in februari 2013 zijn laatste duel.

Voor Brama zal het niet makkelijk worden om zijn basisplaats terug te veroveren. Zonder hem is FC Twente bezig aan een uitstekend seizoen. Trainer Michel Jansen heeft veel opties op het middenveld.
Daar ben ik het niet met je eens, wie stond o.a. in het elftal dat kampioen is geworden op het sterke middenveld BRAMA toch dus hij is nog wel van waarde
de bluffer
 de bluffer - donderdag 30 januari 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:
Twente gaat het niet halen, Bayern München word kampioen..
Jammer genoeg wel
popi jopi
 popi jopi - vrijdag 31 januari 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Fc Twenthe is nog niet "cool" genoeg om kampioen te worden en gezien het getoonde spel en de inzet heb ik nog geen enkele keer gezien dat ze voor het kampioenschap gaan.Ik zou graag zien dat ze het gras opvreten.Ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen maar Ajax wordt helaas kampioen en wint ook de beker, ik hoop dat ik geen gelijk krijg.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 januari 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 januari 2014 - 10:23 schreef popi jopi het volgende:
Fc Twenthe is nog niet "cool" genoeg om kampioen te worden en gezien het getoonde spel en de inzet heb ik nog geen enkele keer gezien dat ze voor het kampioenschap gaan.Ik zou graag zien dat ze het gras opvreten.Ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen maar Ajax wordt helaas kampioen en wint ook de beker, ik hoop dat ik geen gelijk krijg.
Ik denk toch dat je gelijk krijgt.Ajax wint uitwedstrijden met hakken over de sloot.
Zoals uit bij Roda met 1-0 achter en in de laatste 5 minuten toch winnen met 1-2.
De een noemt t geluk,je kunt t ook karakter noemen.FC Twente is soms te speels en wil t allemaal mooi doen,leuk voor de objectieve kijker,maar kampioen word je er niet mee.
Ik heb t al eens gezegt Ajax maakt op mij de meest stabiele indruk.Daarbij als FC Twente,Feijenoord,Vitesse slecht spelen lijdt dat gelijk tot puntverlies.Ajax wint die slechte wedstrijden ook.Zo werd FC Twente in 2010 ook kampioen door ook slechte wedstrijden te winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door Aartus --
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 januari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 januari 2014 - 18:20 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Wat moet hier staan
Niets..Ik had t bericht van erboven dubbel gepost.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 januari 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:
Twente gaat het niet halen, Bayern München word kampioen..
Vergis je niet.Bayern moet nog naar ons he?
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 februari 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Dubbelpost.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2014 door Aartus --
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 februari 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Het gaat veelvuldig over de niet goed en constant presterende aanvallers in Amsterdam, in Rotterdam is het momenteel spitsuur met de discussies over de opvolging van Ronald Koeman en eigenlijk valt er altijd wel wat opzienbarends te beleven in Arnhem en omstreken. Ondertussen heerst er rust in Enschede, waar in de luwte een serieuze titelkandidaat ontwaakt.

De afgelopen twee jaar kreeg FC Twente te veel aandacht. Althans, de club werd door de media afgerekend als een echte topclub, toen het de titel tot twee keer toe misliep. Onterecht, want het fundament om in een klap het vertrek van Luuk de Jong, Ola John, Bryan Ruiz, Theo Janssen, Blaise NKufo en Kenneth Perez lag en ligt er simpelweg nog niet. Daarvoor had en heeft Twente een te grote achterstand op PSV en Ajax. Maar nu de Tukkers met een nieuwe en jonge ploeg zich gewoon weer aan de top melden en een serieuze gooi naar de titel kunnen doen, is het muisstil rondom de Grolsch Veste.

Geen medium dat uitgebreid schrijft over de wellicht aanstaande kampioen. Niemand lijkt serieus rekening te houden met een tweede titel voor de Overijsselaars. En dat vind ik ergens ook wel logisch. Begin dit seizoen heb ik zelf nog meewarig het hoofd geschud om de club, want het leek een zooitje ongeregeld met de malafide maar door de KNVB gedoogde trainersconstructie. Michel Jansen en Alfred Schreuder waren hard op weg om de eerste Nederlandse parodie te worden op voetbalcoaches. Twee zoutzakken zonder enige uitstraling, waarbij de een zonder trainerslicentie de ander met diploma intern eigenlijk overrulet, maar naar de buitenwereld toe de ander degene met nog net iets minder uitstraling laat opereren als baas.

Na de dramatische ouverture tegen RKC Waalwijk (0-0), zette ik met zwarte viltstift een streep door een mogelijke topklassering van FC Twente. Het was onmogelijk dat dit tweetal de Enschedeërs tot grootse prestaties zou leiden. Nog geen week later was daar ineens die indrukwekkende 1-4 zege in de Kuip. Het bijna twee jaar in eigen huis ongeslagen Feyenoord werd te kijk gezet door een fris spelende ploeg. De resultaten die volgden, pasten in het straatje van de zege in Rotterdam-Zuid, haast ongezien heeft Twente zich gemeld in de bovenste regionen. Twente speelt aardig voetbal, heeft een voor de Eredivisie hoge ondergrens waar het nooit doorheen zakt, scoort veel (na sc Heerenveen het meest), krijgt weinig doelpunten tegen (na Ajax het minst) en verliest zelden, slechts twee keer.

Zou het kunnen? Jansen & Schreuder, het uitstralingsloze duo, dat met gelijkwaardig materiaal bewierookte trainers als Frank de Boer en Ronald Koeman de loef afsteekt. Ik durf geen viltstiftstreep meer door die optie te trekken.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/233093/FC_Twente_geldt_als_de_nu_al_vergeten_titelkandidaat?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2sMCnExGs
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 februari 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Nee Nee en nog eens NEE
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 februari 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Jammer genoeg 020 wel
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 februari 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Jullie maken wel degelijk ook kans op de titel. Wel denk ik dat de wedstrijd van aankomend weekend gewonnen moet worden tegen 040. Denk dat dit seizoen de onderlinge wedstrijden het verschil gaat maken wie kampioen wordt.
Vooralsnog hebben wij de beste papieren ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 07 februari 2014 - 20:04   quote  deeplink  
ik denk dat de kleinere ploegen bepalen wie er kampioen wordt..

Ajax verliest van Vitesse en PSV, maar staat wel boven hun..

Voor Twente breken er nu een paar zware en belangrijke weken aan.. Als ze die goed doorkomen kunnen ze maar zo een van de favorieten zijn..
Aartus
 Aartus - vrijdag 07 februari 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 20:04 schreef remco k het volgende:
ik denk dat de kleinere ploegen bepalen wie er kampioen wordt..

Ajax verliest van Vitesse en PSV, maar staat wel boven hun..

Voor Twente breken er nu een paar zware en belangrijke weken aan.. Als ze die goed doorkomen kunnen ze maar zo een van de favorieten zijn..
Ik denk ook dat de maand februari besissend word.Een zwaar progamma kan ook in je voordeel werken.Je moet immers iedere keer scherp zijn.Tegen makkelijke tegenstanders wil er nog wel eens t gevaar van onderschatting insluipen.Alhoewel je zit nu in een fase dat je niemand meer mag onderschatten.Iedere club vecht wel ergens voor;zie vanavond Vitesse-Ado Denhaag...0-0!!
hippy
 hippy - zaterdag 08 februari 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 22:27 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik denk ook dat de maand februari besissend word.Een zwaar progamma kan ook in je voordeel werken.Je moet immers iedere keer scherp zijn.Tegen makkelijke tegenstanders wil er nog wel eens t gevaar van onderschatting insluipen.Alhoewel je zit nu in een fase dat je niemand meer mag onderschatten.Iedere club vecht wel ergens voor;zie vanavond Vitesse-Ado Denhaag...0-0!!
Nee joh... Februarie is nog veels te vroeg... Daarna kan er nog van alles gebeuren...
Aartus
 Aartus - zaterdag 08 februari 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 00:08 schreef hippy het volgende:

[..]

Nee joh... Februarie is nog veels te vroeg... Daarna kan er nog van alles gebeuren...
Ja maar hier gaan wel de eerste klappen vallen.Wie na deze maand nog volop mee doet maakt veel kans.Vitesse is inmiddels begonnen met punten te morsen.Het is afwachten wat Ajax,FC Twente,Feijenoord nu gaan doen.Ik geef Ajax en Twente de beste papieren.We wachten af.Spanning maakt voetbal mooi toch?
Aartus
 Aartus - zondag 09 februari 2014 - 22:25   quote  deeplink  
Kijk nu wint Feijenoord weer als enigste.
Ik doe geen voorspellingen meer.
Deze competitie is niet te volgen.
tomson
 tomson - maandag 10 februari 2014 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 22:25 schreef Aartus het volgende:
Kijk nu wint Feijenoord weer als enigste.
Ik doe geen voorspellingen meer.
Deze competitie is niet te volgen.
:)
de bluffer
 de bluffer - maandag 10 februari 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 22:25 schreef Aartus het volgende:
Kijk nu wint Feijenoord weer als enigste.
Ik doe geen voorspellingen meer.
Deze competitie is niet te volgen.
Natuurlijk wel, volg maar elke week de uitslagen
dan volg je de compititie toch?
hippy
 hippy - vrijdag 14 februari 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 16:42 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja maar hier gaan wel de eerste klappen vallen.Wie na deze maand nog volop mee doet maakt veel kans.Vitesse is inmiddels begonnen met punten te morsen.Het is afwachten wat Ajax,FC Twente,Feijenoord nu gaan doen.Ik geef Ajax en Twente de beste papieren.We wachten af.Spanning maakt voetbal mooi toch?
Ik denk dat feyenoord ook gaat morsen, omdat de druk straks te groot wordt...
Ajax is lamlendig de laatste tijd en we wachten op de opstanding van siem... Twente is de slapende reus denk ik... Als 1 team het kan worden is twente het...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Is FC Twente een titelkandidaat?









0.0076820