BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit vraagt om wraak!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 23 januari 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Die misselijke mannetjes in vak 410 vinden zich helemaal de man.
Waar halen ze het gore lef vandaan om zo'n spandoek over Rooie Mark op te hangen.
Ze moeten eens het lef tonen wat wij als Feyenoorders doen.
Komen ze met een rode rookbom in HUNNIE eigen stadion.
Doe dat eens in de Kuip als je durft.
Word tijd dat die broekkies een lesje word geleerd.
Kan niet wachten tot ze volgend jaar weer naar ons komen!!!
Sensi
 Sensi - donderdag 23 januari 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Ben het niet vaak eens met wraakacties maar deze keer wel! Smerig om een overleden fan zo belachelijk te maken! Dit is hetzelfde als een spandoek ophangen met de text: Ons gas vermoord meer joden dan die van Hitler. Eerste de beste jood die daar nog een woord over rept tegen me zal ik geneigd zijn boven op zn neus te timmeren. Maar goed laten we ons nou niet verlagen naar hun niveau, die pakken we wel terug maar dan op ONZE manier.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 23 januari 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Triest , deze opmerkingen !! Net zoals dat spandoek in die kookpan, net zo waardeloos!
Waar gaat dat heen ??? Randdebielen ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 januari 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 17:32 schreef lijdensweg het volgende:
Triest , deze opmerkingen !! Net zoals dat spandoek in die kookpan, net zo waardeloos!
Waar gaat dat heen ??? Randdebielen ...
Hoezo, die tyfusjoden vragen er toch om als ze zich zo respectloos gedragen naar een gevallen kameraad..

Valt mij trouwens meer en meer op dat jij de club Feyenoord afvalt, raakt het niet eens tijd een touw te kopen en je eigen te verhangen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door RenatoBos --
JanM
 JanM - donderdag 23 januari 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoezo, die tyfusjoden vragen er toch om als ze zich zo respectloos gedragen naar een gevallen kameraad..

Valt mij trouwens meer en meer op dat jij de club Feyenoord afvalt, raakt het niet eens tijd een touw te kopen en je eigen te verhangen..
Collectief NEGEREN! Mannetje is aandachtgeil!
aad 64
 aad 64 - donderdag 23 januari 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Iedere mens met een beetje verstand weet toch hoe ze daar zijn in dat betonnen ding. En maar janken hoe het toch kan dat bijna geheel Nederland een pest hekel aan dat arrogante hoofdstad volk heb. Ze moeten zich kapot schamen
Eide
 Eide - donderdag 23 januari 2014 - 18:02   quote  deeplink  
Ja man, WRAAK! Want in Rotterdam werd er niet gesproken over een grachtenduiker, wordt er niet over gas gezongen en denkt men met een van spijt overlopend hart terug aan Beverwijk.

Ik keur het af hoor, niet als vele Ajacieden. Ook veel lui van 410 hebben zich van dit spandoek gedistantieerd en zo hoort dat. Met sommige dingen spot je niet maar ga nou niet een beetje hypocriet lopen doen want zo kunnen we over en weer nog wel een aantal voorbeelden noemen van hoe het niet hoort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door Eide --
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 23 januari 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Van gedistantieerd...
Hoelang heeft dat spandoek er dan gehangen Eide?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 januari 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 18:02 schreef Eide het volgende:
Ja man, WRAAK! Want in Rotterdam werd er niet gesproken over een grachtenduiker, wordt er niet over gas gezongen en denkt men met een van spijt overlopend hart terug aan Beverwijk.

Ik keur het af hoor, niet als vele Ajacieden. Ook veel lui van 410 hebben zich van dit spandoek gedistantieerd en zo hoort dat. Met sommige dingen spot je niet maar ga nou niet een beetje hypocriet lopen doen want zo kunnen we over en weer nog wel een aantal voorbeelden noemen van hoe het niet hoort.
Even hoor, Isrealische vlaggen, jodensterren, kakkerlakken, bombardement Rotterdam, Barbera Barend, Frits Barend v Praag, wegkopen jeugdspelers rare spandoek , veel huilie huilie als je geen strafschop krijgt even wegwezen nu , even zelf nadenken
Eide
 Eide - donderdag 23 januari 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 18:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Even hoor, Isrealische vlaggen, jodensterren, kakkerlakken, bombardement Rotterdam, Barbera Barend, Frits Barend v Praag, wegkopen jeugdspelers rare spandoek , veel huilie huilie als je geen strafschop krijgt even wegwezen nu , even zelf nadenken
Dat is het juist, ik denk wel na. Ik zie namelijk dat dit soort dingen aan beide kanten gebeuren. En beide kanten gaan dan of als een verwent kleutertje bij de juf (KNVB) zeuren om straf voor de ander of ze gaan de stoere jongen uithangen om het achteraf dan maar met een matpartij te regelen.

Een normaal mensen durft gewoon toe te geven dat sommige dingen niet kunnen. Dat spandoek over Rooie Marck hoort niet. Zo eerlijk ben ik wel. Ben jij ook vent genoeg om de dingen die bij jullie gebeuren te benoemen? En zolang dat niet gebeurt is de roep om wraak wel zo'n beetje het meest hypocriete wat je kan verzinnen.

Wat als je even nadenkt is het wel zo simpel of niet?
Fuerta
 Fuerta - donderdag 23 januari 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Het is wel stoer om een café te slopen. Echt wel.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 23 januari 2014 - 19:07   quote  deeplink  
En wat betreft over die spandoek....
Ze zijn gewoon niet wijzer daaro.
Blij dat ze er volgendjaar weer bij zijn!!!!!
van geil
 van geil - donderdag 23 januari 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Dan moet je ze pijn doen door kampioen te worden.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 januari 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 18:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is het juist, ik denk wel na. Ik zie namelijk dat dit soort dingen aan beide kanten gebeuren. En beide kanten gaan dan of als een verwent kleutertje bij de juf (KNVB) zeuren om straf voor de ander of ze gaan de stoere jongen uithangen om het achteraf dan maar met een matpartij te regelen.

Een normaal mensen durft gewoon toe te geven dat sommige dingen niet kunnen. Dat spandoek over Rooie Marck hoort niet. Zo eerlijk ben ik wel. Ben jij ook vent genoeg om de dingen die bij jullie gebeuren te benoemen? En zolang dat niet gebeurt is de roep om wraak wel zo'n beetje het meest hypocriete wat je kan verzinnen.

Wat als je even nadenkt is het wel zo simpel of niet?
Even voor je beeldvorming ja ik ben vent genoeg, volg mijn ploeg van afstand en soms in de kuip, als je niet begrijpt waarom jullie de meest gehate ploeg zijn uit de eredivisie ( bij bijna alle ploegen) de onvoorwaardelijke steun van de media en van de KNVB dan weet ik het niet meer, en ja bij ons roepen en doen mensen ook rare dingen. maar wij worden bestraft bij het roepen van joden joden en jullie lopen ( niet iedereen) met een jodenster of Israëlische vlag. En dan meneer Barend ( zie het deel bescherming door media) er schande van spreekt. Tja
FR.rolde
 FR.rolde - donderdag 23 januari 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 18:59 schreef Fuerta het volgende:
Het is wel stoer om een café te slopen. Echt wel.
ja, of een groepje demonstrerende mensen in milaan!??
Fart
 Fart - donderdag 23 januari 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 18:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is het juist, ik denk wel na. Ik zie namelijk dat dit soort dingen aan beide kanten gebeuren. En beide kanten gaan dan of als een verwent kleutertje bij de juf (KNVB) zeuren om straf voor de ander of ze gaan de stoere jongen uithangen om het achteraf dan maar met een matpartij te regelen.

Een normaal mensen durft gewoon toe te geven dat sommige dingen niet kunnen. Dat spandoek over Rooie Marck hoort niet. Zo eerlijk ben ik wel. Ben jij ook vent genoeg om de dingen die bij jullie gebeuren te benoemen? En zolang dat niet gebeurt is de roep om wraak wel zo'n beetje het meest hypocriete wat je kan verzinnen.

Wat als je even nadenkt is het wel zo simpel of niet?
Zit je ook echt op te wachten .. een neus die komt uitleggen dat wij er niet zo zwaar aan moeten tillen ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 januari 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 18:59 schreef Fuerta het volgende:
Het is wel stoer om een café te slopen. Echt wel.
Arme Celtic supporters..
de flh
 de flh - donderdag 23 januari 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 16:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Die misselijke mannetjes in vak 410 vinden zich helemaal de man.
Waar halen ze het gore lef vandaan om zo'n spandoek over Rooie Mark op te hangen.
Ze moeten eens het lef tonen wat wij als Feyenoorders doen.
Komen ze met een rode rookbom in HUNNIE eigen stadion.
Doe dat eens in de Kuip als je durft.
Word tijd dat die broekkies een lesje word geleerd.
Kan niet wachten tot ze volgend jaar weer naar ons komen!!!
Doe normaal.

Wil je graag nog erger maken dan het al is ?
of
Wil je je graag tot hun niveau verlagen ?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 23 januari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:38 schreef de flh het volgende:

[..]

Doe normaal.

Wil je graag nog erger maken dan het al is ?
of
Wil je je graag tot hun niveau verlagen ?
Tja , het zijn niet voor niks randdebielen die het verzieken voor de welwillende supporters!!
Rdamnoord
 Rdamnoord - donderdag 23 januari 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Rooie was een real feyenoorder!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Rdamnoord --
Aartus
 Aartus - donderdag 23 januari 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Over t spandoek van FC Twente...Hasj,Coke en Pillen werd in ieder voetbalprogamma veel aandacht besteed.FC Twente werd beboet door de KNVB.Nou t zal mij benieuwen wat de KNVB dan nu gaat doen.Zal wel in de doofpot belanden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door Aartus --
Aartus
 Aartus - donderdag 23 januari 2014 - 21:58   quote  deeplink  
Spandoek 410 tijdens Feyenoord vs Ajax. Het zou de moraalridders uit 020, zoals Frits Barend en Barbara Barend, die altijd meteen klaar staan om andere supportersgroepen te veroordelen sieren als ze hier ook iets over roepen maar daar zullen ze wel te laf voor zijn. En voor de KNVB.......als Twente al een boete krijgt voor een 'Hasj, Coke en Pillenspandoek', dan zijn wij heel erg benieuwd hoe hoog de boete nu is.....maar er zal wel geen boete komen. We kennen onze pappenheimers.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 23 januari 2014 - 22:00   quote  deeplink  
knvb straft 020..............................................foei !!!!!!!!
Rdamnoord
 Rdamnoord - donderdag 23 januari 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Feyenoord kampioen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Rdamnoord --
Rdamnoord
 Rdamnoord - donderdag 23 januari 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Feyenoord dat telt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 januari 2014 door Rdamnoord --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 23 januari 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Het probleem is natuurlijk niet alleen dit spandoek, maar dit gaat al jaren over en weer en is niet goed te praten, OP GEEN ENKELE MANIER!!!

Ik zou zeggen tegen de makers van dit soort doeken: Stel je klein op en maak een groots gebaar door WELGEMEENDE EXCUSES aan te bieden aan elkaar....

En laat dit het allerlaatste kwetsende spandoek zijn wat in ons land is gemaakt.
Laat ons als voetbalsupporters een voorbeeld stellen aan de rest van het land.

Een utopie??

Niet als we dit soort spandoeken ECHT uit onze stadions willen bannen.

Ik heb mijn moeder 25 jaar geleden verloren door deze ziekte en ook nu ben ik in mijn familie geconfronteerd met deze ziekte. En zo zijn er velen onder ons die ook iets dergelijks mee maken of hebben mee gemaakt in zijn of haar nabije omgeving. Misschien wel iedereen.

BAN KWETSENDE SPANDOEKEN EN SPREEKKOREN uit onze stadions!!!

Dit wilde ik even kwijt.....
de bluffer
 de bluffer - donderdag 23 januari 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 17:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoezo, die tyfusjoden vragen er toch om als ze zich zo respectloos gedragen naar een gevallen kameraad..

Valt mij trouwens meer en meer op dat jij de club Feyenoord afvalt, raakt het niet eens tijd een touw te kopen en je eigen te verhangen..
RenatoBos ik ben het met je eens
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 januari 2014 - 23:22   quote  deeplink  
Gelul allemaal.
Hersenloosheid is onderdeel van een samenleving.
Mensen die het met een onvolkomen opvoeding hebben moeten doen.
En wat doe je dan: dan ga je SAMEN over de grens heen.
Dat is de enige manier om betekenis te kunnen hebben: aandacht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 23 januari 2014 - 23:25   quote  deeplink  
Marck Feyenoord///Held = het enige dat telt.!
moa
 moa - donderdag 23 januari 2014 - 23:32   quote  deeplink  
Dom gelul hier allemaal, wraak blabla, joden blabla, ik kan me niet druk maken over wat voor smakeloze actie door welk stel belastingvreters dan ook. Of het nu debielen zijn in rood-wit, zwart-geel, blauw-wit of gestreept shirtje.

Als we al aandacht gaan schenken aan dit primitieve gedrag, en gaan doen alsof het ergens invloed op heeft zijn we nog verder van huis. Zaterdag hebben we ADO uit, laten we liever ons eigen ploegje positief ondersteun, en laat elke debiel die het in zn hoofd haalt een even smakeloze actie uit te voeren lekker thuis blijven.
tomson
 tomson - donderdag 23 januari 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 23:32 schreef moa het volgende: Zaterdag hebben we ADO uit, laten we liever ons eigen ploegje positief ondersteun, en laat elke debiel die het in zn hoofd haalt een even smakeloze actie uit te voeren lekker thuis blijven.
+1 Dit snijdt tenminste hout.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 23 januari 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 23:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Marck Feyenoord///Held = het enige dat telt.!
Eens Leon....en hier laat ik het bij
Rdamnoord
 Rdamnoord - vrijdag 24 januari 2014 - 00:03   quote  deeplink  
Feyenoord kampioen dat telt
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 januari 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 23:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Marck Feyenoord///Held = het enige dat telt.!
+1908!!!

YNWA..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 24 januari 2014 - 06:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 23:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Marck Feyenoord///Held = het enige dat telt.!
Wat een gelul!!

Het enige wat telt is Feyenoord , de rest is bijzaak en niet van belang.

Het is allemaal mooi wat men doet voor anderen maar nogmaals alleen Feyenoord telt !!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 januari 2014 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 06:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een gelul!!

Het enige wat telt is Feyenoord , de rest is bijzaak en niet van belang.

Het is allemaal mooi wat men doet voor anderen maar nogmaals alleen Feyenoord telt !!!
Idioot..Marck is Feyenoord..
(ach waarom probeer ik het nog eigenlijk uit te leggen)..
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 24 januari 2014 - 08:01   quote  deeplink  
Ik denk persoonlijk dat Rooie Marck geen groter eerbetoon had kunnen hebben....zelfs in 020 zijn ze hem niet vergeten en jaloers hoe de Feyenoordfamilie is omgegaan met de naderende dood en de uitvaart van Marck. Dat dit eerbetoon dan komt in de vorm van een smakeloos spandoek ach het zij ze vergeven.....het onbedoelde effect dat zich nu als een olievlek verspreidt is toch een mooie eerbetoon zoals ik al zei.

Daarnaast,als wij naar iemand met ons vingertje wijzen, moeten we ook naar ons zelf kijken. Eerst ff iets persoonlijk, ik was laatst bijna een maatje kwijtgeraakt omdat ik hem in een boze bui voor K dit en K dat heb uitgemaakt, even vergeten dat zijn zus tegen deze vreselijke ziekte strijdt. Hoe, in mijn ogen, mijn boosheid ook terecht was ik mag nooit en te nimmer het K woord uitspreken .....maar ik deed het toch....en waarom? Omdat het K woord nu eenmaal in velen der vocabulaire zit en dus ook bij mij...het bekt zo lekker en verwoord precies hoe je je voelt.
Ook in het stadion betrap ik mij er op dat ik in alle emoties soms het K woord er nog wel eens uitfloep. Nu gaat mijn zoontje steeds vaker mee en ik moet dit dus echt afleren want ik zou wel door de grond willen zakken als hij dit woord van mij over gaat nemen.

FF terug naar het topic: Wraak nemen is dus hypocriet, terecht wijzen anderen ons op het feit dat sommigen in de Kuip SIS geluiden maken, van Gaal zijn piemel kaal trok en dat in de sociale media volop grappen werden gemaakt over die 020 supporter die toch niet bleek te kunnen vliegen .......Ik hoop oprecht dat het met deze man nu weer wat beter gaat.
De vergelijking naar Picorni-Rooie Marck gaat wel ernstig mank, Picorni koos ervoor om te gaan vechten in dat weiland en er had net zo goed een Feyenoorder dood achter kunnen blijven.....voor K kies je niet.

En voor al die 020 supporters die onze haat jegens hen niet begrijpen .....dan ben je waarschijnlijk de oorzaak van deze haat.
Het gaat dus niet ALLEEN dat jullie meer winnen van en dan ons.
moa
 moa - vrijdag 24 januari 2014 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 08:01 schreef Madhopfc het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Rooie Marck geen groter eerbetoon had kunnen hebben....zelfs in 020 zijn ze hem niet vergeten en jaloers hoe de Feyenoordfamilie is omgegaan met de naderende dood en de uitvaart van Marck. Dat dit eerbetoon dan komt in de vorm van een smakeloos spandoek ach het zij ze vergeven.....het onbedoelde effect dat zich nu als een olievlek verspreidt is toch een mooie eerbetoon zoals ik al zei.

Daarnaast,als wij naar iemand met ons vingertje wijzen, moeten we ook naar ons zelf kijken. Eerst ff iets persoonlijk, ik was laatst bijna een maatje kwijtgeraakt omdat ik hem in een boze bui voor K dit en K dat heb uitgemaakt, even vergeten dat zijn zus tegen deze vreselijke ziekte strijdt. Hoe, in mijn ogen, mijn boosheid ook terecht was ik mag nooit en te nimmer het K woord uitspreken .....maar ik deed het toch....en waarom? Omdat het K woord nu eenmaal in velen der vocabulaire zit en dus ook bij mij...het bekt zo lekker en verwoord precies hoe je je voelt.
Ook in het stadion betrap ik mij er op dat ik in alle emoties soms het K woord er nog wel eens uitfloep. Nu gaat mijn zoontje steeds vaker mee en ik moet dit dus echt afleren want ik zou wel door de grond willen zakken als hij dit woord van mij over gaat nemen.

FF terug naar het topic: Wraak nemen is dus hypocriet, terecht wijzen anderen ons op het feit dat sommigen in de Kuip SIS geluiden maken, van Gaal zijn piemel kaal trok en dat in de sociale media volop grappen werden gemaakt over die 020 supporter die toch niet bleek te kunnen vliegen .......Ik hoop oprecht dat het met deze man nu weer wat beter gaat.
De vergelijking naar Picorni-Rooie Marck gaat wel ernstig mank, Picorni koos ervoor om te gaan vechten in dat weiland en er had net zo goed een Feyenoorder dood achter kunnen blijven.....voor K kies je niet.

En voor al die 020 supporters die onze haat jegens hen niet begrijpen .....dan ben je waarschijnlijk de oorzaak van deze haat.
Het gaat dus niet ALLEEN dat jullie meer winnen van en dan ons.
Praat voor jezelf alsjeblieft, ik vind Ajax op 2 dagen in het jaar na een prachtige club met een mooie historie en een dito jeugdopleiding. De rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax is fantastisch en maakt beide ploegen sterker, haat is voor hersenlozen.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 24 januari 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 08:35 schreef moa het volgende:

[..]

Praat voor jezelf alsjeblieft, ik vind Ajax op 2 dagen in het jaar na een prachtige club met een mooie historie en een dito jeugdopleiding. De rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax is fantastisch en maakt beide ploegen sterker, haat is voor hersenlozen.
Ik praat voor mijzelf en voor al die Feyenoorders die wel last hebben voor haatgevoelens. Misschien is haat ook wel niet het juiste woord. Ik heb ook niet zo zeer een hekel aan ajax an sich maar wel een hekel aan heel veel mensen die menen dat zij bij ajax horen...of willen horen in goede tijden....Een amsterdammer die voor ajax is, ik begrijp het wel al was vroeger in de tijden van DWS en Fc Amsterdam ajax de minst populaire club maar dit ff geheel terzijde.
Ik woon in Rotterdam en zelfs hier kom ik die nagemaakte tegen die vaak Spartaan blijken te zijn en dan maar ook voor ajax zijn om zo hun gram op grote broer Feyenoord te halen....dat soort dingen wakkert haat of wat dan ook bij mij aan....en tja als jij daar geen last van hebt....lijkt mij een heerlijk gevoel maar ik ken het niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 januari 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 06:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat een gelul!!

Het enige wat telt is Feyenoord , de rest is bijzaak en niet van belang.

Het is allemaal mooi wat men doet voor anderen maar nogmaals alleen Feyenoord telt !!!
Jij snapt over het algemeen vrij weinig..
Heeft dan ook geen zin om er verder met jou over te discuseren..
Dat is voor mij het volgende dat alleen telt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 januari 2014 - 14:30   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/knvb-legt-zaak-rond-spandoek-voor-aan-aanklager/
Aartus
 Aartus - vrijdag 24 januari 2014 - 17:07   quote  deeplink  
De KNVB gaat een onderzoek instellen naar het respectloze spandoek dat Ajax-supporters woensdagavond toonden tijdens de Klassieker tegen Feyenoord.

Op het doek stond 'onze rook is rooier dan Rooie Marck', een verwijzing naar een bekende Feyenoord-supporter die onlangs overleed aan kanker. Volgens 410 was het spandoek 'ludiek' bedoeld, maar de KNVB noemt het 'stijlloos'. Eerder toonde ook Michael van Praag al zijn afschuw over de ongepaste tekst. "Schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij Ajax - Feyenoord", twitterde hij verontwaardigd.

Vele Twentefans vonden dat het incident al snel in een doofpot werd gestopt, terwijl de KNVB (en ook landelijke media) grote heisa maakten om een spandoek bij Vak-P met daarop de tekst 'hasj, coke en pillen'. Destijds ontvingen de Tukkers een boete van 2.500 euro, die onder protest werd geaccepteerd door FC Twente.
« V
martin j
 martin j - vrijdag 24 januari 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Ahmed Aboutaleb wil binnenkort bij een wedstrijd van Feyenoord geen politie.
Nu maar hopen dat dit de wedstrijd tegen de neuzen gaat worden. uit supporters met kinderen of oudere mensen met respect hebben van mij echt niets te vrezen , maar dat stelletje lafbekken die altijd maar door de m.e beschermd worden met de joden leuzen en Rotterdam in de oorlog lag je plat liederen .
die moeten een keer naar huis gestuurd worden of er een intercity trein over heen gereden is.
sorry maar mijn haat zit toch wel diep en de mooiste zin blijft toch Geen Worden Maar Daden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 januari 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Hoezo sorry?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 januari 2014 - 19:14   quote  deeplink  
Ik denk dat ab laadklep best wat wedstrijden zonder politie kan laten spelen, kan hij het geld in het stadion steken en anders in zijn r..t maar wat wraak aangaat gewoon adem halen, en weer vol erop tegen den Haag, blijven winnen en in maart revanche op de ploeg 020 en dat andere vergeten en doorgaan, en kijken wat voor straf ze krijgen. En dan moet indien de straf laag is moet Twente gaan reageren en dan moet de KNVB kleur bekenen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 januari 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooi ik hoop dat Boudewijn ook oplet.
Als ik een top topic plaatst is hij er als de kippen bij ;)
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 24 januari 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Kijk, dat 020-tuig noemt zich joden, maar dat is een gestolen naam om toch maar vooral zielig te zijn, om te doen alsof hen overkomt wat die mensen in de 2e wereldoorlog is aangedaan. Ook in Israel begrijpen ze niet waar ze het lef vandaan halen zich zo te noemen. Eigenlijk is het te veel eer aan dat gajus om ze als zodanig aan te spreken. Misschien de moeite waard om een topic te beginnen waarin we een naam voor dit tuig gaan vinden die echt bij ze past. Nu zijn het gewoon nep-joden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 januari 2014 - 22:59   quote  deeplink  
Ik heb wel ideeën. Maar dat mag niet.
tomson
 tomson - vrijdag 24 januari 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

brombeer....ben alweer weg
BROM BOKITO

1653681_259964237501033_1751504769_n.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 24 januari 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 - 23:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee, bodemverontreiniging geile..
Lastig.
Dan maar als kanonnenvlees in n burgeroorlog?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit vraagt om wraak!!!









0.0088610