BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Eredivisievoetbal op maandag!!Belachelijk of niet.

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 februari 2014 - 00:00   quote  deeplink  
De technische leiding van FC Twente heeft vrijdag een proefballonnetje opgelaten voor Eredivisie-wedstrijden op maandag. De club uit Enschede hoopt door middel van een extra speeldag spelers meer rust te kunnen geven na doordeweekse wedstrijden.

"Nu gaat het ons niet aan omdat we op woensdag spelen", zegt de coach tegen RTV Oost doelend op het Eredivisie-programma van komende week. "Maar bij duels op donderdag zoals in de Europa League zou het voor de clubs wenselijk zijn om een extra dag te hebben in de aanloop naar een volgende wedstrijd."

Jansen weet dat in andere landen een extra dag rust gebruikelijk is. "In Portugal bijvoorbeeld is dat heel normaal", vertelt de coach. Twente wacht de komende twee weken een druk programma met de reguliere Eredivisie-wedstrijd in de weekeinden én twee keer achter elkaar een doordeweeks programma met competitieduels. Met het oog op het naderende WK in Brazilië en de voorbereiding op dat toernooi is er minder plek op de speelkalender, waardoor de competitiewedstrijden in een kortere periode moeten worden gespeeld.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/232307/FC_Twente_laat_proefballonnetje_los_over_Eredivisie_op_maandag?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2s1IAoYn5
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 februari 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Mijn mening..Ik vind t belachelijk.Op maandagavond gaat dat veel toeschouwers schelen.
Mensen met een baan of zelfs ploegendienst kunnen deze wedstrijden niet meer bezoeken.
Waarom kun je niet 3 keer per week spelen.Kom op zeg.Die jongens zijn alleen maar met voetbal bezig dan kun je toch gemakkelijk 3 wedstrijden per week aan.
Alleen t idee al vind ik al belachelijk,althans mijn mening.
remco k
 remco k - zaterdag 01 februari 2014 - 10:05   quote  deeplink  
Ik snap het niet, speelt Twente Europees dan?
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 februari 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Nee..Ik vind t een belachelijk idee.
Zelfs al zouden we europees spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Eredivisievoetbal op maandag!!Belachelijk of niet.









0.0069718