BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: 'Mighty Mike' rolt Phil Taylor op: 7-0

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 06 februari 2014 - 23:07
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Mighty Mike' rolt Phil Taylor op: 7-0 (Omroep Brabant)

Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 06:14   quote  deeplink  
Dit is een apart topic waardig vind ik.

Is dit de definitieve overname van Michael van Gerwen? Eerst Lewis met 6-0 kloppen in de halve finale van het WK... Nu declaseert hij 'de' dartlegende met 7-0 in vde premier league.

Dit zal hoe dan ook ongenadig hard aankomen bij Phil.
Hij won met dit soort cijfers en verloor zelden ruim. Nu met 7-0

Michael inmiddels 4 majors bij de PDC... waar gaat dit heen?

Kortom, de definitieve overname?

Ik zeg ja!
jpj
 jpj - vrijdag 07 februari 2014 - 07:19   quote  deeplink  
Wat een onzin, Taylor zit even in een dip, maar hij heeft klasse genoeg om terug te komen aan de top. Hij wel eens vaker mindere vorm gehad, om dan ijzersterk terug te komen. Als PHil in vorm is win je echt niet met 7-0 ook van Gerwen niet. Wat Taylor kan ook met gemak tussen 103-110 gemiddeld gooien. We zien het wel wat de tijd doet.
snoopert
 snoopert - vrijdag 07 februari 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 07:19 schreef jpj het volgende:
Wat een onzin, Taylor zit even in een dip, maar hij heeft klasse genoeg om terug te komen aan de top. Hij wel eens vaker mindere vorm gehad, om dan ijzersterk terug te komen. Als PHil in vorm is win je echt niet met 7-0 ook van Gerwen niet. Wat Taylor kan ook met gemak tussen 103-110 gemiddeld gooien. We zien het wel wat de tijd doet.
Niet geheel onzin, Taylor is idd een fenomeen en een geweldige darter, met stats waar van Gerwen alleen maar van kan dromen..:p, desalniettemin is van Gerwen op het moment wel "gewoon" de beste darter, en Taylor zal nooit gerust tegen van Gerwen meer op het podium staan, op het moment denk ik dat van Gerwen echt de troon heeft overgenomen, ben er alleen nog niet helemaal gerust op ;)Taylor op niveau en van Gerwen is voor mij nu de enige echte dartsklassieker, alhoewel ik Lewis ook zeker nog zie terugkomen, ze worden niet voor niets de grote 3 genoemd
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 07 februari 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 06:14 schreef Loetje het volgende:
Dit is een apart topic waardig vind ik.

Is dit de definitieve overname van Michael van Gerwen? Eerst Lewis met 6-0 kloppen in de halve finale van het WK... Nu declaseert hij 'de' dartlegende met 7-0 in vde premier league.

Dit zal hoe dan ook ongenadig hard aankomen bij Phil.
Hij won met dit soort cijfers en verloor zelden ruim. Nu met 7-0

Michael inmiddels 4 majors bij de PDC... waar gaat dit heen?

Kortom, de definitieve overname?

Ik zeg ja!
Eerlijk gezegd heb ik me gisterenavond voor het eerst in tijden die vraag gesteld. Zelf zeg ik altijd dat je Taylor nooit moet afschrijven, omdat hij vrijwel altijd sterker terugkomt. Maar deze keer vraag ik me toch wel af of hij nog wel over van Gerwen heen kan komen. En dan is er natuurlijk nog Lewis. Die toch ook gewoon weer heel goed staat te gooien.
Toch vind ik het te vroeg om te zeggen dat het een definitieve overname is. Daarvoor is Taylor te groot en is hij te vaak sterk teruggekomen na een mindere periode. Maar goed, het mag duidelijk zijn dat Phil de grootste moeite zal krijgen om weer zijn oude hegemonie te herstellen. Want ik ben het in die zin wel met Snoopert eens dat hij zijn dominantie lijkt te hebben verloren. En Michael gooit natuurlijk gewoon fantastisch. Dit zijn uitslagen die Taylor altijd had. Iemand declasseren met een white wash is hetgeen Taylor altijd deed. Die kent geen genade en gooit je het liefst met de '0' van het bord af. Nu doet van Gerwen het tweemaal en niet tegen de minste tegenstanders. Ik kan niet anders dan zeggen dat van Gerwen laat zien waarom hij de nummer 1 van de wereld en wereldkampioen is!
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 12:22 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik me gisterenavond voor het eerst in tijden die vraag gesteld. Zelf zeg ik altijd dat je Taylor nooit moet afschrijven, omdat hij vrijwel altijd sterker terugkomt. Maar deze keer vraag ik me toch wel af of hij nog wel over van Gerwen heen kan komen. En dan is er natuurlijk nog Lewis. Die toch ook gewoon weer heel goed staat te gooien.
Toch vind ik het te vroeg om te zeggen dat het een definitieve overname is. Daarvoor is Taylor te groot en is hij te vaak sterk teruggekomen na een mindere periode. Maar goed, het mag duidelijk zijn dat Phil de grootste moeite zal krijgen om weer zijn oude hegemonie te herstellen. Want ik ben het in die zin wel met Snoopert eens dat hij zijn dominantie lijkt te hebben verloren. En Michael gooit natuurlijk gewoon fantastisch. Dit zijn uitslagen die Taylor altijd had. Iemand declasseren met een white wash is hetgeen Taylor altijd deed. Die kent geen genade en gooit je het liefst met de '0' van het bord af. Nu doet van Gerwen het tweemaal en niet tegen de minste tegenstanders. Ik kan niet anders dan zeggen dat van Gerwen laat zien waarom hij de nummer 1 van de wereld en wereldkampioen is!
Grotendeels eens.

je zag de ontgoocheling bij Taylor. Dat zegt iets en daarom stelde ook ik me die vraag.
Ook respect dat Michael de lijn zo doortrekt
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 07:19 schreef jpj het volgende:
Wat een onzin, Taylor zit even in een dip, maar hij heeft klasse genoeg om terug te komen aan de top. Hij wel eens vaker mindere vorm gehad, om dan ijzersterk terug te komen. Als PHil in vorm is win je echt niet met 7-0 ook van Gerwen niet. Wat Taylor kan ook met gemak tussen 103-110 gemiddeld gooien. We zien het wel wat de tijd doet.
Wat een onzin;)

Ik keek eerst ook zo naar Taylor. Feit is dat Taylor die gemiddelden zelden meer gooit en Van Gerwen en ook Lewis steeds vaker wel.
Taylor is momenteel niet de beste. Vaak kwam hij weer terug maar dat kwam ook dat zijn concurrenten ook wisselvallig bleven.
Michael raakt zijn hoge niveau zelden kwijt en de vraag is of Taylor, de man die zoveel gewonnen heeft of deze leeftijd de boel nog kan omdraaien. Hij gooit al geen vloertoernooien meer in verband met motivatie. Dit terwijl de concurrenten steeds beter worden

Daarom stel ik dus deze vraag.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 11:27 schreef snoopert het volgende:

[..]

Niet geheel onzin, Taylor is idd een fenomeen en een geweldige darter, met stats waar van Gerwen alleen maar van kan dromen..:p, desalniettemin is van Gerwen op het moment wel "gewoon" de beste darter, en Taylor zal nooit gerust tegen van Gerwen meer op het podium staan, op het moment denk ik dat van Gerwen echt de troon heeft overgenomen, ben er alleen nog niet helemaal gerust op ;)Taylor op niveau en van Gerwen is voor mij nu de enige echte dartsklassieker, alhoewel ik Lewis ook zeker nog zie terugkomen, ze worden niet voor niets de grote 3 genoemd
Lewis is ook niet weg hoor. Die kan ook geweldig gooien alleen hij kan vooralsnog geen serie neerzetten. Paar wedstrijden goed en dan weer niet goed.
Rene 1
 Rene 1 - vrijdag 07 februari 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Over het hele jaar 2013 was Taylor de beste darter. Hij won 6 grote toernooien op rij, plus het WK. In de finale van de World Matchplay is Taylor zijn gemiddelde nooit onder de 110 tien geweest, en die wedstrijd duurde 31 legs.

Maar goed mischien is het nu over met Taylor. Eens houd het op.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 februari 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 februari 2014 - 16:57 schreef Rene 1 het volgende:
Over het hele jaar 2013 was Taylor de beste darter. Hij won 6 grote toernooien op rij, plus het WK. In de finale van de World Matchplay is Taylor zijn gemiddelde nooit onder de 110 tien geweest, en die wedstrijd duurde 31 legs.

Maar goed mischien is het nu over met Taylor. Eens houd het op.
Klopt. Riep ik ook al.
maar het wordt allemaal stukken minder. Een gemiddelde Taylor is niet meer boven de 100
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 februari 2014 - 01:40   quote  deeplink  
Taylor nu weer met 6-1 onderuit tegen Keegan Brown. Wordt nu wel héél pijnlijk.
snoopert
 snoopert - zaterdag 08 februari 2014 - 13:07   quote  deeplink  
precies, Phil zit niet lekker in zijn vel, wacht maar tot hij weer in vorm is, staat er een heel andere Taylor, hij is weer radicaal dingen wezen veranderen (zijn gewicht, materiaal, rust) dat ie zelfs tegen Keegan Brown (who the fuck is Keegan?? )zegt mij genoeg. Of hij van Gerwen weer gaat overstijgen weet ik niet, maar zo zal hij ook niet blijven spelen
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 februari 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 13:07 schreef snoopert het volgende:
precies, Phil zit niet lekker in zijn vel, wacht maar tot hij weer in vorm is, staat er een heel andere Taylor, hij is weer radicaal dingen wezen veranderen (zijn gewicht, materiaal, rust) dat ie zelfs tegen Keegan Brown (who the fuck is Keegan?? )zegt mij genoeg. Of hij van Gerwen weer gaat overstijgen weet ik niet, maar zo zal hij ook niet blijven spelen
Is een redelijk goede speler hoor.
Phil is overgestapt naar Target. Heel ander materiaal.

Phil zal het een tijdje aankijken en als het niet beter gaat zie ik hem stoppen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 09 februari 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is een redelijk goede speler hoor.
Phil is overgestapt naar Target. Heel ander materiaal.

Phil zal het een tijdje aankijken en als het niet beter gaat zie ik hem stoppen
Stoppen? Dat zou wat zijn. Moet er nog even niet aan denken. Dan gaan we een hoop mooie wedstrijden missen.
Maar waarom is hij eigenlijk overgestapt naar Target? Want hij heeft toch al zijn successen behaald met zijn darts van Unicorn. Waarom dan overstappen?
Loetje
 Loetje - zondag 09 februari 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 12:30 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Stoppen? Dat zou wat zijn. Moet er nog even niet aan denken. Dan gaan we een hoop mooie wedstrijden missen.
Maar waarom is hij eigenlijk overgestapt naar Target? Want hij heeft toch al zijn successen behaald met zijn darts van Unicorn. Waarom dan overstappen?
Geen idee. Meest logische verklaring lijkt me dat Target zijn momenteel goed ontwikkeld en dus veel kan sponsoren. Unicorn is er half uit
Loetje
 Loetje - zondag 09 februari 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Ik gooi ook met Unicorn. Heerlijke pijlen
Rene 1
 Rene 1 - zondag 09 februari 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Phil Taylor gooide vandaag 2 negen darters op de derde UK Open kwalificatietoernooi. De tweede negen darter gooide taylor in de laatste leg van de finale tegen Lewis. Zijn gemiddeld was 107.78 tegen Lewis. Zijn hoogsgte uitgooi tegen Lewis was 147.

Eerder op de dag verloor Andy Hamilton met 6-1 van Taylor. Gary Anderson verloor ook met 6-1 van Taylor. En Peter Wright verloor met 6-3.

Schrijf Taylor dus nog niet af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2014 door Rene 1 --
Loetje
 Loetje - maandag 10 februari 2014 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 20:52 schreef Rene 1 het volgende:
Phil Taylor gooide vandaag 2 negen darters op de derde UK Open kwalificatietoernooi. De tweede negen darter gooide taylor in de laatste leg van de finale tegen Lewis. Zijn gemiddeld was 107.78 tegen Lewis. Zijn hoogsgte uitgooi tegen Lewis was 147.

Eerder op de dag verloor Andy Hamilton met 6-1 van Taylor. Gary Anderson verloor ook met 6-1 van Taylor. En Peter Wright verloor met 6-3.

Schrijf Taylor dus nog niet af.
Niemand schrijft hem definitief af. Maar logisch dat je gaat twijfelen toch?
Bovendien is dit een vloertoernooi en dat is anders. Neemt niet weg dat ik blij ben dat The Power een teken van leven geeft
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 11 februari 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Tsja, Phil moet je ook eigenlijk nooit afschrijven natuurlijk. Maar er is hier ook niemand die dat al gedaan had. Maar goed, we gaan zien wat hij in de Premier League kan brengen deze week. Dan mag hij weer tegen Lewis.
Loetje
 Loetje - donderdag 13 februari 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 februari 2014 - 21:00 schreef feyenoord!!! het volgende:
Tsja, Phil moet je ook eigenlijk nooit afschrijven natuurlijk. Maar er is hier ook niemand die dat al gedaan had. Maar goed, we gaan zien wat hij in de Premier League kan brengen deze week. Dan mag hij weer tegen Lewis.
Voorheen had ik het erover dat hij altijd ineens dat niveau haalt als hij wil. Toen zei jij al van zo goed is het niet meer.
Ik wilde dat niet geloven. Maar de laatste tijd is het vaker laat niveau dan hoog. Normaal gesproken kon Taylor zich voor een wedstrijd tegen Michael zo ff opladen en ineens waanzinnige gemiddelde's op de mat leggen. Het gaat allemaal niet meer vanzelf. Maar wat wil je onderhand?

Ik schrijf Phil Taylor zeker niet af. Maar het kost hem veel moeite om de echte top bij te houden. Maar het is ook motivatie zei hij zelf. De 8 per dag gooien zoekt hij simpelweg niet meer
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 februari 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2014 - 14:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voorheen had ik het erover dat hij altijd ineens dat niveau haalt als hij wil. Toen zei jij al van zo goed is het niet meer.
Ik wilde dat niet geloven. Maar de laatste tijd is het vaker laat niveau dan hoog. Normaal gesproken kon Taylor zich voor een wedstrijd tegen Michael zo ff opladen en ineens waanzinnige gemiddelde's op de mat leggen. Het gaat allemaal niet meer vanzelf. Maar wat wil je onderhand?

Ik schrijf Phil Taylor zeker niet af. Maar het kost hem veel moeite om de echte top bij te houden. Maar het is ook motivatie zei hij zelf. De 8 per dag gooien zoekt hij simpelweg niet meer
Klopt, ik vind het ook minder geworden bij hem. Maar de ervaring leert inderdaad ook dat je hem nooit moet afschrijven. Tuurlijk zal het moeizamer bij hem gaan. Hij wordt ouder, het kost allemaal wat meer kracht en moeite. Minder motivatie om te trainen scheelt ook een hoop. Maar nog altijd kan de man fantastisch gooien, zoals hij afgelopen weekend heeft laten zien. En het opladen was tegen van Gerwen vorige week niet goed genoeg gelukt. Misschien nu wel tegen Lewis? Of zal hij toch even moeten hebben wennen aan zijn nieuwe pijlen?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 13 februari 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:05 schreef Loetje het volgende:
Ik gooi ook met Unicorn. Heerlijke pijlen
Oh? Wat voor pijlen heb je als ik vragen mag?
Loetje
 Loetje - vrijdag 14 februari 2014 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2014 - 19:11 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Oh? Wat voor pijlen heb je als ik vragen mag?
Phil Taylor world champion phase 1. Jij?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 14 februari 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 02:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Phil Taylor world champion phase 1. Jij?
Haha, dat is een wereld van verschil. Ik speel met goedkope darts van Bulls. Jaren geleden gekregen voor een verjaardag, maar nog altijd bruikbaar. Maar dat zijn volgens mij ook brass darts en geen thungsten. Wil daarom wellicht een keer andere darts gaan kopen, maar ik speel niet zo heel veel moet ik eerlijk zeggen. Er zijn weken dat ik een uur per week gewoon niet haal of zelfs in het geheel niet speel. Dus ik hoef ook niet echt darts van 70 euro oid. Maar goed, wellicht dat ik ooit een keer de darts van MvG aanschaf :P
snoopert
 snoopert - zaterdag 15 februari 2014 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 14:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Haha, dat is een wereld van verschil. Ik speel met goedkope darts van Bulls. Jaren geleden gekregen voor een verjaardag, maar nog altijd bruikbaar. Maar dat zijn volgens mij ook brass darts en geen thungsten. Wil daarom wellicht een keer andere darts gaan kopen, maar ik speel niet zo heel veel moet ik eerlijk zeggen. Er zijn weken dat ik een uur per week gewoon niet haal of zelfs in het geheel niet speel. Dus ik hoef ook niet echt darts van 70 euro oid. Maar goed, wellicht dat ik ooit een keer de darts van MvG aanschaf :P
als je dan ook dezelfde resultaten boekt heb je er een fan bij..:p
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 februari 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 08:20 schreef snoopert het volgende:

[..]

als je dan ook dezelfde resultaten boekt heb je er een fan bij..:p
Haha, als die garantie erbij wordt geleverd, schaf ik ze direct aan ;)
Nee, prof ga ik nooit worden. Daarvoor gooi ik echt gewoon te slecht. Maar goed, gewoon voor de lol zo nu en dan even darten is toch gewoon lekker :P
Loetje
 Loetje - zondag 16 februari 2014 - 04:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 14:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Haha, dat is een wereld van verschil. Ik speel met goedkope darts van Bulls. Jaren geleden gekregen voor een verjaardag, maar nog altijd bruikbaar. Maar dat zijn volgens mij ook brass darts en geen thungsten. Wil daarom wellicht een keer andere darts gaan kopen, maar ik speel niet zo heel veel moet ik eerlijk zeggen. Er zijn weken dat ik een uur per week gewoon niet haal of zelfs in het geheel niet speel. Dus ik hoef ook niet echt darts van 70 euro oid. Maar goed, wellicht dat ik ooit een keer de darts van MvG aanschaf :P
Wil je een setje tungsten?
Heb 'als het goed is' nog de oude triple B darts liggen
Loetje
 Loetje - zondag 16 februari 2014 - 04:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 12:10 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Haha, als die garantie erbij wordt geleverd, schaf ik ze direct aan ;)
Nee, prof ga ik nooit worden. Daarvoor gooi ik echt gewoon te slecht. Maar goed, gewoon voor de lol zo nu en dan even darten is toch gewoon lekker :P
Moet ook een ontspannen moment zijn met heel veel lol. Dat is darts!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: 'Mighty Mike' rolt Phil Taylor op: 7-0









0.0168290