BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - Vitesse (za 15 februari 2014, 18:45)

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 februari 2014 - 15:22   quote  deeplink  
Voor FC Twente staat er zaterdag een belangrijke wedstrijd op het programma en dat weet trainer Michel Jansen ook. De oefenmeester roept de fans van de Tukkers op om volledig achter de ploeg te staan tegen Vitesse.

"Het is fijn om weer thuis te spelen", zei Jansen op de persconferentie. "Weer een wedstrijd voor onze eigen supporters. De twaalfde man kan tegen Vitesse een belangrijke rol spelen. Het is fantastisch om de supporters achter de ploeg te hebben, zeker in dit soort duels." Vitesse en Twente staan vlak bij elkaar in de Eredivisie. Het verschil is slechts één punt tussen de clubs. Trainer Jansen geeft dan ook aan dat beide clubs met elkaar te vergelijken zijn.

"Vitesse is ook een ploeg die de bal wil hebben en naar voren wil spelen. Een goed team met heel veel kwaliteit. Een prima georganiseerde ploeg met veel technische spelers", zei Jansen, die erkent dat Vitesse voor de winterstop sterker was. "Ze willen graag weer stappen maken, terug naar de situatie van voor de winterstop toen het lekker draaide. Ze zullen er volle bak voor gaan."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/235119/Twaalfde_man_kan_tegen_Vitesse_een_belangrijke_rol_spelen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2tOtgwYdW
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 15 februari 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Is de aanvangstijd van 19.45 uur wel goed
van de wedstrijd Fc. Twente- Vitesse vanavond
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 februari 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 16:50 schreef de bluffer het volgende:
Is de aanvangstijd van 19.45 uur wel goed
van de wedstrijd Fc. Twente- Vitesse vanavond
Ach nee moet 18.45 zijn.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 15 februari 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 17:27 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ach nee moet 18.45 zijn.
Je kan voortaan gewoon je eerste bericht aanpassen en dan de titel daarbij aanpassen.
jonass
 jonass - zaterdag 15 februari 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 17:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je kan voortaan gewoon je eerste bericht aanpassen en dan de titel daarbij aanpassen.
Hey Boudie ben je niet verkeerd ,zie je normaal alleen op ajax of feyenoord,waar die vervelende Nenam ook altijd is .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 15 februari 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 22:13 schreef jonass het volgende:

[..]

Hey Boudie ben je niet verkeerd ,zie je normaal alleen op ajax of feyenoord,waar die vervelende Nenam ook altijd is .
Nee jij trekt volle zalen ouwe....bovendien bant Boudewijn me gewoon als hij mij zat is
jonass
 jonass - zaterdag 15 februari 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee jij trekt volle zalen ouwe....bovendien bant Boudewijn me gewoon als hij mij zat is
Hahahahahahahahahahaha,nee toen ik op zaal lag was het altijd rustig :)
Aartus
 Aartus - zondag 16 februari 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Patrick van Aanholt moest zaterdagavond na zestig minuten spelen van het veld verdwijnen. De linksback van Vitesse kreeg een rode kaart voorgehouden van scheidsrechter Pieter Vink na een overtreding op Dusan Tadic. Jan-Arie van der Heijden vond het echter geen rood.

"Ik vond het overdreven. Oké, hij was te laat maar wilde de bal veroveren", legde Van der Heijden uit in gesprek met Omroep Brabant. Uiteindelijk werd de wedstrijd tegen FC Twente met 2-0 verloren en dat leidde tot teleurstelling.

"We hadden hier natuurlijk veel van verwacht. Dit zijn hele dure punten en dan komt het erg hard aan", zo besloot Van der Heijden teleurgesteld zijn relaas. Twente staat na de zege op de tweede plek met 47 punten, terwijl Vitesse op de vierde plek blijft staan en 43 punten heeft.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/235359/Die_rode_kaart_van_Van_Aanholt_vond_ik_overdreven?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2tUFrMvUT
Aartus
 Aartus - zondag 16 februari 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Rood overdreven??Klopt had pimpelpaars moeten zijn.T was gewoon een ordinaire doodschop.Zelfkritiek is voetballers vreemd.Tadic mag blij zijn dat ie nog kan lopen.
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 13:22 schreef Aartus het volgende:
Rood overdreven??Klopt had pimpelpaars moeten zijn.T was gewoon een ordinaire doodschop.Zelfkritiek is voetballers vreemd.Tadic mag blij zijn dat ie nog kan lopen.
Toch wel apart, ik ben het met je eens hoor dat het rood is.. Maar in Engeland worden er 15 van dit soort overtredingen gemaakt, en die worden de helft van de tijd uberhaubt niet bestraft..
Aartus
 Aartus - zondag 16 februari 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch wel apart, ik ben het met je eens hoor dat het rood is.. Maar in Engeland worden er 15 van dit soort overtredingen gemaakt, en die worden de helft van de tijd uberhaubt niet bestraft..
Of t in Engeland nu wel of niet bestrafd word.T blijft een vieze overtreding.
Denk even aan Van Basten.Kohler die destijds Van Basten op dezelfde manier torpedeerde.....Einde Carierre.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door Aartus --
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 17:49 schreef Aartus het volgende:

[..]

Of t in Engeland nu wel of niet bestrafd word.T blijft een vieze overtreding.
Denk even aan Van Basten.Kohler die destijds Van Basten op dezelfde manier torpedeerde.....Einde Carierre.
Was toch wel van een iets andere orde hoor.. Zo heel hard vond ik het niet eerlijk gezegd..
Aartus
 Aartus - zondag 16 februari 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Was toch wel van een iets andere orde hoor.. Zo heel hard vond ik het niet eerlijk gezegd..
Dan zijn we t niet eens.Ik vond t een smerige overtreding en nog dom ook zo bij de middenlijn.Tadic stond met de rug na m toe.Op dat moment vormt Tadic geen gevaar.Over de overtreding kunnen we discusseren.Dat t een nutteloze overtreding was lijkt me duidelijk.Geel of rood.Totaal onnodig,volgens mij was t een frustatie overtreding.
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:30 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dan zijn we t niet eens.Ik vond t een smerige overtreding en nog dom ook zo bij de middenlijn.Tadic stond met de rug na m toe.Op dat moment vormt Tadic geen gevaar.Over de overtreding kunnen we discusseren.Dat t een nutteloze overtreding was lijkt me duidelijk.Geel of rood.Totaal onnodig,volgens mij was t een frustatie overtreding.
Inderdaad onnodig, snap ook totaal niet dat spelers dat soort dingen doen op de middellijn..

Zag het vandaag bij nog een ploeg, speler stond twee minuten in het veld..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - Vitesse (za 15 februari 2014, 18:45)









0.0081651