BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 23 februari 2014, 16:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:30 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Kenner fantastisch hoe flik je dat weer
Dat noemen ze "plakken"
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 februari 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:58 schreef jonass het volgende:
Video gezien van gozbujuk of hoe die gozer ook maar mag heten heeft alles duidelijk uitgelegd en bal tegen de hand was geen strafschop of moet speler hand afhakken en de laatste goal is geen buitenspel volgens de regels van de uefa dus een doelpunt .
Wel strafschop was tegen keeper die vasthield en dus ook rood verdiende.
Ach kom op man, die bal valt toch dood op de grond nadat hij tegen zijn arm komt? Dan is het gewoon hands, oftewel penalty. Ik hoef het echt niet te winnen omdat we zo nodig een penalty moeten, maar je moet iets wat fout is niet goed praten: Penalty is penalty. wij haddden twee penalties moeten hebben, jullie kwamen na drie minuten met tien man te staan én hij had die goal nooit mogen goedkeuren. Zo slecht heb ik in geen jaren iemand zien fluiten. Maar goed, het is jullie gegund, het ligt ook niet aan jullie maar aan de scheids. ajakkes wordt er maar mooi weer mee geholpen hé, wat een toeval....
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Ik hoor iedereen alleen maar over dat die goal niet goed gekeurd had mogen worden.. Maar als dat zo is had Twente daar een penalty moeten hebben.. Mulder duwt Castaignos gewoon weg om wat te kunnen zien.. Overtreding dus en penalty..

En om dan alles op een weegschaal te gaan leggen.. Pfffff, die scheids floot gewoon heel zwak, dat lijkt me duidelijk..

Overigens misschien zelfs wel een overtreding van Immers op de keeper i.p.v. andersom, zet zijn rechterbeen heel bewust voor de keeper zodat die niet verder kan, struikelt en het been van Immers vastpakt.. vrije trap en geel voor Immers dus.. Oja dat kan natuurlijk niet want dat had ie Ajax gemist.. KNFB...
Aartus
 Aartus - maandag 24 februari 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:32 schreef remco k het volgende:
Ik hoor iedereen alleen maar over dat die goal niet goed gekeurd had mogen worden.. Maar als dat zo is had Twente daar een penalty moeten hebben.. Mulder duwt Castaignos gewoon weg om wat te kunnen zien.. Overtreding dus en penalty..

En om dan alles op een weegschaal te gaan leggen.. Pfffff, die scheids floot gewoon heel zwak, dat lijkt me duidelijk..

Overigens misschien zelfs wel een overtreding van Immers op de keeper i.p.v. andersom, zet zijn rechterbeen heel bewust voor de keeper zodat die niet verder kan, struikelt en het been van Immers vastpakt.. vrije trap en geel voor Immers dus.. Oja dat kan natuurlijk niet want dat had ie Ajax gemist.. KNFB...
Eerste goal van pelle..Kijk even waar Immers en die andere Feijenoorder staan.2 man buitenspel.Zal vanavond in V.I wel weer over Feijenoord gaan,er heeft zich gisteren een wereldramp voltooid lijkt t wel.
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 16:09 schreef Aartus het volgende:

[..]

Eerste goal van pelle..Kijk even waar Immers en die andere Feijenoorder staan.2 man buitenspel.Zal vanavond in V.I wel weer over Feijenoord gaan,er heeft zich gisteren een wereldramp voltooid lijkt t wel.
Dat is wat ik ook bedoel inderdaad, en dat terwijl Feyenoord van alle "top" clubs in Nederland echt veruit het minste te klagen heeft, met name in de kuip..

Zoals ik al zei, Feyenoord wederom de meeste penalty's gehad dit seizoen.. En kijk maar terug, een aantal echt zeer discutabel..

Overigens wat ik poste is enkel om aan te geven hoe makkelijk je dingen kan draaien.. Maar een overtreding van Mulder op Castaignos was het zeker..

Nu ik erover nadenk, Feyenoord is niet genaaid, Twente is keihard genaaid..
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 februari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:55 schreef Aartus het volgende:

[..]

Nee!Feijenoord wint volgende week van Ajax.Staan we weer op 3 punten.
Dan moeten de Tukkers eerst in Utrecht winnen
en dat hoop ik niet, omdat ze weer massel hebben gehad
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 16:20 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dan moeten de Tukkers eerst in Utrecht winnen
en dat hoop ik niet, omdat ze weer massel hebben gehad
Bestolen van de 3 punten is Twente..

En Ajax zal door scheidsrechterlijke dwalingen wel weer hetzelfde overkomen in de kuip, dat is trouwens toch het stadion van de KNFB???
Aartus
 Aartus - maandag 24 februari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Immers dringt zich zelf tussen Marsman en de bal, zodat hij wel moet vallen. Dat is geen rood of strafschop. En Castaignos stond op één lijn met de laatste verdediger van Feijenoord, inderdaad heel goed te zien maar Fox en ook Studio Voetbal willen dat gewoon niet zien. Spelen hier commerciële belangen een rol? Willen ze Feijenoord paaien omdat Koetje anders niet meer in de show wil komen? Waarom overigens na afloop bij Studio Sport niet ook iemand van Twente in beeld, dat was vrolijker geweest dan al die Rotterdamse treurwilgen
hippy
 hippy - dinsdag 25 februari 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:36 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Je moet niet naar het verleden kijken, je moet het nu durven
om in deze toch wel achteraf zeer slechte topper? direct in het begin
een rode kaart en een penalty geven
Ik vond eigenlijk dat immers de eerste overtreding maakte door zijn been om het been van de keeper te slaan... Kijk maar goed, de keeper kan geen kant op...
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 februari 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Ik vond het geen top 3 wedstrijd en een kadootje van een punt aan Twente
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 25 februari 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 16:56 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik vond eigenlijk dat immers de eerste overtreding maakte door zijn been om het been van de keeper te slaan... Kijk maar goed, de keeper kan geen kant op...
Kijken met een rode Tukkerse bril zeker
hippy
 hippy - dinsdag 25 februari 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 17:28 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Kijken met een rode Tukkerse bril zeker
Nee hoor kijk het nog maar een keertje terug... En ik ben in de verste verte geen tukker... Ik kan niet tegen grolsch..;))...
Lubje
 Lubje - dinsdag 25 februari 2014 - 19:20   quote  deeplink  
VI-TV gisteren gezien? Derksen: zoals de wind waait, waait m'n jasje. Zielig gewoon zijn reactie over het optreden van Pelle. Als een speler van Cambuur, NEC of Roda JC zoiets zou doen had hij hem tot de enkels toe afgezaagd. Nou en de KNVB rondt het vandaag even naar behoren af: 1 wedstrijd voorwaardelijk en een boete van 5000€. Dat laatste lacht Pelle om; dat betaalt Feyenoord wel. In ieder geval is er vandaag een vrijbrief afgegeven voor wangedrag. Je kunt rustig het halve stadion verbouwen, een straf krijg je daarvoor niet en je bent tevens een goed voorbeeld voor de jeugd! Lang leve het betaalde voetbal anno 2014!
tomson
 tomson - dinsdag 25 februari 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Bij jullie geen selectieve verontwaardiging he...
jonass
 jonass - dinsdag 25 februari 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 19:48 schreef tomson het volgende:
Bij jullie geen selectieve verontwaardiging he...
Ben dat gezever al weer vergeten op naar komend weekend .
tomson
 tomson - woensdag 26 februari 2014 - 00:07   quote  deeplink  
Als iedereen niet liep door te zeveren over Pellè, ik idem dito. Ben het ook zo beu als kouwe soep onderhand. Naar een leuk wedstrijdje in de Kuip zondag. Even de smaak van de 2-2 wegspoelen, zou jullie ook niet slecht uitkomen denk ik.
..
Aartus
 Aartus - woensdag 26 februari 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 00:07 schreef tomson het volgende:
Als iedereen niet liep door te zeveren over Pellè, ik idem dito. Ben het ook zo beu als kouwe soep onderhand. Naar een leuk wedstrijdje in de Kuip zondag. Even de smaak van de 2-2 wegspoelen, zou jullie ook niet slecht uitkomen denk ik.
..
Ja Tomson je hebt gelijk.Laten we er nu maar over ophouden.Ik heb m,n zegje gedaan en ben er nu ook wel klaar mee.Dit weekend voor iedereen nieuwe kansen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door Aartus --
jonass
 jonass - woensdag 26 februari 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 00:07 schreef tomson het volgende:
Als iedereen niet liep door te zeveren over Pellè, ik idem dito. Ben het ook zo beu als kouwe soep onderhand. Naar een leuk wedstrijdje in de Kuip zondag. Even de smaak van de 2-2 wegspoelen, zou jullie ook niet slecht uitkomen denk ik.
..
Tomsonson ik gaf aan dat ik het gezever zat was ,jij komt er achteraan dat je het gezever zat bent ,en aartje zegt het met je eens te zijn ,das toch niet eerlijk he tomson sla jij hem in elkaar of doe ik dat ik hoor wel van je ,enne ga voor jullie bidden op een dikke overwinning dat snap je wel .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 februari 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 16:06 schreef jonass het volgende:

[..]

Tomsonson ik gaf aan dat ik het gezever zat was ,jij komt er achteraan dat je het gezever zat bent ,en aartje zegt het met je eens te zijn ,das toch niet eerlijk he tomson sla jij hem in elkaar of doe ik dat ik hoor wel van je ,enne ga voor jullie bidden op een dikke overwinning dat snap je wel .
Bidden naar wie.....Blatter??
Mafkees
jonass
 jonass - woensdag 26 februari 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 17:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bidden naar wie.....Blatter??
Mafkees
Oke gap ik bid ook voor ria dat ze winnen ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 februari 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 18:48 schreef jonass het volgende:

[..]

Oke gap ik bid ook voor ria dat ze winnen ;-)
Krijg wat aan je haakneus...slome
jonass
 jonass - woensdag 26 februari 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 19:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Krijg wat aan je haakneus...slome
zegt de ene neus tegen de andere ,kruip gauw onder je tegeltje gordon heuckeroth
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 februari 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 19:26 schreef jonass het volgende:

[..]

zegt de ene neus tegen de andere ,kruip gauw onder je tegeltje gordon heuckeroth
Hehehehe...nee man dan kan ik jou niet uit je rookhol lokken
jonass
 jonass - woensdag 26 februari 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 19:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe...nee man dan kan ik jou niet uit je rookhol lokken
Kijk roetmop dat ik a.s. voor feyenoord ben is toch ook in het belang van twente of ben je nu zo dom dat je dat niet begrijpt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 19:54 schreef jonass het volgende:

[..]

Kijk roetmop dat ik a.s. voor feyenoord ben is toch ook in het belang van twente of ben je nu zo dom dat je dat niet begrijpt.
Hey ouwe mortelprakker wat kan Twente mij nou bommen.....Ajax wint gewoon zondag, kan je niks aan veranderen....neem het als een vent (ahum)....o nee wacht, nu vraag ik je het onmogelijke sorry
jonass
 jonass - woensdag 26 februari 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 20:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey ouwe mortelprakker wat kan Twente mij nou bommen.....Ajax wint gewoon zondag, kan je niks aan veranderen....neem het als een vent (ahum)....o nee wacht, nu vraag ik je het onmogelijke sorry
O gaan we katten rotte tomaten gezicht de kakkies gaan met 3-2 winnen beloof ik je ,en dat ik graag in mantelpakje loop in weekends moet ik toch zelf weten,klaag toch ook niet over jou met je lingerie knobbel ouwe graftak
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 februari 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Hehehehehe.....je bent weer de ouwe merk ik
Aartus
 Aartus - woensdag 26 februari 2014 - 20:53   quote  deeplink  
Zondag hoop ik ook dat feijenoord wint.
En ja het is eigenbelang,dat geef ik toe.Het komt ons gewoon het beste uit.
We moeten zelf natuurlijk nog wel eerst bij Utrecht winnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 februari 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 20:53 schreef Aartus het volgende:
Zondag hoop ik ook dat feijenoord wint.
En ja het is eigenbelang,dat geef ik toe.Het komt ons gewoon het beste uit.
We moeten zelf natuurlijk nog wel eerst bij Utrecht winnen.
Ja dat snap ik, zou ik ook hebben maar ik vind het leuk om mijn grote vriend Jonass te jennen ;-)
jonass
 jonass - woensdag 26 februari 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, zou ik ook hebben maar ik vind het leuk om mijn grote vriend Jonass te jennen ;-)
[/qu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door jonass --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 februari 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 21:00 schreef jonass het volgende:

[..]

en in het weekend heet ik jonientje met mantelpakje dan ben ik je vriendinnetje ouwe reetzeezer
In je dromen ouwe viespeuk.....ik heb Ria al....misschien is Badr Hari wat voor je
jonass
 jonass - woensdag 26 februari 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

word moe van jou ouwe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door jonass --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 26 februari 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 21:14 schreef jonass het volgende:
quote:
Op woensdag 26 februari 2014 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

word moe van jou ouwe
Word ik ook van Bert Visscher.....ook zo'n kwaakgraag, maar wel lachen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 april 2016 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 februari 2014 - 19:09 schreef Aartus het volgende:
Hoewel de achterstand van Feyenoord op koploper Ajax zeven punten is, denkt Ronald Koeman dat zijn ploeg nog steeds kampioen kan worden. De Rotterdammers staan voor twee cruciale wedstrijden.

Komend weekend reist Feyenoord naar Enschede, waar FC Twente de tegenstander is. Een week later wacht Ajax in De Kuip. "Als we die twee wedstrijden goed doorkomen, is er weer van alles mogelijk", zegt Koeman in Voetbal International. "Al krijgen we daarna nog FC Groningen-uit en sc Heerenveen-thuis. Eigenlijk moeten we dus vier keer op rij een goed resultaat halen en dat kan best."

De 1-1 tegen NAC Breda kwam bij Feyenoord hard aan. Zéker omdat de ploeg kansen zat had het duel te winnen. "We waren beter en hadden moeten winnen. Maar opnieuw liepen we tegen een probleem aan dat ons vaker parten speelt: we vergeten te scoren. Dat is de reden dat wij achterblijven bij de koploper, want we spelen goed en creëren genoeg kansen. Ons spel biedt houvast en geeft een bepaalde rust."

"Voetballend doen we voor geen ploeg onder, alleen zullen we, als we nog wat willen, onszelf moeten belonen. Dat zal zeker moeten tegen FC Twente en Ajax, omdat in deze fase van de competitie elk puntenverlies cruciaal kan zijn. Dat is nu eenmaal je lot als je in de rol van achtervolger bent gedwongen", besluit Koeman.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 april 2016 - 15:23   quote  deeplink  
Achterhaald..maar goed ik denk 0-5..
tomson
 tomson - zondag 10 april 2016 - 19:48   quote  deeplink  
1 - 0 is ook ruim voldoende
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 april 2016 - 20:31   quote  deeplink  
0-1 nog beter..😉
de bluffer
 de bluffer - zondag 10 april 2016 - 20:43   quote  deeplink  
Stond Ziyech vandaag wel in de basis bij de Tukkers
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 april 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Kon geen potten breken..
de bluffer
 de bluffer - maandag 11 april 2016 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 20:54 schreef RenatoBos het volgende:
Kon geen potten breken..
potten kan hij misschien nog wel breken
maar voetballen was het niet wat hij liet zien tegen FEYENOORD
kwam zeker door NELOM of zijn baard

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door de bluffer --
tomson
 tomson - maandag 11 april 2016 - 06:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 april 2016 - 20:31 schreef RenatoBos het volgende:
0-1 nog beter..😉
WijsNEUS
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 13:09   quote  deeplink  
😁
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 16 april 2016 - 09:35   quote  deeplink  
Nog even een ZEER goeie pot van mijn Feyenoord jammer dat het maar 0-1 is geworden
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 16 april 2016 - 09:35   quote  deeplink  
Nog even, ZEER goeie pot van mijn Feyenoord jammer dat het maar 0-1 is geworden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 09:35 schreef de bluffer het volgende:
Nog even een ZEER goeie pot van mijn Feyenoord jammer dat het maar 0-1 is geworden
Eens, had veel meer moeten zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 09:35 schreef de bluffer het volgende:
Nog even, ZEER goeie pot van mijn Feyenoord jammer dat het maar 0-1 is geworden
Eens , had veel meer moeten zijn..
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2016 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 09:35 schreef de bluffer het volgende:
Nog even, ZEER goeie pot van mijn Feyenoord jammer dat het maar 0-1 is geworden
En nu ben je weer voor Feyenoord? rare snuiter... Normaal altijd voor Twente..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 april 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Nee joh
de bluffer
 de bluffer - zondag 17 april 2016 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

En nu ben je weer voor Feyenoord? rare snuiter... Normaal altijd voor Twente..
Je bent zeker ziek
ik ga al jaren naar de open van FEYENOORD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door de bluffer --
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 19:31 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Je bent zeker ziek
ik ga al jaren naar de open van FEYENOORD
Tsja, je wil ook eens naar een grote club..

maar je bent de enige die hier reageert, je kan wel roepen dat je een Feyenoorder bent, maar je bent gewoon een tukker..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 23 februari 2014, 16:30)









0.0142149