BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie mag blijven en wie moet PSV halen voor het seizoen 2014/2015?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
jonass
 jonass - maandag 05 mei 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 23:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ha ha ha ha
id4z79.gif
tomson
 tomson - dinsdag 06 mei 2014 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2014 - 21:21 schreef infamous psv het volgende:
Heb ook niks gemist hier :)))
De vraag was niet of je terugkwam maar wanneer ;)
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 06 mei 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2014 - 01:02 schreef tomson het volgende:

[..]

De vraag was niet of je terugkwam maar wanneer ;)
Thumbs upp....
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 mei 2014 - 18:09   quote  deeplink  
De geruchten zijn er weer in volle gang. Vele spelers worden met PSV in verband gebracht. Volgens PSV wil men een ervaren centrale verdediger, een ervaren links back, een ervaren middenvelder en een goede spits halen. Wie zouden hiervoor in aanmerking komen en zullen direct een versterking zijn?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 14 mei 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Toe maar hoor...
Dat willen we allemaal wel.
Alleen heeft niet iedere club geld om hieraan te voldoen.
Zeker PSV niet, na jarenlang financieel wanbeleid...
Laat ze lekker eerst een zooi verkopen, anders moeten ze straks weer bij de gemeente aankloppen voor een of andere louche financiele constructie.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 mei 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Je bent vast vergeten hoeveel geld er vorig jaar aan transfers is verdiend. En daar tegenover weinig uitgegeven. Toch proef ik jaloezie. Bang dat de reeks volgend seizoen wordt beëindigd.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 mei 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Ik hoorde de naam Leroy Fer vallen..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 mei 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Als het waar is, is het een goede zet!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 mei 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Eens..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 mei 2014 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2014 - 20:01 schreef Pieter08 het volgende:
Je bent vast vergeten hoeveel geld er vorig jaar aan transfers is verdiend. En daar tegenover weinig uitgegeven. Toch proef ik jaloezie. Bang dat de reeks volgend seizoen wordt beëindigd.
Nee hoor absoluut geen jaloezie.
Waarom zou ik? Volgens mij hebben we laatste jaren genoeg binnen gehengeld qua geld. Ok dat ze er weinig mee doen is een tweede.
Bang niet, maar eigenlijk hadden jullie met dat elftal veel beter gekund dat dan weer wel.
Ja jullie hebben daarmee verdiend, maar dat andere wat ik zei ben jij denk ik vergeten, want daar reageer je niet op.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 15 mei 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Je moet in net verleden blijven hangen. Zeker niet als de financiële ellende van het verleden volledig os opgelost. Betekent overigens wel dat je ervan moet leren en dat is wel gebeurd.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 mei 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 10:18 schreef Pieter08 het volgende:
Je moet in net verleden blijven hangen. Zeker niet als de financiële ellende van het verleden volledig os opgelost. Betekent overigens wel dat je ervan moet leren en dat is wel gebeurd.
Noem het maar opgelost...
Maar help het jullie hopen dat ze niet in Cat 1 terecht komen.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 15 mei 2014 - 16:38   quote  deeplink  
PSV is financieel gezien weer kerngezond. Heb jij iets gemist op zo?
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 mei 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 16:38 schreef Pieter08 het volgende:
PSV is financieel gezien weer kerngezond. Heb jij iets gemist op zo?
O ja, die schuld is natuurlijk zomaar verdampt door de gemeente en de KNVB keurt het nog goed ook.
Dat is waar. Excuus...
Hoe je het ook wend of keert. Het beleid is nog altijd gewoon ruk. Fouten die ze in het verleden maakten, maken ze opnieuw en zullen ze blijven maken.
Super dure spelers huren die niets toevoegen, veel spelers voor de hoofdprijs kopen die half verrotten op de bank of tribune, en spelers die ontevreden weg willen.
Of ga je nu doen alsof bv Bakkali de boosdoener alleen is? Een verhaal heeft altijd 2 kanten en in de meeste gevallen is het beleid de boosdoener.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2014 door Peterhs --
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 15 mei 2014 - 17:56   quote  deeplink  
Ik begrijp dat jij vergeten bent wie de Arena heeft gefinancierd. Ik zal je helpen: 90% overheid!!! Dus zeg niets meer over de constructie van PSV. Ben je trouwens ook nog Sulemani vergeten? Was dat niet een afschrijving van €16 miljoen? Zo kan ik er nog wel een aantal opnoemen. En ja je hebt gelijk dat het beleid van PSV niet goed was. Ik ga ervan uit dat afgelopen seizoen de ogen heeft opengezet en dat we volgend seizoen weer een echt goed PSV zullen zien wat weer strijdt om het kampioenschap.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 15 mei 2014 - 18:07   quote  deeplink  
Een aantal nog wel? Er is geen enkele speler die bij dat bedrag in de buurt komt. Algemeen bekend dat dit vreselijk mis gegaan is. Miskopen voor een gering bedrag gebeurd bij iedere club, dus dat is een verwijt maken om het verwijten.
Je zei eerder zelf dat ze ongeveer voor iedere linie iets zoeken en liefst ervaren. Je weet toch zelf dat het ten eerste niet haalbaar is en ten tweede de geldbuidel zo diep open moet dat het niet goed voor je club is.
Dan kan je eromheen praten en verwijten terug gooien, maar het is nu eenmaal zo.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 15 mei 2014 - 19:07   quote  deeplink  
PSV is nu, itt vroeger, goed bezig met de jeugd. Diverse talenten zijn doorgebroken (Depay, Zoet, Hendriks, Bakkali, Brenet, Locadia) en een aantal staan flink aan de deur te timmeren. Zo'n proces kost tijd, maar we zitten op de goede weg. Om dit voort te kunnen zetten dient PSV ervaring in huis te halen. Dit doet jouw club ook, vaak ook minder succesvol (zie vd Hoorn). Als het elftal eenmaal staat zullen de aankopen sterk afnemen en slechts af en toe gericht plaatsvinden. Maar eerst moet er een goed elftal van eigen jeugd gecombineerd met ervaring van buitenaf staan. Niks mis mee lijkt mij zo.daarnaast zullen de traditionele topclubs in Nederland allen in niveau moeten groeien om in Europa niet nog verder achterop te geraken.
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 16:59 schreef Peterhs het volgende:

[..]

O ja, die schuld is natuurlijk zomaar verdampt door de gemeente en de KNVB keurt het nog goed ook.
Dat is waar. Excuus...
Hoe je het ook wend of keert. Het beleid is nog altijd gewoon ruk. Fouten die ze in het verleden maakten, maken ze opnieuw en zullen ze blijven maken.
Super dure spelers huren die niets toevoegen, veel spelers voor de hoofdprijs kopen die half verrotten op de bank of tribune, en spelers die ontevreden weg willen.
Of ga je nu doen alsof bv Bakkali de boosdoener alleen is? Een verhaal heeft altijd 2 kanten en in de meeste gevallen is het beleid de boosdoener.
Schuld?? Ze hebben het terrein verkocht en huren dat nu terug.. Wat is daar schuld aan??
remco k
 remco k - donderdag 15 mei 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 19:07 schreef Pieter08 het volgende:
PSV is nu, itt vroeger, goed bezig met de jeugd. Diverse talenten zijn doorgebroken (Depay, Zoet, Hendriks, Bakkali, Brenet, Locadia) en een aantal staan flink aan de deur te timmeren. Zo'n proces kost tijd, maar we zitten op de goede weg. Om dit voort te kunnen zetten dient PSV ervaring in huis te halen. Dit doet jouw club ook, vaak ook minder succesvol (zie vd Hoorn). Als het elftal eenmaal staat zullen de aankopen sterk afnemen en slechts af en toe gericht plaatsvinden. Maar eerst moet er een goed elftal van eigen jeugd gecombineerd met ervaring van buitenaf staan. Niks mis mee lijkt mij zo.daarnaast zullen de traditionele topclubs in Nederland allen in niveau moeten groeien om in Europa niet nog verder achterop te geraken.
vd Hoorn is niet gehaald voor ervaring..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 mei 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Klopt, en ook niet voor zijn verstand. Boeren hebben dat nu eenmaal niet..
sim
 sim - donderdag 15 mei 2014 - 23:47   quote  deeplink  
???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2014 door sim --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 15 mei 2014 - 23:52   quote  deeplink  
Hey

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2014 door Nenam_tiL --
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 16 mei 2014 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Schuld?? Ze hebben het terrein verkocht en huren dat nu terug.. Wat is daar schuld aan??
Waarom moesten ze het verkopen?
Daar gaat het om en niets anders.
Zonder die constructie waar alles en iedereen hun ??? bij plaatste was PSV gewoon in cat 1. en hadden ze hele zware problemen gehad.
Er kan van alles tegen of over gezegd worden, maar hoe je het ook wend of keert. Het is gewoon zo. Als ze geld zat hadden, hadden ze het terrein ook niet verkocht...
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 02:22 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Waarom moesten ze het verkopen?
Daar gaat het om en niets anders.
Zonder die constructie waar alles en iedereen hun ??? bij plaatste was PSV gewoon in cat 1. en hadden ze hele zware problemen gehad.
Er kan van alles tegen of over gezegd worden, maar hoe je het ook wend of keert. Het is gewoon zo. Als ze geld zat hadden, hadden ze het terrein ook niet verkocht...
Omdat ze geld nodig hadden..

Kijk eens naar je eigen huis..

Stel dat je een schuld hebt van 2000 euro.. En jij verkoopt 1 van de 2 autos die je eventueel hebt voor 5000 euro.. dan los je de schuld af van 2000 euro en houd je 3000 euro over..

Dan heb je simpelweg geen schuld...

Over de betaalde bedragen kan een ieder discussieren, maar feit is dat PSV het voor een heel goed bedrag verkocht heeft..
remco k
 remco k - vrijdag 16 mei 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2014 - 19:07 schreef Pieter08 het volgende:
PSV is nu, itt vroeger, goed bezig met de jeugd. Diverse talenten zijn doorgebroken (Depay, Zoet, Hendriks, Bakkali, Brenet, Locadia) en een aantal staan flink aan de deur te timmeren. Zo'n proces kost tijd, maar we zitten op de goede weg. Om dit voort te kunnen zetten dient PSV ervaring in huis te halen. Dit doet jouw club ook, vaak ook minder succesvol (zie vd Hoorn). Als het elftal eenmaal staat zullen de aankopen sterk afnemen en slechts af en toe gericht plaatsvinden. Maar eerst moet er een goed elftal van eigen jeugd gecombineerd met ervaring van buitenaf staan. Niks mis mee lijkt mij zo.daarnaast zullen de traditionele topclubs in Nederland allen in niveau moeten groeien om in Europa niet nog verder achterop te geraken.
je bent trouwens een zielig stokertje.. Beetje een topic starten op het feyenoord forum over iets dat nog helemaal niet zo is..

Daarnaast heeft Ajax het herenakkoord verworpen, en is dat er niet..

Maar als jullie zo heilig zijn, waarom doen jullie dan hetzelfde?? En ga aub niet lopen schreeuwen dat het anders is als je ze bij bijvoorbeeld Groningen of Twente weghaalt..
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 17 mei 2014 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ze geld nodig hadden..

Kijk eens naar je eigen huis..

Stel dat je een schuld hebt van 2000 euro.. En jij verkoopt 1 van de 2 autos die je eventueel hebt voor 5000 euro.. dan los je de schuld af van 2000 euro en houd je 3000 euro over..

Dan heb je simpelweg geen schuld...

Over de betaalde bedragen kan een ieder discussieren, maar feit is dat PSV het voor een heel goed bedrag verkocht heeft..
Zo goed, omdat het de gemeente is. Er was veel ophef over de constructie en volgens mij had het nog zomaar terug gedraaid kunnen worden door diverse punten.
Maakt verder niet uit, er word steeds een andere draai aan gegeven.

Het gaat er gewoon om, dat je jarenlang wanbeleid voert en door deze constructie alleen hebben ze weer ademruimte. Tuurlijk kunnen ze nu aan gaan tonen dat ze op de goede voet verder gaan en ervan leren.

Ik weet bv niet wat wel of niet eigendom is bij bv Twente. Die zit nu in zwaar weer.
Echt grote problemen. Gewoon wanbeleid dus. Stel ze kunnen zo'n zelfde constructie voor elkaar krijgen. Is dit dan ineens een slimme move of een noodzakelijke die niets met slimheid te maken heeft, maar gewoon noodzaak?
remco k
 remco k - zaterdag 17 mei 2014 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 01:26 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Zo goed, omdat het de gemeente is. Er was veel ophef over de constructie en volgens mij had het nog zomaar terug gedraaid kunnen worden door diverse punten.
Maakt verder niet uit, er word steeds een andere draai aan gegeven.

Het gaat er gewoon om, dat je jarenlang wanbeleid voert en door deze constructie alleen hebben ze weer ademruimte. Tuurlijk kunnen ze nu aan gaan tonen dat ze op de goede voet verder gaan en ervan leren.

Ik weet bv niet wat wel of niet eigendom is bij bv Twente. Die zit nu in zwaar weer.
Echt grote problemen. Gewoon wanbeleid dus. Stel ze kunnen zo'n zelfde constructie voor elkaar krijgen. Is dit dan ineens een slimme move of een noodzakelijke die niets met slimheid te maken heeft, maar gewoon noodzaak?
Dat ze wanbeleid hebben gevoerd is ook geen discussie denk ik. Dat is gewoon zo..

Maar bij Ajax zou hetzelfde gebeuren als ze er zo voor zouden hebben gestaan en die mogelijkheid deed zich voor, laten we nu niet gaan doen alsof onze club heilig is..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 mei 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

laten we nu niet gaan doen alsof onze club heilig is..
Jullie zijn joods toch..(?)
remco k
 remco k - zaterdag 17 mei 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 21:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jullie zijn joods toch..(?)
Jullie is joden volk zeggen ze weleens..

Maar jij ben een slaaf in de haven dan ofzo?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 mei 2014 - 22:35   quote  deeplink  
Klopt op een terminal..
ro-ro..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 mei 2014 door RenatoBos --
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 mei 2014 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ze wanbeleid hebben gevoerd is ook geen discussie denk ik. Dat is gewoon zo..

Maar bij Ajax zou hetzelfde gebeuren als ze er zo voor zouden hebben gestaan en die mogelijkheid deed zich voor, laten we nu niet gaan doen alsof onze club heilig is..
Als het onze club zou betreffen zou ik er exact hetzelfde over denken, dus weet niet wat je in je hoofd haalt, maar goed.
remco k
 remco k - zondag 18 mei 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2014 - 02:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als het onze club zou betreffen zou ik er exact hetzelfde over denken, dus weet niet wat je in je hoofd haalt, maar goed.
Dus jij zou er moeite mee hebben dat wanneer men in de schulden zit dat ze dan bepaalde eigendom zullen verkopen??

Apart... Zo gaat het namelijk in ieder bedrijf als men het hoofd boven water wil houden..
tomson
 tomson - zondag 18 mei 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 22:35 schreef RenatoBos het volgende:
Klopt op een terminal..
ro-ro..
Hahaha.. niks gelogen aan :)
Peterhs
 Peterhs - maandag 19 mei 2014 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2014 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus jij zou er moeite mee hebben dat wanneer men in de schulden zit dat ze dan bepaalde eigendom zullen verkopen??

Apart... Zo gaat het namelijk in ieder bedrijf als men het hoofd boven water wil houden..
Is goed kerel. Zolang ik zelf maar weet dat je uit je .. kletst.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 mei 2014 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 mei 2014 - 22:54 schreef tomson het volgende:

[..]

Hahaha.. niks gelogen aan :)
d:-)
Jorissss
 Jorissss - maandag 19 mei 2014 - 12:06   quote  deeplink  
Beste voetbalvrienden,

Heb even jullie hulp nodig met een voetbalenquête:
https://docs.google.com/forms/d/1E0J8bEZxl9Xy2f1KKj9oBZaBPCQoKYHqtog2boJlZD4/viewform
remco k
 remco k - maandag 19 mei 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 mei 2014 - 00:35 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Is goed kerel. Zolang ik zelf maar weet dat je uit je .. kletst.
Oke.. Wel apart dat heel veel bedrijven dat juist doen..

Maar goed, die bedrijven waar ik kom zullen dan wel liegen..
remco k
 remco k - maandag 19 mei 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 - 22:35 schreef RenatoBos het volgende:
Klopt op een terminal..
ro-ro..
En wat voor rollende voorwerpen laad en los jij dan kerel?
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 20 mei 2014 - 18:45   quote  deeplink  
Vandaag is bekend geworden dat Demy de Zeeuw vertrekt bij Anderlecht. Hij wordt al meteen in verband gebracht met PSV. Hopelijk is PSV zo verstandig om een dergelijke speler die GEEN meerwaarde heeft voor PSV niet te contracteren.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - dinsdag 20 mei 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Als die komt wordt het weer de zoveelste miskoop..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 mei 2014 - 00:29   quote  deeplink  
Halen dan..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 21 mei 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Laat Feyenoord of Ajax dat maar doen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 mei 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Wil je die twee niet meer in 1 zin vernoemen aub..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 22 mei 2014 - 09:05   quote  deeplink  
Idd. Doe dan maar Ajax en 010 :-p
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 mei 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Of doe maar helemaal geen Ajaks d:-)
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 22 mei 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft PSV nee tegen De Zeeuw gezegd toen hij werd aangeboden. Gelukkig maar.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 22 mei 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Het schijnt dat Man Utd een bod rond de 18,5 miljoen op Memphis Depay wil uitbrengen... Dat zou met het oog op volgend seizoen betekenen dat psv weer zijn sterspeler verliest, net als vorig jaar.
remco k
 remco k - donderdag 22 mei 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 00:47 schreef RenatoBos het volgende:
Wil je die twee niet meer in 1 zin vernoemen aub..
In twee zinnen dan..

Ajax is kampioen.. Feyenoord niet...:-)
remco k
 remco k - donderdag 22 mei 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Pietertje zou zijn eigen posts op het Feyenoord eens moeten terug lezen..

Hey Renato, voelt dat lekker zo'n kontebonker erbij op jullie forum??

Om kotsmisselijk van te worden, wat een verschrikkelijk zielig mannetje zeg..

Bah, mn maag draait zich drie keer om van dat soort volk...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 mei 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 mei 2014 - 21:49 schreef remco k het volgende:
Pietertje zou zijn eigen posts op het Feyenoord eens moeten terug lezen..

Hey Renato, voelt dat lekker zo'n kontebonker erbij op jullie forum??

Om kotsmisselijk van te worden, wat een verschrikkelijk zielig mannetje zeg..

Bah, mn maag draait zich drie keer om van dat soort volk...
Hey arrogante bal ;-).....maar je hebt gelijk, Calimero piept wel erg hard daaro.....

2w2q6nr.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie mag blijven en wie moet PSV halen voor het seizoen 2014/2015?









0.0125050