BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - zondag 27 juli 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 20:57 schreef remco k het volgende:
Ja, en Suarez gaf begin van de zomer aan zeker bij Liverpool te blijven..
Ja maar als er zo'n bod komt dan blijft niemand alleen doet ajax dat niet.
remco k
 remco k - zondag 27 juli 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Voetballer zeggen zo vaak wat en zo veel.. En zelden houden ze woord..
nora
 nora - zondag 27 juli 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Zodra er geld aan te pas komt bestaat er geen clubliefde meer, als Raffie niet of bijna niet speelt in de voorbereiding komt hij wel weer op zijn woorden terug.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 juli 2014 - 06:46   quote  deeplink  
Tja wat uiteindelijk nog logisch is ook.. Je kan toch ook moeilijk blijven
roepen ik wil naar Ajax als er geen interesse is? Hsv betaald je loon
dan is dat toch ook de club waar je af wilt sluiten? Al is het alleen maar om
de supporters voor de gek te houden.
nora
 nora - maandag 28 juli 2014 - 09:40   quote  deeplink  
inderdaad dat gezemel over dat is mijn club die zit in mijn hard aan me nooit niet het gevoel zit in hun bankpas.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 28 juli 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 21:17 schreef remco k het volgende:
Voetballer zeggen zo vaak wat en zo veel.. En zelden houden ze woord..
niet alleen voetballers hoor.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 juli 2014 - 08:52   quote  deeplink  
Ken ook wel een slotje op.... we zijn compleet :))
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 juli 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 08:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ken ook wel een slotje op.... we zijn compleet :))
Kan nog genoeg gebeuren hoor..
Sigthorsson kan nog vertrekken wie haal je terug?
Vermeer mogelijk ook nog (zal Boer van Zwolle mogelijk aangetrokken worden)
Moisander Hsv? Denswil vd Hoorn kunnen dat opvangen?
Blind? Mokotjo of die andere Afrikaan?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 juli 2014 - 14:13   quote  deeplink  
Nix meer kopen.
Spitsen zat.
Keeper oke, ze weten idd al wie.
Verdedigend top.
Middenvelders in overvloed.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 juli 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Ik ben niet zo onder de indruk van moisander hoor.
Kan makkelijk opgevangen worden.
remco k
 remco k - donderdag 31 juli 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Klopt, prima verdediger en altijd 100% gegeven voor Ajax, maar geen topper, ook niet in wording.. Wel belangrijk geweest overigens..
bully
 bully - donderdag 31 juli 2014 - 18:29   quote  deeplink  
voor Moisander hebben ze Viergever al gehaald.
zoals ik begrijp willen ze als Sigthorsson vertrekt een ervaren spits erbij.
wat ik opzich wel vreemd vind. dat straalt weinig vertrouwen uit naar de twee spitsen die al zijn aangetrokken uit.
Blind gaat waarschijnlijk ook vertrekken dus zal ook vervanger voor moeten komen.
Mokotjo is naar mijn mening weer zo,n goedkope aankoop waar Overmars om bekent staat.
maar waar hij weinig succesvol mee is.
dan zie ik nog liever jeugd die tevroeg gebracht word.
persoonlijk vind ik dat het middenveld nou niet zo sterk.
met een Serero duidelijk veel telicht.
Klaasen wel een speler met potentie maar zelfde type als Serero.
ook geen speler die de steekpas geeft maar die net als Serero de diepte zoekt.
Anderson is wel zo`n soort speler die het dit seisoen zal moeten laten zien.
maar zal met zijn leeftijd ook zijn terugslag hebben dus moet wel goede vervanger achter staan.
wat mij ook tegen valt is dat de Boer nog steeds gebruik maakt van de noodoplossing.
met Schone aan de rechterkant terwijl uit de jeugd juist een speler het in de voorbereiding het daar goed deed.
geef die daar de kans en op de momenten dat hij het niet brengt kan je altijd weer de noodoplossing gebruiken.
remco k
 remco k - donderdag 31 juli 2014 - 19:00   quote  deeplink  
Klaassen zelfde type als Serrero???

In mijn optiek juist in vrijwel alles een tegenpool van Serrero..
bully
 bully - donderdag 31 juli 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:00 schreef remco k het volgende:
Klaassen zelfde type als Serrero???

In mijn optiek juist in vrijwel alles een tegenpool van Serrero..
zijn beide spelers die de diepte zoeken en beide zijn geen spelers die een mooie steekpas kunnen geven.
alleen heeft Klaasen natuurlijk veel meer kwaliteit en potentie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door bully --
Peterhs
 Peterhs - donderdag 31 juli 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:14 schreef bully het volgende:

[..]

zijn beide spelers die de diepte zoeken en beide zijn geen spelers die een mooie steekpas kunnen geven.
alleen heeft Klaasen natuurlijk veel meer kwaliteit en potentie.
Ik denk dat jij met je oren kijkt.
Klaassen is heel anders dan Serrero. Klaassen heeft al wel die passes laten zien en word alleen nog beter.
Als Sig vertrekt halen ze niets nieuws.
Mokotjo is geen 2de rangs oplossing, maar optie nr 1 en geen slechte keuze, want die doet het gewoon goed. Daarnaast kan Viergever hier spelen. Ook genoeg jeugd die kan inpassen.
Schone heeft verdiend om op rechtsbuiten te spelen. Hij was een van de bepalende spelers afgelopen seizoen. El Ghazi deed het goed ja, maar die breng je niet meteen elke wedstrijd in. Jij ziet Schone als oplossing terwijl El Ghazi echt Schone er niet zo maar uitspeelt als hij zo speelt als afgelopen seizoen. Hij komt er misschien vast wel, maar dat wil niet zeggen dat hij maar meteen vaste basisklant is.
remco k
 remco k - donderdag 31 juli 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:14 schreef bully het volgende:

[..]

zijn beide spelers die de diepte zoeken en beide zijn geen spelers die een mooie steekpas kunnen geven.
alleen heeft Klaasen natuurlijk veel meer kwaliteit en potentie.
Ik zie Serero zelden de diepte zoeken, doet het weleens, maar Klaassen toch echt in een veelvoud daarvan.. De steekpass hebben ze beiden eigenlijk niet.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 31 juli 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie Serero zelden de diepte zoeken, doet het weleens, maar Klaassen toch echt in een veelvoud daarvan.. De steekpass hebben ze beiden eigenlijk niet.
Klaassen nog niet echt, maar je ziet wel dat dit steeds beter word. Ik verwacht hier nog wel wat van.
bully
 bully - donderdag 31 juli 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie Serero zelden de diepte zoeken, doet het weleens, maar Klaassen toch echt in een veelvoud daarvan.. De steekpass hebben ze beiden eigenlijk niet.
omdat het kwaliteits verschil tussen die beide nogal groot is.
maar ook probeert Serero de diepte tezoeken alleen lukt dat minder vaak.
en als het wel lukt mislukt zijn laatste actie voor de keeper wel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 juli 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Jongens jongens wat heb ik zin in Zondag!
Dan zien we pas echt hoe we er voor staan!
remco k
 remco k - vrijdag 01 augustus 2014 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:51 schreef bully het volgende:

[..]

omdat het kwaliteits verschil tussen die beide nogal groot is.
maar ook probeert Serero de diepte tezoeken alleen lukt dat minder vaak.
en als het wel lukt mislukt zijn laatste actie voor de keeper wel.
Sorry, maar zou niet inzien hoe beide spelers hetzelfde type zouden zijn..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 augustus 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:51 schreef bully het volgende:

[..]

omdat het kwaliteits verschil tussen die beide nogal groot is.
maar ook probeert Serero de diepte tezoeken alleen lukt dat minder vaak.
en als het wel lukt mislukt zijn laatste actie voor de keeper wel.
Ik zie liever Duarte of Andersen daar een paar wedstrijden omdat die effectiever zijn.
Serero werkt wel hard en is in de combinatie prima maar verder kan hij eigelijk weinig.
Schöne mag het van mij ook wel weer proberen kan goed de bal vasthouden en schiet tenminste op doel.
Niet mijn favoriete type buitenspeler maar prima gedaan.
Tuurlijk moet er wel een spits met ervaring bij als Sigthorsson vertrekt altijd handig op hoger
niveau en Top wedstrijden al is het maar voor laatste half uur.
Zag Luuk gisteren bij Psv zoiets had nuttig geweest voor ons
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 01 augustus 2014 - 07:55   quote  deeplink  
Luuk is gewoon 2e rangs slaapverwekkend.
Saaie lompe speler. Beste tijd gehad.
remco k
 remco k - vrijdag 01 augustus 2014 - 08:21   quote  deeplink  
Maakte toch een prima goal gister, en ik denk dat ie er met Narsingh en Depay naast hem aardig wat gaat maken komend seizoen..

Prima spits, alleen geen bepalende speler voor een elftal in de zin van het elftal op sleeptouw nemen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 01 augustus 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Depay wordt nog verkocht. Dat voel ik 😉
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 augustus 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Ja en blind word ook verkocht. zijn we weer 25 miljoen rijker, best zuur dat hij vorig jaar gratis was.
nora
 nora - vrijdag 01 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Ik zie nogal veel vertrouwen in een spits van 20 en een spits van 17, ik denk dat het geen overbodige luxe is om een meer ervaren spits er bij te zoeken indien Siggi weg gaat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 12:22 schreef nora het volgende:
Ik zie nogal veel vertrouwen in een spits van 20 en een spits van 17, ik denk dat het geen overbodige luxe is om een meer ervaren spits er bij te zoeken indien Siggi weg gaat.
Oh ja, siggie is ervaren en oud?
Dus is het geen vervanger van hem.
Siem is ook vertrokken maar zoals andere al zeggen, dat dat al een noodgreep was.

Maar Nora, waar ben jij op zoek?
Een speler tussen de 25 en de 30 of een speler die ouder is dan 30 of net tegen de 30 aanzit.

Er is namelijk een verschil in die categorie.

25 tot met 30 is een categorie van spelers, die eigenlijk op ze sterk zou moeten zijn maar op een rare wijzen niet lukt. Luuk de Jong en Bas Dost vallen in deze categorie. Spelers die in het buitenland zijn mislukt.

De andere categorie is 30 jaar en ouder. Dat zijn spelers die willen afbouwen. Van Persie, Kuyt, Hunterlaar, Van der Vaart. Maar ik denk dat ze allemaal andere redenen hebben om niet terug te willen naar Ajax/Nederland.
Van Persie wil samenwerken met Van Gaal
Hunterlaar heeft na zijn mislukt avontuur bij Real en Milan toch zijn draai gevonden in het buitenland en wilt dat voorzetten.
Kuyt, het lijkt mij stug dat hij naar Ajax komt in verband met zijn verleden als feyenoorder en utrechter.
Van der Vaart al om prive redenen niet, nu zeker niet dat boula bij feyenoord speelt.
of ken je een andere 30tiger die het niveau zo direct omhoog kan krikken?
remco k
 remco k - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Luuk de Jong is 23 en Bas Dost amper 25.. Klopt niet echt dus wat je zegt.
bully
 bully - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 07:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar zou niet inzien hoe beide spelers hetzelfde type zouden zijn..
noem jij de grote verschillen dan eens
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 14:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh ja, siggie is ervaren en oud?
Dus is het geen vervanger van hem.
Siem is ook vertrokken maar zoals andere al zeggen, dat dat al een noodgreep was.

Maar Nora, waar ben jij op zoek?
Een speler tussen de 25 en de 30 of een speler die ouder is dan 30 of net tegen de 30 aanzit.

Er is namelijk een verschil in die categorie.

25 tot met 30 is een categorie van spelers, die eigenlijk op ze sterk zou moeten zijn maar op een rare wijzen niet lukt. Luuk de Jong en Bas Dost vallen in deze categorie. Spelers die in het buitenland zijn mislukt.

De andere categorie is 30 jaar en ouder. Dat zijn spelers die willen afbouwen. Van Persie, Kuyt, Hunterlaar, Van der Vaart. Maar ik denk dat ze allemaal andere redenen hebben om niet terug te willen naar Ajax/Nederland.
Van Persie wil samenwerken met Van Gaal
Hunterlaar heeft na zijn mislukt avontuur bij Real en Milan toch zijn draai gevonden in het buitenland en wilt dat voorzetten.
Kuyt, het lijkt mij stug dat hij naar Ajax komt in verband met zijn verleden als feyenoorder en utrechter.
Van der Vaart al om prive redenen niet, nu zeker niet dat boula bij feyenoord speelt.
of ken je een andere 30tiger die het niveau zo direct omhoog kan krikken?
Ik weet niet ofdat je Ajax-Red Bull gemist hebt? Allemaal 2de rangs en veelal "geflopte"
spelers en daarbij wat Remko zegt Luuk en Dost zijn 23 en 25 dus die kunnen nog makkelijk groeien..
Niet te snel spelers helemaal afschrijven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door Hummel10 --
remco k
 remco k - vrijdag 01 augustus 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:19 schreef bully het volgende:

[..]

noem jij de grote verschillen dan eens
Serrero, klein fel, goed in de korte passing op het middenveld, wel loopvermogen maar weinig snelheid. Geen duel kracht in de lucht, wel op de grond. weinig diepgang in zijn spel, zoekt altijd het echte middenveld.

Klaassen, groter, ook fel en veel fysiek, goede korte maar nog beter in de lange passing, technisch zeer sterk, eerste aanname altijd goed, altijd gevoel voor de ruimte, zoekt ook vaak de rechter vleugel op en duikt met regelmaat op naast over over de spits.. En een hele goede afmaker..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Serrero, klein fel, goed in de korte passing op het middenveld, wel loopvermogen maar weinig snelheid. Geen duel kracht in de lucht, wel op de grond. weinig diepgang in zijn spel, zoekt altijd het echte middenveld.

Klaassen, groter, ook fel en veel fysiek, goede korte maar nog beter in de lange passing, technisch zeer sterk, eerste aanname altijd goed, altijd gevoel voor de ruimte, zoekt ook vaak de rechter vleugel op en duikt met regelmaat op naast over over de spits.. En een hele goede afmaker..
Duarte en Klaassen lijken meer op elkaar
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 augustus 2014 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik weet niet ofdat je Ajax-Red Bull gemist hebt? Allemaal 2de rangs en veelal "geflopte"
spelers en daarbij wat Remko zegt Luuk en Dost zijn 23 en 25 dus die kunnen nog makkelijk groeien..
Niet te snel spelers helemaal afschrijven..
Dat de leeftijd niet klopt, zegt niet dat de beschrijving daarvan niet klopt.
Spelers van een jaar of 25 tot hun 30ste zijn ze fysiek op hun sterkst.
Daarna word het minder en daarvoor heb ze niet genoeg ervaring.
In die categorie heb je weinig spelers lopen in nederland of die spelers hebben niet zo hoge top. Bijvoorbeeld Lasse Schone, veel beter gaat hij niet meer worden.

Veel mensen zeggen dat je tot je 25ste in Nederland moet blijven spelen en dan pas naar het buitenland moet gaan. Dat Bas Dost en Luuk de Jong eerder zijn gegaan en beide waarschijnlijk terug komen, zegt iets over hun kwaliteiten en gemis aan ervaring.
Anders keren ze echt niet terug naar Nederland.

Ik schrijf niemand af, maar we willen toch Europa veroveren. Dat gaat toch niet lukken met spelers die mislukt zijn bij Duitse en Engelse Subtop clubs. Tuurlijk kunnen ze nog groeien daar zij zijn nog jong genoeg voor, maar dan had je Zivokic niet hoeven halen. Spelers die in het buitenland ervaring misten, die haal je niet voor ervaring terug naar Nederland. Om vanuit Nederland europa te veroveren, misschien wel om Kampioen te worden. Maar dat gaat ook zonder hun wel lukken.

Ik wil best met Ervaring Europa veroveren. Maar niet met spelers die mislukt zijn bij subtop clubs uit het buitenland, wel voor mislukte topclubs. Bijvoorbeeld Lukako die nu bij Everton gaat spelen, maar dat is gewoon niet haalbaar.
Met Hunterlaar als Spits wil ik best een polonaise gaan lopen, ook als van der vaart in europa als spits gaat fungeren. dat lijkt mij gewoon onmogelijk.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 02 augustus 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:03 schreef remco k het volgende:
Luuk de Jong is 23 en Bas Dost amper 25.. Klopt niet echt dus wat je zegt.
Is Luuk pas 23??? Tering man, ik dacht dat hij al 30 was ofzo.
Is siem dus ook zo jong!?! Haha dacht echt ouder hoor
nora
 nora - zaterdag 02 augustus 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Positieve.

Oh ja, siggie is ervaren en oud?
Dus is het geen vervanger van hem.
Siem is ook vertrokken maar zoals andere al zeggen, dat dat al een noodgreep was.

Maar Nora, waar ben jij op zoek?
Een speler tussen de 25 en de 30 of een speler die ouder is dan 30 of net tegen de 30 aanzit.

Er is namelijk een verschil in die categorie.
---------------------------------------------------------------------------------
=================================================================================
Klopt omdat wij geen topspits kunnen/willen betalen lijkt mij v/d Vaart de meest geschikte kandidaat die heeft zoveel dat hij zeer zeker een meerwaarde voor dit verschrikkelijk jong team.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2014 door nora --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 02 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Yellelleeeeeeeeeeee Ajax Amsterdam! 😁
nora
 nora - donderdag 07 augustus 2014 - 09:15   quote  deeplink  
Ook Macotjo gaat onze neus voorbij gaat voor een prikkie naar Twente jammer Mark.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Zeer jammer idd 😡
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 07 augustus 2014 - 11:53   quote  deeplink  
Wat mij betreft een gemiste kans om een speler als Mokotjo voor een prikkie (1,5 milj)op te halen. Lukoki had je indeze deal kunnen betrekken. Dan had je voor een prikkie deze speler met potentie kunnen oppikken.
Haalde hij het niveau niet (wat ik sterk betwijfel, want zo hoog ligt ons niveau ook niet)kan je hem altijd weer doorverkopen.
Zal dadelijk zo zijn dat Twente hem over een paar jaar voor enkele miljoenen meer verkoopt.
Ik baal hier flink van, zo'n speler met zoveel frivoliteit in zijn spel hoort gewoon een kans te krijgen bij ons AJAX. Ongelofelijk!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 07 augustus 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Sterker nog, ik had hem zelfs wel eens MET blind willen zien spelen. Blind verdedigend, Mokotjo aanvallend. Hij lijkt mij in ieders geval al beter dan onze Afrikaanse vriend Serrero
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 07 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Of had mijn mening in dit topic moeten plaatsen? (Het grote frustratie en irritatie topic!)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Plaats het maar waar je wil gappie!

Fijn dat je er weer eens bent 😄
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 07 augustus 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 12:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Plaats het maar waar je wil gappie!

Fijn dat je er weer eens bent ��
Geloof me ik lees bijna alles op dit forum, echter wordt er zoveel gereageerd op elkaar dat ik vaak in herhaling val wat iemand anders al eerder heeft gezegd.-)
nora
 nora - donderdag 07 augustus 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Ik ben zwaar teleurgesteld in het Ajax beleid 95 miljoen op de bank en voor 1.5 miljoen had je Makotjo kunnen kopen is zeker een klasse beter als Duarte en Serero je had een van die twee kunnen verkopen dan had je als Ajax weer sterker geworden voor een prijs waar je alleen op had kunnen verdienen.
Stanley
 Stanley - donderdag 07 augustus 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Afgelopen jaren hebben we veel kunnen lachen richting de lampenkappenstad, maar daar
gaan langzamerhand de puzzelstukjes samenvallen ben ik bang....

Een voorhoede met

---------Luuk de Jong------------

Depay--------------------Narsingh

Is een voorhoede met veel meer eredivisie ervaring dan wij dat hebben en zal moeilijk af te stoppen zijn.

Wat ik het meest jammer vind, is om de verandering binnen ajax waar te nemen....

Nederlands talent wordt over het hoofd gezien en hiervoor in de plaats richt men zich op Deens en ander allochtoon talent.

Aankopen worden ingegeven door de transferwaarde, hoe goedkoper hoe beter.

Terwijl vroeger het Nederlandse talent werd gescout en gericht werd aangevuld door talent uit het buitenland. En dat talent werd gescout op toegevoegde waarde en niet op transferwaarde...

Zoals gezegd geld genoeg...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 augustus 2014 - 13:36   quote  deeplink  
Depay kan nog weg voor 12 miljoen plus Chadli(ook geen slechte deal)
Dan zullen ze Defour halen..

--------------------------Defour--------------
--------Wijnaldum--------------Maher
Narsingh--------De Jong--------Chadli

Is ook niet misselijk
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 augustus 2014 - 13:44   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/384899

Marc netto doe hier je voordeel mee zijn gratis ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 augustus 2014 - 13:49   quote  deeplink  
http://www.433.nl/m#!/article/11506/Deze-tien-zijn-transfervrij

Nog een paar gratis spelers Marc
bully
 bully - donderdag 07 augustus 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:36 schreef Hummel10 het volgende:
Depay kan nog weg voor 12 miljoen plus Chadli(ook geen slechte deal)
Dan zullen ze Defour halen..

--------------------------Defour--------------
--------Wijnaldum--------------Maher
Narsingh--------De Jong--------Chadli

Is ook niet misselijk
hoe dat allemaal zal samenvallen is natuurlijk ook afwachten.
vorig seisoen dachten we dat namelijk ook.
maar ook ik denk dat dat het daar nu wel beter zal gaan.
en over die jeugdspelers die zijn gehaald daar zijn er ook al weer een paar van weg of afgeschreven.
en ook die hebben geld gekost.
wat nu als je dit seisoen geen kampioen word.
dan verdien je volgent jaar die 21 miljoen van de cl ook niet.
dan kan je nu wel heel trots zijn op jou miljoenen op de bank maar ook die kunnen weer heel snel verdampen.
ik heb nooit gezegt dat we elk jaar maar heel veel moesten kopen.
maar nu heb je door alleen op de koopjes teletten een achterstand van drie jaar.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 augustus 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:52 schreef bully het volgende:

[..]

hoe dat allemaal zal samenvallen is natuurlijk ook afwachten.
vorig seisoen dachten we dat namelijk ook.
maar ook ik denk dat dat het daar nu wel beter zal gaan.
en over die jeugdspelers die zijn gehaald daar zijn er ook al weer een paar van weg of afgeschreven.
en ook die hebben geld gekost.
wat nu als je dit seisoen geen kampioen word.
dan verdien je volgent jaar die 21 miljoen van de cl ook niet.
dan kan je nu wel heel trots zijn op jou miljoenen op de bank maar ook die kunnen weer heel snel verdampen.
ik heb nooit gezegt dat we elk jaar maar heel veel moesten kopen.
maar nu heb je door alleen op de koopjes teletten een achterstand van drie jaar.
Vorig seizoen raakten we Erikssen en Alderweireld op het laatst
kwijt. Daar deden we al twee stappen achteruit. Nu blijf je nog redelijk op
het niveau van vorig seizoen dus ja we gaan niet heel hard vooruit..
Jammer wat de mogelijkheden zijn er genoeg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers









0.0256998