BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Oranje in Brazilie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 maart 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Ik zal Mulder niet afvallen! maar die heeft weinig punten echt gepakt..
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 18:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoezo niet..?
Dus jullie worden kampioen??
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zal Mulder niet afvallen! maar die heeft weinig punten echt gepakt..
Daar gaat het fout.. Hij moet de ballen pakken, dan win je punten..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 maart 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus jullie worden kampioen??
Dat denk jij..
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 22:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat denk jij..
Ik weet het niet wie er kampioen wordt..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 maart 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Geeft niet, kun jij niks aan doen..
dennie
 dennie - vrijdag 28 maart 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Wat een galavoorstelling weer van Ajax remco.. jij hebt echt een plaat voor je kop
remco k
 remco k - vrijdag 28 maart 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 - 12:25 schreef dennie het volgende:
Wat een galavoorstelling weer van Ajax remco.. jij hebt echt een plaat voor je kop
Wat heeft dat er mee te maken...

Volgens mij staan wij in de finale.. Jullie dan?? Door wie werd Feyenoord uitgeschakeld??
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 28 maart 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken...

Volgens mij staan wij in de finale.. Jullie dan?? Door wie werd Feyenoord uitgeschakeld??
muhahaha
dennie
 dennie - vrijdag 28 maart 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken...

Volgens mij staan wij in de finale.. Jullie dan?? Door wie werd Feyenoord uitgeschakeld??
Daar gaat het niet over, ik probeerde wedstrijd is vanuit jou perspectief te bekijken maar mijn conclusie bleef het zelfde, Waardeloos elftal. Je kan wel zeggen 3x gewonnen van Feyenoord maar hoe. In die bekerwedstrijd hebben jullie tot die klutsgoal geen schot op doel gehad. In de laatste wedstrijd speelden jullie als chelsea op de counter en wonnen jullie door een wonderbaarlijke klutsgoal (alweer) van Veltman. Wat ik al eerder zei Feyenoord stort in na de 1-0 niet voor niets ook 3x voor gekomen tegen ajax.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 maart 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 - 23:53 schreef dennie het volgende:

[..]

Daar gaat het niet over, ik probeerde wedstrijd is vanuit jou perspectief te bekijken maar mijn conclusie bleef het zelfde, Waardeloos elftal. Je kan wel zeggen 3x gewonnen van Feyenoord maar hoe. In die bekerwedstrijd hebben jullie tot die klutsgoal geen schot op doel gehad. In de laatste wedstrijd speelden jullie als chelsea op de counter en wonnen jullie door een wonderbaarlijke klutsgoal (alweer) van Veltman. Wat ik al eerder zei Feyenoord stort in na de 1-0 niet voor niets ook 3x voor gekomen tegen ajax.
Wil je aub Chelsea NOOIT meer met ajaks vergelijken, vind ik niet zo prettig..
remco k
 remco k - zaterdag 29 maart 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 - 23:53 schreef dennie het volgende:

[..]

Daar gaat het niet over, ik probeerde wedstrijd is vanuit jou perspectief te bekijken maar mijn conclusie bleef het zelfde, Waardeloos elftal. Je kan wel zeggen 3x gewonnen van Feyenoord maar hoe. In die bekerwedstrijd hebben jullie tot die klutsgoal geen schot op doel gehad. In de laatste wedstrijd speelden jullie als chelsea op de counter en wonnen jullie door een wonderbaarlijke klutsgoal (alweer) van Veltman. Wat ik al eerder zei Feyenoord stort in na de 1-0 niet voor niets ook 3x voor gekomen tegen ajax.
Ajax wint en daar gaat het om.. En ja Ajax is niet in vorm, en nog steeds winnen we van jullie.. Dat zegt echt heel erg veel over de kwaliteit en mentaliteit bij jullie club, en dan met name het gebrek daaraan..

De laatste keer was Ajax vermoeid door de doordeweekse wedstrijd, en heeft het heel slim Feyenoord het spel laten maken en gewoon terecht gewonnen, zelfs jullie grote Boskamp vond dat..

Die andere twee wedstrijden was Ajax dit seizoen 70 minuten de betere ploeg..

Maar goed, deze discussie heeft niet zo heel veel zin..

We zullen wel zien wie van Gaal gaat meenemen. Ik verwacht dat hij liever jongens meeneemt die wedstrijden kunnen winnen, en kwalitatief en mentaal goed in elkaar zitten.. Jij denkt dat ie liever jongens opstelt die structureel niets winnen, kwalitatief prima zijn, maar mentaal zo zwak dat ze bij iedere tegenslag dichtklappen..

We gaan het meemaken..
remco k
 remco k - zaterdag 29 maart 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2014 - 16:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wil je aub Chelsea NOOIT meer met ajaks vergelijken, vind ik niet zo prettig..
Lijkt me inderdaad verstandig.. Een aanvallende ploeg ( Ajax) kun je niet vergelijken met het antivoetbal dat Mourinho met zijn ploegen speelt..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 maart 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Kssssst kssssst...
remco k
 remco k - zaterdag 29 maart 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2014 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:
Kssssst kssssst...
Lek al gedicht?? Zou je bij Feyenoord ook eens kunnen proberen??
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 maart 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Chelseahatert..!!
remco k
 remco k - zaterdag 29 maart 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2014 - 21:22 schreef RenatoBos het volgende:
Chelseahatert..!!
Jazeker.. Maar eigenlijk meer een Mourinho hatert... Ik vond namelijk dat ze onder Hiddink goed voetbal speelden..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 maart 2014 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2014 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker.. Maar eigenlijk meer een Mourinho hatert... Ik vond namelijk dat ze onder Hiddink goed voetbal speelden..
Ik vind jou best lief hoor.. Af en toe een beetje een eikel.. Maar dat mag..
craven
 craven - zondag 30 maart 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2014 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax wint en daar gaat het om.. En ja Ajax is niet in vorm, en nog steeds winnen we van jullie.. Dat zegt echt heel erg veel over de kwaliteit en mentaliteit bij jullie club, en dan met name het gebrek daaraan..

De laatste keer was Ajax vermoeid door de doordeweekse wedstrijd, en heeft het heel slim Feyenoord het spel laten maken en gewoon terecht gewonnen, zelfs jullie grote Boskamp vond dat..

Die andere twee wedstrijden was Ajax dit seizoen 70 minuten de betere ploeg..

Maar goed, deze discussie heeft niet zo heel veel zin..

We zullen wel zien wie van Gaal gaat meenemen. Ik verwacht dat hij liever jongens meeneemt die wedstrijden kunnen winnen, en kwalitatief en mentaal goed in elkaar zitten.. Jij denkt dat ie liever jongens opstelt die structureel niets winnen, kwalitatief prima zijn, maar mentaal zo zwak dat ze bij iedere tegenslag dichtklappen..

We gaan het meemaken..
oei oei wat een toontje.. :)
craven
 craven - zondag 30 maart 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2014 - 18:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad verstandig.. Een aanvallende ploeg ( Ajax) kun je niet vergelijken met het antivoetbal dat Mourinho met zijn ploegen speelt..
Chelsea speelt bij tijd en wijlen behoorlijk verzorgd voetbal, Mourinho laat zijn ploegen dat spel al sinds porto spelen, en erg onsuccesvol was dat niet...
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 11:30 schreef craven het volgende:

[..]

oei oei wat een toontje.. :)
Helaas gaat dat beide kanten op.. Is ook niet nodig, maar af en toe wel leuk...:-)
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 11:31 schreef craven het volgende:

[..]

Chelsea speelt bij tijd en wijlen behoorlijk verzorgd voetbal, Mourinho laat zijn ploegen dat spel al sinds porto spelen, en erg onsuccesvol was dat niet...
Sorry, maar ik vind het er echt niet uit zien.. bij Porto was het leuk en goed voetbal. bij Chelsea begon hij ook zo.. Dat veranderde op ten duur, bij Inter en Real was het niet om aan te zien, bij Chelsea nu vind ik het ook weer niet leuk om te zien..

Succesvol is het zeker geweest.. Al moet men niet vergeten dat het al weer 4 jaar geleden is dat ie echt van belang is geweest in Europa..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 01 april 2014 - 20:42   quote  deeplink  
We falen keihard.
dennie
 dennie - dinsdag 01 april 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2014 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax wint en daar gaat het om.. En ja Ajax is niet in vorm, en nog steeds winnen we van jullie.. Dat zegt echt heel erg veel over de kwaliteit en mentaliteit bij jullie club, en dan met name het gebrek daaraan..

De laatste keer was Ajax vermoeid door de doordeweekse wedstrijd, en heeft het heel slim Feyenoord het spel laten maken en gewoon terecht gewonnen, zelfs jullie grote Boskamp vond dat..

Die andere twee wedstrijden was Ajax dit seizoen 70 minuten de betere ploeg..

Maar goed, deze discussie heeft niet zo heel veel zin..

We zullen wel zien wie van Gaal gaat meenemen. Ik verwacht dat hij liever jongens meeneemt die wedstrijden kunnen winnen, en kwalitatief en mentaal goed in elkaar zitten.. Jij denkt dat ie liever jongens opstelt die structureel niets winnen, kwalitatief prima zijn, maar mentaal zo zwak dat ze bij iedere tegenslag dichtklappen..

We gaan het meemaken..
Tjaa om onze discussie nog even af te ronden, over de bekerwedstrijd kan ik inderdaad zeggen dat jullie verdiend hebben gewonnen. We hadden de controle tot die klutsgoal waarna Feyenoord stopte met voetballen en Ajax domineerde. De wedstrijd in de Kuip daarentegen kan je niet zeggen dat het een duidelijke overwinning was, dat jullie die wonnen heeft puur met geluk te maken en je gaat mij niet vertellen dat je dat zelf ook niet weet.

En dat je zegt dat Ajax 'slim' heeft gespeeld is niet waar, om de Jong maar even te quoten, 'we probeerden wel te voetballen maar we kwamen er niet aan toe', wat dus inhoud dat ze werden gedomineerd, ze probeerden te voetballen maar werden teruggedrongen, niks met slimheid te maken ;) Je kan wel overal tegenin blijven gaan maar naar mijn mening ligt dit dicht bij de waarheid. Het is inderdaad zo dat Ajax puur qua mentaliteit het verschil heeft gemaakt dit seizoen, en natuurlijk een gigantische dosis geluk, iets wat je ook niet mag ontkennen, maar kwalitatief absoluut niet. Zelfs die leek Johan Derksen heeft dat inmiddels ingezien... dus je kan dat best blijven ontkennen maar zelfs de Ajacieden om me heen zijn het met me eens, wat heel veel zegt aangezien ze normaal altijd opscheppen over hoe goed ze wel niet zijn.. jij bent nog erger want je blijft het zelfs volhouden nu ze kwalitatief gewoon heel matig zijn. Maargoed ieder mag zijn eigen mening hebben maar breng het alsjeblieft niet als een feit maar als een mening want je bent god niet.

En over van Gaal, hoezo denk ik dat dan? Ik heb maar 4 gasten van Feyenoord in de selectie als je daarop doelt.. Waarvan 3 in de basis waarvan ik ook nog is zeg dat er ook anderen op die positie kunnen spelen.. Boetius/Depay/Lens, Janmaat/ vd Wiel, Kongolo(tja, zou niet weten wie anders, vind hem veel slimmer dan bijv Indi of Denswil of Rekik, wat ik zeg misschien een fysiek sterke kerel als Douglas als hij in vorm is) dus ik begrijp je standpunt niet echt, je maakt me mening belachelijk alsof ik alleen maar mentaal zwakke spelers ertussen heb staan maar volgens mij staan de beste spelers van NL er gewoon tussen ?
remco k
 remco k - dinsdag 01 april 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 22:47 schreef dennie het volgende:

[..]

Tjaa om onze discussie nog even af te ronden, over de bekerwedstrijd kan ik inderdaad zeggen dat jullie verdiend hebben gewonnen. We hadden de controle tot die klutsgoal waarna Feyenoord stopte met voetballen en Ajax domineerde. De wedstrijd in de Kuip daarentegen kan je niet zeggen dat het een duidelijke overwinning was, dat jullie die wonnen heeft puur met geluk te maken en je gaat mij niet vertellen dat je dat zelf ook niet weet.

En dat je zegt dat Ajax 'slim' heeft gespeeld is niet waar, om de Jong maar even te quoten, 'we probeerden wel te voetballen maar we kwamen er niet aan toe', wat dus inhoud dat ze werden gedomineerd, ze probeerden te voetballen maar werden teruggedrongen, niks met slimheid te maken ;) Je kan wel overal tegenin blijven gaan maar naar mijn mening ligt dit dicht bij de waarheid. Het is inderdaad zo dat Ajax puur qua mentaliteit het verschil heeft gemaakt dit seizoen, en natuurlijk een gigantische dosis geluk, iets wat je ook niet mag ontkennen, maar kwalitatief absoluut niet. Zelfs die leek Johan Derksen heeft dat inmiddels ingezien... dus je kan dat best blijven ontkennen maar zelfs de Ajacieden om me heen zijn het met me eens, wat heel veel zegt aangezien ze normaal altijd opscheppen over hoe goed ze wel niet zijn.. jij bent nog erger want je blijft het zelfs volhouden nu ze kwalitatief gewoon heel matig zijn. Maargoed ieder mag zijn eigen mening hebben maar breng het alsjeblieft niet als een feit maar als een mening want je bent god niet.

En over van Gaal, hoezo denk ik dat dan? Ik heb maar 4 gasten van Feyenoord in de selectie als je daarop doelt.. Waarvan 3 in de basis waarvan ik ook nog is zeg dat er ook anderen op die positie kunnen spelen.. Boetius/Depay/Lens, Janmaat/ vd Wiel, Kongolo(tja, zou niet weten wie anders, vind hem veel slimmer dan bijv Indi of Denswil of Rekik, wat ik zeg misschien een fysiek sterke kerel als Douglas als hij in vorm is) dus ik begrijp je standpunt niet echt, je maakt me mening belachelijk alsof ik alleen maar mentaal zwakke spelers ertussen heb staan maar volgens mij staan de beste spelers van NL er gewoon tussen ?
Wat ben jij een irritant ventje zeg.. Zeggen dat jou MENING dichterbij de waarheid ligt dan mijn MENING.. Ajax wint 3 keer van Feyenoord, wordt kampioen, plaatst zich weer voor de CL, wint veel van zijn grotere wedstrijden.. En daarin zijn de Nederlandse jongens vaak uitblinker..

En nee je hebt niet de beste Nederlandse spelers opgesteld.. Daar heb ik namelijk een andere MENING over..

Misschien dat je eens moet opzoeken wat een mening is en moet accepteren dat iemand anders het dus niet met jou eens is.

Wat heb je aan een stel spelers op een WK dat niet kan winnen als het nodig is, dat dus mentaal dusdanig zwak is dat ze dit simpelweg gewoon niet kunnen opbrengen..

Je hebt jongens nodig die weten wat er nodig is om wedstrijden te winnen wanneer nodig, jongens die zelfs dat beetje geluk af kunnen dwingen..
dennie
 dennie - dinsdag 01 april 2014 - 23:07   quote  deeplink  
Wie denk je nou dat je bent hey?

Begrijpend lezen is moeilijk of niet?

Ik zeg dat het Naar Mijn Mening Dichter Bij de Waarheid ligt, begrijp je die zin of niet?

Hou die wit-rood-witte bril van je maar op, je hebt gelijk man ajax is geweldig.. Lekker met blind denswil en veltman in de basis op t WK dan komt alles goed... Hahahaha. Droom lekker verder. o en kishna niet te vergeten. Hahahah je noemt jezelf kenner ik noem je liever komiek. Neem jezelf alsjeblieft niet zo serieus zou je goed doen (Y) laatste woorden die ik ook aan je vuilmaak wat een kerel is dit hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door dennie --
dennie
 dennie - woensdag 02 april 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Oh en ik heb nog wel een leuk feitje voor je, de 'losers' van Feyenoord hebben dit seizoen 13x puntenverlies geleden, de 'mentaal veel sterkere' ajacieden slechts 11x. Oftewel als je de onderlinge ontmoetingen zou weghalen zou dat betekenen dat ajax uit de overige wedstrijden maar liefst 2 punten meer heeft gehaald... en boem je hele theorie is al ontkracht.
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 12:52 schreef dennie het volgende:
Oh en ik heb nog wel een leuk feitje voor je, de 'losers' van Feyenoord hebben dit seizoen 13x puntenverlies geleden, de 'mentaal veel sterkere' ajacieden slechts 11x. Oftewel als je de onderlinge ontmoetingen zou weghalen zou dat betekenen dat ajax uit de overige wedstrijden maar liefst 2 punten meer heeft gehaald... en boem je hele theorie is al ontkracht.
Nee kerel. Je bewijst juist mijn theorie hiermee. Overigens is dat een feit.
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 23:07 schreef dennie het volgende:
Wie denk je nou dat je bent hey?

Begrijpend lezen is moeilijk of niet?

Ik zeg dat het Naar Mijn Mening Dichter Bij de Waarheid ligt, begrijp je die zin of niet?

Hou die wit-rood-witte bril van je maar op, je hebt gelijk man ajax is geweldig.. Lekker met blind denswil en veltman in de basis op t WK dan komt alles goed... Hahahaha. Droom lekker verder. o en kishna niet te vergeten. Hahahah je noemt jezelf kenner ik noem je liever komiek. Neem jezelf alsjeblieft niet zo serieus zou je goed doen (Y) laatste woorden die ik ook aan je vuilmaak wat een kerel is dit hahaha
Je laatste zin is alweer mislukt gezien je hierop volgende post. Volgens mij heb ik nergens gezegd dat Denswil in de basis moet. Je moet anderen geen woorden in de mond leggen.

En nogmaals dan. Je mening mag je hebben, net als ik die mag hebben.

Ik vind alleen dat je mening over de spelers echt compleet ongegrond is.

En ik zeg nergens dat Ajax geweldig speelt. Integendeel zelfs. Er zijn een groot aantal jongens uit vorm. En nog winnen. We meer wedstrijden dan de andere ploegen.
dennie
 dennie - woensdag 02 april 2014 - 13:57   quote  deeplink  
Gaat om die intonatie toch. Met je irritant ventje volgens mij heb ik jou nog niet 1x uitgescholden..

Je gaat ook nergens op in, je zegt de hele tijd dat mijn mening ongegrond is, maar je zegt zelf niets over wie je dan in het Nederlands elftal zou willen zien. Helaas, we zijn geen Spanje of Duitsland en we hebben niet veel keuze. Het enige wat jij doet is mijn mening afbreken maar zelf kom je met niets.. of moet ik jou opstelling serieus nemen zeker. Van Aanholt linksback?? Veltman centraal achterin?? Blind als CM??? Van Persie op links?? Huntelaar, Sneijder, RvP en Robben in 1 elftal?? Geen blijk van veel verstand kerel..

En hoe kan mijn laatste zin jou theorie bevestigen? Je beseft schijnbaar niet dat voetbal voor minstens 50% afhangt van geluk, heel vaak wint een ploeg omdat het gewoon mee zit, hiermee doel ik o.a op de laatste Feyenoord Ajax. Het scheve is dat wanneer Ajax niet dat geluk had gehad in die wedstrijd maar Feyenoord, was het verschil nu 2 punten.. dan zou wat je nu zegt helemaal nergens meer op slaan, dit bedoel ik met scorebordjournalistiek.

Maar goed, ik meende wat ik zei, dit leid nergens naar jij bent veel te koppig, ik heb geen zin om hier nog verder op in te gaan. Ik kan je mening niet serieus nemen maar zal em respecteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door dennie --
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 16:19   quote  deeplink  
En dan een ander beschuldigen van het zijn mening verkondigen als de waarheid. Misschien jezelf even een spiegeltje voorhouden.
dennie
 dennie - woensdag 02 april 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Haha nee dat begrijp je verkeerd. Ik zeg niet dat mijn mening de waarheid is maar ik ben het op dit gebied niet eens met jou. Maargoed ik stel me zelf ook een beetje kinderachtig op idd. Excuus. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
remco k
 remco k - woensdag 02 april 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 april 2014 - 16:47 schreef dennie het volgende:
Haha nee dat begrijp je verkeerd. Ik zeg niet dat mijn mening de waarheid is maar ik ben het op dit gebied niet eens met jou. Maargoed ik stel me zelf ook een beetje kinderachtig op idd. Excuus. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Jij hoeft geen excuses te maken hoor, ik houd wel van een discussie op het randje, mag best..

Ik ben 32
dennie
 dennie - zaterdag 12 april 2014 - 17:02   quote  deeplink  
(Y) Ik ben 25 trouwens d:)

Wat denk je van deze dan, ik heb vroeger al vaker gedacht wat ik hoorde bij vi met Sneijder meer in de rol a la Pirlo.

Beweeglijke vleugelspitsen die van flank verwisselen, aanspeelpunt voorin.
Lens-Van Persie-Robben

2 dynamische middenvelder om ballen af te pakken en op komen stomen ter ondersteuning van Sneijder en de aanval, geen grote creativiteit vereist, Sneijder zal met zijn passing de vleugels en de spits moeten bereiken en Fer of De Jong aanspelen als hier ruimte ligt.

----Fer----------De Jong---
--------Sneijder-----------

Nadeel is natuurlijk dat Sneijder heel weinig ervaring heeft in deze rol. Achterin een mix van meer Europese ervaring en talent. Buttner als verrassing ziet er miss een beetje opportunistisch uit maar deed het leuk in de CL en staat op de training toch ook dagelijks tegenover de top van Engeland, met Evra als mentor. Qua leeftijd zou hij er klaar voor moeten zijn.

Buttner-Kongolo-Van Dijk/Vlaar- Van der Wiel

Krul

Beste kritieken dus meest logische keuze als doelman.

Slechts 1 Eredivisiespeler in de basis de rest speelt in de (sub)top van de sterkste Europese competities op van Dijk na.

Open voor suggesties ;)
remco k
 remco k - zondag 13 april 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Momenteel zou ik Huntelaar zeker op stellen. Scoort veel en belangrijke goals..

Daar achter de 3 mensen die jij opnoemt als voorste 3.

Daarachter Nigel de Jong en Blind of Fer. Persoonlijk zou ik altijd kiezen voor Blind omdat ie zeer dynamisch is, veel duels wint op slimheid en voetballend altijd een goede oplossing vind.

Verdedigend zou ik centraal Vlaar en Veltman neerzetten, ik vind van Dijk gewoon niet zo goed.. Vlaar zou de mandekker moeten zijn in deze en Veltman de man met de opbouw..

Linksback kun je van Aanholt of Buttner laten spelen als Blind niet op linksback speelt. vd Wiel op rechts lijkt me niet meer dan logisch, met Jan Maat daarachter.

Ik denk dat je als keeper een echte puntenpakker nodig hebt bij Nederland...

Krul Vorm en Cilissen zijn dan niet in mijn ogen. Cilissen vind ik allround wel de beste keeper.. Maar ik denk oprecht dat Vermeer misschien wel gaat spelen..

Bij hem is het namelijk alles of niets, en als het alles is denk ik dat hij met zijn reflexen bij de besten van de wereld hoort.. Bij hoge ballen echter uitermate zwak..

Lastig..
craven
 craven - zondag 13 april 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het er echt niet uit zien.. bij Porto was het leuk en goed voetbal. bij Chelsea begon hij ook zo.. Dat veranderde op ten duur, bij Inter en Real was het niet om aan te zien, bij Chelsea nu vind ik het ook weer niet leuk om te zien..

Succesvol is het zeker geweest.. Al moet men niet vergeten dat het al weer 4 jaar geleden is dat ie echt van belang is geweest in Europa..
Misschien komt dit omdat je van aanvallend voetbal houdt, je ben niet de enige.
Spelers zijn bij Mourinho onderdanig aan het systeem en het geheel, maar er zit voor mij wel een duidelijk patroon in.
Wat ik vooral knap vindt is dat de spelers altijd 100% er voor gaan, en als ik het door die ogen bekijk, dan kan ik er wel van genieten.
Je team laten functioneren naar zijn mogelijkheden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2014 door craven --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Mourinho heeft het van Gaal virus......opbokken met beide wat een idioten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Oja.....oranje 3x acte de present.....ff een kruisje slaan bij de Morro de Corcovado...... en dan naar huis
craven
 craven - zondag 13 april 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 12:26 schreef Nenam_tiL het volgende:
Mourinho heeft het van Gaal virus......opbokken met beide wat een idioten
Als trainers zijn het giganten, hoe ze zich in de media presenteren zijn het idioten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 12:39 schreef craven het volgende:

[..]

Als trainers zijn het giganten, hoe ze zich in de media presenteren zijn het idioten
Jij bent ook een gigant.....met het materiaal wat van Gaal had, had jij hetzelfde bereikt.....van Gaal is een overschatte eikel, jij laat je broek niet zakken in de kleedkamer om te laten zien dat je een vent bent, althans neem aan van niet :-)
craven
 craven - zondag 13 april 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 12:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij bent ook een gigant.....met het materiaal wat van Gaal had, had jij hetzelfde bereikt.....van Gaal is een overschatte eikel, jij laat je broek niet zakken in de kleedkamer om te laten zien dat je een vent bent, althans neem aan van niet :-)
Ik mag van Gaal niet, vindt het zelf een onbehouwen hork met een neiging tot contactgestoordheid. Maar ik denk niet dat het een slechte trainer is, je moet het ook managen, ik denk dat je daarin snel kan vergissen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 april 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Als je ziet dat een jongen als Sneijder zijn muil niet open durft te trekken dan zegt dat mij wel iets......macht misbruik.....dan ben je in mijn ogen een kut trainer, daarom gaat het ook mis in Braziliƫ.....te verkrampt, spelen niet vrij uit dictatortje van Gaal heeft de lat erover
craven
 craven - zondag 13 april 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 13:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als je ziet dat een jongen als Sneijder zijn muil niet open durft te trekken dan zegt dat mij wel iets......macht misbruik.....dan ben je in mijn ogen een kut trainer, daarom gaat het ook mis in Braziliƫ.....te verkrampt, spelen niet vrij uit dictatortje van Gaal heeft de lat erover
het links liggen van Sneijder is niet handig, maar dat is niet de reden dat we daar gaan falen.
Dat is gewoon gebrek aan kwaliteit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Oranje in Brazilie









0.0100340