BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wordt Bakkali de nieuwe Labyrat?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 18:02 schreef Pieter08 het volgende:
De kogel is dan toch door de kerk. Ons enfant terrible heeft voor 5 jaar getekend bij Valencia. Of hij daar ook gaat spelen is de vraag. Naar aller waarschijnlijkheid wordt hij uitgeleend aan een staartclub in de Primera Divisionist of een club uit de Spaanse tweede divisie. Heeft ie dan mooi voor elkaar. Maar goed zijn bankrekening wordt de komende 5 jaar wel goed gevuld. Ik hoop dat hij volledig mislukt. Dan zal hij nog wel eens terugdenken aan PSV.
Ik denk dat je er flink naast zit, tenminste dat vermoeden heb ik. Hij heeft namelijk simpelweg het talent om een hele goede speler te worden. Dus ik denk dat we hem in de subtop van Europa wel veel zullen gaan zien.. Misschien niet het eerste jaar, maar ik denk dat we redelijk snel van hem gaan horen..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 06 juli 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je er flink naast zit, tenminste dat vermoeden heb ik. Hij heeft namelijk simpelweg het talent om een hele goede speler te worden. Dus ik denk dat we hem in de subtop van Europa wel veel zullen gaan zien.. Misschien niet het eerste jaar, maar ik denk dat we redelijk snel van hem gaan horen..
Je zou zo maar gelijk kunnen hebben Remco, tenminste als je kijkt naar zijn voetbalkwaliteiten want die zijn er. Een aantal zaken spreken echter in zijn nadeel: hij heeft nagenoeg twee jaar stilgestaan, hij heeft absoluut geen topsportmentaliteit en hij heeft de verkeerde mensen om zich heen en dan doel ik op zijn eigen familie en al die zaakwaarnemers.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 10 juli 2015 - 21:31   quote  deeplink  
Waarschijnlijk wordt Bakkali direct verhuurd. Speelt ie dadelijk op het tweede Spaanse niveau. Lachen👍
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 01 september 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Bakkali gaf enkele weken geleden nog aan dat hij het zo goed naar zijn zin had bij Valencia. Inmiddels heeft hij bij Valencia zijn eerste slechte nieuws mogen ontvangen. De club heeft hem niet ingeschreven voor de CL. Daarnaast wordt er geen beroep meer gedaan op hem bij wedstrijden. Nu loopt zijn bankrekening vol, maar zijn carrière dooft als een nachtkaars. Dit laatste zal ook psychisch bij hem gaan doorwerken. Had hij maar een voorbeeld genomen aan Depay.
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Beetje flauwe opmerking, Valencia heeft namelijk bij zijn presentatie al aangegeven dat ze het een lange termijn plan is voor Bakkali en dat hij in principe dit seizoen niet heel veel bij het eerste zou spelen, zijn wedstrijden in het twee zou gaan spelen.

Er werd ook gezegd dat hij sporadisch bij de selectie zou zitten, maar dat hij het eerste jaar zich voornamelijk moest gaan richten op wedstrijdfit worden en wedstrijd ritme op doen met het tweede en invalbeurtjes daar waar het kan in het eerste..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 02 september 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 21:19 schreef remco k het volgende:
Beetje flauwe opmerking, Valencia heeft namelijk bij zijn presentatie al aangegeven dat ze het een lange termijn plan is voor Bakkali en dat hij in principe dit seizoen niet heel veel bij het eerste zou spelen, zijn wedstrijden in het twee zou gaan spelen.

Er werd ook gezegd dat hij sporadisch bij de selectie zou zitten, maar dat hij het eerste jaar zich voornamelijk moest gaan richten op wedstrijdfit worden en wedstrijd ritme op doen met het tweede en invalbeurtjes daar waar het kan in het eerste..
Die gast is gewoon knettergek. Ik gun hem een compleet mislukte carrière. Vandaag geeft hij een sneer naar PSV. Hieruit blijkt dat hij nog dommer is dan ik al dacht. Hij begrijpt er echt niks van. Waarschijnlijk een IQ < 50.
Joe The Ball
 Joe The Ball - zondag 06 september 2015 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:05 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Die gast is gewoon knettergek. Ik gun hem een compleet mislukte carrière. Vandaag geeft hij een sneer naar PSV. Hieruit blijkt dat hij nog dommer is dan ik al dacht. Hij begrijpt er echt niks van. Waarschijnlijk een IQ < 50.
........Daarom je weet het ook hij is een Belgische Marokkaantje.....slimmer zal hij echt worden...straks loopt hij over straat ook dom en achterlijk te doen.
VVout
 VVout - zondag 06 september 2015 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 06:42 schreef Joe The Ball het volgende:

[..]

........Daarom je weet het ook hij is een Belgische Marokkaantje.....slimmer zal hij echt worden...straks loopt hij over straat ook dom en achterlijk te doen.
Valencia, dan is ie al weer zowat thuis.
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2015 - 23:02   quote  deeplink  
Toch gaat het niet zo slecht met deze jonge man.. Valencia heeft 4 wedstrijden gespeeld, en hij is er in 3 ingevallen.. Terwijl hij vooraf samen met de club afgesproken heeft zich te focussen op wedstrijdfit worden en dan eventueel na de winterstop pas in beeld zou komen..

Dat gaat dan toch allemaal wat sneller..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 23 september 2015 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 23:02 schreef remco k het volgende:
Toch gaat het niet zo slecht met deze jonge man.. Valencia heeft 4 wedstrijden gespeeld, en hij is er in 3 ingevallen.. Terwijl hij vooraf samen met de club afgesproken heeft zich te focussen op wedstrijdfit worden en dan eventueel na de winterstop pas in beeld zou komen..

Dat gaat dan toch allemaal wat sneller..
Bij PSV startte hij ook subliem (oa 3 goals tegen NEC) en zakte daarna ber weg. Dus we zullen zien.
Barabas
 Barabas - donderdag 24 september 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 23:05 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Die gast is gewoon knettergek. Ik gun hem een compleet mislukte carrière. Vandaag geeft hij een sneer naar PSV. Hieruit blijkt dat hij nog dommer is dan ik al dacht. Hij begrijpt er echt niks van. Waarschijnlijk een IQ < 50.
Een goede zaakwaarnemer en een stel getikte ouders ligt meer voor de hand. Zoiets kun je zelf niet bedenken als je zo piep bent. Die sneer moet je lekker laten gaan...
remco k
 remco k - zaterdag 31 oktober 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Kijk toch eens aan, Bakkali doet het erg goed daar...
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 31 oktober 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2015 - 21:52 schreef remco k het volgende:
Kijk toch eens aan, Bakkali doet het erg goed daar...
Jammer👎

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wordt Bakkali de nieuwe Labyrat?









0.0113861