BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Moet PSV in het seizoen 2014/2015 doorgaan met Brian Ruiz?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
j.waterdrinker
 j.waterdrinker - zondag 11 mei 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Alsof Narsingh en Bakalli zo goed waren... Ruiz heeft gefaald... Ik denk dat zo'n beetje alle PSV-ers afgelopen seizoen minder hebben gebracht dan je er van mocht verwachten. Ik denk dat je van Ruiz veel plezier zal hebben! Al was het alleen maar dat bij zijn aanblijven zo'n onwelwillende zeurpiet als een Bakalli zijn biezen pakt. En ik denk dat PSV dáár op den duur heel blij mee zal zijn!
Pieter08
 Pieter08 - zondag 11 mei 2014 - 21:24   quote  deeplink  
Voor wat betreft dat laatste zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Bakkali is nu al een over het paard getild mannetje, terwijl hij nog niks heeft gepresteerd. Zijn mentaliteit is nu al verrot. Een paar miljoen in de pocket voor een transfer en weg ermee. Ik ben van mening dat Bakkali aan het einde van zijn carrière erg veel clubs heeft versleten.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 12 mei 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Ruiz moet gewoon weg.. Als je bakkali niet wil heb je ook Narsingh nog
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 14 mei 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Volgens de clunwatcher van PSV zal Ruiz gaan vertrekken. Brands heeft aangegeven dat hij te duur is en dat PSV voor dat geld liever een andere speler aan wil trekken voor een andere positie (spits, middenvelder, verdediger). Voor de positie van rechtsbuiten hebben we immers Narsingh die nu niet alleen medisch fit is na zijn blessure maar ook wedstrijdfit. Mi doet Narsingh ook niets onder voor Ruiz.
J>H
 J>H - vrijdag 16 mei 2014 - 15:19   quote  deeplink  
Ruiz niet terugnemen, Gewoon Narsingh alle vertrouwen geven, weet ik zeker dat hij het waar gaat maken, hij werkt zich altijd een slag in de ronte als hij invalt, en altijd positief.

Om het verhaal van Bakkali, kan me ergeren dat spelers zo makkelijk opgeven, natuurlijk is het huren van ruiz onnodig geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Moet PSV in het seizoen 2014/2015 doorgaan met Brian Ruiz?









0.0123760