BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Over Headliner / topic: Welkom bij het Headliner Forum!

Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 december 2007 - 03:51   quote  deeplink  
Welkom bij het Headliner Forum!

Hier kunt u al uw genoegen en ongenoegen kwijt over alles wat met voetbal te maken heeft. Dit nieuwe forum is van de grond af aan nieuw gebouwd om zo in de toekomst op een makkelijke manier extra functies te implementeren.

Het eerste feit daarvan is de integratie binnen het bestaande systeem van http://www.headliner.nl waarbij in de normale berichten popup (de popup die na 5 seconden automatisch naar het bericht redirect) niet alleen de link naar dit forum komt te staan, maar ook meteen een nieuw 'topic' te openen is naar aanleiding van dat bericht.

Voor de verduidelijking hierbij wat screenshots:
(let wel, eerst is registratie aan te raden om het goed te volgen)

een normale nieuws sectie (in dit geval de Voetbal sectie:



met:
1) de link naar het forum gedeelte van de sectie
2) een voorbeeld nieuwsbericht popup die we gaan aanklikken/lezen

Nu klikken we op de link en komen we op de volgende pagina:



waar je weer een link ziet naar het forum gedeelte, maar belangrijker een optie om meteen de discussie te starten (het blauwe pijltje)

We klikken nu op de link 'start hier de discussie' en komen terecht op:



Ik ben al geregistreerd dus ik krijg meteen het invulscherm waarbij ik de tekst typ en onderaan klik op 'toevoegen' waarbij ik uitkom bij het topic onderwerp:



en iedereen die nu hetzelfde nieuwsbericht leest (de popup) krijgt nu te zien:



Waarbij staat dat er 1 bericht geplaatst is en de 'start de discussie link' niet meer een nieuw topic opent maar rechtstreekt naar de discussie thread gaat. (dit topic is hier te vinden)

.

Ik hoop dat dit de boel een beetje verduidelijkt heeft, en ik hoor graag uw reacties over welke functionaliteiten u in dit forum wilt zien. Ook bugs en fouten hoor ik graag!

vriendelijke groeten,

Boudewijn Janssen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2008 door Boudewijn --
Thomas
 Thomas - donderdag 03 januari 2008 - 14:38   quote  deeplink  
Sectie Heerenveen heeft als onderschrift:
"Alles wat met PSV te maken heeft".
D.B.
 D.B. - dinsdag 17 mei 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Hallo Boudewijn, is het mogelijk om je ook uit te schrijven van dit forum? Heb er namelijk niet zoveel tijd voor als dat ik in het begin dacht. Groet
Voetybal
 Voetybal - woensdag 25 november 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Hallo allemaal. Ik ben nieuw op het forum hier en moet zeggen dat ik het een subliem forum vindt want het is heel overzichtelijk en makkelijk door te scrollen.
p111
 p111 - donderdag 29 februari 2024 - 12:53   quote  deeplink  
Beste Boudewijn ik ben al 3 dagen afgesloten van nw berichten op de Ajax site,ik kom er niet achter wat het is? misschien kun jij dat even verhelpen of evt aanwijzigingen geven ?
VVout
 VVout - zondag 03 maart 2024 - 14:05   quote  deeplink  
Hadden we ook bij ons B had IP's vergeten vrij te geven voor forumleden en alles zou weer moeten werken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Over Headliner / topic: Welkom bij het Headliner Forum!









0.0055229