BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 mei 2023 - 18:10   quote  deeplink  
Zeker mooie woorden.
Is ook zeer tevreden over gang van zaken binnen de club!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 15:07   quote  deeplink  
Feyenoord kan zondag kampioen van Nederland worden. De Rotterdammers verzekeren zich daarmee ook van de groepsfase van de Champions League. Het Financieel Dagblad schat in dat de begroting door de huidige successen zal stijgen richting de honderd miljoen euro.

Het medium meldt dat Feyenoord het sportieve succes hard nodig heeft, aangezien er de afgelopen vier seizoenen een verlies van 34 miljoen euro is geleden. Daarnaast is het eigen vermogen gedaald van 31,6 miljoen euro naar één miljoen euro. De graadmeter van de KNVB is daardoor gezakt van dertig naar veertien punten.

Met het bereiken van de Conference League-finale en de uitgaande miljoenentransfers van onder meer Luis Sinisterra, Tyrell Malacia, Marcos Senesi en Fredrik Aursnes is alles anders in De Kuip. "Sinds die tijd zit Feyenoord in een positieve flow," vertelt sportmarketeer Ruud van der Knaap van adviesbureau Triple Double. "Ook de commerciële activiteiten leveren dankzij het kampioenschap meer geld op."

"Feyenoord haalt nu €28 mln op bij de sponsors en met de business seats," vervolgt Van der Knaap. "Als ze dat bedrag met €5 mln kunnen laten stijgen, doen ze het erg goed. Vorig jaar bracht de merchandise Feyenoord ongeveer €13 mln op. Maar nu er veel belangstelling is voor de nieuwe shirts, denk ik dat ze dat bedrag zullen overschrijden." Ook de nieuwe deal met Castore moet ervoor zorgen dat er meer geld wordt binnengehaald.

Daarnaast ziet het ernaar uit dat Feyenoord ook aankomende zomer toptransfers gaat doen. "En zo gaat de begroting richting €100 mln," concludeert de marketeer dan ook. De Rotterdammers zijn hiermee PSV voorbijgestreefd, maar ajaks is zoals bekend nog lang niet in zicht. Daarvoor moet Feyenoord zich ook de komende jaren blijven plaatsen voor de groepsfase van de Champions League en bovenin blijven meedraaien in de Eredivisie.
MMM
 MMM - vrijdag 12 mei 2023 - 16:08   quote  deeplink  
UEFA bestraft Feyenoord na thuiswedstrijd tegen AS Roma

https://www.fr12.nl/nieuws/uefa-bestraft-feyenoord-na-thuiswedstrijd-tegen-as-roma

Huh?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 16:08 schreef MMM het volgende:
UEFA bestraft Feyenoord na thuiswedstrijd tegen AS Roma

https://www.fr12.nl/nieuws/uefa-bestraft-feyenoord-na-thuiswedstrijd-tegen-as-roma

Huh?
Hoe moet je je dan gedragen?😂😂
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 12 mei 2023 - 17:29   quote  deeplink  
Blijven zitten.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 12 mei 2023 - 17:51   quote  deeplink  
Ja sowieso niet op de trappen gaan staan.
tomson
 tomson - vrijdag 12 mei 2023 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 16:08 schreef MMM het volgende:
UEFA bestraft Feyenoord na thuiswedstrijd tegen AS Roma

https://www.fr12.nl/nieuws/uefa-bestraft-feyenoord-na-thuiswedstrijd-tegen-as-roma

Huh?
Deze keer is het vuurwerk verhaal echt compleet van de pot gerukt
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 17:29 schreef Gerard_FR het volgende:
Blijven zitten.
Ja right en niet te hard klappen natuurlijk..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 mei 2023 - 18:27   quote  deeplink  
Er was vuurwerk. Er waren ook knallen.
tomson
 tomson - vrijdag 12 mei 2023 - 19:44   quote  deeplink  
Dan heb je beter opgelet dan ik Stylzz. Ik had de indruk van een keurig legioen die avond.
Het viel me juist op dat er geen fakkels waren en het in het teken stond van de opblaas toestanden. Kan me echt geen vuurwerk herinneren
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 mei 2023 - 20:06   quote  deeplink  
T was echt heel minimaal dus vind die delen van de boete echt spijkers op laag water.

Die trappen leren we nooit
tomson
 tomson - vrijdag 12 mei 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:
T was echt heel minimaal dus vind die delen van de boete echt spijkers op laag water.

Die trappen leren we nooit
Dat is wat ik ook dacht. Qua sfeer was het trouwens (voor hoever mijn TV het weergeeft)
een topavond. En trapstaanders horen blijkbaar bij Feyenoord als mayo bij patat.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 20:15 schreef tomson het volgende:

[..]

En trapstaanders horen blijkbaar bij Feyenoord als mayo bij patat.
😂😂😂 hoort hem..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 mei 2023 - 21:13   quote  deeplink  
Hij zegt gelukkig geen friet.
tomson
 tomson - vrijdag 12 mei 2023 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 21:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

😂😂😂 hoort hem..
Ik ontken niet dat ik ook medeplichtig ben hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 mei 2023 - 21:29   quote  deeplink  
Joh😂
MMM
 MMM - maandag 15 mei 2023 - 09:03   quote  deeplink  
🏆 Player of the Season: Kokcu
❌ Flop of the Season: Dilrosun
💪 Most Improved Player: Hartman / Wieffer
👏 Unsung Hero: Hancko
👕 Signing of the Season: Hancko / Giménez

Nu jullie ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 mei 2023 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 mei 2023 - 09:09   quote  deeplink  
🏆 Player of the Season: Kokcu
❌ Flop of the Season: Dilrosun
💪 Most Improved player: Geertruida
👏 Unsung Hero: Szymanski
👕 Signing of the Season: Hancko
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 mei 2023 - 10:37   quote  deeplink  
🏆Player of the season Kökcü

Voor de rest van de winnaars is dat ik ze wil bedanken voor een
Mooi seizoen .
Dankbaar dat ik Feyenoorder ben omringd door andere mooie Feyenoorders❤️🤍🖤

💚🤍💚

Ftid
bijft007
 bijft007 - maandag 15 mei 2023 - 10:38   quote  deeplink  
🏆 Player of the Season: Kokcu
❌ Flop of the Season: Dilrosun
💪 Most Improved player: Geertruida
👏 Unsung Hero: Hancko
👕 Signing of the Season: Wiefer/Giménez
ar
 ar - maandag 15 mei 2023 - 11:27   quote  deeplink  
🏆 Player of the season: Kokcu
❌ Flop of the season: Dilrosun
💪 Most improved player: Giménez
👏 Unsung hero: Szymanski
👕 Signing of the season: Hancko
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 mei 2023 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 11:27 schreef ar het volgende:
🏆 Player of the season: Kokcu
❌ Flop of the season: Dilrosun
💪 Most improved player: Giménez
👏 Unsung hero: Szymanski
👕 Signing of the season: Hancko
Ga ik in mee
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 mei 2023 - 16:21   quote  deeplink  
Ik ook wel maar dan doe je er wel een aantal tekort, zoals een wieffer, Hartman Geertruida enz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 mei 2023 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 mei 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Tuurlijk, zijn er meer die je zo erop kan zetten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 mei 2023 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:
Ik ook wel maar dan doe je er wel een aantal tekort, zoals een wieffer, Hartman Geertruida enz
Juistem!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 mei 2023 - 17:15   quote  deeplink  
Maar als toelichting:

-------------

Kokcu, beste speler en leider van het elftal. Voetballend en fysiek top. Meest constant over het hele seizoen denk ik ook. Hancko zou mijn nummer 2 zijn.

Een aantal anderen hebben of niet over een heel seizoen (goed) gespeeld om wat voor reden dan ook. Kijk ik naar Bijlow en Szymanski wat betreft fitheid/blessures. En Geert, Gimenez en Wieffer kwamen vooral boven drijven in de tweede seizoenshelft.

------------

Dilruson als flop is weinig verrassend. Vier miljoen gekost, begon aardig, maar is uiteindelijk niet goed genoeg gebleken. En totaal ook niet meer in beeld bij Slot eigenlijk. Als je ziet dat zelfs Danilo op zijn positie(s) de voorkeur begon te krijgen.

Goede nummer 2 op deze lijst is Timber. Die nog een stuk duurder was en weliswaar veel heeft gespeeld (buiten zijn blessures om), maar nog niet op het niveau waarvan je zegt dat hij die investering waard was. Maar hij is nog jonger en wel verder dan Dilrosun. En hij speelde meestal ook niet op wat denk ik zijn beste positie is (die van Kokcu).

------------

Gimenez als speler die zich het meest verbeterd heeft. Als je ziet hoe hij binnenkwam, kon lang nauwelijks een helft spelen, naar een dubbel programma, inclusief bijvoorbeeld 120 minuten tegen Roma. En de goals kwamen steeds meer. Groot verschil. Denk dat hij als aanspeelpunt zowel fysiek als in het voetbal nog wel wat te winnen heeft, maar als je ziet welke stappen hij al gemaakt heeft...

Anderen kanshebbers zijn bijvoorbeeld Hartman en Wieffer. Paixao/Geert misschien. Maar Geert was eind vorig jaar ook al goed en is na een iets mindere eerste seizoenshelft weer op dat niveau. Wieffer is een verhaal apart, eigenlijk presteerde die al redelijk constant sinds zijn komst. Alleen hij speelde nauwelijks in het begin. Waardoor het iets lastiger is in te schatten hoeveel hij daadwerkelijk verbeterd is. Hartman ook vrij constant eigenlijk. Is vooral stabieler geworden. En Paixao eigenlijk idem. Maar die heeft nog steeds niet onbetwist een basisplaats denk ik. Misschien nu.

------------

Szymanski als unsung hero. Blijft in mijn beleving een beetje op de achtergrond. Logisch misschien ook, als huurling en hij heeft met bijvoorbeeld Kokcu achter zich en Gimenez voor zich ook wel spelers lopen die van nature meer de aandacht trekken. Maar Szymanski heeft een bepalende rol gespeeld, al is het misschien deels dat Feyenoord geen echte concurrent voor hem heeft. Feyenoord voetbalt veel makkelijker met hem in het elftal. En met een niet onaanzienlijk aantal bepalende goals en assist. Geweldige mentaliteit ook. Zie je toch weinig een 10 die zoveel loopt, efficiente meters ook, en toch ook prima kan voetballen. Beste traptechniek in de selectie ook denk ik. Al doet Paixao ook een gooi. Denk wel dat hij nog iets meer rust in zijn spel moet brengen en zijn mindere fysiek iets slimmer kan compenseren.

Een andere kandidaat is Hancko, die ook relatief wat op de achtergrond blijft. Misschien iemand uit het rijtje Idrissi/Paixao/Ali. Daar is vaak terecht veel kritiek op geweest. Maar terugdenkend hebben ze alledrie op beslissende momenten meerdere malen hun waarde gehad.

----------

Hancko beste aankoop. Meest constante speler dit seizoen, vanaf het begin. Misschien zelfs meer dan Kokcu. Al was die laatste bepalender. Maar goed 6 miljoen is hij ruimschoots waard. En Senesi werd eigenlijk niet gemist. Niets ten nadele van Senesi, maar meer om aan tegen wat Hancko heeft gepresteerd. Veelzijdig, betrouwbaar, leider, sterk en toch mobiel. Alles wat je van iemand op die positie wil hebben.

Gimenez staat ook hoog op dit lijstje, maar omdat die pas halverwege echt doorbrak, is de voorkeur voor Hancko logisch denk ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 mei 2023 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 14:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ga ik in mee
Na je toelichting ga ik ook overstag 🤣
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 mei 2023 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 17:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Na je toelichting ga ik ook overstag 🤣
Ja zeg in de instructies stond niks over het schrijven van een essay
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 mei 2023 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 17:44 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja zeg in de instructies stond niks over het schrijven van een essay
Dat is ook weer zo inderdaad hahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 mei 2023 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 17:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Na je toelichting ga ik ook overstag 🤣
quote:
Op maandag 15 mei 2023 - 17:44 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja zeg in de instructies stond niks over het schrijven van een essay
hahahaha, tja kwam meer uit dan op voorhand gedacht. Het is wat het is ;)
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 16 mei 2023 - 13:58   quote  deeplink  
Szymanski ga ik niet zo in mee, zeker niet voor het bedrag dat genoemd wordt.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 16 mei 2023 - 13:59   quote  deeplink  
Zeker als je kijkt naar zijn ontwikkeling. Is eerder minder geworden dan beter..
bijft007
 bijft007 - dinsdag 16 mei 2023 - 15:21   quote  deeplink  
Hancko is mn mening unsung hero omdat ie best voor wat gekocht is en eigenlijk met geert jr beste verdediger is,en toch niet bij het grootste gedeelte fans die grote waardering krijgt als trauner kokcu en santi, kan ook komen doordat hij ook nooit voorgrond treed
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2023 - 16:53   quote  deeplink  
van geil
 van geil - vrijdag 19 mei 2023 - 08:21   quote  deeplink  
Het jaar van de waarheid komt eraan.
Feyenoord gaat de begroting met 25 procent verhogen met geld wat er nog niet is.
Er wordt dus al vooruit gelopen op transfers.
Lijkt n prima ontwikkeling, echter de valkuil is, plaats je je niet voor de Cl , dan dondert het weer in elkaar.
VVout
 VVout - vrijdag 19 mei 2023 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 mei 2023 - 08:21 schreef van geil het volgende:
Het jaar van de waarheid komt eraan.
Feyenoord gaat de begroting met 25 procent verhogen met geld wat er nog niet is.
Er wordt dus al vooruit gelopen op transfers.
Lijkt n prima ontwikkeling, echter de valkuil is, plaats je je niet voor de Cl , dan dondert het weer in elkaar.
T's een valkuil, maar niet geschoten is altijd mis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 19 mei 2023 - 11:00   quote  deeplink  
Ik denk dat ze niet anders kunnen ,maar misschien pakt het inderdaad gewoon goed uit
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 07:29   quote  deeplink  
Feyenoord wil Sipke Hulshoff koste wat kost binnenboord houden, stelt het goed ingevoerde fanmedium. De Rotterdammers zien in de toekomst een grotere rol weggelegd voor de assistent, maar dan wel met de nodige ervaring aan zijn zij.
Gregg Berhalter is één van de buitenlandse kandidaten. Hij vertrok eind 2022 als bondscoach van de Verenigde Staten, mede door beschuldigingen van huiselijk geweld. Inmiddels is de 49-jarige Amerikaan daarvan vrijgesproken. Hij speelde zes jaar in Nederland voor PEC Zwolle, Sparta en SC Cambuur. Zodoende leerde hij ook Arne Slot kennen. Uitgerekend de huidig Feyenoord-coach tipte hem intern al eens als iemand om in de gaten te houden.
Met de Deense keuzeheer Kasper Hjulmand staat er nog iemand op de lijst die actief was op het WK in Qatar. Zijn landgenoot Jon Dahl Tomasson lijkt misschien nog wel een grotere kanshebber. Het clubicoon staat momenteel aan het roer bij Blackburn Rovers, maar Feyenoord informeerde onlangs naar zijn status. Volgens 1908.nl deed PSV opvallend genoeg hetzelfde met het oog op een eventueel vertrek van Ruud van Nistelrooij.
De Nederlandse kampioen zou ook bij buurman Sparta kunnen uitkomen. In De Kuip zijn ze onder de indruk van Maurice Steijn en er is geopperd om hem samen met Robin van Persie de sleutels te geven. Dick Schreuder is een andere Nederlandse trainer die er goed opstaat. Hij geldt zelfs als één van de topkandidaten, klinkt het. Datzelfde geldt voor Pascal Jansen, die daarmee opnieuw in de voetsporen van Slot zou kunnen treden.
Bo Svensson is de achtste en laatste naam op de shortlist. De Deen is momenteel nog trainer van FSV Mainz, dat met aantrekkelijk voetbal op een knappe negende plaats staat in de Bundesliga. De naam van Marcel Keizer viel ook, maar hij wil niet terugkeren naar Nederland.
MMM
 MMM - woensdag 24 mei 2023 - 10:31   quote  deeplink  
Je moet wel iemand hebben met ervaring in de top of Europees voetbal. Je kan toch niet met Tomasson, Steijn of Schreuder aan komen zetten als je straks de CL in gaat.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 07:29 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord wil Sipke Hulshoff koste wat kost binnenboord houden, stelt het goed ingevoerde fanmedium. De Rotterdammers zien in de toekomst een grotere rol weggelegd voor de assistent, maar dan wel met de nodige ervaring aan zijn zij.
Gregg Berhalter is één van de buitenlandse kandidaten. Hij vertrok eind 2022 als bondscoach van de Verenigde Staten, mede door beschuldigingen van huiselijk geweld. Inmiddels is de 49-jarige Amerikaan daarvan vrijgesproken. Hij speelde zes jaar in Nederland voor PEC Zwolle, Sparta en SC Cambuur. Zodoende leerde hij ook Arne Slot kennen. Uitgerekend de huidig Feyenoord-coach tipte hem intern al eens als iemand om in de gaten te houden.
Met de Deense keuzeheer Kasper Hjulmand staat er nog iemand op de lijst die actief was op het WK in Qatar. Zijn landgenoot Jon Dahl Tomasson lijkt misschien nog wel een grotere kanshebber. Het clubicoon staat momenteel aan het roer bij Blackburn Rovers, maar Feyenoord informeerde onlangs naar zijn status. Volgens 1908.nl deed PSV opvallend genoeg hetzelfde met het oog op een eventueel vertrek van Ruud van Nistelrooij.
De Nederlandse kampioen zou ook bij buurman Sparta kunnen uitkomen. In De Kuip zijn ze onder de indruk van Maurice Steijn en er is geopperd om hem samen met Robin van Persie de sleutels te geven. Dick Schreuder is een andere Nederlandse trainer die er goed opstaat. Hij geldt zelfs als één van de topkandidaten, klinkt het. Datzelfde geldt voor Pascal Jansen, die daarmee opnieuw in de voetsporen van Slot zou kunnen treden.
Bo Svensson is de achtste en laatste naam op de shortlist. De Deen is momenteel nog trainer van FSV Mainz, dat met aantrekkelijk voetbal op een knappe negende plaats staat in de Bundesliga. De naam van Marcel Keizer viel ook, maar hij wil niet terugkeren naar Nederland.
Zou het heel fijn vinden als PSV tomasson haalt zodat wij die niet aanstellen mocht het zover komen.

Vind het echt de meest fantasieloze keuze uit de complete lijst.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 12:58   quote  deeplink  
Eigenlijk is iedere mogelijkheid na Slot minder veelbelovend.
Dus Slot blijft.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 10:31 schreef MMM het volgende:
Je moet wel iemand hebben met ervaring in de top of Europees voetbal. Je kan toch niet met Tomasson, Steijn of Schreuder aan komen zetten als je straks de CL in gaat.
Slot heeft ook geen ervaring
MMM
 MMM - woensdag 24 mei 2023 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Slot heeft ook geen ervaring
Wel met Europees voetbal.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 14:08   quote  deeplink  
Nauwelijks. Zo bijzonder is t niet allemaal.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 mei 2023 - 14:18   quote  deeplink  
Snap niet zo goed waarom we meteen het hoogste moeten verwachten in de Champions League.
AS Roma was al lastig.
Krijg de indruk dat Feyenoord van onverwacht kampioen ineens zich in de (sub)top van Europa moet mengen.
Zo werkt dat niet. Ik benijd evt. opvolger van Slot niet.
MMM
 MMM - woensdag 24 mei 2023 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 14:08 schreef Stylzz het volgende:
Nauwelijks. Zo bijzonder is t niet allemaal.
Te makkelijk.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 24 mei 2023 - 17:14   quote  deeplink  
Het enige waar ik bang voor ben
Is dat we weer tot einde transferwindow weer spelers gaan kwijtraken.
Ik hoop dat teKloese een datum heeft dat je niet meer weg mag.....
tomson
 tomson - woensdag 24 mei 2023 - 17:19   quote  deeplink  
Gelukkig zijn een hoop contracten goed dichtgetimmerd. Als er 1 a 2 goede deals gemaakt zit je financieel goed.
Feyenoord verkeert in de luxepositie om ook nee te kunnen zeggen.
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 10:33   quote  deeplink  
Op naar weer een jaar Slotball. Smullen.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 25 mei 2023 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 10:33 schreef MMM het volgende:
Op naar weer een jaar Slotball. Smullen.
Ben zo benieuwd wat ie kan nu er nog meer geld beschikbaar komt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1004409