BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Dreigt Karel Aalbers scenario voor Joop Munsterman?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Aartus
 Aartus - donderdag 24 april 2014 - 18:42   quote  deeplink  
De financiële situatie van FC Twente lijkt minder rooskleurig te zijn dan door voorzitter Joop Munsterman werd voorgehouden. Jarenlang zijn de salarissen bij de Tukkers omhoog gegaan en kwamen spelers naar De Grolsch Veste die voor de meeste clubs uit de Eredivisie niet betaalbaar waren.

Wedden op Twente? Maak nu een account bij Unibet en krijg 50 euro gratis!

Door de ontstane situatie is de kans groot dat FC Twente in zorgelijke categorie 1 van de KNVB komt en zal het onder curatele komen te staan. In dat geval zal de formatie uit Enschede geen grote uitgaven meer mogen doen, zo meldt De Telegraaf.

Door een boekhoudkundige truc zou Twente hebben geprobeerd om de laagste categorie te ontlopen. Bij het indienen van de laatste cijfers zijn de inkomsten van het tv-geld van betaalzender FOX Sports al meegenomen. Dat is echter geld dat de club nog helemaal niet heeft ontvangen.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/248061/Ernstige_financi%C3%83%C2%ABle_problemen_voor_FC_Twente?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2zp4PoRH2
Aartus
 Aartus - donderdag 24 april 2014 - 18:46   quote  deeplink  
FC Twente maakt zich geen zorgen over de financiële situatie van de club. De formatie uit Enschede heeft in de boekhouding een constructie toegepast die door de KNVB niet is goedgekeurd. FC Twente kan nu door de licentiecommissie worden teruggezet naar categorie 1, wat betekent dat de club in zekere zin onder curatele van de bond komt.

Bij het indienen van de cijfers heeft FC Twente miljoenen aan toekomstige tv-gelden van de betaalzender FOX opgevoerd, inkomsten die de club nog moet krijgen. "We zijn met deskundigen over deze constructie in gesprek", lichtte Arjan Hoop, financieel adviseur van de raad van commissarissen donderdag toe.

"We gaan ervan uit dat we dit de komende weken nog kunnen oplossen. Als dat niet lukt, zullen we in categorie 1 terecht komen. Maar de ernst daarvan moeten we niet overdrijven. De KNVB zal dan meekijken bij de dingen die je doet, maar we zullen nog steeds spelers kunnen kopen. Bovendien gaan we ervan uit dat deze situatie heel tijdelijk zal zijn."

Volgens Hoop is er veel vertrouwen in het beleid dat FC Twente voor de komende jaren heeft uitgestippeld. "We hebben net het financiële beleid van 2014 tot 2018 bepaald. Dat ziet er prima uit. We houden ons met FC Twente vast aan de koers die we hebben ingezet. Schuldreductie is daarbij een belangrijke pijler."
marcel T
 marcel T - donderdag 24 april 2014 - 19:44   quote  deeplink  
dit lijkt helemaal niet op het senario karel albers
teneerste heeft Vitesse helemaal niet wat bijzonder gepresteerd onder aalbers

natuurlijk heeft twente mischien een te grote
broek aangetrokken ,maar om nou zo negatief te
reageren lijkt helemaal nergens op
ik ben trots op twente,kijk wat we al meegemaakt hebben .
dit seizoen hebben we toch goed gepresteerd
de twee voorgaande seizoenen was minder door
allerlei oorzaken,maar daarvoor was het vier
jaar genieten ,2maal4 winaar na competitie
o.a tegen ajax
2maal 2 en 1 landskampioen 1knvb beker 2cruyf schalen niet slecht dacht ik
en dit komt niet alleen door smijten met geld,wat men suggereerd
dit komt ook door een uitstekend uitgevoerd beleid
dus iets meer respect voor de beleids bepalers hier
het komt allemaal goed,daar ben ik van overtuigd
er zullen zeker fouten zijn gemaakt,dat
gebeurt bij ajax psv feijenoord Vitesse om de
top even tenoemen
ik ga al 37 jaar met plezier naar twente
dit hebben we weleens vaker meegemaakt in die
jaren
dus mensen,positief blijven,het komt allemaal
goed forza twente
jonass
 jonass - donderdag 24 april 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Ben het met marcel T eens aart en jij gelooft toch niet alles wat de telegraaf meld of wel.
Het hele fijne ervan weten we toch niet maar denk niet dat Munsterman de boel in de soep laat lopen hij heeft veel groots en goed gedaan en ga hem nu niet afknappen ,ik wacht het eerst is rustig af en wat sommige andere negatieve supporters roepen deert me niet forza twente.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Dreigt Karel Aalbers scenario voor Joop Munsterman?









0.0069868