BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Manchester United topic

Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 mei 2014 - 02:10   quote  deeplink  
Plaats hier alles wat met Manchester United te maken heeft.

Manchester United Nieuws:

http://manchester-united.headliner.nl
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 24 mei 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Matig team. Tottenham is veel beter met Chadli, Dembele en Lamela <3
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 24 mei 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Maar met van Gaal aan het roer kan het zomaar weer goed gaan lopen
remco k
 remco k - zaterdag 24 mei 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Van Gaal zal er een prima ploeg van maken..

de Pl is tactisch van een belachelijk slecht niveau. En hij is tactisch juist heel sterk. Met de juiste spelers denk ik dat ie komend seizoen met Liverpool, Chelsea en City om de titel strijden..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 24 mei 2014 - 23:48   quote  deeplink  
Primera Division is veel sterker. Zelfs Sevilla wint van utd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 mei 2014 door Uwe Warstein --
remco k
 remco k - zondag 25 mei 2014 - 10:40   quote  deeplink  
Klopt. Maar met name omdat ze tactisch zoveel verder zijn. De PL Is fysiek een sterke competitie en er spelen een aantal technisch hele hoede spelers. Maar tactisch is het een puinhoop daar.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 mei 2014 - 13:45   quote  deeplink  
vindt de PL tactisch helemaal niet slecht. Kijk Mourinho's Chelsea om te beginnen.

ze stellen daar toch ook niet voor niets de duurste trainers aan? die zullen echt wel wat kunnen hoor. Arsenal won dit jaar uit in Dortmund en het jaar er voor in de Allianz Arena.
remco k
 remco k - zondag 25 mei 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 13:45 schreef NatjosFC het volgende:
vindt de PL tactisch helemaal niet slecht. Kijk Mourinho's Chelsea om te beginnen.

ze stellen daar toch ook niet voor niets de duurste trainers aan? die zullen echt wel wat kunnen hoor. Arsenal won dit jaar uit in Dortmund en het jaar er voor in de Allianz Arena.
Ik vind de competitie uitermate zwak in tactisch opzicht. Mourinho is tactisch inderdaad beter, maar krijgt de spelers ook nog niet zover dat ze tactisch heel goed zijn..

En Arsenal heeft inderdaad weleens een goede pot gespeeld, maar door de regel genomen zakken die ieder jaar weer door de mand..

Hotseknotsebegonia voetbal... Dat is de PL... Met zijn allen heel hard rennen, veel geld in de competitie pompen en daardoor veel dure spelers...

Niet voor niets dat het juist tactisch goede Ajax van United en City de betere was..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 mei 2014 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind de competitie uitermate zwak in tactisch opzicht. Mourinho is tactisch inderdaad beter, maar krijgt de spelers ook nog niet zover dat ze tactisch heel goed zijn..

En Arsenal heeft inderdaad weleens een goede pot gespeeld, maar door de regel genomen zakken die ieder jaar weer door de mand..

Hotseknotsebegonia voetbal... Dat is de PL... Met zijn allen heel hard rennen, veel geld in de competitie pompen en daardoor veel dure spelers...

Niet voor niets dat het juist tactisch goede Ajax van United en City de betere was..
En als we Frank nou bij City neerzetten, worden ze dan tactisch wel syerk?
T heeft waarschijnlijk ook te maken met de spelers.
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 26 mei 2014 - 10:26   quote  deeplink  
Primera Division is veel technischer en er lopen daar meer echte stylisten rond. In de PL lopen die er veel minder en wordt er vooral ren je rot-voetbal gespeeld. Ook in de Serie A lopen zelfs bij de kleinere club nog wat leuke Argentijntjes en andere Zuid-Amerikaanse voetballertjes rond. In de PL niet.

Ik vind bijvoorbeeld Rayo Vallecano of Palermo veel leuker dan de Hull City's en Stoke's van deze wereld.
remco k
 remco k - maandag 26 mei 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2014 - 00:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En als we Frank nou bij City neerzetten, worden ze dan tactisch wel syerk?
T heeft waarschijnlijk ook te maken met de spelers.
Ik denk het wel ja.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 mei 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2014 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja.
Dus Pellegrini, Wenger, Rodgers, Pulis en Mourinho zijn allemaal tactische onbenullen?
Ik denk niet dat Frank het daar beter zou doen dan hen.
remco k
 remco k - maandag 26 mei 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2014 - 17:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dus Pellegrini, Wenger, Rodgers, Pulis en Mourinho zijn allemaal tactische onbenullen?
Ik denk niet dat Frank het daar beter zou doen dan hen.
Tactische onbenullen heb ik niet gezegd. Ik vind de competitie tactisch gewoon niet goed.

Mourinho is denk ik daar tactisch de beste trainer, maar speelt eigenlijk ook maar op 1 manier en dat is tegen de kleinere ploegen daar heel erg lastig.

Wenger vind ik een leuke trainer, met een mooie spelopvatting, maar tactisch blijkt hij in de echt grote wedstrijden gewoon niet goed genoeg.

Pellegrini heeft een prima voetbalmachine gecreëerd, maar het feit dat ook City nooit ver komt in de CL zegt wel wat denk ik..

Nee sorry, tactisch zijn de 3 andere topcompetities denk ik beter. Zelfs Italie is denk ik tactisch beter..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 mei 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 mei 2014 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Tactische onbenullen heb ik niet gezegd. Ik vind de competitie tactisch gewoon niet goed.

Mourinho is denk ik daar tactisch de beste trainer, maar speelt eigenlijk ook maar op 1 manier en dat is tegen de kleinere ploegen daar heel erg lastig.

Wenger vind ik een leuke trainer, met een mooie spelopvatting, maar tactisch blijkt hij in de echt grote wedstrijden gewoon niet goed genoeg.

Pellegrini heeft een prima voetbalmachine gecreëerd, maar het feit dat ook City nooit ver komt in de CL zegt wel wat denk ik..

Nee sorry, tactisch zijn de 3 andere topcompetities denk ik beter. Zelfs Italie is denk ik tactisch beter..
Het was pellegrini's eerste jaar, dus dat europese succes kan nog komen. ,eker als je ziet dat ze bijna 1e werden inde poule.
Daarnaast is het natuurlijk ool we moeilijk als je barca een van de favorieten loot.

Mourinho zei zelf ook al dat hij een team wou opzetten dat alles met 1-0 won en dat is hem aardig gelukt.

Wenger heeft het dit seizoen in de grote wedstrijden niet laten zien idd, maar als je ziet hoe hij zijn team na de nederlaag tegen Villa weeer op de rails heeft gekregen, daarnaast vind ik ook de FA cup finale een tactisch masterpiece van Wenger, precies de juiste spelers ingebracht.

Tactisch gezien denk ik trouwens dat Pulis de beste is, wat die heb gedaan met crystal palae, respect.
remco k
 remco k - maandag 26 mei 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Ferguson was tactisch heel sterk. Ik denk dat hij vaak met een mindere selectie dan sommige concurrenten beter presteerde hierdoor..

technisch en tactisch zijn met name de duitse en Spaanse competitie een stuk verder dan de Engelse in mijn ogen..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 26 mei 2014 - 22:12   quote  deeplink  
PL is overwegend alleen maar fysiek en overbetaalde matigheid. Doe mij maar de Primera Division, Bundesliga en ook de Serie A. Bij serie A clubs lopen ook hele leuke voetballertjes rond. Palermo, Sampdoria, en natuurlijk Napoli, Roma, Juve, Fiorentina en Lazio. Veel leuke Zuid-Amerikaantjes. Zie ik liever dan matige afrikanen in de PL.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 mei 2014 - 21:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2014 door NatjosFC --
remco k
 remco k - dinsdag 27 mei 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Ik zeg nergens dat de PL matig is. Het is een hele mooie en zware competitie, misschien ook wel de meeste concurrentie van allemaal.. Er spelen ook erg veel hele goede voetballers..

Alleen vind ik dat de tactische plannen van de trainers vaak te wensen over laat..
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - dinsdag 27 mei 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Ik kijk liever naar puur voetbal. Dat mis ik vaak in de PL.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 mei 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2014 - 22:36 schreef remco k het volgende:
Ik zeg nergens dat de PL matig is. Het is een hele mooie en zware competitie, misschien ook wel de meeste concurrentie van allemaal.. Er spelen ook erg veel hele goede voetballers..

Alleen vind ik dat de tactische plannen van de trainers vaak te wensen over laat..
kun je een concreet voorbeeld noemen?

er wordt ook vaak gezegd, dat die Roberto Mancini tactisch slecht is. Maar in het jaar dat hij met City kampioen werdt stond hij in de 70e minuut 1-1 gelijk uit bij Newcastle. terwijl heel blauw Manchester riep om een extra spits om de titelkansen te redden, liet Mancini Tevez op de bank en bracht hij Nigel de Jong in. een cvm, zo kon Toure diepen op het veld gaan spelen en hij was het dan ook die vlak voor tijd de 1-2 binnen legde.
remco k
 remco k - woensdag 28 mei 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 17:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

kun je een concreet voorbeeld noemen?

er wordt ook vaak gezegd, dat die Roberto Mancini tactisch slecht is. Maar in het jaar dat hij met City kampioen werdt stond hij in de 70e minuut 1-1 gelijk uit bij Newcastle. terwijl heel blauw Manchester riep om een extra spits om de titelkansen te redden, liet Mancini Tevez op de bank en bracht hij Nigel de Jong in. een cvm, zo kon Toure diepen op het veld gaan spelen en hij was het dan ook die vlak voor tijd de 1-2 binnen legde.
Dat is erg lastig.. Ik heb het namelijk niet om 1 zet in een wedstrijd.. Maar gewoon hoe ploegen staan. Hoe ploegen druk zetten. Spelopvatting is bij veel ploegen erg negatief en op de counter terwijl er in Engeland echt kilometers ruimte ligt tussen de linies. Toch laten maar weinig trainers uberhaubt spelers tussen de linies spelen..

Een mooi voorbeeld is de tactische omzetting van de Boer tegen PSV met Eriksen en de Jong op Strootman en van Bommel. de Boer liet beide spelers bijna strak tegen de zijlijn aan spelen, en hierdoor trok hij de kracht bij PSV volledig uit balans. Hier scoorde Eriksen zelfs die hele mooie treffer uit...

Zoiets zie ik eigenlijk nooit op de Engelse velden..

Maar nogmaals, de PL is een supermooie competitie en 1 van de sterkste van de wereld, maar met name door de snelheid die er in het spel zit en de topspelers die er spelen door het te veel aan geld.. En uiteraard de geweldige Engelse supporters..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:20   quote  deeplink  
United nu net Di Maria er af gehaald na 70 minuten. inmiddels 78e minuut en nog 0-0. Burnley paar goede kansen, zou mooi zijn als zij ook van Man United weten te winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Zou heel mooi zijn..d:-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:40   quote  deeplink  
0-0...
2 punten uit 3 wedstrijden...

Duimpje.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door NatjosFC --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Ghehe..JUICHEN..!!
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zaterdag 30 augustus 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Zielig voor Ángel dat hij is zo'n boutteam moet spelen...
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Komt daar zeker wel goed..

Prima trainer en eigenlijk alle aankopen moeten nog beginnen met trainen en spelen daar..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 22:34 schreef remco k het volgende:
Komt daar zeker wel goed..

Prima trainer en eigenlijk alle aankopen moeten nog beginnen met trainen en spelen daar..
Hij doet het gewoon slecht... de topspelers die hij heeft functioneren totaal niet.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 00:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij doet het gewoon slecht... de topspelers die hij heeft functioneren totaal niet.
Hij is aan het opbouwen..

Welke topspelers?? Van Persie is pas net weer begonnen. En Rooney speelt zo slecht niet..

Heb je het opbouwen gister gezien in de eerste 20 minuten??

Die jongens in de achterste 2 linies kunnen gewoon echt niet voetballen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 12:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is aan het opbouwen..

Welke topspelers?? Van Persie is pas net weer begonnen. En Rooney speelt zo slecht niet..

Heb je het opbouwen gister gezien in de eerste 20 minuten??

Die jongens in de achterste 2 linies kunnen gewoon echt niet voetballen.
Lees net dat van Persie waarschijnlijk nooit meer 100% fit wordt en hij is ook al 31.
Rooney is nog een topspeler net als Mata, maar Mata is gister geblesseerd geraakt en lijkt ook totaal niet in het 352 systeem te passen. Rooney werkt hard, maar kan ook niet beslissend zijn voor Man united. Di Maria is een topper, absoluut. Maar denk niet dat hij degene is die de problemen oplost, dan zijn ze eerst nog een Hummels en een Vidal nodig. Maar die hebben ze niet. Rojo is denk ik ook een slechte aankoop, speelde een leuk WK maar is geen absolute topverdediger. Zeker niet beter als wat de concurentie heeft met Kompany, Cahil, Koscielny, Sakho, Vertonghen...

United eindigt dit seizoen weer geen top 4 ben ik bang. top 4 zal er uit zien zoals het in de eerste ronde stond:
1 Chelsea
2 City
3 Arsenal
4 Liverpool
(tenzij er de laatste 2 dagen nog wat gebeurt op de transfermarkt.)

Maar ik zie United er niet bij komen, ik schat momenteel Everton en Tottenham ook wat hoger in.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Ik denk dat van Gaal de boel binnen een maand of twee goed aan de praat krijgt..

Ik vind Mata overigens niet zo goed..

ze hebben toch aardig wat goede voetballers gehaald..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 16:44   quote  deeplink  
10636108_824575420900372_9056090405061532205_n.jpg?oh=68a4ff16bcb1f53f1020d0208dfb1c1e&oe=546802DA&__gda__=1415903074_f7a65d323f1fdb42ce1e5c5678ce00f7
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 september 2014 - 16:50   quote  deeplink  
gehehehehe :P
1908056_885123588178413_4987911855861218837_n.jpg?oh=85ed892c38288e6ccf68bd22e4a2364c&oe=546EE6BD&__gda__=1417755942_21692d6710b3656000f34951fe6f79a1
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 14 september 2014 - 21:24   quote  deeplink  
DI MARIA OH Di María ♥♥♥♥♥
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 mei 2015 - 16:26   quote  deeplink  
3535rhi.jpg
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - zondag 03 mei 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Engelse tyfusclub. Real Madrid heeft nog meer souplesse in zijn grote teen dan heel Engeland bij elkaar.
tomson
 tomson - maandag 04 mei 2015 - 01:19   quote  deeplink  
Weinig lol bij Manchester deze ronde. West Brom met de winst er vandoor. 0-1 en bedankt. Van Persie als klap op de vuurpijl nog een strafschop gemist ook.. gaat lekker Louis :)
Uwe Warstein
 Uwe Warstein - maandag 04 mei 2015 - 02:32   quote  deeplink  
Wel sneu voor Di Maria. Real mist hem niet echt.
Eide
 Eide - maandag 04 mei 2015 - 16:24   quote  deeplink  
En toch heeft Louis de boel daar vooralsnog redelijk op de rails en doen ze het niet slecht, behoudens de slechte serie die ze nu neerzetten. Als je ziet waar United vandaan kwam is het redelijk te noemen. Wel opmerkelijk dat de miljoenenaankopen Di Maria en Falcao er totaal niet aan te pas komen.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 16 september 2016 - 14:35   quote  deeplink  
Het schijnt dat ze gisteren hebben verloren.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 15:02   quote  deeplink  
Meen je dat nou..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 16 september 2016 - 15:15   quote  deeplink  
Ving zo'n gerucht op.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2016 - 17:33   quote  deeplink  
d:-))

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Manchester United topic









0.0094859