BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Arsenal topic

Plaats een nieuw antwoord  
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 24 mei 2014 - 23:53   quote  deeplink  
Arsenal.headliner.nl

Arsenal-FA-cup-180514e.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2014 door Boudewijn --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 24 mei 2014 - 23:59   quote  deeplink  
'We kunnen iedereen kopen'

wenger.jpg?ITEM_ENT_ID=675163&COLLSPEC_ENT_ID=10&ITEM_VERSION=2

Arsenal stond lang bovenaan in de Premier League, maar haakte uiteindelijk toch af in de strijd om het kampioenschap. Dat moet volgend seizoen voorkomen worden en Arsène Wenger is druk op zoek naar spelers die zijn selectie kunnen versterken. De manager heeft daarbij de volledige steun van de directie: "We willen prijzen pakken", zegt directeur Lord Harris of Peckham.

Arsenal won in het afgelopen seizoen de FA Cup, maar dat is niet voldoende. "We willen de Premier League en de Champions League winnen", zegt Harris. "Ik denk dat we dat ook kunnen doen als we twee of drie goede nieuwe spelers halen. We willen niet als tweede, als derde of als vierde eindigen: we willen winnen. We zullen Arsène steunen bij zijn plannen voor de zomer."

Arsenal brak in de afgelopen zomer zijn transferrecord met de komst van Mesut Özil en Harris sluit niet uit dat dit record ook weer gebroken zal worden. "We kunnen dat in ieder geval gemakkelijk doen", stelt de directeur. "Er is geld genoeg. Ik ga niet zeggen dat ons transferbudget 50, 100 of 150 miljoen euro is: als Arsène om een speler vraagt, dan zullen we hem steunen. Met Lionel Messi, Cristiano Ronaldo en Gareth Bale als uitzonderingen kunnen we alle spelers kopen."
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 mei 2014 - 00:02   quote  deeplink  
'Arsenal aast op handtekening Bony'

Wilfried-Bony-2.jpg

Wenger en Arsenal is al bezig met het vergaren van de voorhoede van het aankomend seizoen, aanvaller Wilfried Bony lijkt bovenaan het lijstje van de Londenaren te prijken.

Afgelopen maand is Wenger al bezig geweest met de voorbereidingen voor aankomend seizoen in Londen, de Franse coach heeft al laten weten langer bij Arsenal te blijven en daardoor zijn peilen al te richten op volgend seizoen. The Gunners moeten voornamelijk op zoek naar een doelpuntenmaker, het oog is daarbij gevallen op de spits van Swansea City.

Wilfried Bony moet een dikke 20 miljoen pond (23 miljoen euro) gaan kosten om de overstap te maken naar de huidige nummer vier van de Premier League. Of Arsenal het bedrag kan ophoesten is nog niet bekend, al is eerder al laten vallen dat Wenger volgend seizoen kan beschikken over een dikke portomonnee en dus flink kan investeren in zijn selectie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 mei 2014 door NatjosFC --
remco k
 remco k - zondag 25 mei 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Och wat zou dat dom zijn. Ben je direct helemaal klaar met het vooruit druk zetten en kun je daar maar beter mee stoppen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 mei 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 10:43 schreef remco k het volgende:
Och wat zou dat dom zijn. Ben je direct helemaal klaar met het vooruit druk zetten en kun je daar maar beter mee stoppen.
is toch een geweldig aanspeelpunt?
Sterk in de lucht, sterk aan de bal. is bij Swansea ook steeds beter geworden in de combinatie, ik ziet het wel zitten Bony in de spits.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 mei 2014 - 16:08   quote  deeplink  
Goal van het jaar in de Premier league:
Arsenal - Norwich 1-0.
post-30176-Incredible-football-goal-by-Ar-Ar19.gif
remco k
 remco k - zondag 25 mei 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 13:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

is toch een geweldig aanspeelpunt?
Sterk in de lucht, sterk aan de bal. is bij Swansea ook steeds beter geworden in de combinatie, ik ziet het wel zitten Bony in de spits.
Als hij de bal niet heeft is het een speler die niet bij Arsenal past.. Dan doet ie namelijk niets..
remco k
 remco k - zondag 25 mei 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2014 - 16:08 schreef NatjosFC het volgende:
Goal van het jaar in de Premier league:
Arsenal - Norwich 1-0.
[ afbeelding ]
Geweldige goal toch.. Magnifiek..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 mei 2014 - 00:26   quote  deeplink  
Giroud jaagt ook niet veel af, dan zou je Mandzukic moeten halen. Die heeft dat meer.
Toch denk ik dat Bony kan slagen, Wenger kan hem zover krijgen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 mei 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Arsenal krijgt verwacht nieuws te horen en moet de transfermarkt op

Als een verrassing komt het natuurlijk niet meer, maar Bacary Sagna zal Arsenal gaan verlaten. De vleugelverdediger beschikt over een aflopend contract in het Emirates Stadium en had eerder al aangegeven dat de kans groot was dat hij op zoek zou gaan naar een nieuwe uitdaging. Volgens Sky Sports heeft Sagna de clubleiding inmiddels laten weten dat hij definitief weg zal gaan.

Bacary-sagna.jpg

De 31-jarige Fransman had een aanbieding voor een nieuw contract op zak, maar heeft het voorstel naast zich neergelegd. Sagna speelde sinds 2007 voor Arsenal en kwam in totaal tot 284 officiële wedstrijden voor de club. In zijn laatste wedstrijd voor the Gunners pakte hij zijn enige prijs: door een zege op Hull City werd de FA Cup gewonnen.

Sagna schijnt zijn loopbaan te gaan vervolgen bij Manchester City, al ontkende hij maandag nog dat er al sprake was van een akkoord met de landskampioen. Arsenal gaat nu op zoek naar een nieuwe rechtsback en Serge Aurier van Toulouse (21) geldt als de belangrijkste kandidaat. In de wandelgangen worden verder nog heel wat alternatieven genoemd, onder wie ook Daryl Janmaat van Feyenoord.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 mei 2014 - 21:13   quote  deeplink  
Podolski wil graag bij Arsenal blijven

Lukas Podolski is niet van plan om deze zomer te vertrekken bij Arsenal, ondanks dat manager Arsène Wenger de Duitse aanvaller lang niet altijd in de basis laat beginnen.

12098_1393343903_anp-26354718.jpg

Door een enorme dip halverwege het seizoen lukte het Arsenal weer niet om de titelrace in Engeland vol te houden, maar voor het eerst in negen jaar werd er wel weer een keer een prijs gewonnen: de FA Cup. Podolski denkt dat er volgend seizoen meer valt te verwachten van the Gunners en daar wil hij graag deel van uit maken.

Op een persconferentie bij de Duitse nationale ploeg zei hij: "Zoals het er nu naar uit ziet, ben ik speler van Arsenal. Dat zal hopelijk niet veranderen. Het was een goede stap om naar Londen te gaan. Ik had de kans om naar een grote club te gaan en om in de sterktste competitie van de wereld te spelen."

"Ik ben gelukkig in de stad Londen, in de competitie en bij mijn club. Deze twee jaar zijn geweldig geweest. Als ik door mijn blessure niet vijf maanden had moeten missen dan had ik een veel beter seizoen kunnen draaien. Toch ben ik tevreden. Aan het eind van het seizoen heb ik veel gespeeld, heb ik acht keer gescoord en vier assists gegeven. Daar hoef ik me niet voor te schamen."
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 mei 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Williams op verlanglijst Arsenal

Arsenal gaat komende zomer een poging ondernemen om Ashley Williams te contracteren. Dat meldt The South Wales Evening Post. Williams komt momenteel uit voor Swansea City.

Ashley-Williams-Swansea-City.jpg

De 29-jarige Williams maakte in 2008 de overgang van Stockport County naar Swansea City. De Welshman maakte meteen indruk bij de Swans en schopte het zelfs tot aanvoerder. Swansea wou Williams graag een nieuw contract aanbieden, maar dat is niet naar de zin van de bonkige verdediger.

Volgens The South Wales Evening Post zou Williams namelijk kunnen rekenen op de interesse van Arsenal. De Gunners zien aanvoerder Thomas Vermaelen komende zomer wellicht verkassen naar de Serie A en zien in Williams de gedoodverfde opvolger. Manager Arsène Wenger zal één dezer dagen met een officieel bod op de proppen komen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 mei 2014 - 21:19   quote  deeplink  
'Arsenal aast op Duits international'

Arsenal is in zijn zoektocht naar een nieuwe controlerende middenvelder uitgekomen bij Sami Khedira. Dat meldt The Sunday Mirror. De Duitse international komt momenteel uit voor Champions League-winnaar Real Madrid.

sami-khedira.jpg

De 27-jarige Khedira staat al sinds 2010 op de loonlijst van Real Madrid. De Duitse spelmaker groeide in Bernabeu al snel uit tot één van de smaakmakers, maar daar kwam dit seizoen verandering in. Khedira liep al snel een knieblessure op en stond uiteindelijk zes maanden langs de kant. De Kroatische international Luka Modric knokte zich ondertussen in de Madrileense basis, waardoor de toekomst van Khedira heel onzeker is.

De Duitse international hoeft echter niet te vrezen, want volgens The Sunday Mirror zou Arsenal geïnteresseerd zijn. De Gunners nemen komend seizoen wellicht afscheid van vice-kapitein Mikel Arteta en zien in Khedira een ideaal alternatief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 mei 2014 door NatjosFC --
remco k
 remco k - dinsdag 27 mei 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Matige speler Khedira.. In ieder geval niet het type waar ik van houd op het middenveld, vind hem erg zwak aan de bal..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 mei 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2014 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Matige speler Khedira.. In ieder geval niet het type waar ik van houd op het middenveld, vind hem erg zwak aan de bal..
Hij wordt ook het meest gebruikt bij balverlies, als controlerende middenvelder. denk dat hij daarom niet slechter is dan Mikel 'balletje breed' Arteta.
volg deze speler verder niet zo, maar heeft het bij Real toch altijd vrij goed gedaan?
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 mei 2014 - 17:18   quote  deeplink  
Jenkinson wil vaste rechtsback Arsenal worden

Er bestaat een grote kans dat Bacary Sagna aankomende zomer vertrekt bij Arsenal. Volgens rechtsback Carl Jenkinson hoeft de club geen vervanger naar Londen te halen. "Ik ben er klaar voor."

14204_1401282217_anp-24416431.jpg

Aan het einde van de maand loopt het contract van Sagna af. Volgens de Engelse media zal de Fransman Arsenal verruilen voor Manchester City. Jenkinson speelde dit seizoen 22 wedstrijden in alle competities voor The Gunners en barst van het zelfvertrouwen.

"Ik ben klaar om de nieuwe rechtsback van Arsenal te worden", vertelt hij aan the London Evening Standard. "Het zal niet makkelijk worden, maar ik geloof in mezelf en mijn kwaliteiten."

"Ik wil die positie voor de komende jaren", vervolgt Jenkinson. "Ik ben het beste als ik regelmatig speel. Mijn fitheid en atletisch-vermogen zijn een belangrijk onderdeel van mijn spel. Het is veel moeilijker langs de flank te blijven gaan als ik niet altijd speel. Het is dan lastig om in een ritme te komen."
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 mei 2014 - 18:52   quote  deeplink  
OFFICIEEL: Fabianski naar Swansea city

zp_playerprofile_fabianski_7972.jpg

Swansea City heeft met Lukasz Fabianski een concurrent aangetrokken voor Michel Vorm. De Poolse sluitpost komt transfervrij over van Arsenal.

De 29-jarige Fabianski tekent een vierjarig contract bij de Premier League-club. Dat melden de Welshmen donderdag.

Bij Arsenal wist de Pool in zes jaar nooit een vaste basisplaats te veroveren. De afgelopen seizoenen kreeg zijn landgenoot Wojciech Szczesny de voorkeur van manager Arsène Wenger. Fabianski kwam wel in actie tijdens de bekertoernooien, waaronder de gewonnen FA Cup-finale van 'The Gunners'.

Met de komst van Fabianski lijkt een transfer van Vorm, die nog over een tweejarige verbintenis beschikt in het Liberty Stadium, aanstaande. De oud-doelman van FC Utrecht speelt sinds 2011 voor 'The Swans'.

De 30-jarige Vorm, die zich momenteel met Oranje voorbereidt op het WK, zou in de belangstelling staan van Liverpool. Bij 'The Reds' zou hij de concurrentiestrijd aan moeten gaan met de Belg Simon Mignolet.

Door: NU.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2014 door NatjosFC --
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Zou Arsenal een nieuwe keeper halen?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 mei 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 20:23 schreef remco k het volgende:
Zou Arsenal een nieuwe keeper halen?
vorig jaar hebben ze Viviano gehuurd. misschien dat die wel blijft.

ze worden ook in verband gebracht met Vorm, Valdes, Casillas en Pantilimon maar Wenger schijnt vooral geinteresseert te zijn in Marshall van Cardif. Hij kan voor 8-10 miljoen weg.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 mei 2014 - 20:52   quote  deeplink  
'Arsenal en Real Madrid bereiken akkoord over transfersom Morata'

Arsenal haalde vorig jaar Mesut Özil weg bij Real Madrid en gaat volgens La Informacion opnieuw zaken doen met de winnaar van de Champions League. Het Spaanse medium maakt melding van een akkoord tussen Arsenal en Real over een transfersom voor Alvaro Morata. De overgang zou mogelijk al voor het einde van de week bekendgemaakt kunnen worden.

55178.jpg

La Informacion claimt dat Arsenal tien miljoen euro zal betalen, maar dat Real een terugkoopclausule krijgt, die het na de aankomende twee seizoenen kan lichten. Real maakte eerder dezelfde afspraak met Bayer Leverkusen over Dani Carvajal en besloot om de rechtsback al na een seizoen in de Bundesliga terug te halen. Zaterdag had Carvajal nog een basisplaats in de finale van de Champions League.

Dat gold niet voor Morata, die het moest doen met een invalbeurt. Bij Real is iedereen wel overtuigd van de kwaliteiten van de aanvaller, maar door de moordende concurrentie in de voorhoede komt de jeugdinternational minder aan spelen toe dan hij zou willen. De 21-jarige Morata kwam in het afgelopen seizoen tot 23 competitiewedstrijden, maar mocht slechts 3 keer in de basis beginnen.

Florentino Pérez sprak woensdag al over een mogelijk vertrek van het talent: "Ik zal met onze technische staf en met Alvaro gaan praten en dan kijken we wat het beste is", zei de voorzitter van Real. "Voor Carvajal was het jaar bij Bayer Leverkusen erg positief, want hij speelde er veel. Als wij iemand verkopen is het omdat die speler aan spelen toe moet komen, maar de beste club om wedstrijden voor te spelen is natuurlijk Real." Mogelijk wordt Arsenal dus de nieuwe club van Morata: the Gunners worden al geruime tijd met de aanvaller in verband gebracht.
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Hele goede aankoop..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 mei 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 20:56 schreef remco k het volgende:
Hele goede aankoop..
0a077a3d903901d10f1e150a34accbdddeecc18537c4ee7122bf683df446287d.jpg
remco k
 remco k - vrijdag 30 mei 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Zeker wel.. Goede spits.. Speelt alleen niet door de grote sterren...
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 mei 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2014 - 19:32 schreef remco k het volgende:
Zeker wel.. Goede spits.. Speelt alleen niet door de grote sterren...
hij heeft maar weinig minuten nodig per doelpunt, maar twijfel juist of hij een echte Arsenal spits is. hij heeft namelijke een vrij rampzalige balcontrole, wat erg belangrijk is in het Arsenal spel.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 mei 2014 - 23:04   quote  deeplink  
'Di Maria vertrekt naar Arsenal of Chelsea'

6713_1401292445_anp-26925469.jpg

Arsenal of Chelsea? Welke van de twee Londense clubs wordt de nieuwe werkgever van Angel di Maria?

De 26-jarige vleugelaanvaller was vorige week nog de uitblinker van de finale van de Champions League. Met Real Madrid versloeg hij na verlenging Atlético Madrid met 4-1. Desondanks kan de Argentijnse international niet altijd rekenen op een basisplaats, omdat trainer Carlo Ancelotti op de aanvallende vleugels de voorkeur geeft aan Cristiano Ronaldo (op links) en Gareth Bale (op rechts).

Volgens Marca ligt de toekomst van Di Maria dan ook in de Engelse Premier League. De voormalige speler van Benfica ligt nog tot medio 2016 vast bij Real Madrid. In een interview geeft Di Maria aan dat hij voor het WK duidelijkheid wil hebben van 'De Koninklijke' over zijn toekomst.
Bron:Elfvoetbal
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 mei 2014 - 23:08   quote  deeplink  
ARSENE BLIJFT!!!

de maestro heeft zijn contract verlengt tot 2017!

185392_1.jpg

Daarmee komt aan alle speculaties een einde. De oude verbintenis van Wenger liep over een aantal weken af en de geruchten over een vertrek uit Noord-Londen waren sterk. Zelf gaf Wenger de laatste weken aan graag aan te blijven als coach van Arsenal.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 mei 2014 - 23:12   quote  deeplink  
Wenger doet belofte:'Fans mogen drukke zomer verwachten.'

Arsène Wenger maakte in het afgelopen seizoen met Arsenal een einde aan een periode van negen jaar zonder prijs, door de FA Cup te winnen, en wil nu doorpakken. De coach heeft vrijdag zijn handtekening gezet onder een nieuw, driejarig contract en heeft een behoorlijk transferbudget tot zijn beschikking. Het zou wel eens een spectaculaire zomer kunnen worden in Noord-Londen.

image.jpeg

Arsenal brak vorig jaar al het clubrecord voor de komst van Mesut Özil en in de aankomende transferperiode wil Wenger weer enkele bekende namen benaderen. "Ja, de fans mogen een drukke zomer verwachten", zei Wenger toen hem werd gevraagd naar zijn transferplannen. "Ik kan beloven dat we hard werken op een markt waar veel mensen met een hoop geld zitten. Maar wij hebben een groot voordeel en dat is dat spelers graag naar Arsenal willen komen."
Wenger zal in ieder geval een nieuwe rechtsback moeten halen, omdat Bacary Sagna transfervrij de deur uitloopt, en Serge Aurier van Toulouse is voor die vacature de belangrijkste kandidaat. Verder wil Wenger nog een nieuwe spits halen, die kan samenwerken met Olivier Giroud, en de coach houdt ook voor de overige posities zijn ogen geopend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2014 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 juni 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Arsenal praat met Balotelli, Napoli ook in de markt.

Rasen2.jpg

De speculaties zullen nog wel even rond blijven gaan, tot de zomerse transferwindow weer sluit. Tuttosport meldt dat Napoli heeft aangeklopt, nu een vertrek van Gonzalo Higuain erg dichtbij is gekomen.

De centrumspits heeft aangegeven dat hij graag naar FC Barcelona wil, om samen te gaan spelen met Lionel Messi. Balotelli zou hem daarop in de Zuid-Italiaanse stad moeten opvolgen.

Het 24-jarige enfant terrible staat echter ook hoog op het lijstje bij Arsenal. Starsport meldt op haar beurt weer dat er een geheime ontmoeting heeft plaatsgevonden in Londen tussen een clubdelegatie van de Gunners en diens zaakwaarnemer Mino Raiola.

De transfersom van 25 miljoen pond (30 miljoen euro) zou geen probleem zijn voor manager Arsène Wenger. Balotelli zou bij Raiola in ieder geval hebben aangedrongen op een vertrek. Hij zou het racistische gedrag van de aanhang beu zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 juni 2014 - 21:52   quote  deeplink  
'Arsenal bereikt persoonlijk akkoord met Ivoriaan Aurier'

image.jpg

Serge Aurier is op weg naar Arsenal. De Ivoriaan bereikte zaterdag een persoonlijk akkoord met The Gunners, schrijft de Franse sportkrant l'Equipe zaterdag.

Nu is het voor Arsenal zaak overeenstemming te bereiken met Aurier's huidige werkgever Toulouse. Naar verluidt hebben de Londenaren ruim tien miljoen euro over voor de verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan. In Londen moet Aurier Bacary Sagna doen vergeten. De Fransman rondde onlangs zijn overstap naar Manchester City af.

Ook Liverpool en Queens Park Rangers zijn geïnteresseerd in Aurier, die bij Ivoorkust een van de uitblinkers is op het WK. In de eerste groepswedstrijd tegen Japan, was de vleugelverdediger goed voor beide assists in het met 2-1 gewonnen duel.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 07 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Community shield: Arsenal - Man€he$ter €ity Zondag 10 Augustus, 16:00.

0.jpg

Arsenal nog zonder Podolski, Mertesacker en Özil.
City mist: Demichelis, Aguero en Zabaleta waardoor ex-arsenalman Sagna waarschijnlijk zal spelen.

verwachte opstelling Arsenal:
1d637fc30d4c9cddce3016d1ac3a9b2e_original.jpg?1407417282

Szczesny op goal:)

verwachte opstelling City:
057ae46396ffa23024af1cc088c61446_original.jpg?1407417126

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 augustus 2014 - 16:49   quote  deeplink  
45 minuten gespeeld, Arsenal leidt 2-0 op Wembley na goals van Santi Cazorla en Aaron Ramsey. Fantastische 1e helft:)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 augustus 2014 - 21:07   quote  deeplink  
ARSENAL PAKT COMMUNITY SHIELD OP WEMBLEY
Arsenal heeft de eerste prijs van het seizoen binnen. De winnaar van de FA Cup pakte zondag op Wembley het Community Shield door landskampioen Manchester City met duidelijke cijfers te verslaan: 3-0. Santi Cazorla en Aaron Ramsey zetten de 'Gunners' voor rust al op 2-0, invaller Olivier Giroud maakte in de tweede helft de derde.

De ploeg van manager Arsène Wenger veroverde in mei op Wembley de FA Cup, de eerste prijs in 9 jaar tijd. Amper 3 maanden later volgde de tweede trofee. Voor ruim 70.000 toeschouwers in de Engelse voetbaltempel was Arsenal te sterk voor City, dat niet in de sterkste opstelling aantrad. Verdediger Karim Rekik bleef de hele wedstrijd op de bank bij de club uit Manchester.
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 augustus 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Mooi hoor....
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 augustus 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Morgen Besiktas - Arsenal.

Waarschijnlijk geen Koscielny en Gibbs...
ongelooflijk dat Wenger na de verkoop van Vermaelen nog geen cv heeft binnengehaald.
Nu moeten we Mertesacker eerder gebruiken terwijl hij nog niet fit is en moet Chambers weer invallen als cv.

Wenslijstje voor de komende 2 weken:
Manolas/of een top cv
Khedira/Bender/Schneiderlin
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Arsenal starting 11: Szczesny, Debuchy, Chambers, Koscielny, Monreal, Arteta, Wilshere, Ramsey, Alexis, Cazorla, Giroud
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
Hij staat aan, zin aan..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 20:45 schreef RenatoBos het volgende:
Hij staat aan, zin aan..
ik rekende op een '5-0' reactie...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Zo dan BA..d:-))
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Zakelijk Szczesny :)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Doe maar 0-5 man..
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:54   quote  deeplink  
Ik hoop toch wel op Arsenal in de CL... Veel betere spelers.. Veel meer kans om ver te komen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Das bijna weer 1-0..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Leuke wedstrijd tot nu toe zeg..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 20:54 schreef remco k het volgende:
Ik hoop toch wel op Arsenal in de CL... Veel betere spelers.. Veel meer kans om ver te komen..
Moeten ze toch een cvm halen, anders worden ze overlopen op het middenveld...
weet Renato alles van...

en moeten ze beetje geluk hebben met de loting.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Waarom zegt de commentator net als Pierre dat Arsenal zoekt naar een wereldspits...
Sanchez wordt waarschijnlijk spits als Walcott weer terug is en Giroud is ook weer niet zo slecht... daarnaast heeft Wenger al gezegt geen aanvallers meer te halen.

CVM en CV, daar zijn ze naar opzoek.
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 20:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Moeten ze toch een cvm halen, anders worden ze overlopen op het middenveld...
weet Renato alles van...

en moeten ze beetje geluk hebben met de loting.
Denk dat die er ook wel komt.. Vind ze trouwen niet onaardig spelen..
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Ben alleen niet zo'n fan van Giroud, vind het een lui speler die heel veel frustraties uit, met name non verbaal..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:00 schreef remco k het volgende:
Ben alleen niet zo'n fan van Giroud, vind het een lui speler die heel veel frustraties uit, met name non verbaal..
hij is traag enzo klopt en niet echt een killer...
maar hij gaat wel goed mee in het positiespelletje en het 1 keer raken, denk daarom dat een Diego Costa niet had gepast.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk dat die er ook wel komt.. Vind ze trouwen niet onaardig spelen..
Denk je dat Khedira een goede is voor Arsenal?
zijn juist een speler nodig die het vuile werk doet, Zoals Bender of Schneiderlinn, Khedira is wat meer aanvallend ingesteld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Internationale clubs / topic: Het Arsenal topic









0.0133898