BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zwarte dag voor Lijdensweg

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 23:36   quote  deeplink  
Was het weer zo'n dag L..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 maart 2015 - 15:48   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/15910/feyenoord-gaat-mogelijk-toch-nog-in-gesprek-met-mulder-over-toekomst.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Rustig L, eerst ff adem halen..
JanM
 JanM - woensdag 25 maart 2015 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Waarom eigenlijk?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 25 maart 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 17:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk?
Ja waarom eigenlijk?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 maart 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 18:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja waarom eigenlijk?
Omdat ik netjes wilde blijven..

Maar als je niet wilt ademen ook prima..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 08:42   quote  deeplink  
Haha, Mulder gewoon erbij houden. Is toch een prima reservekeeper. Dan kun je Hahn bij Zwolle verder laten rijpen (wel contract verlengen). Hij leert bij Zwolle in de basis meer dan bij ons op de bank, dus 1 + 1 = 3
MMM
 MMM - vrijdag 27 maart 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Mulder zal zelf wel niet willen blijven.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Oh, heb je hem gister nog gesproken?
MMM
 MMM - vrijdag 27 maart 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Wat een domme opmerking weer.

Maargoed, geloof jij maar dat een jongen van in de 20 met een aflopend contract zijn contract gaat verlengen om tweede keeper te blijven. Tuurlijk man, logisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2015 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 maart 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Arie is opstandig. Pms denk ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Hahaha. leuk pms.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 11:33 schreef MMM het volgende:
Wat een domme opmerking weer.

Maargoed, geloof jij maar dat een jongen van in de 20 met een aflopend contract zijn contract gaat verlengen om tweede keeper te blijven. Tuurlijk man, logisch.
hap hap. mooi visweer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 maart 2015 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 10:34 schreef MMM het volgende:
Mulder zal zelf wel niet willen blijven.
Echte Feyenoorder...
En komt nu tegen zijn glorie periode aan.
tomson
 tomson - maandag 30 maart 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 10:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Echte Feyenoorder...
En komt nu tegen zijn glorie periode aan.
Euhhh nu moet ik even nadenken. Hmmm helpt ook niet 😂
Fer 1
 Fer 1 - maandag 30 maart 2015 - 20:04   quote  deeplink  
Ruud van os verslaggever van rtv rijnmond vind na intervieuw guidettie in schotland een walchelijke man om dat hij een zoen gaf op het feyenoord embleem en te kennen gaf dat hij van feyenoord en het legioen houd en terug wil.En hij vind hem niet de spits voor feyenoord hij zou er na mijn mening liever op schijten .Ook vind hij Frank fijg dat hij dooreen feyenoord bril heen kijkt.En ik vind had ik dan gezegd jij kijkt door de bril van joul de korte die zag ook niet veel.Maar goed we hebben er een doemdenker bij die niet voor feyenoord is maar graag gezien is bij sparta. Wat heb ik een hekel aan die man gekregen zeg .elke gelegenheid die krijgt kots hij op feyenoord. Weren die neuz uit de kuip een stadion verbod een gevaar voor feyenoord . Vele zoenen en kusjes op ons feyenoord embleem bloedhond.gr fer1
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 30 maart 2015 - 20:11   quote  deeplink  
Ruud van Os, hij kan het weten, want ze zijn er nog steeds.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 30 maart 2015 - 20:24   quote  deeplink  
Ruud van os verslaggever van rtv rijnmond vind na intervieuw guidettie in schotland een walchelijke man om dat hij een zoen gaf op het feyenoord embleem en te kennen gaf dat hij van feyenoord en het legioen houd en terug wil.En hij vind hem niet de spits voor feyenoord hij zou er na mijn mening liever op schijten .Ook vind hij Frank fijg dat hij dooreen feyenoord bril heen kijkt.En ik vind had ik dan gezegd jij kijkt door de bril van joul de korte die zag ook niet veel.Maar goed we hebben er een doemdenker bij die niet voor feyenoord is maar graag gezien is bij sparta. Wat heb ik een hekel aan die man gekregen zeg .elke gelegenheid die krijgt kots hij op feyenoord. Weren die neuz uit de kuip een stadion verbod een gevaar voor feyenoord . Vele zoenen en kusjes op ons feyenoord embleem bloedhond.gr fer1
Fer 1
 Fer 1 - maandag 30 maart 2015 - 20:24   quote  deeplink  
Ruud van os verslaggever van rtv rijnmond vind na intervieuw guidettie in schotland een walchelijke man om dat hij een zoen gaf op het feyenoord embleem en te kennen gaf dat hij van feyenoord en het legioen houd en terug wil.En hij vind hem niet de spits voor feyenoord hij zou er na mijn mening liever op schijten .Ook vind hij Frank fijg dat hij dooreen feyenoord bril heen kijkt.En ik vind had ik dan gezegd jij kijkt door de bril van joul de korte die zag ook niet veel.Maar goed we hebben er een doemdenker bij die niet voor feyenoord is maar graag gezien is bij sparta. Wat heb ik een hekel aan die man gekregen zeg .elke gelegenheid die krijgt kots hij op feyenoord. Weren die neuz uit de kuip een stadion verbod een gevaar voor feyenoord . Vele zoenen en kusjes op ons feyenoord embleem bloedhond.gr fer1
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 maart 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Ik snap er geen kut van, maar chapeau.
Barabas
 Barabas - maandag 30 maart 2015 - 20:31   quote  deeplink  
Denk om je hart Fer!
Fer 1
 Fer 1 - maandag 30 maart 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Ja thanks man het is al zo klote dat we weer derde eindigen hoop ik .En dan onze nieuwe kuip waar ze heel moeilijk over doen en dan nog zo n kut verslaggever die hebben we al genoeg gehad uit hilversum. Pleur lekker op van Os ga naar sparta want daar hoor jij thuis of anders 020 klojo.guidettie de held van het legioen daar blijfje vanaf en een topspits ala thomason die vond hij toen ook niet goed genoeg. Gr manne fer1
FANdré
 FANdré - woensdag 01 april 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Jij wordt geen FERrader denk ik, roodwithartje!
netsurfer
 netsurfer - woensdag 01 april 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 20:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik snap er geen kut van, maar chapeau.
:)

Namens mij ook kudos natuurlijk. Schande (denk ik).
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2015 - 20:05   quote  deeplink  
*zeur zeur zeik zeik*
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 april 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Hmmmmmmm, jaartje verlengen..d:-)
vwx5x4.jpg
JanM
 JanM - woensdag 15 april 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 15:29 schreef RenatoBos het volgende:
Hmmmmmmm, jaartje verlengen..d:-)
[ afbeelding ]
+1908!
van geil
 van geil - woensdag 15 april 2015 - 21:29   quote  deeplink  
pfff
ar
 ar - woensdag 15 april 2015 - 21:34   quote  deeplink  
...........
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 april 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 15:29 schreef RenatoBos het volgende:
Hmmmmmmm, jaartje verlengen..d:-)
[ afbeelding ]
WANBELEID :-( !!!
van geil
 van geil - woensdag 15 april 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Wouters Nelom Mulder Wilkshire.
ik word echt niet vrolijk van van Geel wederom.
Kuyt is positief maar de rest vind ik persoonlijk K U T
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 april 2015 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 22:54 schreef van geil het volgende:
Wouters Nelom Mulder Wilkshire.
ik word echt niet vrolijk van van Geel wederom.
Kuyt is positief maar de rest vind ik persoonlijk K U T
Ik tot nu toe ook niet !!! Gewoon een wanprestatie ... slaat ook helemaal nergens zoals er nu beleid wordt gevoerd! Mijn vertrouwen in Gio en JP zakt zo ook tot onder een belabberd niveau als zij hierin mee gaan betreft de spelers en de 3de man !!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 16 april 2015 - 08:17   quote  deeplink  
Heeft Wouters al getekend?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 april 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 00:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik tot nu toe ook niet !!! Gewoon een wanprestatie ... slaat ook helemaal nergens zoals er nu beleid wordt gevoerd! Mijn vertrouwen in Gio en JP zakt zo ook tot onder een belabberd niveau als zij hierin mee gaan betreft de spelers en de 3de man !!!
Godsamme wat een onzin. Mulder is goed genoeg om als backup te functioneren. Jij bent zo'n figuur die als hij eenmaal zegt dat hij geel de mooiste kleur vindt er nooit van zijn leven op terug komen zal, ook vind hij inmiddels dat oranje mooier is... Mulder is eredivisiewaardig (goed genoeg voor het linkerrijtje!) en daarom is hij een prima keuze hem als tweede keeper erbij te houden, waardoor Hahn zich bij PEC beter kan ontwikkelen dan als hij op de bank zit bij ons. Jammer dat je zo halstarrig bent en zo in je eigen mening gelooft dat je daar dus nooit op terugkomen kunt....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 april 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 22:54 schreef van geil het volgende:
Wouters Nelom Mulder Wilkshire.
ik word echt niet vrolijk van van Geel wederom.
Kuyt is positief maar de rest vind ik persoonlijk K U T
Voor jou geldt hetzelfde wat mij betreft. Wouters is een uitstekende keuze, zeer goed gekozen. Nelom is een prima back, ook al wordt hij wellicht voorbijgestreefd door Woudenberg, wat alleen maar goed is (twee volwaardige backs!), Mulder is lang geen Vermeer en ook Hahn is hem duidelijk voorbij, maar hij is prima om erbij te hebben als backup)... blijft Wilkshire over en daar ben ik het wel met je eens.... die is niet goed genoeg voor de top, maar misschien wel als stand-in. Laat Karsdorp maar mooi op de backpositie, eventueel Cabral als backup, maar voor het geval die (nog) niet kan meekomen heb je Wilkshire achter de hand. Als de prijs netjes is, is deze keuze dan toch ook te billijken... Nou, dan zeg ik: VAN GEEL, GEWELDIG GEDAAN!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 april 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 09:32 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Godsamme wat een onzin. Mulder is goed genoeg om als backup te functioneren. Jij bent zo'n figuur die als hij eenmaal zegt dat hij geel de mooiste kleur vindt er nooit van zijn leven op terug komen zal, ook vind hij inmiddels dat oranje mooier is... Mulder is eredivisiewaardig (goed genoeg voor het linkerrijtje!) en daarom is hij een prima keuze hem als tweede keeper erbij te houden, waardoor Hahn zich bij PEC beter kan ontwikkelen dan als hij op de bank zit bij ons. Jammer dat je zo halstarrig bent en zo in je eigen mening gelooft dat je daar dus nooit op terugkomen kunt....
Tja, ik vind Erwin Mulder nu eenmaal 3 keer niks!
En daar kom ik dan NOOIT op terug.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 april 2015 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 09:38 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Voor jou geldt hetzelfde wat mij betreft. Wouters is een uitstekende keuze, zeer goed gekozen. Nelom is een prima back, ook al wordt hij wellicht voorbijgestreefd door Woudenberg, wat alleen maar goed is (twee volwaardige backs!), Mulder is lang geen Vermeer en ook Hahn is hem duidelijk voorbij, maar hij is prima om erbij te hebben als backup)... blijft Wilkshire over en daar ben ik het wel met je eens.... die is niet goed genoeg voor de top, maar misschien wel als stand-in. Laat Karsdorp maar mooi op de backpositie, eventueel Cabral als backup, maar voor het geval die (nog) niet kan meekomen heb je Wilkshire achter de hand. Als de prijs netjes is, is deze keuze dan toch ook te billijken... Nou, dan zeg ik: VAN GEEL, GEWELDIG GEDAAN!
Tja, Nelom ben ik ook NOOIT een fan van geweest. Wouters moet ik nog afwachten ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 april 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 09:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, ik vind Erwin Mulder nu eenmaal 3 keer niks!
En daar kom ik dan NOOIT op terug.
Je zou ook geen seizoenskaart nemen daar ben je toch OOK op teruggekomen..😉
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 april 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Haha, touché!

Je kunt wel merken dat je een jaartje wijzer geworden bent.... scherp haha... (gefeliciteerd nog!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 april 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 09:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, ik vind Erwin Mulder nu eenmaal 3 keer niks!
En daar kom ik dan NOOIT op terug.
star...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 april 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 11:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Haha, touché!

Je kunt wel merken dat je een jaartje wijzer geworden bent.... scherp haha... (gefeliciteerd nog!)
Thanx Arie..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 april 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Nu een kater zekers?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 april 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Ben geen drinker..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 16 april 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Frisjes dus...
sportverteller
 sportverteller - donderdag 16 april 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 09:32 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Godsamme wat een onzin. Mulder is goed genoeg om als backup te functioneren. Jij bent zo'n figuur die als hij eenmaal zegt dat hij geel de mooiste kleur vindt er nooit van zijn leven op terug komen zal, ook vind hij inmiddels dat oranje mooier is... Mulder is eredivisiewaardig (goed genoeg voor het linkerrijtje!) en daarom is hij een prima keuze hem als tweede keeper erbij te houden, waardoor Hahn zich bij PEC beter kan ontwikkelen dan als hij op de bank zit bij ons. Jammer dat je zo halstarrig bent en zo in je eigen mening gelooft dat je daar dus nooit op terugkomen kunt....
Eens.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 16 april 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 09:38 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Voor jou geldt hetzelfde wat mij betreft. Wouters is een uitstekende keuze, zeer goed gekozen. Nelom is een prima back, ook al wordt hij wellicht voorbijgestreefd door Woudenberg, wat alleen maar goed is (twee volwaardige backs!), Mulder is lang geen Vermeer en ook Hahn is hem duidelijk voorbij, maar hij is prima om erbij te hebben als backup)... blijft Wilkshire over en daar ben ik het wel met je eens.... die is niet goed genoeg voor de top, maar misschien wel als stand-in. Laat Karsdorp maar mooi op de backpositie, eventueel Cabral als backup, maar voor het geval die (nog) niet kan meekomen heb je Wilkshire achter de hand. Als de prijs netjes is, is deze keuze dan toch ook te billijken... Nou, dan zeg ik: VAN GEEL, GEWELDIG GEDAAN!
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 april 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 12:51 schreef Arie.Klooster het volgende:
Frisjes dus...
Appelsappies he..
VVout
 VVout - donderdag 16 april 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 14:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Appelsappies he..
Appeltaart, appelstroop, appelflap, appeltje voor de dorst ze kunnen je er wel onder begraven hè...

Appels_273640b.jpg~original
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 april 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Zet maar achter bij me in de tuin, die blondjes helpen je wel met lossen..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 16 april 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 09:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je zou ook geen seizoenskaart nemen daar ben je toch OOK op teruggekomen..😉
Ik heb nog steeds geen verlenging ! Ik dub nog steeds ...
VVout
 VVout - donderdag 16 april 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:
Zet maar achter bij me in de tuin, die blondjes helpen je wel met lossen..
Feestje achterom dan maar gelijk, ga ik ook ff een appeltje schillen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zwarte dag voor Lijdensweg









0.0141201