BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het voorseizoen

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Psv is alles
 Psv is alles - zondag 27 juli 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV geen goede voorbereiding heeft gehad.
Zeker met een gelijkspel tegen Herta.
Ondanks dat ben ik wel blij dat de Jong heeft gescoord.
Dat geeft veel vertrouwen.
En de magere resultaten komen misschien ook voort uit het feit dat de 3 WK-gangers er niet bij waren.
Joe The Ball
 Joe The Ball - maandag 28 juli 2014 - 13:56   quote  deeplink  
Psv is alles - begrijp dit..!....Nooit wachten op anderen, elf man in het veld en zij moeten het doen...en echt gewoon doen..... de geboden kans (met beide benen grijpen.....dus wachten op WK gangers is de vervangers tekort doen.(de vervangers moeten erin geloven)gewoon win en blijf winnen dan kunnen de WK gangers op de bank blijven.
Psv is alles
 Psv is alles - maandag 28 juli 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Ik weet dat het niet ligt aan 3 spelers maar depay is vorig seizoen vaak beslissend geweest. Hij was het creative brein van PSV. En ook Wijanldum heeft stappen gemaakt.
Het is zonde dat ze geen wedstrijd uit de voorbereiding hebben meegedraaid.
Wel is het me opgevallen dat spelers als Vloet en Rahyi hun kansen hebbben gepakt
remco k
 remco k - dinsdag 29 juli 2014 - 08:08   quote  deeplink  
Onzin, het ligt juist vaak aan een speler of twee a 3 of zelfs in sommige gevallen 1 speler.. En als je die mist is je elftal gewoon minder..

Natuurlijk moet je de kans pakken die voor je ligt, maar beter dan je Wk concurrent ben je vrijwel zeker niet en dus is het elftal simpel weg minder..
Psv is alles
 Psv is alles - dinsdag 29 juli 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Maar wat als die spelers die het verschil maken nou geblesseerd zijn, dan moet er ook een team staan wat kan winnen.
Kijk naar Bayern Munchen. Die heeft in de voorbereiding 9 spelers gemist door het WK. Maar alsnog wonnen ze alle vriendschappelijke wedstrijden van dit seizoen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 juli 2014 - 11:10   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV een goed team heeft dit jaar, zeker in vergelijking met feyenoord, dat erg veel heeft moeten inleveren. Ik vrees dat ajax weer kampioen gaat worden, maar PSV zal tot aan het bittere einde blijven meestrijden. Overigens zal dan wel depay moeten blijven. Als hij blijft kunnen we misschien zelfs kampioen worden. Onze aanval is nu uitstekend met depay narsingh en de jong. Doelman en middenveld is PRIMA. Nu de verdediging nog helemaal in orde krijgen, dat wat al jaren ons probleem is, en vroeger onze kracht.
remco k
 remco k - dinsdag 29 juli 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 11:06 schreef Psv is alles het volgende:
Maar wat als die spelers die het verschil maken nou geblesseerd zijn, dan moet er ook een team staan wat kan winnen.
Kijk naar Bayern Munchen. Die heeft in de voorbereiding 9 spelers gemist door het WK. Maar alsnog wonnen ze alle vriendschappelijke wedstrijden van dit seizoen.
Voor iedere Nederlandse club is dat een utopie. Bayern speelde overigens een wedstrijd gelijk maar dat terzijde.

Bij een Nederlandse club is de reservespeler voor een positie gewoon minder dan de nummer 1. Overigens geld dat ook voor een Bayern, maar is het niveau van die reservespeler vaak nog steeds veel hoger dan die van de tegenstander..
Psv is alles
 Psv is alles - woensdag 30 juli 2014 - 06:43   quote  deeplink  
Ik denk dat we een inschatting kunnen maken over sommige reservespelers na het Europa-League duel van donderdag, zoals Vloet.
Aangezien Wijnaldum en Depay nog niet terug zijn ( Arias wel ).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het voorseizoen









0.0062289