BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ervaren spits bij vertrek Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - maandag 04 augustus 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Mischien v/d Vaart of Mokotjo als Blind verkocht wordt ben je de klos met dit middenveld gaan we het niet redden.O ja dan zullen er weer een aantal zeggen v/d Vaart kan niet meer lopen, nee inderdaad het vuile werk moet door de jonkies gedaan worden hij is de leider en hij zet de lijnen uit hij geeft die briljante pas en hij zorgt dat er vooruit wordt gespeeld inplaats van achteruit en hij legt de bal op je stropdas inplaats van al die ballen die gisteren gespeeld werden op je strot of over je heen of ballen achter je de Boer noemde dat de slordige eindpas ik noem het kwaliteit, en kwaliteit dat heeft v/d Vaart nog genoeg voor dit team.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 04 augustus 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Andersen viel wel tegen gister. Hoop wel dat die snel wat meer power krijgt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 10:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Viergever werd niet overlopen hoor, blessure was gewoon heel snel al.
Dat staat er toch ook vriend! ;-)

Maar om de conclusie te maatstaven, na het uitvallen van hem was het helemaal een drama op het middenveld!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 10:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Andersen viel wel tegen gister. Hoop wel dat die snel wat meer power krijgt.
Ik ben er bang voor dat hij het niet gaat redden! Gisteren was wederom een zaadpartij van hem! Ik zal het niet gauw zeggen, maar ik ben blij als Blind terug is! Is er tenminste weer wat power op het middenveld!
Peterhs
 Peterhs - maandag 04 augustus 2014 - 12:29   quote  deeplink  
Zei het vorige keer al en ook in deze wedstrijd was het duidelijk welke grote kans je laat liggen om die Mokotjo te halen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 04 augustus 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Gisteren werden er erg weinig kansen gecreëerd. Blind is ontzettend belangrijk in dit aspect. Daarom zei ik onlangs nog; wanneer spelers als Blind vertrekken heeft Ajax echt een probleem. Juist daarom is het noodzaak nu reeds te handelen.

Bij diverse spelers zie je te weinig groei, daarom moet Ajax meer eisend zijn. Wanneer blijkt dat bepaalde spelers te weinig brengen er niet mee door blijven gaan. Hierin vind ik Ajax te besluiteloos.

Ajax heeft veel jonge spelers, maar deze worden in onze competitie vaak gemakkelijk intoom gehouden door meer ervaren spelers. De balans in de ploeg vind ik een zwak punt. Wanneer dit niet snel veranderd ga ik persoonlijk twijfelen aan de staf van Ajax.

Zijn zijn verantwoordelijk voor het spel en de groei van het team. Die groei en verbetering zijn noodzakelijk om supporters een Ajax waardig niveau te kunnen brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Bobby1972 --
Peterhs
 Peterhs - maandag 04 augustus 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 14:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Gisteren werden er erg weinig kansen gecreëerd. Blind is ontzettend belangrijk in dit aspect. Daarom zei ik onlangs nog; wanneer spelers als Blind vertrekken heeft Ajax echt een probleem. Juist daarom is het noodzaak nu reeds te handelen.

Bij diverse spelers zie je te weinig groei, daarom moet Ajax meer eisend zijn. Wanneer blijkt dat bepaalde spelers te weinig brengen er niet mee door blijven gaan. Hierin vind ik Ajax te besluiteloos.

Ajax heeft veel jonge spelers, maar deze worden in onze competitie vaak gemakkelijk intoom gehouden door meer ervaren spelers. De balans in de ploeg vind ik een zwak punt. Wanneer dit niet snel veranderd ga ik persoonlijk twijfelen aan de staf van Ajax.

Zijn zijn verantwoordelijk voor het spel en de groei van het team. Die groei en verbetering zijn noodzakelijk om supporters een Ajax waardig niveau te kunnen brengen.
Eens.
Er word maar simpel geroepen dat de Boer toch gelijk heeft? Want ze zijn weer kampioen.
Nou joh, wat een gelijk heb je dan. De helft zal nooit verder komen als een 2de rangs elftal in Engeland en dat is als ze geluk hebben.
Eeuwige talenten die niets brengen. Er is altijd wel een 1 of een enkele die eruit springen, maar dat is niet voldoende.
Zet een willekeurig iemand neer die spelers aankoopt. Ook die zal af en toe een goede op te kop tikken. Dat wil nog niet zeggen dat hij goed is in wat hij doet.
De Boer. Iedereen draagt hem op hun handen, maar ik vond en vind hem nog steeds een eigenwijze kloothommel die maar door en doorgaat met spelers die wedstrijd na wedstrijd falen. Dit omdat ze niet terug kunnen vallen op een andere speler, want die is nog slechter dan diegene. Dan heb je echt een tobbeleid.

Ik was een voorstander van de nieuwe manier. Ben het op zich nog steeds, maar hoe ze nu handelen is in strijd met hun eigen beleid.
Spelers die je niet hebt aankopen. Dan kan je niet keer op keer hopen op een gelukstreffer. Als je ervaring wil, haal dan verdomme ervaring en ga niet maanden lopen roepen, maar acteer op die markt. Een wit voetje halen bij het publiek, dat is het enige waar het om gaat, maar ondertussen weten ze al lang dat die ervaring niet gaat komen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 augustus 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 augustus 2014 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het was gewoon een oefenpotje.....die schaal boeit ze geen hol(wat al erg genoeg is), ze gaan vol voor de competitie en Europees
Snap ik maar dit spel is gezien vorig seizoen helaas geen incident.
En ja we werden toen weer kampioen in een "tussenjaar" maat ik denk dat we al verder
hadden kunnen/moeten zijn. Geen enkel team kan aan ons begroting/winsten/
verkochte spelers tippen maar dat zie je op het veld op geen enkele manier terug
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 augustus 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 14:24 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Eens.
Er word maar simpel geroepen dat de Boer toch gelijk heeft? Want ze zijn weer kampioen.
Nou joh, wat een gelijk heb je dan. De helft zal nooit verder komen als een 2de rangs elftal in Engeland en dat is als ze geluk hebben.
Eeuwige talenten die niets brengen. Er is altijd wel een 1 of een enkele die eruit springen, maar dat is niet voldoende.
Zet een willekeurig iemand neer die spelers aankoopt. Ook die zal af en toe een goede op te kop tikken. Dat wil nog niet zeggen dat hij goed is in wat hij doet.
De Boer. Iedereen draagt hem op hun handen, maar ik vond en vind hem nog steeds een eigenwijze kloothommel die maar door en doorgaat met spelers die wedstrijd na wedstrijd falen. Dit omdat ze niet terug kunnen vallen op een andere speler, want die is nog slechter dan diegene. Dan heb je echt een tobbeleid.

Ik was een voorstander van de nieuwe manier. Ben het op zich nog steeds, maar hoe ze nu handelen is in strijd met hun eigen beleid.
Spelers die je niet hebt aankopen. Dan kan je niet keer op keer hopen op een gelukstreffer. Als je ervaring wil, haal dan verdomme ervaring en ga niet maanden lopen roepen, maar acteer op die markt. Een wit voetje halen bij het publiek, dat is het enige waar het om gaat, maar ondertussen weten ze al lang dat die ervaring niet gaat komen.
Inderdaad ondanks de vier kampioenschappen mag je toch nog wel kritisch zijn?
De enige spelers waar ik het momenteel in zie zitten zijn:

---------------------Cilissen-------------
Rhijn------Veltman---?---------Boilesen
-----------------------Blind--------------
Klaassen-------------------------?
?------------------Zivcovic---------Khisna

Cilissen prima keeper
Khisna/Zivcovic/Veltman op basis van Talent en potentie
Blind omdat hij degelijk is en geen gekke dingen doet
van Rhijn, Klaassen, Boilesen (moeten echt beter gaan spelen).
Zijn 3 posities die ik echt matig ingevuld vind
Milik moet ik ook nog maar zien of hij goed is
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 augustus 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 15:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap ik maar dit spel is gezien vorig seizoen helaas geen incident.
En ja we werden toen weer kampioen in een "tussenjaar" maat ik denk dat we al verder
hadden kunnen/moeten zijn. Geen enkel team kan aan ons begroting/winsten/
verkochte spelers tippen maar dat zie je op het veld op geen enkele manier terug
Zo lang Ajax geen openheid geeft waarom ze op de centen blijven zitten, blijf je dit soort gesprekken houden.
Als Ajax zou aangeven dat ze van de beurs af willen, of de Arena willen kopen, dan zouden hier hele andere gesprekken gevoerd worden en dan was iedereen eerder te vrede met het materiaal wat er nu rondloopt.
Dus ik wacht gewoon af en laat het speculeren en zeiken om spelers aan jullie over.
Peterhs
 Peterhs - maandag 04 augustus 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:

Inderdaad ondanks de vier kampioenschappen mag je toch nog wel kritisch zijn?
Zeker, maar volgens sommige hier ben je dan een nep supporter.

Als je naar een concert gaat en de zanger of groep speelt/zingt alleen maar vals en doet meer fout dan goed.
Wat gebeurd er dan? Dan krijg je fluitconcerten/boe geroep/eis om geld terug.
Mensen gaan er niet opnieuw naartoe.
Zijn het dan allemaal mensen die geen fan ervan zijn?
Nee, dit zijn ze wel en ze willen horen/zien waarvoor ze betaald hebben en waarom ze fan ervan zijn.
Ditzelfde geld ook voor onze club. Keer op keer belazerd worden door flut inzet/instelling en flut spelers. Als je dan ineens de dezelfde dingen roept, ben je ineens een succes supporter.
Hoe dom kun je zijn om de overeenkomsten niet te zien.
Een keer kan gebeuren, maar week na week na week. Zelfs seizoenen na elkaar... Sorry gewoon belachelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 15:45 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Zeker, maar volgens sommige hier ben je dan een nep supporter.

Als je naar een concert gaat en de zanger of groep speelt/zingt alleen maar vals en doet meer fout dan goed.
Wat gebeurd er dan? Dan krijg je fluitconcerten/boe geroep/eis om geld terug.
Mensen gaan er niet opnieuw naartoe.
Zijn het dan allemaal mensen die geen fan ervan zijn?
Nee, dit zijn ze wel en ze willen horen/zien waarvoor ze betaald hebben en waarom ze fan ervan zijn.
Ditzelfde geld ook voor onze club. Keer op keer belazerd worden door flut inzet/instelling en flut spelers. Als je dan ineens de dezelfde dingen roept, ben je ineens een succes supporter.
Hoe dom kun je zijn om de overeenkomsten niet te zien.
Een keer kan gebeuren, maar week na week na week. Zelfs seizoenen na elkaar... Sorry gewoon belachelijk.
Wat een vergelijking! Whahahaha je bent gewoon een successupporter!! Take it man!

Ik heb altijd gezegd dat je kritisch mag zijn en mag klagen, maar wedstrijden laten schieten omdat het spel er niet naar is, is gewoon duidelijk een verwijzing naar echte successupporters!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Ajax Warrior --
nora
 nora - maandag 04 augustus 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Gedeeltelijk slecht beleid daar door te weinig kwaliteit en een slecht systeem er werd beloofd dat het dit seizoen meer aangevallen zou worden minder tikkie terug en tikkie breed ik weet niet wanneer dit ingaat maar ik heb het nog niet gezien dit systeem is saai niet creatief weinig doelpunten tegen maar helemaal weinig doelpunten voor.Als je toch zo wil blijven spelen dan moet dat in een veel hoger tempo en ook de tegenpartij vast zetten wat gisteren niet een keer is gebeurd het was met recht van Ajax kant een zomeravond partijtje met een stel luie klootzakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 16:00 schreef nora het volgende:
Gedeeltelijk slecht beleid daar door te weinig kwaliteit en een slecht systeem er werd beloofd dat het dit seizoen meer aangevallen zou worden minder tikkie terug en tikkie breed ik weet niet wanneer dit ingaat maar ik heb het nog niet gezien dit systeem is saai niet creatief weinig doelpunten tegen maar helemaal weinig doelpunten voor.Als je toch zo wil blijven spelen dan moet dat in een veel hoger tempo en ook de tegenpartij vast zetten wat gisteren niet een keer is gebeurd het was met recht van Ajax kant een zomeravond partijtje met een stel luie klootzakken.
En daar is niets aan toe te voegen Nora!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 augustus 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 16:00 schreef nora het volgende:
Gedeeltelijk slecht beleid daar door te weinig kwaliteit en een slecht systeem er werd beloofd dat het dit seizoen meer aangevallen zou worden minder tikkie terug en tikkie breed ik weet niet wanneer dit ingaat maar ik heb het nog niet gezien dit systeem is saai niet creatief weinig doelpunten tegen maar helemaal weinig doelpunten voor.Als je toch zo wil blijven spelen dan moet dat in een veel hoger tempo en ook de tegenpartij vast zetten wat gisteren niet een keer is gebeurd het was met recht van Ajax kant een zomeravond partijtje met een stel luie klootzakken.
Yup we zitten aardig op 1 lijn. Gelukkig nog een aantal die wel kritisch kunnen zijn.
Ik zie de bui ook al weer hangen dat we weer een tam seizoen te gaan zien.
Niemand was meer nodig de polonaise werd al gelopen nou pff..
Om de ogen eens goed geopend te krijgen moeten we eigenlijk eens geen kampioen worden.
Wat ik niet hoop maar dan is opeens het hok te klein. Nu komen ze er keer op keer mee weg.
Succes supporters zijn in mijn ogen juist tevreden met de huidige kampioenschappen.
Ik vind het knap maar geniet er niet van. Voetbal al heel mijn leven, ben een liefhebber van het spelletje.
Ajax speelt gewoon niet meer het spelletje waar ik van houd.
En dat vind ik jammer maar dat hebben jullie vast al gemerkt.
Ben hier elke dag volg en kijk alles van Ajax maar het moet beter
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 17:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Yup we zitten aardig op 1 lijn. Gelukkig nog een aantal die wel kritisch kunnen zijn.
Ik zie de bui ook al weer hangen dat we weer een tam seizoen te gaan zien.
Niemand was meer nodig de polonaise werd al gelopen nou pff..
Om de ogen eens goed geopend te krijgen moeten we eigenlijk eens geen kampioen worden.
Wat ik niet hoop maar dan is opeens het hok te klein. Nu komen ze er keer op keer mee weg.
Succes supporters zijn in mijn ogen juist tevreden met de huidige kampioenschappen.
Ik vind het knap maar geniet er niet van. Voetbal al heel mijn leven, ben een liefhebber van het spelletje.
Ajax speelt gewoon niet meer het spelletje waar ik van houd.
En dat vind ik jammer maar dat hebben jullie vast al gemerkt.
Ben hier elke dag volg en kijk alles van Ajax maar het moet beter
Successupporters zijn enkel tevreden als er prijzen worden gepakt. Ik heb nergens gezegd dat je niet kritisch mag zijn. Ik heb wel een schurfthekel aan gasten die ineens wegblijven uit het stadion of geen wedstrijden op televisie meer gaan kijken omdat het voetbal niet knap is! Altijd je club blijven supporten, maar kritiek mag er wezen! Echter velen hier roepen om versterkingen, echter heeft nog niemand kunnen aantonen dat de gewenste versterkingen ook echt de versterkingen zijn die Ajax nodig heeft. Namen noemen is simpel, maar je afvragen of deze spelers in het spel van Ajax passen en dit aantonen met feiten is een tweede. En veel spelers spelen leuk bij hun clubs, maar je kan je afvragen of dit bij Ajax ook het geval zou zijn. En natuurlijk weet ik dat je dat niet kan concluderen zolang ze niet zijn gekocht, maar dan moet je jezelf afvragen of je echt zoveel geld moet neerleggen voor een speler zonder dat je weet dat dit echt een directe versterking is voor het eerste elftal! Een echte versterking is onbetaalbaar en zijn geen spelers als Kostic, Ziyech of andere namen die ik voorbij heb zien komen! Overigens geldt dit net zo goed voor Sana, Milik of andere naam binnen Ajax.
Peterhs
 Peterhs - maandag 04 augustus 2014 - 19:03   quote  deeplink  
Warrior, ik ben het vaak met je eens, maar je lult over dit verhaal gewoon slap uit je dikke nek.
Zoals ik eerder al zei, zolang ze er keihard voor knokken vind ik het prima als ze de wedstrijd verliezen. Zolang zij het niet kunnen opbrengen om in ieder geval normaal hun best te doen, hoeven ze ook niet te verwachten dat ik iedere wedstrijd voor de buis hang. Al die mensen in het stadion die fluiten bijvoorbeeld. Allemaal succes supporters he? Ook zij komen op een deel na niet elke wedstrijd.
Ben ik tevreden door de prijzen? Volgens mij zeg ik steeds wel wat anders, dus je eigen definitie ervan spreekt al in je ongelijk.
Jij ziet enkel het stukje ik sla een wedstrijd over. Over de rest word met geen woord gerept. Dan ben je gewoon een simpel en kortzichtig kereltje.

Take it man!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 19:03 schreef Peterhs het volgende:
Warrior, ik ben het vaak met je eens, maar je lult over dit verhaal gewoon slap uit je dikke nek.
Zoals ik eerder al zei, zolang ze er keihard voor knokken vind ik het prima als ze de wedstrijd verliezen. Zolang zij het niet kunnen opbrengen om in ieder geval normaal hun best te doen, hoeven ze ook niet te verwachten dat ik iedere wedstrijd voor de buis hang. Al die mensen in het stadion die fluiten bijvoorbeeld. Allemaal succes supporters he? Ook zij komen op een deel na niet elke wedstrijd.
Ben ik tevreden door de prijzen? Volgens mij zeg ik steeds wel wat anders, dus je eigen definitie ervan spreekt al in je ongelijk.
Jij ziet enkel het stukje ik sla een wedstrijd over. Over de rest word met geen woord gerept. Dan ben je gewoon een simpel en kortzichtig kereltje.

Take it man!
Nee hoor, die mensen die in het stadion zitten en fluiten zijn geen successupporters want die hebben gewoon de wedstrijd bekeken.

En verder blijf je maar lekker weg als het wat minder gaat! Die mensen zien we ook liever niet als supporter! Trouwens knap dat je toch reageert, terwijl je eerder zei dat het je laatste reactie was in de discussie. Een man van je woord ben je dus ook niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 augustus 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 20:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor, die mensen die in het stadion zitten en fluiten zijn geen successupporters want die hebben gewoon de wedstrijd bekeken.

En verder blijf je maar lekker weg als het wat minder gaat! Die mensen zien we ook liever niet als supporter! Trouwens knap dat je toch reageert, terwijl je eerder zei dat het je laatste reactie was in de discussie. Een man van je woord ben je dus ook niet!
Iedereen beleefd het op zijn eigen manier dus laat elkaar lekker in waarde..
Jij wilt geen aankopen als Ziyech en Kostic bv. ik denk dat ze wel iets kunnen toevoegen.
Al is het maar voor de breedte vooral Kostic in de aanval kan erg nuttig zijn. Fischer is lang out en hij kan ook op rechts met El Ghazi er achter. schone mag van mij verkocht worden al is hij best nuttg geweest. Serero, Andersen, Duarte tja moet genoeg zijn al vind ik ze allen nog niet overtuigen. Ziyech dus niet echt nodig nee omdat hij niet duidelijk veel beter dan eerder genoemden is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 20:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Iedereen beleefd het op zijn eigen manier dus laat elkaar lekker in waarde..
Jij wilt geen aankopen als Ziyech en Kostic bv. ik denk dat ze wel iets kunnen toevoegen.
Al is het maar voor de breedte vooral Kostic in de aanval kan erg nuttig zijn. Fischer is lang out en hij kan ook op rechts met El Ghazi er achter. schone mag van mij verkocht worden al is hij best nuttg geweest. Serero, Andersen, Duarte tja moet genoeg zijn al vind ik ze allen nog niet overtuigen. Ziyech dus niet echt nodig nee omdat hij niet duidelijk veel beter dan eerder genoemden is..
Maar je gaat toch geen 5 miljoen betalen voor de breedte? Voor dat bedrag moet je iemand aantrekken die je club een kwaliteitsinjectie geeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 augustus 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 20:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar je gaat toch geen 5 miljoen betalen voor de breedte? Voor dat bedrag moet je iemand aantrekken die je club een kwaliteitsinjectie geeft.
Autch......voltreffer
volgende.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 04 augustus 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 20:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Autch......voltreffer
volgende.....
Ik heb nog wel wat namen gap. ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat namen gap. ;-)
Kom maar op dan ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Groeten van Loetje....die zit hier nu ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 04 augustus 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Groeten van Loetje....die zit hier nu ;-)
samen aan het bier??

groeten terug ook voor je vrouwtje die zo langzamer hand ook zwolle fan aan het worden is.
Die doen tenslotte iets wat feyenoord in jaren niet is gelukt, namelijk ajax van de prijzen af houden ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 augustus 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Dank je Ronald wordt echt geen zwolle fan hoor haha eens een Feyenoord fan altijd Feyenoord fan Groetjes terug hihi
Peterhs
 Peterhs - maandag 04 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 20:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor, die mensen die in het stadion zitten en fluiten zijn geen successupporters want die hebben gewoon de wedstrijd bekeken.

En verder blijf je maar lekker weg als het wat minder gaat! Die mensen zien we ook liever niet als supporter! Trouwens knap dat je toch reageert, terwijl je eerder zei dat het je laatste reactie was in de discussie. Een man van je woord ben je dus ook niet!
Omdat het niet erop reageren ook niet goed was volgens meneertje bedweter.
Door mensen die alles maar door dik en dun blijven steunen en het liefste voorop de grote groep zoals jij, gaat er nooit iets veranderen.
Zolang ze denken dat de mensen het pikken, veranderd er niets.
Dan zal er nooit een schop onder die reet gegeven worden bij de spelers.
Ach het zijn zulke lieve jongetjes, ach gut toch....
Peper in die reet moeten ze krijgen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 04 augustus 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Ik zie het wel gebeuren dat het eerst fout moet gaan voordat er wat gaat veranderen. Ik hoop echt dat ik het bij het verkeerde eind heb!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 22:26 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Omdat het niet erop reageren ook niet goed was volgens meneertje bedweter.
Door mensen die alles maar door dik en dun blijven steunen en het liefste voorop de grote groep zoals jij, gaat er nooit iets veranderen.
Zolang ze denken dat de mensen het pikken, veranderd er niets.
Dan zal er nooit een schop onder die reet gegeven worden bij de spelers.
Ach het zijn zulke lieve jongetjes, ach gut toch....
Peper in die reet moeten ze krijgen.
Misschien moet je eerst mijn reacties op het forum eens goed lezen voordat je je poffertjesporum opentrekt. Ik steun het beleid niet door dik en dun en ben zelfs zwaar kritisch hoe het nu gaat, maar ik zal nooit een wedstrijd laten lopen. En daar ging onze feitelijke discussie over! Maar lezen is voor jouw waarschijnlijk nog een beetje lastig? En volgens mee ben ik al ruim 2 jaar, misschien zelfs langer al aan het roepen dat spelers van Ajax geen passie en inzet tonen tijdens duels. En o ja, dat het soms net ee stel wijven zijn zoals ze sommige duels om de bal ingaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 08:07   quote  deeplink  
G

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 20:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar je gaat toch geen 5 miljoen betalen voor de breedte? Voor dat bedrag moet je iemand aantrekken die je club een kwaliteitsinjectie geeft.
Kerel wat ik daarmee bedoelde te zeggen is dat je breedte daardoor sterker wordt.
En zoals ik al aangaf Ziyech is niet nodig om dat hij niet heel veel beter
is dan Serero, Andersen en Duarte (wat dan echt een miskoop is mocht je Ziyech halen)
Kostic kun je prima gebruiken om een sterkere breedte te krijgen. Fischer
lang out en Schöne geen echte rechtsbuiten.
We hebben zondag al kunnen zien dat we flinke stappen gemaakt hebben.
Wedstrijd tegen Vittese is daardoor cruciaal aangezien er geroepen dat de selectie
compleet is. Krijgen we weer een zaadpot voorgeschoteld verdedig je toch echt iets
wat mij niet kan overtuigen..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augu014 - 22:43 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat het eerst fout moet gaan voordat er wat gaat veranderen. Ik hoop echt dat ik het bij het verkeerde eind heb!
Dat gaat wel ogen openen ja ergens hoop ik het nog ook
als dat Ajax naar een hoger niveau gaat brengen.
A ik snap het wel want financieel sta je er super goed voor maar
B door de koopjesjacht blijf je op een niveau steken wat
niet Ajax waardig is.
Mijn ogen zijn geopend in de vele zaadpartijen, de wedstrijden tegen red bull,
Zwolle was geen incident want je verlies er twee keer van. 2 prijzen
een beker en een schaal. Dus ja de oogjes zijn dicht na 4 kampioenschappen
en het gelijk van het beleid wordt daar schijnbaar door bevestigd.
Dit seizoen gaat cruciaal zijn want er is beter aanvallend voetbal beloofd maar met
Khisna---Milik--- Schöne twijfel ik daar heel erg aan. En dan gaat het afhangen
van Fischer (lang out geweest) Zivcovic (lijkt mij meer Ajax spits dan Milik)
El Ghazi (debutant maar wel potentie).
Maar we gaan het zien dit wordt een belangrijk seizoen. Of wij hebben het bij het verkeerde eind
of er worden meer oge geopend
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 08:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kerel wat ik daarmee bedoelde te zeggen is dat je breedte daardoor sterker wordt.
En zoals ik al aangaf Ziyech is niet nodig om dat hij niet heel veel beter
is dan Serero, Andersen en Duarte (wat dan echt een miskoop is mocht je Ziyech halen)
Kostic kun je prima gebruiken om een sterkere breedte te krijgen. Fischer
lang out en Schöne geen echte rechtsbuiten.
We hebben zondag al kunnen zien dat we flinke stappen gemaakt hebben.
Wedstrijd tegen Vittese is daardoor cruciaal aangezien er geroepen dat de selectie
compleet is. Krijgen we weer een zaadpot voorgeschoteld verdedig je toch echt iets
wat mij niet kan overtuigen..
Nog 1 keer vriend, ik verdedig helemaal niets! Ik denk dat ik nog kritischer ben dan jouw, alleen zie je mij niet zo maar elke naam noemen! Zoals je al aangaf is Ziyech niet nodig omdat hij niet veel beter is dan wat er nu staat! Toch heb ik zijn naam de afgelopen maanden op het forum veelvuldig voorbij zien komen, misschien niet door jouw maar dan wel door anderen.

Kostic is 21 jaar en scheelt qua leeftijd (1,5 jaar) niet zo veel met de spelers die wij nu op links hebben lopen. Inderdaad is Fischer lang out, maar met Kishna hebben we daar een speler staan die onze toekomst is! Wat ga je dan met zo'n jongen doen? Verbannen naar de bank, of wederom naar Jong Ajax? En een dan helemaal kapot maken? Kostic is namelijk een linksbuiten en heeft dus niets van doen met Schöne aan de rechterflank. Dat Schöne geen echte rechtsbuiten is weet eenieder en ik begrijp dan ook totaal niet dat daar in de transfermarkt niet op wordt ingespeeld. Mogelijk verwachten ze bij Ajax heel veel van het aanstormende talent El Ghazi.

Het roepen van namen is leuk, maar je moet dan ook met feiten komen waarom hij een directe versterking is voor het elftal. Bij zowel Kostic alsmede Ziyech heb ik dat niet gezien. Ze zijn allebei nog jong, hebben nog niet heel veel gepresteerd en kunnen net als elke andere jonge speler een flinke terugslag krijgen! En dan? Gaan we ze dan maar gewoon weer afvallen en om nieuwe spelers roepen die op dat moment goed bij hun elftal spelen? Er zit namelijk een wezenloos verschil tussen het spelen bij bijvoorbeeld Groningen, Heerenveen of Zwolle tegenover bijvoorbeeld 1 van de traditionele clubs van de top 3. En dat heeft niet alleen met wedstrijden te maken maar ook met trainingsarbeid en omstandigheden. Dat hebben al diverse spelers aangegeven die via een subtopper bij Ajax terecht kwamen.

Daarnaast roep ik al tijden dat Ajax juist ervaring moet halen, en die ervaring zit echt niet bij een Kostic, Ziyech of andere jonge speler. Ervaring zit bij spelers van rond de 25-28 jaar en daar mag best iets meer voor uitgegeven worden. Dus ook wat mij betreft mag Ajax actiever worden op de transfermarkt, maar dan wel verstandig en niet zomaar in het lukraak spelers kopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door Ajax Warrior --
bully
 bully - dinsdag 05 augustus 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 augustus 2014 - 15:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo lang Ajax geen openheid geeft waarom ze op de centen blijven zitten, blijf je dit soort gesprekken houden.
Als Ajax zou aangeven dat ze van de beurs af willen, of de Arena willen kopen, dan zouden hier hele andere gesprekken gevoerd worden en dan was iedereen eerder te vrede met het materiaal wat er nu rondloopt.
Dus ik wacht gewoon af en laat het speculeren en zeiken om spelers aan jullie over.
de gedachte zou leuk zijn maar geloof niet dat Ajax dat van plan is.
Robinho
 Robinho - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 14:41 schreef bully het volgende:

[..]

de gedachte zou leuk zijn maar geloof niet dat Ajax dat van plan is.
Er zijn vorige week op een middag vlak voor sluiten beurs 900000 Ajax aandelen verhandeld. Volgens een beursanaalist kan dit duiden op het voorbereiden van een exit.
bully
 bully - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:00 schreef Robinho het volgende:

[..]

Er zijn vorige week op een middag vlak voor sluiten beurs 900000 Ajax aandelen verhandeld. Volgens een beursanaalist kan dit duiden op het voorbereiden van een exit.
ik geloof er echt niet in.
en als dat de bedoeling was hadden ze ook geen spelers moeten kopen die niks toevoegen.
want ook die hebben bij elkaar ook een aardig bedrag gekost.
dat hadden ze dan ook met jeugd kunnen doen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28384/p2/#1188705 augustus 2014 - 09:37[/url] schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nog 1 keer vriend, ik verdedig helemaal niets! Ik denk dat ik nog kritischer ben dan jouw, alleen zie je mij niet zo maar elke naam noemen! Zoals je al aangaf is Ziyech niet nodig omdat hij niet veel beter is dan wat er nu staat! Toch heb ik zijn naam de afgelopen maanden op het forum veelvuldig voorbij zien komen, misschien niet door jouw maar dan wel door anderen.

Kostic is 21 jaar en scheelt qua leeftijd (1,5 jaar) niet zo veel met de spelers die wij nu op links hebben lopen. Inderdaad is Fischer lang out, maar met Kishna hebben we daar een speler staan die onze toekomst is! Wat ga je dan met zo'n jongen doen? Verbannen naar de bank, of wederom naar Jong Ajax? En een dan helemaal kapot maken? Kostic is namelijk een linksbuiten en heeft dus niets van doen met Schöne aan de rechterflank. Dat Schöne geen echte rechtsbuiten is weet eenieder en ik begrijp dan ook totaal niet dat daar in de transfermarkt niet op wordt ingespeeld. Mogelijk verwachten ze bij Ajax heel veel van het aanstormende talent El Ghazi.

Het roepen van namen is leuk, maar je moet dan ook met feiten komen waarom hij een directe versterking is voor het elftal. Bij zowel Kostic alsmede Ziyech heb ik dat niet gezien. Ze zijn allebei nog jong, hebben nog niet heel veel gepresteerd en kunnen net als elke andere jonge speler een flinke terugslag krijgen! En dan? Gaan we ze dan maar gewoon weer afvallen en om nieuwe spelers roepen die op dat moment goed bij hun elftal spelen? Er zit namelijk een wezenloos verschil tussen het spelen bij bijvoorbeeld Groningen, Heerenveen of Zwolle tegenover bijvoorbeeld 1 van de traditionele clubs van de top 3. En dat heeft niet alleen met wedstrijden te maken maar ook met trainingsarbeid en omstandigheden. Dat hebben al diverse spelers aangegeven die via een subtopper bij Ajax terecht kwamen.

Daarnaast roep ik al tijden dat Ajax juist ervaring moet halen, en die ervaring zit echt niet bij een Kostic, Ziyech of andere jonge speler. Ervaring zit bij spelers van rond de 25-28 jaar en daar mag best iets meer voor uitgegeven worden. Dus ook wat mij betreft mag Ajax actiever worden op de transfermarkt, maar dan wel verstandig en niet zomaar in het lukraak spelers kopen.
Zelde insteek andere namen.
Ik zie wel de potentie in een Ziyech en Kostic.
Ik hoop ook echt dat Moisander en Schöne verkocht worden
dan komt er misschien nog wel wat bij..
Atsu huren als rechtsbuiten en vd Vaart al lm/spits lijkt
mij voor dit moment haalbaar en directe verster
Kashia of van Dijk erbij als Moisander vertrekt.
Robinho
 Robinho - dinsdag 05 augustus 2014 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zelde insteek andere namen.
Ik zie wel de potentie in een Ziyech en Kostic.
Ik hoop ook echt dat Moisander en Schöne verkocht worden
dan komt er misschien nog wel wat bij..
Atsu huren als rechtsbuiten en vd Vaart al lm/spits lijkt
mij voor dit moment haalbaar en directe verster
Kashia of van Dijk erbij als Moisander vertrekt.
(/quote)

Speculeren over versterking heeft weinig zin. Van der Vaart kan een soort mentor zijn misschien. Voor de rest moet De Boer es een keer zeggen als ze tegen Cambuur of Dordrecht spelen; "Vandaag gewoon lekker foebele jongens, speel de bal naar voren en schiet es op goal anders kun je niet scoren. En wie breed speelt wordt gewisseld."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 augustus 2014 door Robinho --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Dat zal al wel veel schelen ja.. We zijn ook maar pas 1 wedstrijdje onderweg.
Van de winter dan maar anticiperen op de tekortkomingen.
Misschien niet nodig maar ik denk helaas van wel als we het met de huidige selectie gaan doen.
Robinho
 Robinho - dinsdag 05 augustus 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 16:11 schreef Hummel10 het volgende:
Dat zal al wel veel schelen ja.. We zijn ook maar pas 1 wedstrijdje onderweg.
Van de winter dan maar anticiperen op de tekortkomingen.
Misschien niet nodig maar ik denk helaas van wel als we het met de huidige selectie gaan doen.
Als Moisander en Siggie verkocht zijn krijg je een andere situatie. Maar als je ziet hoe breed de selectie is met de aanstormende jeugd erbij, dan verwacht ik op dit moment geen enkele aankoop meer.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 16:47 schreef Robinho het volgende:

[..]

Als Moisander en Siggie verkocht zijn krijg je een andere situatie. Maar als je ziet hoe breed de selectie is met de aanstormende jeugd erbij, dan verwacht ik op dit moment geen enkele aankoop meer.
Is ook zo je hebt nu een degelijke selectie en zolang er niemand vertrekt
zullen ze ook niks kopen. Elke positie is ingevuld maar van mij mogen Moisander
en Schöne nog wel vervangen(verkocht) worden. Sigthorsson achter Milik en Zivcovic is
zo erg nog niet. Linker middenveld hoop ik ook dat er iemand opstaat va
Sorero, Duarte en Andersen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:00 schreef Robinho het volgende:

[..]

Er zijn vorige week op een middag vlak voor sluiten beurs 900000 Ajax aandelen verhandeld. Volgens een beursanaalist kan dit duiden op het voorbereiden van een exit.
Ik hoop het met heel mijn hart! En dan gaat hier de vlag vol in stok, maar waar heb jij deze informatie vandaan? Zou het graag willen nalezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zelde insteek andere namen.
Ik zie wel de potentie in een Ziyech en Kostic.
Ik hoop ook echt dat Moisander en Schöne verkocht worden
dan komt er misschien nog wel wat bij..
Atsu huren als rechtsbuiten en vd Vaart al lm/spits lijkt
mij voor dit moment haalbaar en directe verster
Kashia of van Dijk erbij als Moisander vertrekt.
Dat klopt Hummel, er zal inderdaad potentie zitten in spelers als Ziyech of Kostic maar wat doe je dan met je grote talenten die op exact dezelfde positie spelen? Laat je die verpieteren op de bank of bij Jong Ajax?

Atsu? Hmmmmm das weer een nieuwe naam. Volgens mij wil Chelsea dat hij dit jaar in de PL speelt om ervaring op te doen.

Van der Vaart? Onhaalbaar denk ik zo. Wil overigens zelf ook niet weg en in dat geval moet je hem zeker volgend jaar lekker links laten liggen!

Kashia of Van Dijk? Ik denk dat in geval van de laatste er inmiddels ook wel Engelse interesse is. Heeft zich inmiddels wel enigzins bewezen bij Celtic en zal dus makkelijk die overstap kunnen maken. Gaat dus niet naar Ajax komen. Kashia ben ik niet mee bekend. Speelt die nog steeds bij Vitesse?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 17:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik hoop het met heel mijn hart! En dan gaat hier de vlag vol in stok, maar waar heb jij deze informatie vandaan? Zou het graag willen nalezen.
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/80543/-ajax-mogelijk-bezig-met-beurs-exit-.html

Alu hoedjes zijn bij het supportershome verkrijgbaar ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 17:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/80543/-ajax-mogelijk-bezig-met-beurs-exit-.html

Alu hoedjes zijn bij het supportershome verkrijgbaar ;-)
alu hoedjes? Ik wil dan een echte ouderwetse ajax pet. Geen goedkoop alu of kartonnen hoedje.
Maar ja, die kan ik dan weer niet betalen :-(
bully
 bully - dinsdag 05 augustus 2014 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 15:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zelde insteek andere namen.
Ik zie wel de potentie in een Ziyech en Kostic.
Ik hoop ook echt dat Moisander en Schöne verkocht worden
dan komt er misschien nog wel wat bij..
Atsu huren als rechtsbuiten en vd Vaart al lm/spits lijkt
mij voor dit moment haalbaar en directe verster
Kashia of van Dijk erbij als Moisander vertrekt.
in ziyech zie ik wel wat omdat het juist het soort speler is wat we nu missen .
een goede steekpas en ziet het spel goed.
een kostic vind ik wat minder nodig,is natuurlijk de vraag of beide het op dit niveau redden.
maar voor een kostic heb je natuurlijk aan beide zijde genoeg potentie lopen.
Fischer Kishna Muric El Ghazi en ook Zivkovic kan daar spelen.
dan zie ik liever wat ervaring erbij zoals vd Vaart of een ander.
voordeel voor vd Vaart is dat hij in de spits en op middenveld kan.
plus dat hij nooit volledige wedstrijden speelt en regelmatig geblesseerd is.
zodat hij niet de jeugd in de weg staat.
heeft ook op middenveld de klasse om de steekpas tegeven en het spel teverdelen.
Schone mag voor mij ook verkocht worden.
is natuuuurlijk droevig dat hij vorig seisoen de belangrijkste speler bij Ajax was.
terwijl hij alleen met vrijetrappen en af en toe een bevlieging zich onderscheid.
daar staat tegenover dat hij in de combinatie vaak het eindstation is omdat hij het 1x raken niet beheerst.
daarbij nog de snelheid en het vele balverlies.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 17:49 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

alu hoedjes? Ik wil dan een echte ouderwetse ajax pet. Geen goedkoop alu of kartonnen hoedje.
Maar ja, die kan ik dan weer niet betalen :-(
Alu hoedjes zijn goed tegen complottheorieën, ik geloof er namelijk geen reet van
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Koop een broodje bamihap met satesaus man, heb je nog wat aan!
Robinho
 Robinho - dinsdag 05 augustus 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 17:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/80543/-ajax-mogelijk-bezig-met-beurs-exit-.html

Alu hoedjes zijn bij het supportershome verkrijgbaar ;-)
Hahahahahaha, ook tegen straling van ufo's???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 05 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2014 - 18:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Koop een broodje bamihap met satesaus man, heb je nog wat aan!
En is nog lekker ook.

Proost!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ervaren spits bij vertrek Sigthorsson









0.0119950