BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt er kampioen in de Eredivisie seizoen 2014/2015? ❤️❤️❤️ PSV ❗️👏😝😍😜👍

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 24 februari 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 17:25 schreef RenatoBos het volgende:
Mogen we ook suggesties doen wat zijn naam dan moet gaan worden..(?)
Laat je gaan Renato...
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 24 februari 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:55 schreef VVout het volgende:
Ajaxglijdaf2016?
Nog graag aan toevoegen: en verder
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Nou inderdaad pieter, op en top gemotiveerd. EL is niks he, ach dan laten jullie die een soort van 'Varen". Ik hoop zo dat PSV daarom keihard op zijn bek gaat door zoiets te doen, laf is het.
Net als de andere jaren de EL beschouwen als een iets dat onder de eredivisie staat. Omdat de competitie belangrijker is, ik zou het verschrikkelijk vinden als Ajax zoiets zou doen. Je wil toch alles winnen?
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 februari 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:17 schreef freakie het volgende:
Nou inderdaad pieter, op en top gemotiveerd. EL is niks he, ach dan laten jullie die een soort van 'Varen". Ik hoop zo dat PSV daarom keihard op zijn bek gaat door zoiets te doen, laf is het.
Net als de andere jaren de EL beschouwen als een iets dat onder de eredivisie staat. Omdat de competitie belangrijker is, ik zou het verschrikkelijk vinden als Ajax zoiets zou doen. Je wil toch alles winnen?
Ik vind de EL wel degelijk belangrijk. Enerzijds vanwege de uitstraling voor PSV zelf bij goede resultaten en anderzijds voor de broodnodige punten voor het Nederlandse Europacupcoefficient. Ik geloof er ook niets van dat deze PSV deze wedstrijd van as donderdag zomaar laat lopen. Wel worden er terecht geen onverantwoorde risico's genomen met Rekik en Arias. Het is overigens nog maar de vraag of zij as zondag kunnen spelen. Ik ben ervan overtuigd dat PSV zich morgenavond van haar goede kant zal willen laten zien. Of dat lukt is echter een ander verhaal want Zenit is natuurlijk wel voor EL begrippen een topclub en PSV dient een 1-0 achterstand goed te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 18:30   quote  deeplink  
Zou ook echt idioot zijn om met zo'n voorsprong in de eredivisie de EL te laten lopen..
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 25 februari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 18:30 schreef RenatoBos het volgende:
Zou ook echt idioot zijn om met zo'n voorsprong in de eredivisie de EL te laten lopen..
Helemaal mee eens. Dit geldt overigens ook voor de spelers. Ik heb begrepen dat ze tegen Cocu hebben gezegd dat ze met de sterkst mogelijke opstelling de wedstrijd tegen Zenit in willen.
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 17:05 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik vind de EL wel degelijk belangrijk. Enerzijds vanwege de uitstraling voor PSV zelf bij goede resultaten en anderzijds voor de broodnodige punten voor het Nederlandse Europacupcoefficient. Ik geloof er ook niets van dat deze PSV deze wedstrijd van as donderdag zomaar laat lopen. Wel worden er terecht geen onverantwoorde risico's genomen met Rekik en Arias. Het is overigens nog maar de vraag of zij as zondag kunnen spelen. Ik ben ervan overtuigd dat PSV zich morgenavond van haar goede kant zal willen laten zien. Of dat lukt is echter een ander verhaal want Zenit is natuurlijk wel voor EL begrippen een topclub en PSV dient een 1-0 achterstand goed te maken.
De EL is dit seizoen het hoogst haalbare, als je al risico's neemt, doe dat dan in de EL..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 februari 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 18:42 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dit geldt overigens ook voor de spelers. Ik heb begrepen dat ze tegen Cocu hebben gezegd dat ze met de sterkst mogelijke opstelling de wedstrijd tegen Zenit in willen.
Dan snappen de spelers het in ieder geval..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 20:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan snappen de spelers het in ieder geval..
Het feit dat ze dat al moeten zeggen is droevig..
VVout
 VVout - donderdag 26 februari 2015 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Het feit dat ze dat al moeten zeggen is droevig..
Nou en of, dan geloof je er echt in -.-
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Niet te snel oordelen heren. Dat PSV in het verleden de EL een paar ondergeschikt heeft gemaakt aan de competitie, hoeft dit jaar niet weer het geval te zijn. Tot dusverre heeft PSV gedaan wat het kon. Vergeet niet dat wij veruit de zwaarste tegenstander hebben. Na vanavond mogen jullie oordelen.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 12:35 schreef Pieter08 het volgende:
Niet te snel oordelen heren. Dat PSV in het verleden de EL een paar ondergeschikt heeft gemaakt aan de competitie, hoeft dit jaar niet weer het geval te zijn. Tot dusverre heeft PSV gedaan wat het kon. Vergeet niet dat wij veruit de zwaarste tegenstander hebben. Na vanavond mogen jullie oordelen.
Lul op man, helemaal niet de zwaarste tegenstander. Roma is de zwaarste tegenstander.. Zenit was ook helemaal niets in Eindhoven..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul op man, helemaal niet de zwaarste tegenstander. Roma is de zwaarste tegenstander.. Zenit was ook helemaal niets in Eindhoven..
Dan zijn we het niet eens. De Russische competitie is gewoon erg sterk en wordt onderschat. Ik schat Zenit een klasse hoger in dan AS Roma.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 13:34 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dan zijn we het niet eens. De Russische competitie is gewoon erg sterk en wordt onderschat. Ik schat Zenit een klasse hoger in dan AS Roma.
Dat bewees Zenit wel in Eindhoven.. Waren uitermate zwak, en zelfs het slecht spelende PSV had daar gewoon met 3-0 moeten winnen
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 17:24   quote  deeplink  
PSV start in iedergeval met haar sterkste opstelling. Wordt nog spannend.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 februari 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Het feit dat ze dat al moeten zeggen is droevig..
Aight..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 februari 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Beide en Feyenoord zijn er nog niet..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:
Beide en Feyenoord zijn er nog niet..
Klopt, laten we hopen dat ze alle drie doorkomen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 februari 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Eens..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 18:46   quote  deeplink  
PSV is wel klaar..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Helaas. Maar let maar eens op Zenit de komende rondes. Gewoon een ijzersterke ploeg met een aantal topspelers.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 19:43   quote  deeplink  
Vind het erg jammer, maar er had echt meer ingezeten, PSV speelt in de ED beter en met meer overtuiging dan dat ze hier en thuis hebben laten zien, en dat komt niet door Zenit maar een gebrek aan instelling bij PSV..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 19:43 schreef remco k het volgende:
Vind het erg jammer, maar er had echt meer ingezeten, PSV speelt in de ED beter en met meer overtuiging dan dat ze hier en thuis hebben laten zien, en dat komt niet door Zenit maar een gebrek aan instelling bij PSV..
Je onderschat die Russen.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Nee, ik heb na de wedstrijden gekeken, en zie sowieso veel voetbal, ook uit Rusland, en vind dat het zwaar overschat wordt..

Dit Zenit komt net uit de winterstop waar PSV op haar topvorm is..

Niks meer dan een schandalige vertoning, en de reacties zijn dan ook weer sprekend..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 22:07 schreef remco k het volgende:
Nee, ik heb na de wedstrijden gekeken, en zie sowieso veel voetbal, ook uit Rusland, en vind dat het zwaar overschat wordt..

Dit Zenit komt net uit de winterstop waar PSV op haar topvorm is..

Niks meer dan een schandalige vertoning, en de reacties zijn dan ook weer sprekend..
Los van mijn reactie, Ronald de Boer is ook erg onder de indruk van Zenit. Volgens mij ben je een van de weinigen met die mening over Zenit. Maar goed ik hoop dat jouw clubje Zenit loot. Eens kijken hoe jullie het in Rusland er vanaf brengen..
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 26 februari 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 22:07 schreef remco k het volgende:
Nee, ik heb na de wedstrijden gekeken, en zie sowieso veel voetbal, ook uit Rusland, en vind dat het zwaar overschat wordt..

Dit Zenit komt net uit de winterstop waar PSV op haar topvorm is..

Niks meer dan een schandalige vertoning, en de reacties zijn dan ook weer sprekend..
Overigens als ik aan vorig seizoen terug denk. Je uit laten schakelen door Oostenrijkers, das pas knap.
dynamite
 dynamite - vrijdag 27 februari 2015 - 07:44   quote  deeplink  
het word tijd dat psv zoet verkoop of naar de reserve bank stuurt blunderde tegen de russen weer voor de zoveel ste keer haal dan gomes terug hebben we een ervaren doelman
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 22:48 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Overigens als ik aan vorig seizoen terug denk. Je uit laten schakelen door Oostenrijkers, das pas knap.
Ajax deed toen 100% haar best, met de sterkst mogelijke opstelling. Maar werd gewoon weggespeeld. Compleet iets anders dus./
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 22:46 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Los van mijn reactie, Ronald de Boer is ook erg onder de indruk van Zenit. Volgens mij ben je een van de weinigen met die mening over Zenit. Maar goed ik hoop dat jouw clubje Zenit loot. Eens kijken hoe jullie het in Rusland er vanaf brengen..
MOgelijkheden zat gehad om kansen te creeren en voldoende kansen gehad, verdedigend staan blunderen en daardoor lig je eruit..
Die ploeg komt net uit de winterslaap..

Ajax zou overigens verliezen van Zenit, maar PSV is dan ook op dit moment een stuk verder dan Ajax. Ook die vergelijking slaat dus nergens op..

Sprak trouwens net een collega, die veel verstand van voetbal heeft en PSVer is. En die zegt ok hetzelfde als ik.. En dat zeggen meer PSVers..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 februari 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Maar goed, zondag weer een wedstrijd. Als we die winnen zeurt niemand meer over de EL
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:47 schreef Pieter08 het volgende:
Maar goed, zondag weer een wedstrijd. Als we die winnen zeurt niemand meer over de EL
En precies dat is de instelling van PSV..... Blij dat je het zelf ook toegeeft...
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:47 schreef Pieter08 het volgende:
Maar goed, zondag weer een wedstrijd. Als we die winnen zeurt niemand meer over de EL
Nee man, ik word gewoon moe van jou gezeur over PSV en de EL. PSV heeft jarenlang punten gesprokkeld voor Nederland, terwijl jouw clubje er steeds vroeg uitvloog. Nu zit het even niet mee dit jaar en jij loopt zo ongelooflijk te zeiken. Dan denk ik, winnen van 020 is het mooiste wat er is voor een PSV fan en nu helemaal.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 februari 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 21:13 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nee man, ik word gewoon moe van jou gezeur over PSV en de EL. PSV heeft jarenlang punten gesprokkeld voor Nederland, terwijl jouw clubje er steeds vroeg uitvloog. Nu zit het even niet mee dit jaar en jij loopt zo ongelooflijk te zeiken. Dan denk ik, winnen van 020 is het mooiste wat er is voor een PSV fan en nu helemaal.
Gaat ie goed Pieter😂😂😂😂😂
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 21:13 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Nee man, ik word gewoon moe van jou gezeur over PSV en de EL. PSV heeft jarenlang punten gesprokkeld voor Nederland, terwijl jouw clubje er steeds vroeg uitvloog. Nu zit het even niet mee dit jaar en jij loopt zo ongelooflijk te zeiken. Dan denk ik, winnen van 020 is het mooiste wat er is voor een PSV fan en nu helemaal.
En je wil het maar niet snappen he kerel.. Het gaat er niet om dat je eruit vliegt. Het gaat erom dat PSv het niet of nauwelijks serieus neemt en daarmee het Nederlands voetbal in een kwaad daglicht stelt en te kort doet, en nog belangrijker, we pakken minder en minder punten in Europa wat ons op ten duur zelfs de directe plaatsing zal gaan kosten..

En winnen van Ajax het mooiste wat er is?? Kijk nou eens wat je schrijft man, dat zegt namelijk alles..

Winnen van een Nederlandse concurrent op het moment dat die ploeg niet eens een concurrent is het mooiste wat er is.. En dat is typisch een PSV supporter..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - vrijdag 27 februari 2015 - 22:06   quote  deeplink  
PSV heeft gewoon met de sterkste opstelling gespeeld tegen zenit in beide wedstrijden, hetzelfde als Ajax vorig jaar tegen Salzburg. Overigens schat ik zenit hoger in dan Salzburg..
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 februari 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En je wil het maar niet snappen he kerel.. Het gaat er niet om dat je eruit vliegt. Het gaat erom dat PSv het niet of nauwelijks serieus neemt en daarmee het Nederlands voetbal in een kwaad daglicht stelt en te kort doet, en nog belangrijker, we pakken minder en minder punten in Europa wat ons op ten duur zelfs de directe plaatsing zal gaan kosten..

En winnen van Ajax het mooiste wat er is?? Kijk nou eens wat je schrijft man, dat zegt namelijk alles..

Winnen van een Nederlandse concurrent op het moment dat die ploeg niet eens een concurrent is het mooiste wat er is.. En dat is typisch een PSV supporter..
Ik schat je hoog in qua voetbalkennis. Maar vwb PSV en EL ben je niet realistisch. PSV heeft gedaan wat het kon tegen Zenit en ja dat was niet genoeg en ja met een beetje geluk was het closer geworden. Maar PSV was gewoon een maatje te klein. En dat wij als Nederlandse ploegen steeds vaker een maatje te klein blijken is een gegeven waar we met zijn allen maar moelijk aan kunnen wennen laat staan accepteren. Pakken jullie dit jaar maar de punten dan doen wij dat volgend jaar hopelijk weer.
tomson
 tomson - zondag 01 maart 2015 - 00:48   quote  deeplink  
Zelfs met een kampioenschap in zicht

2sb3nk2.jpg

Geintje Pieterrr 😆
De enige 2 keer per seizoen dat jullie wat mij betreft mogen winnen hahaha.. Maar het moet gezegd worden dat psv er met de pet naar gooit in Europa, al een paar jaar achter elkaar. Niet bij machte zijn de punten voor je land binnen te halen tja dan is het niet anders. Maar waar toen bv Advocaat mee aan kwam zetten was echt ronduit een aanfluiting.ach ja, dit wist je zelf ook allang he ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door tomson --
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 maart 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 00:48 schreef tomson het volgende:
Zelfs met een kampioenschap in zicht

[ afbeelding ]

Geintje Pieterrr 😆
De enige 2 keer per seizoen dat jullie wat mij betreft mogen winnen hahaha.. Maar het moet gezegd worden dat psv er met de pet naar gooit in Europa, al een paar jaar achter elkaar. Niet bij machte zijn de punten voor je land binnen te halen tja dan is het niet anders. Maar waar toen bv Advocaat mee aan kwam zetten was echt ronduit een aanfluiting.ach ja, dit wist je zelf ook allang he ?
Deze ronde van de EL heeft volgens mij ook zijn voordelen. PSV heeft duidelijk gezien wat de CL vraagt. Hopelijk kunnen ze volgend jaar een elftal neerzetten wat niet om des keizers baard in de CL meedoet.
Hopelijk kunnen we jullie vanmiddag helpen door 020 te verslaan. Dit zal ze dan een knauw geven en de nodige extra druk voor de laatste 9 competitiewedstrijden. Wie weet worden wij nog kampioen in de Kuip. Wat is er nu mooier dan 020 2x verslaan en kampioen worden in de Kuip?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Pieter08 --
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 22:29 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik schat je hoog in qua voetbalkennis. Maar vwb PSV en EL ben je niet realistisch. PSV heeft gedaan wat het kon tegen Zenit en ja dat was niet genoeg en ja met een beetje geluk was het closer geworden. Maar PSV was gewoon een maatje te klein. En dat wij als Nederlandse ploegen steeds vaker een maatje te klein blijken is een gegeven waar we met zijn allen maar moelijk aan kunnen wennen laat staan accepteren. Pakken jullie dit jaar maar de punten dan doen wij dat volgend jaar hopelijk weer.
Ik denk dat je me niet begrijpt. Het gaat er niet om wt die jongens op het veld doen. Die denken namelijk echt niet bij een sprintje dat ze het even iets kalmer aan doen, en Zoet duikt echt niet express over die bal. Waar het om gaat is dat de discussie er is, en die is er alleen omdat men er niet van overtuigd is dat men er vol voor gaat..

De spelers zijn naar Cocu gegaan om te zeggen dat ze er vol voor willen gaan, ook dat zegt genoeg. Normaal gesproken wordt daar niet eens over gesproken..

En aangezien al dat soort zaken meespelen, kan PSV nooit 110% fris en fit aan die wedstrijden begonnen zijn..

Het spel dat PSV heeft laten zien in de ED is een stuk sterker geweest, lang niet altijd even goed, maar wel beter dan tegen Zenith.. En dat heeft echt niets met Zenith te maken, maar alles met PSV..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 01 maart 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je me niet begrijpt. Het gaat er niet om wt die jongens op het veld doen. Die denken namelijk echt niet bij een sprintje dat ze het even iets kalmer aan doen, en Zoet duikt echt niet express over die bal. Waar het om gaat is dat de discussie er is, en die is er alleen omdat men er niet van overtuigd is dat men er vol voor gaat..

De spelers zijn naar Cocu gegaan om te zeggen dat ze er vol voor willen gaan, ook dat zegt genoeg. Normaal gesproken wordt daar niet eens over gesproken..

En aangezien al dat soort zaken meespelen, kan PSV noit 110% fris en fit aan die wedstrijden begonnen zijn..

Het spel dat PSV heeft laten zien in de ED is een stuk sterker geweest, lang niet altijd even goed, maar wel beter dan tegen Zenith.. En dat heeft echt niets met Zenith te maken, maar alles met PSV..
Ik denk dat ik je heel goed begrijp. Typisch 020 als ze zelf niet presteren hoor je ze niet en als een andere minder presteert dan roepen ze van de dakken. Vergeet niet dat PSV jarenlang voor de punten heeft gezorgd, dus ik hoop dat je eens inziet dat je niet altijd kunt winnen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 maart 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je me niet begrijpt. Het gaat er niet om wt die jongens op het veld doen. Die denken namelijk echt niet bij een sprintje dat ze het even iets kalmer aan doen, en Zoet duikt echt niet express over die bal. Waar het om gaat is dat de discussie er is, en die is er alleen omdat men er niet van overtuigd is dat men er vol voor gaat..

De spelers zijn naar Cocu gegaan om te zeggen dat ze er vol voor willen gaan, ook dat zegt genoeg. Normaal gesproken wordt daar niet eens over gesproken..

En aangezien al dat soort zaken meespelen, kan PSV nooit 110% fris en fit aan die wedstrijden begonnen zijn..

Het spel dat PSV heeft laten zien in de ED is een stuk sterker geweest, lang niet altijd even goed, maar wel beter dan tegen Zenith.. En dat heeft echt niets met Zenith te maken, maar alles met PSV..
Das niet helemaal waar wat betreft Zenith ,remco.. Zenith was gewoon n maatje te groot!
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 20:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Das niet helemaal waar wat betreft Zenith ,remco.. Zenith was gewoon n maatje te groot!
Nope, PSV heeft haar eigen glazen in gegooid door het toe te laten dat men dacht dat PSV dit zou laten lopen.. En Zenith was helemaal niet goed..
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 19:49 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik je heel goed begrijp. Typisch 020 als ze zelf niet presteren hoor je ze niet en als een andere minder presteert dan roepen ze van de dakken. Vergeet niet dat PSV jarenlang voor de punten heeft gezorgd, dus ik hoop dat je eens inziet dat je niet altijd kunt winnen.
Er staat nergens dat we altijd winnen. Je eerste deel slaat kant nog wal. Ik vind namelijk dat we altijd moeten presteren in Europa, en ik ben de eerste die stelt dat Ajax slecht speelt als dat zo is..

En ja PSV heeft het goed gedaan in Europa, en Ajax deed het in de jaren 90 geweldig in Europa, zo hebben we altijd elkaar nodig en dat is iets dat jij maar niet schijnt te willen snappen.
dynamite
 dynamite - zondag 01 maart 2015 - 22:27   quote  deeplink  
het word tijd dat die zoet nou op rot kost ons weer punten psv verkoop hem zo gauw mogelijk hij word niet beter hoor blunderd meer in een wedstrijd zet hem op de bank nu jammer dat ze gomes niet hadden terug gehaald
infamous psv
 infamous psv - zondag 01 maart 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nope, PSV heeft haar eigen glazen in gegooid door het toe te laten dat men dacht dat PSV dit zou laten lopen.. En Zenith was helemaal niet goed..
ieder zijn mening
Terminator1908
 Terminator1908 - maandag 02 maart 2015 - 00:42   quote  deeplink  
FEYENOORD BLIJFT ALTIJD DE ECHTE KAMPIOEN!
Pieter08
 Pieter08 - maandag 02 maart 2015 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 00:42 schreef Terminator1908 het volgende:
FEYENOORD BLIJFT ALTIJD DE ECHTE KAMPIOEN!
Je zit in de verkeerde eeuw man
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 00:42 schreef Terminator1908 het volgende:
FEYENOORD BLIJFT ALTIJD DE ECHTE KAMPIOEN!
Waarvan weet alleen geen mens..
Pieter08
 Pieter08 - maandag 02 maart 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Zijn de meningen met betrekking tot het kampioenschap veranderd door het verlies van PSV gisteren?
Eide
 Eide - maandag 02 maart 2015 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:07 schreef Pieter08 het volgende:
Zijn de meningen met betrekking tot het kampioenschap veranderd door het verlies van PSV gisteren?
Nee, PSV zit nog altijd in een zetel en ik denk niet dat er mensen zijn die serieus verwachten dat PSV van de 27 (dacht ik) nog te behalen punten er 12 gaat verspelen. Dat lijkt mij uitgesloten.

En al verspeelt PSV 12 punten, zoals Ajax momenteel speelt gaan wij ook niet alle wedstrijden winnen tot aan het einde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5905
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie wordt er kampioen in de Eredivisie seizoen 2014/2015? ❤️❤️❤️ PSV ❗️👏😝😍😜👍









0.0237710