BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - woensdag 05 oktober 2016 - 21:09   quote  deeplink  
Op dit moment de beste scorende voeballende middenvelder van de eredivisie
ar
 ar - woensdag 05 oktober 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 21:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die zijn meestal zo weer thuis
Hey Stylzz....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 oktober 2016 - 21:35   quote  deeplink  
Hoi
ar
 ar - woensdag 05 oktober 2016 - 21:38   quote  deeplink  
WAAAAZZAAAAAAAPPPPP!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 oktober 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 21:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die zijn meestal zo weer thuis
Het is te hopen idd,maar als er toevallig een Marokaans wondertje gebeurd zijn we de klos.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 oktober 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 21:38 schreef ar het volgende:
WAAAAZZAAAAAAAPPPPP!!!
tumblr_nqy95x69ep1tnwv6ao1_400.jpg
ar
 ar - woensdag 05 oktober 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Haha..'are you alone in the house?'
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 oktober 2016 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 21:56 schreef ar het volgende:
Haha..'ar you alone in the house?'
Wie..?
van geil
 van geil - zondag 09 oktober 2016 - 19:53   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=146222&abbr=voetbalcentraal
ar
 ar - zondag 09 oktober 2016 - 20:02   quote  deeplink  
Duidelijk wie de echte voetballer is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 oktober 2016 - 20:06   quote  deeplink  
Kramer?
ar
 ar - zondag 09 oktober 2016 - 20:13   quote  deeplink  
Ik had het over een voetballer.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 oktober 2016 - 17:26   quote  deeplink  
El Ahmadi mist maximaal vier duels vanwege Africa Cup

fekler.jpg

Karim El Ahmadi, één van de drijvende krachten dit seizoen bij koploper Feyenoord, was afgelopen week tweemaal basisspeler bij de Marokkaanse nationale ploeg. De middenvelder was in de kwalificatiewedstrijd tegen Gabon (0-0) en het oefenduel met Canada (4-0) ook voor zijn land belangrijk. In de Kuip wordt al gespeculeerd over hoe het gemis van de routinier straks kan worden opgevangen.

El Ahmadi zal in 2017 immers ook tot de Marokkaanse selectie behoren voor de Africa Cup in Gabon. Dit meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Dat toernooi wordt van 14 januari tot en met 5 februari gehouden. El Ahmadi zal maximaal vier competitieduels missen: Roda JC-uit, Willem II-thuis, NEC-thuis en FC Twente-uit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 oktober 2016 - 17:26   quote  deeplink  
Mooi kut..
ar
 ar - donderdag 13 oktober 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Zeker.
Maar we hebben Tapia, waar ik vertrouwen in heb.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 oktober 2016 - 17:46   quote  deeplink  
En dit zijn wedstrijden dat je El niet per se nodig hebt, dat moet je anders kunnen oplossen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 oktober 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 oktober 2016 - 22:30   quote  deeplink  
Nou ik ben benieuwd
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 oktober 2016 - 12:28   quote  deeplink  

(https://youtu.be/eOHRzN9IOHo)
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 oktober 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Mooi filmpje! Heb je ook een compilatie van al zijn doelpogingen? :P
ar
 ar - zondag 16 oktober 2016 - 12:39   quote  deeplink  
Onbelangrijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 oktober 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 12:39 schreef ar het volgende:
Onbelangrijk.
Als hij speelt zoals hij dit seizoen speelt idd
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 oktober 2016 - 13:06   quote  deeplink  
Natuurlijk onbelangrijk. Zou Wel een hilarische video wezen, met zo'n ouderwets pianodeuntje eronder van de lachfilms van vroeger
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 oktober 2016 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 13:06 schreef MightyAce het volgende:
Natuurlijk onbelangrijk. Zou Wel een hilarische video wezen, met zo'n ouderwets pianodeuntje eronder van de lachfilms van vroeger
Zwart wit ook?
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 oktober 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 13:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zwart wit ook?
Bij voorkeur
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 oktober 2016 - 13:19   quote  deeplink  
En ook een beetje versneld beeld hahah
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 oktober 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 oktober 2016 - 13:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
En ook een beetje versneld beeld hahah
En dan af en toe Laurel en Hardy er tussendoor
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 oktober 2016 - 19:41   quote  deeplink  
EL AHMADI: ‘TWEE DUELS MET ZORYA ZIJN CRUCIAAL’

atnlh0.jpg

Feyenoord kent de kracht van Zorya Luhansk. Dat stelde Karim El Ahmadi woensdag aan het einde van de middag tijdens een persconferentie in De Kuip, waar de middenvelder zijn licht liet schijnen over de eerstvolgende tegenstander in de Europa League. ‘Zorya beschikt over een fysiek sterke ploeg met karakter. Ze beheersen het spelen op de counter en zullen wachten op een fout van ons.’

El Ahmadi was er twee jaar geleden niet bij, toen Feyenoord de Oekraïense ploeg eveneens tegenkwam in het Europese toernooi en ternauwernood ontsnapte aan uitschakeling. ‘Ik weet dat ze sindsdien de stijgende lijn te pakken hebben’, aldus de Marokkaan. ‘We treffen morgen een heel ander en sterker Zorya dan destijds. Ze hebben niet voor niets gelijkgespeeld tegen Fenerbahçe. Het is aan ons om ons te wapenen tegen hun sterktes.’

Zorya is Feyenoords derde tegenstander in Europa van dit seizoen, nadat de ploeg eerder won van Manchester United en verloor van Fenerbahçe. ‘Ondanks de nederlaag in Turkije staan we er nog steeds goed voor in de groep’, stelt El Ahmadi. ‘De komende twee wedstrijden tegen Zorya zijn cruciaal. Als we die winnen, maken we een goede kans om door te gaan en Europees te overwinteren.’

In de jacht op een goed resultaat is het voor Feyenoord zaak om ‘Europees te denken’ en op karakter te spelen, vervolgt El Ahmadi. ‘Dat kan dit team ook. Het is belangrijk om niet alles open te gooien. Als het lang 0-0 blijft, kan je altijd nog met 1-0 winnen. Thuiswedstrijden hoor je te winnen en daar gaan we morgen vol voor.’
ar
 ar - woensdag 19 oktober 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Lekker op de counter voetballen.
Prima.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 oktober 2016 - 23:23   quote  deeplink  
Karim blikt vooruit op het Europa League treffen met Zorya Luhansk

(https://youtu.be/T3i1kmrIIBs)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 01:44   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Dit was een echte Europese overwinning''

wvv7yq.jpg

Karim El Ahmadi looft het optreden van Feyenoord in de Europa League. De Rotterdamse club won in de Kuip met 1-0 van Loehansk. De middenvelder geeft aan dat het voetbal niet goed was, maar het resultaat telt. ''Dit was een echte Europese overwinning.''

"We hebben niet veel open gegooid, hielden het goed compact,'' vervolgt de middenvelder tegenover FOX Sports. ''Aan het einde deden we dat iets teveel en hadden we wat moeite met hun spitsen. Maar al met al is dit gewoon een goede uitslag. Dit was niet echt Nederlands voetbal, maar dit is Europees een goede tactiek."

"Of ik de baas was zonder Kuyt? Ik was wel de oudste, haha. Ik moest veel coachen en de jongens op hun plek zetten. Volgens mij heb ik dat veel gedaan. Ik vond dat we af en toe teveel terug speelden en zag dat we veel mogelijkheden hadden. Zondag tegen Ajaks, daarvoor hebben we zeker genoeg energie over. We weten allemaal wat voor wedstrijd dat is en wat we moeten laten zien. We hebben veel vertrouwen."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 oktober 2016 - 01:44   quote  deeplink  
Aanvoerder Karim El Ahmadi over Feyenoord - Zorya

(https://youtu.be/BOsH3wkcC_A)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 10:45   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Geen vliegende tackle, maar...''

ke6jw9.jpg

Karim El Ahmadi staat morgenmiddag tegenover zijn vriend en collega Hakim Ziyech. De twee Marokkanen zijn misschien wel de belangrijkste spelers van Feyenoord en Ajax op dit moment. Het belooft een interessant duel te gaan worden in De Kuip.

''Kijk, ik zal Hakim niet met een vliegende tackle neerleggen. Maar het is wel de Klassieker zondag, hè'', reageert El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. Feyenoord wil het gat met Ajaks vergroten naar acht punten. ''Ook na zondag blijven PSV en Ajaks titelkandidaten. Wij zijn geweldig aan het seizoen begonnen. Maar tegen NEC zag je zondag dat het al moeilijker ging.''

Toch moeten ze in Rotterdam niet te bescheiden doen, vindt de middenvelder. ''Feyenoord hoeft niet weg te kruipen voor een rol als titelkandidaat, al is het niet raadzaam om het echt wekelijks te gaan roepen. De lat ligt nu gewoon lekker hoog in de Kuip, zoals het hoort bij een topclub.'' De club moet El Ahmadi wel na de winterstop missen door de Afrika Cup. ''Bij Feyenoord kunnen ze mijn afwezigheid wel een paar weken opvangen, denk ik.''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 oktober 2016 - 13:49   quote  deeplink  
Ajaks polste El Ahmadi: ''Ik koos voor Feyenoord''

34t34m8.jpg

Karim El Ahmadi maakte in 2008 zijn competitiedebuut voor Feyenoord, maar dat had ook anders kunnen lopen. In zijn periode bij FC Twente stond de middenvelder namelijk in de belangstelling van Ajaks. El Ahmadi heeft zelfs contact gehad met de Amsterdamse club. Uiteindelijk viel de keuze op Feyenoord.

''Ooit, toen Martin van Geel nog in de aRENa werkte, was er contact tussen Ajaks en mij. Marco van Basten was trainer in Amsterdom. Maar ik koos voor Feyenoord. Ik ben in al die jaren meer en meer een Feyenoord-speler geworden,'' aldus El Ahmadi, die nog een contract heeft tot medio 2018 in De Kuip.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 oktober 2016 - 15:27   quote  deeplink  
Wat een ijzervreter
tomson
 tomson - zondag 23 oktober 2016 - 15:36   quote  deeplink  
Baas
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 17:14   quote  deeplink  
King Karim.
Ziyech geen fuck te vertellen..
van geil
 van geil - zondag 23 oktober 2016 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2016 - 17:14 schreef RenatoBos het volgende:
King Karim.
Ziyech geen fuck te vertellen..
Maar wat dacht je van Schone /Kuyt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 19:52   quote  deeplink  
Die heeft ook schone uit de wedstrijd gespeeld..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 19:53   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Vijf punten voorsprong koesteren''

23haeki.jpg

Karim El Ahmadi vindt dat Feyenoord twee punten heeft verloren in De Klassieker. De Rotterdammers hadden met name in de eerste helft voldoende mogelijkheden om aartsrivaal Ajaks te pijnigen. Uiteindelijk moest de club dan ook genoegen nemen met een 1-1 gelijkspel.

''Op de ranglijst staan we er nog steeds hetzelfde voor, behalve dan dat PSV iets dichterbij is gekomen. We moeten die vijf punten koesteren en hierna weer gaan winnen'', kan de Marokkaan toch nog ietwat leven met de uitslag. El Ahmadi vocht in het veld veel duels uit met Hakim Ziyech. ''Het was mooi'', zegt hij met een glimlach tegenover Voetbal International.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 23 oktober 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Frank Snoeks tijdens de samenvatting: "Het lijkt wel of er 2 El Ahmadi's op het veld lopen. Hier nog één!." :-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 20:10   quote  deeplink  
Hier in Vlissingen lopen er ook een paar duizend..
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 23 oktober 2016 - 20:14   quote  deeplink  
Kan ook makkelijk daar
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Nee joh tuurlijk niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 oktober 2016 - 20:19   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi is genomineerd voor de verkiezing ‘Speler van de Week’ van het RTL7-programma Voetbal Inside. De Marokkaanse middenvelder speelde een sterke wedstrijd tegen aartsrivaal Ajax (1-1). De middenvelder is al het gehele seizoen één van de sterkhouders binnen het team van trainer Giovanni van Bronckhorst. Stemmen is mogelijk tot maandagavond.

Stemmen maar..

http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
van geil
 van geil - zondag 23 oktober 2016 - 20:21   quote  deeplink  
Done
ar
 ar - zondag 23 oktober 2016 - 21:01   quote  deeplink  
Yep.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 oktober 2016 - 01:56   quote  deeplink  
El Ahmadi uitgeroepen tot Speler van de Week

2l8b66q.jpg

Karim El Ahmadi is uitgeroepen tot ‘Speler van de week’ in het RTL7-programma Voetbal Inside. De middenvelder ontving de meeste stemmen en wint hiermee ‘de Gouden Veter’. El Ahmadi hield onder andere Ajaks-spelers Sanchez en Dolberg achter zich. "Hij is in de vorm van zijn leven", sprak analist Johan Derksen in hetzelfde programma.

El Ahmadi is niet de eerste Feyenoorder die dit seizoen de prijs wint. Eerder gingen Feyenoorders Eljero Elia, Steven Berghuis en Brad Jones aan de haal met de prijs. Volgens de bezoekers van FR12.nl was de Marokkaanse middenvelder de Man of the Match in de wedstijd tegen Ajaks en beoordeelden hem met een 8.2.
tomson
 tomson - dinsdag 25 oktober 2016 - 03:21   quote  deeplink  
71% ... hahaha Derksen zat zich weer lekker te ergeren aan al die "appende" Feyenoorders
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 oktober 2016 - 05:00   quote  deeplink  
Haha mooi he..icon_twisted.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0219740