BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 18:49   quote  deeplink  
Napoli
Manchester City
Shaktar

Auw.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 24 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
Ik klaag niet 3 e plaats kan mogelijk zijn
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:49 schreef moa het volgende:
Napoli
Manchester City
Shaktar

Auw.
Ach waarom ook niet..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
Interessante poule. Er is wat mogelijk.
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 18:50   quote  deeplink  
City geen kans, Napoli geen kans, Shaktar echt een kut ploeg, geen mooie affiches dit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2017 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:50 schreef moa het volgende:
City geen kans, Napoli geen kans, Shaktar echt een kut ploeg, geen mooie affiches dit.
Tegen Napoli maken we wel een kans denk ik. Vergelijkbaar qua niveau met Sevilla. Shakthar is denk ik een van de minste ploegen uit pot A, dus wat dat betreft gunstig. Alleen weer naar Oekraine is minder.

City presteert wisselend. Zijn normaal gesproken te sterk, maar zo overtuigend zijn die onder Guardiola nog niet.
tomson
 tomson - donderdag 24 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
Had echt wel zwaarder gekund. Niet de meest aansprekende namen. Tegen Man City is elk punt een bonus en met die andere 2 moeten we er gewoon tegenaan :)
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
Had liever in E gezeten..

Shaktar, City en Napoli. Ook niet echt mooie clubs.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 augustus 2017 - 18:54   quote  deeplink  
Ik zie mogelijkheden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2017 - 18:56   quote  deeplink  
Tis inderdaad wel zo dat dit relatief weinig aansprekend clubs zijn. Maar qua niveau hebben we het redelijk gunstig geloot denk ik.
darwin
 darwin - donderdag 24 augustus 2017 - 18:57   quote  deeplink  
Lekker positief moa. Hadden we vorige keer kans dan tegen united?
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tegen Napoli maken we wel een kans denk ik. Vergelijkbaar qua niveau met Sevilla. Shakthar is denk ik een van de minste ploegen uit pot A, dus wat dat betreft gunstig. Alleen weer naar Oekraine is minder.

City presteert wisselend. Zijn normaal gesproken te sterk, maar zo overtuigend zijn die onder Guardiola nog niet.
Absoluut de minste ploeg uit pot A dat klopt, maar wel een geparkeerde bus van 100 miljoen euro. Tegen zo'n 4-5-1 is het vreselijk voetballen. Wij Nederlanders kunnen dat nu eenmaal niet.

Napoli vind ik echt niet vergelijkbaar met Sevilla, Insigne, Callejon, Koulibaly en Hamsik zijn echt buitencategorie.
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:54 schreef MMM het volgende:
Had liever in E gezeten..

Shaktar, City en Napoli. Ook niet echt mooie clubs.
Ja precies, als je dan toch moet verliezen dan maar tegen Barca ofzo, mooi affiche en geen gezeur achteraf als je verliest. Nu 3 van die gedrochten van clubs.. Bah..

Zo is uit naar Vitesse misschien nog wel de mooiste wedstrijd in de CL maanden.
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:57 schreef darwin het volgende:
Lekker positief moa. Hadden we vorige keer kans dan tegen united?
Ik ben wel positief, maar liever niet tegen beter weten in :D
ar
 ar - donderdag 24 augustus 2017 - 19:05   quote  deeplink  
Napoli is kansloos.
Die spelen fantastisch.
City is ook gewoon 0 punten.
Hopen op een stunt tegen die oostblokkers
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2017 - 19:06   quote  deeplink  
Aanvoerder El Ahmadi: 'Kon zwaarder, kon ook mooier maar er zijn mogelijkheden. Meningen in spelers-groepsapp zijn wat verdeeld.'
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:05 schreef ar het volgende:
Napoli is kansloos.
Die spelen fantastisch.
City is ook gewoon 0 punten.
Hopen op een stunt tegen die oostblokkers
Tegen Shaktar hebben we wel kans, maar dat worden echt 2 van die zaadpotten om naar te kijken.
MMM
 MMM - donderdag 24 augustus 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:06 schreef moa het volgende:

[..]

Tegen Shaktar hebben we wel kans, maar dat worden echt 2 van die zaadpotten om naar te kijken.
Nou dat hoeft niet, kunnen beste aardige potten worden
Milo
 Milo - donderdag 24 augustus 2017 - 19:08   quote  deeplink  
Tsjaa. Dit worden in ieder geval lelijke poten. maar een 3de plek moet kunnen. Thuis winnen van City en shaktar.
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Nou dat hoeft niet, kunnen beste aardige potten worden
Ze hebben een selectie met maar 2 aanvallers, 1 basis, 1 reserve.

Dat is een de Graafschap die de bus parkeert, alleen dan met een transferpotje van 100 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door moa --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2017 - 19:12   quote  deeplink  
pff
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2017 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:02 schreef moa het volgende:

[..]

Absoluut de minste ploeg uit pot A dat klopt, maar wel een geparkeerde bus van 100 miljoen euro. Tegen zo'n 4-5-1 is het vreselijk voetballen. Wij Nederlanders kunnen dat nu eenmaal niet.

Napoli vind ik echt niet vergelijkbaar met Sevilla, Insigne, Callejon, Koulibaly en Hamsik zijn echt buitencategorie.
Hamsik zeker. Callejon vind ik niet geweldig. Tis wel een heel dynamisch team natuurlijk. Als je een mindere dag hebt of zij een goede kan je zomaar onder de voet gelopen worden. Maar goed, Sevilla had ook spelers als Bacca, Banega en Deulofeu. Niet voor niets een team dat meerdere keren de Uefa Cup achter elkaar won. Vorm van de dag kan verschillen, maar ik denk dat die twee teams qua niveau dicht bij elkaar zitten.

Tegen Donetsk worden het geen aantrekkelijke wedstrijden klopt. Maar we wisten van tevoren dat 90% van de tijd we de minste ploeg in de poule zouden zijn. Normaal gesproken worden we 4de met een paar puntjes. Maar zeker voor de 3de plek liggen er kansen. En je kan ook zeggen, je ontloopt de volledige Europese top. De sterkste ploeg is City waarschijnlijk. Misschien de nummer 7 van de wereld. Althans, volgens deze ranking: https://fivethirtyeight.com/features/real-madrid-arsenal-la-galaxy-boca-juniors-in-one-giant-power-ranking/ Tis wel zo dat Napoli een van de sterkste ploegen uit pot 3 was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door T-FeYeN00rD --
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - donderdag 24 augustus 2017 - 19:13   quote  deeplink  
Het had zwaarder gekund, dus ben best wel tevreden ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2017 - 19:19   quote  deeplink  
Als je door wil gaan in de CL, dan was dit misschien wel een zeer gunstige loting. Ondanks dat we alsnog goede ploegen treffen natuurlijk. Ik denk dat je redelijkerwijs niet kan verwachten nog gunstiger te loten. Tis ten slotte de Champions League. Alle mindere ploegen zaten in dezelfde pot als wij. En nogmaals, we worden waarschijnlijk 4de. Maar er is wat mogelijk. Zeker als je bedenkt dat we thuis United en Sevilla ook verslagen hebben.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 24 augustus 2017 - 19:21   quote  deeplink  
kansloos, behalve thuis tegen city en SD
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 augustus 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:21 schreef patrickpsv15 het volgende:
kansloos, behalve thuis tegen city en SD
PSV speelt niet.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 24 augustus 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

PSV speelt niet.
helaas.
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hamsik zeker. Callejon vind ik niet geweldig. Tis wel een heel dynamisch team natuurlijk. Als je een mindere dag hebt of zij een goede kan je zomaar onder de voet gelopen worden. Maar goed, Sevilla had ook spelers als Bacca, Banega en Deulofeu. Niet voor niets een team dat meerdere keren de Uefa Cup achter elkaar won. Vorm van de dag kan verschillen, maar ik denk dat die twee teams qua niveau dicht bij elkaar zitten.

Tegen Donetsk worden het geen aantrekkelijke wedstrijden klopt. Maar we wisten van tevoren dat 90% van de tijd we de minste ploeg in de poule zouden zijn. Normaal gesproken worden we 4de met een paar puntjes. Maar zeker voor de 3de plek liggen er kansen. En je kan ook zeggen, je ontloopt de volledige Europese top. De sterkste ploeg is City waarschijnlijk. Misschien de nummer 7 van de wereld. Althans, volgens deze ranking: https://fivethirtyeight.com/features/real-madrid-arsenal-la-galaxy-boca-juniors-in-one-giant-power-ranking/ Tis wel zo dat Napoli een van de sterkste ploegen uit pot 3 was.
Voor de derde plaats liggen er zeker wel kansen ja, en als alles op zijn plaats valt kan je thuis ook van iedereen winnen zo is het natuurlijk ook. Ben gewoon een beetje teleurgesteld over deze namen, geen aantrekkelijke tegenstanders, en sportief erg lastig.
tomson
 tomson - donderdag 24 augustus 2017 - 19:28   quote  deeplink  
Das pas kansloos
@ patje piesveel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door tomson --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2017 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:28 schreef moa het volgende:

[..]

Voor de derde plaats liggen er zeker wel kansen ja, en als alles op zijn plaats valt kan je thuis ook van iedereen winnen zo is het natuurlijk ook. Ben gewoon een beetje teleurgesteld over deze namen, geen aantrekkelijke tegenstanders, en sportief erg lastig.
Qua aantrekkelijkheid zit het niet mee inderdaad. Feyenoord heeft er een handje van om die Oekrainse clubs te loten. Dacht al van te voren, zul je zien dat we weer daar naar toe moeten en ja hoor..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 24 augustus 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:28 schreef tomson het volgende:
Das pas kansloos
@ patje piesveel
Ja, maar Feyenoord doet mee en is ook kansloos.
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja, maar Feyenoord doet mee en is ook kansloos.
Hoepel lekker op naar Osijek :)
ar
 ar - donderdag 24 augustus 2017 - 19:38   quote  deeplink  
Jaja, duidelijk.
Doei.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2017 - 19:39   quote  deeplink  
City speelde vorig jaar 2x gelijk tegen Celtic in de poulefase. Napoli won 2x niet van Besiktas en speelde thuis ook tegen Dynamo Kiev gelijk. Het zijn goede ploegen, maar we hoeven ze ook niet groter te maken dan ze zijn.
ar
 ar - donderdag 24 augustus 2017 - 19:40   quote  deeplink  
We zijn ook niks gewend :)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 24 augustus 2017 - 19:41   quote  deeplink  
shakthar is ook niet meer wat het geweest is. Net zoals Zenit.
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:41 schreef patrickpsv15 het volgende:
shakthar is ook niet meer wat het geweest is. Net zoals Zenit.
En PSV.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 augustus 2017 - 19:54   quote  deeplink  
3e plek binnen handbereik, nadelig voor de prestaties in de eredivisie.
moa
 moa - donderdag 24 augustus 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:54 schreef FR-Henk het volgende:
3e plek binnen handbereik, nadelig voor de prestaties in de eredivisie.
Hoeft allemaal niet, een beetje topsporter wil graag al die extra wedstrijden spelen. Wat betreft hersteltijd ook meer dan genoeg tijd omdat we niet op donderdag spelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 20:01   quote  deeplink  
Prachtige poule. Napoli is een super aanvallend team en krijg je dus ruimte tegen. Tegen Engelsen spelen we doorgaans prima met onze clubs en ligt veel ruimte tussen de linies. En Shakthar speelt zoals sommige hier bewegen, totaal niet verdedigend maar vol op de aanval.

De Kuip moet weer een niet te nemen horde zijn en dan zit Europees overwinteren er wellicht wel in.
tomson
 tomson - donderdag 24 augustus 2017 - 20:08   quote  deeplink  
https://www.tripadvisor.nl/Attractions-g187785-Activities-c47-t13-Naples_Province_of_Naples_Campania.html
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 augustus 2017 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:01 schreef Loetje het volgende:
Prachtige poule. Napoli is een super aanvallend team en krijg je dus ruimte tegen. Tegen Engelsen spelen we doorgaans prima met onze clubs en ligt veel ruimte tussen de linies. En Shakthar speelt zoals sommige hier bewegen, totaal niet verdedigend maar vol op de aanval.

De Kuip moet weer een niet te nemen horde zijn en dan zit Europees overwinteren er wellicht wel in.
Is dat zo? Ik zie Shakthar zelden spelen, maar dacht dat ze - zoals je vaker ziet bij ploegen uit Oost-Europa - vooral uit de omschakeling speelden.
windoweyes
 windoweyes - donderdag 24 augustus 2017 - 20:11   quote  deeplink  
Gewoon zorgen dat je twee keer wint van Shaktar en daarnaast thuis niet verliezen van Manchester en Napoli. Dan kom je een heel eind.
VVout
 VVout - donderdag 24 augustus 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:49 schreef ar het volgende:
Kut Shaktar shit
Vond ik nou ook, lekker als je daar uit moet spelen hebben we zeker er na die kut neuzen.
FFvhL
 FFvhL - donderdag 24 augustus 2017 - 20:13   quote  deeplink  
Een stuntje met een puntje en een vierrusje, dan komen we de winter wel door toch?
tomson
 tomson - donderdag 24 augustus 2017 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:13 schreef FFvhL het volgende:
Een stuntje met een puntje en een vierrusje, dan komen we de winter wel door toch?
Ik ben 2000 ook nog niet vergeten. Gaven ze ook geen stuiver voor het halen van de 2e ronde. Eenmaal daar kregen we wel op ons klote maar dat mag de pret niet drukken :)
ar
 ar - donderdag 24 augustus 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:12 schreef VVout het volgende:

[..]

Vond ik nou ook, lekker als je daar uit moet spelen hebben we zeker er na die kut neuzen.
Zal wel typisch zijn.
ar
 ar - donderdag 24 augustus 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:01 schreef Loetje het volgende:
Prachtige poule. Napoli is een super aanvallend team en krijg je dus ruimte tegen. Tegen Engelsen spelen we doorgaans prima met onze clubs en ligt veel ruimte tussen de linies. En Shakthar speelt zoals sommige hier bewegen, totaal niet verdedigend maar vol op de aanval.

De Kuip moet weer een niet te nemen horde zijn en dan zit Europees overwinteren er wellicht wel in.
Nou, das dan wel weer aardig.
Beetje te optimistisch, wellicht wat naïef.
Maar bedankt.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:12 schreef moa het volgende:

[..]

Hypocriet stuk verdriet.
Gelukkig kan ik er om lachen man.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 augustus 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:19 schreef ar het volgende:

[..]

Nou, das dan wel weer aardig.
Beetje te optimistisch, wellicht wat naïef.
Maar bedankt.
Waarom geen 3e? 6 punten volstaan daar doorgaans voor. Dan zou je 4x mogen verliezen... Het zijn goede ploegen, maar geen wereldploegen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..









0.0388159