BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: JOS Watergraafsmeer - Ajax 9-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 september 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Milik nummer 6 0-9
pth
 pth - woensdag 24 september 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Weliswaar tegen amateurs, maar die Menig heeft wel een aardige actie in huis.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 24 september 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Frank zegt; bedankt Milik, goed gedaan jongen. Alleen dit weekend staat Sigthorsson er weer in!
Eide
 Eide - woensdag 24 september 2014 - 20:19   quote  deeplink  
6 goals van Milik, 2 assists. Die zal best tevreden zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 september 2014 - 20:22   quote  deeplink  
MILIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zaterdag in de basis, geen gedonder meer Frank!!
remco k
 remco k - woensdag 24 september 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 20:19 schreef Eide het volgende:
6 goals van Milik, 2 assists. Die zal best tevreden zijn.
En de mooiste voorassist van de dag..
remco k
 remco k - woensdag 24 september 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Hij maakt er gewoon 6... Overmars wat een aankoop..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 24 september 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En de mooiste voorassist van de dag..
duarte gaf ook een mooie voorassist, bij de 3-0 pass op kishna en die gaf assist op milik
Pietje
 Pietje - woensdag 24 september 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 20:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Dit weekend staat Sigthorsson er waarschijnlijk weer in............
Dat hoorde ik zojuist Frank de Boer op de radio zeggen: Ondank de 6 doelpunten van Milik, blijft Sightórsson vooralsnog zijn eerste keus voor de spitspositie. Pfff Hoezo eigenwijs.
remco k
 remco k - woensdag 24 september 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 20:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

duarte gaf ook een mooie voorassist, bij de 3-0 pass op kishna en die gaf assist op milik
is me niet opgevallen, Duarte veruit de minste man van Ajax...
Pietje
 Pietje - woensdag 24 september 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 september 2014 - 21:01 schreef remco k het volgende:

[..]

is me niet opgevallen, Duarte veruit de minste man van Ajax...
Dat laatste heb ik ook begrepen. Helaas kon ik niet kijken. De aanvangstijd 18:30 uur is voor mij ondoenlijk...
Eide
 Eide - donderdag 25 september 2014 - 07:00   quote  deeplink  
Ik vond Diederik Boer ook tegenvallen. Heeft niet eens gescoord bij z'n debuut.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 07:00 schreef Eide het volgende:
Ik vond Diederik Boer ook tegenvallen. Heeft niet eens gescoord bij z'n debuut.
Hahaha. Lol
remco k
 remco k - donderdag 25 september 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Daar had ie het zelf ook over volgens mij .
Eide
 Eide - donderdag 25 september 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 12:43 schreef remco k het volgende:
Daar had ie het zelf ook over volgens mij .
Ik heb het ook schaamteloos gejat ;)
remco k
 remco k - donderdag 25 september 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Aha . Dief . Whahahha
Eide
 Eide - donderdag 25 september 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Volgende uitduel waarschijnlijk geen publiek. Ik moet zeggen dat ik dat als straf vindt meevallen na de misdragingen tijdens de bekerfinale.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 25 september 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 13:18 schreef Eide het volgende:
Volgende uitduel waarschijnlijk geen publiek. Ik moet zeggen dat ik dat als straf vindt meevallen na de misdragingen tijdens de bekerfinale.
Want? Ajax is schuldig, maar niet als enige verwijtbaar. Trouwens is ook de schade betaald en zij 74 stadionverboden uitgedeeld Door Ajax.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 12:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb het ook schaamteloos gejat ;)
Haha. Het is dat je het eerlijk toegeeft ;)
Eide
 Eide - donderdag 25 september 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 13:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Want? Ajax is schuldig, maar niet als enige verwijtbaar. Trouwens is ook de schade betaald en zij 74 stadionverboden uitgedeeld Door Ajax.
Daarom valt de straf voor de club ook mee natuurlijk.
3sterren
 3sterren - donderdag 25 september 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Heerlijke boost voor milik tijd dringt voor siggy denk ik nog ff, voor mij is zijn tijd al op maja de boer beslist
3sterren
 3sterren - donderdag 25 september 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Zag trouwens een kishna die ook bij veel acties betrokken was goede klik af en toe met milik! Zag veel beweging bij ajax wrm kunnen ze dat dan niet tgen betere tegenstanders dan is het weer elke x te statisch en krijgen we weer het tikje breed en achteruit!
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 14:54 schreef 3sterren het volgende:
Heerlijke boost voor milik tijd dringt voor siggy denk ik nog ff, voor mij is zijn tijd al op maja de boer beslist
En dat laatste is nou net het probleem. Ik heb Frank de Boer gisteren op de radio horen zeggen, dat Sightórsson vooralsnog spits nummer 1 blijft. Maar ja, hoe lang duurt "vooralsnog"??? Een tikkie eigenwijs is hij altijd wel geweest.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 25 september 2014 - 16:02   quote  deeplink  
Een tikkie...?
Zelfs een stalen deur geeft nog eerder mee als je ertegenaan duwt.
Siggie heeft ook in de beker tegen slechte clubs dit nog niet laten zien.
Dan naast zijn vorige optredens en vorige seizoenen kan je het niet meer verdedigen als iemand anders wel rendabel is.
Spits nr 1... tuurlijk... omdat hij verkocht moet worden ja. Ze halen spitsen omdat ze hopen dat hij weg gaat. Wees dan gewoon eerlijk ipv iedereen voor de gek proberen te houden.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 16:02 schreef Peterhs het volgende:
Een tikkie...?
Zelfs een stalen deur geeft nog eerder mee als je ertegenaan duwt.
Siggie heeft ook in de beker tegen slechte clubs dit nog niet laten zien.
Dan naast zijn vorige optredens en vorige seizoenen kan je het niet meer verdedigen als iemand anders wel rendabel is.
Spits nr 1... tuurlijk... omdat hij verkocht moet worden ja. Ze halen spitsen omdat ze hopen dat hij weg gaat. Wees dan gewoon eerlijk ipv iedereen voor de gek proberen te houden.
Haha. Dat bedoelde ik ook cynisch.
Maar de transferperiode is afgelopen en van een verkoop van hem nu is dus geen sprake meer. Een mooi moment dus om Milik NU te promoveren tot eerste spits.
Het kan toch niet zo zijn, dat een Ajax-spits (Sightórsson) op nul doelpunten staat. Dat is Ajax-onwaardig. Maar laten we eerlijk zijn: Van Sightórsson straalt het af, dat hij doodongelukkig is. Hij gelooft er zelf ook niet (meer) in.
nora
 nora - donderdag 25 september 2014 - 17:26   quote  deeplink  
Kijk die Boertjes zijn westfrieze en die zijn van nature al eigenwijs en hij heeft ook de eigenwijsheid van zijn tweeling broer gejat bij hun geboorte dus is Frankie boy gewoon de eigenwijste coach van de hele Eredivisie dus zal Milik zaterdag gewoon weer op de bank zitten en krijgt onze techneut Siggi weer een basisplaats tegen NAC.
p.s ik hoop niet dat alle westfieze mij nu gaan uitschelde want voor de rest is het geen naar volk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 september 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Misschien een goed topic: Milik onbetwist 1e spits Frank de Boer!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 25 september 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Hahaha wat is dit toch eigenlijk lachen.

Milik komt naar ajax en dan krijgt overmars kritiek omdat hij met een ene milik komt.
Die in Duitsland er niks van kon.

Nu moet die zelfde milik onze 1ste spits zijn.
Omdat hij er 2 tegen heracles en 6 tegen een gepromoveerde hoofdklasser in ligt.
Lijkt mij raar.

eerst kan hij er niks van en nu opeens wel?

Dat sigthorsson er niks van kan, dat is niet waar. Kijk maar naar IJsland-Nederland.
Of de andere wedstrijden van IJsland.
Dus heel slecht is hij nou ook weer niet.

Dat het nu wat ongelukkig eruit ziet, dat heb je met jonge gasten.
Daley Blind zag er ook ongelukkig uit op een gegeven moment, op een ander moment was hij de beste van Ajax en werd hij voor 17 miljoen verkocht.

Weet je wat jullie toen zeiden, blind speelt er omdat zijn vader naast de boer zit.
Dat als zijn vader niet bij ajax zou hebben gezeten, dat Daley niet meer bij ajax zat.
Maar nee, telkens als Daley een slechte wedstrijd had gespeeld, kwam hij de volgende keer weer in. Telkens opnieuw werd hij uitgefloten en speelde hij een slechte wedstrijd.

Dat gebeurd dus ook met Sigthorsson, die blijft ook maar worden opgesteld nadat hij een slechte wedstrijd heeft gespeeld. Ik heb vertrouwen in dat Sigthorson voor 20 miljoen bij ajax vertrekt. Iedereen had je 4 jaar geleden voor gek verklaart dat Blind voor 17 miljoen zou vertrekken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 25 september 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Je hebt grotendeels wel gelijk maar als Sigthorson kansen blijft missen, kan het je in het verdere verloop van de competitie en/of CL nog lelijk op breken. Ik vind wel dat Milik nu een eerlijke kans verdient. Laat hem dan iig 1 helft spelen en Siggie de andere helft en kijk dan wat er gebeurd......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 september 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hahaha wat is dit toch eigenlijk lachen.

Milik komt naar ajax en dan krijgt overmars kritiek omdat hij met een ene milik komt.
Die in Duitsland er niks van kon.

Nu moet die zelfde milik onze 1ste spits zijn.
Omdat hij er 2 tegen heracles en 6 tegen een gepromoveerde hoofdklasser in ligt.
Lijkt mij raar.

eerst kan hij er niks van en nu opeens wel?

Dat sigthorsson er niks van kan, dat is niet waar. Kijk maar naar IJsland-Nederland.
Of de andere wedstrijden van IJsland.
Dus heel slecht is hij nou ook weer niet.

Dat het nu wat ongelukkig eruit ziet, dat heb je met jonge gasten.
Daley Blind zag er ook ongelukkig uit op een gegeven moment, op een ander moment was hij de beste van Ajax en werd hij voor 17 miljoen verkocht.

Weet je wat jullie toen zeiden, blind speelt er omdat zijn vader naast de boer zit.
Dat als zijn vader niet bij ajax zou hebben gezeten, dat Daley niet meer bij ajax zat.
Maar nee, telkens als Daley een slechte wedstrijd had gespeeld, kwam hij de volgende keer weer in. Telkens opnieuw werd hij uitgefloten en speelde hij een slechte wedstrijd.

Dat gebeurd dus ook met Sigthorsson, die blijft ook maar worden opgesteld nadat hij een slechte wedstrijd heeft gespeeld. Ik heb vertrouwen in dat Sigthorson voor 20 miljoen bij ajax vertrekt. Iedereen had je 4 jaar geleden voor gek verklaart dat Blind voor 17 miljoen zou vertrekken.
20 miljoen hahahaha dream on boy....Jij bent 1 van de weinigen die het nog ziet zitten in Sigthorsson...hij heeft 3 jaar de tijd gehad ,zelf had ik het al vrij snel gezien dat het niets zou worden....ik zou bijna zeggen kijk eens door een andere bril....wel weet ik dat Milik een redelijke goede spits is wat ik tot nu heb gezien...maar Zivkovic wordt in de toekomst nog beter dat wordt meer een spits als Kluivert...vergelijk hun maar eens wat ze met een bal kunnen in de kleine ruimte en waar en hoe ze aan de bal komen....vrij lopen....neusje voor de goal...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 25 september 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

20 miljoen hahahaha dream on boy....Jij bent 1 van de weinigen die het nog ziet zitten in Sigthorsson...hij heeft 3 jaar de tijd gehad ,zelf had ik het al vrij snel gezien dat het niets zou worden....ik zou bijna zeggen kijk eens door een andere bril....wel weet ik dat Milik een redelijke goede spits is wat ik tot nu heb gezien...maar Zivkovic wordt in de toekomst nog beter dat wordt meer een spits als Kluivert...vergelijk hun maar eens wat ze met een bal kunnen in de kleine ruimte en waar en hoe ze aan de bal komen....vrij lopen....neusje voor de goal...
Ik had ook nog hoop op Siggi, maar dat is nu wel vervlogen Sjakie....Milik weet ik nog niet maar geef hem maar eens een kans
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hahaha wat is dit toch eigenlijk lachen.

Milik komt naar ajax en dan krijgt overmars kritiek omdat hij met een ene milik komt.
Die in Duitsland er niks van kon.

Nu moet die zelfde milik onze 1ste spits zijn.
Omdat hij er 2 tegen heracles en 6 tegen een gepromoveerde hoofdklasser in ligt.
Lijkt mij raar.

eerst kan hij er niks van en nu opeens wel?

Dat sigthorsson er niks van kan, dat is niet waar. Kijk maar naar IJsland-Nederland.
Of de andere wedstrijden van IJsland.
Dus heel slecht is hij nou ook weer niet.

Dat het nu wat ongelukkig eruit ziet, dat heb je met jonge gasten.
Daley Blind zag er ook ongelukkig uit op een gegeven moment, op een ander moment was hij de beste van Ajax en werd hij voor 17 miljoen verkocht.

Weet je wat jullie toen zeiden, blind speelt er omdat zijn vader naast de boer zit.
Dat als zijn vader niet bij ajax zou hebben gezeten, dat Daley niet meer bij ajax zat.
Maar nee, telkens als Daley een slechte wedstrijd had gespeeld, kwam hij de volgende keer weer in. Telkens opnieuw werd hij uitgefloten en speelde hij een slechte wedstrijd.

Dat gebeurd dus ook met Sigthorsson, die blijft ook maar worden opgesteld nadat hij een slechte wedstrijd heeft gespeeld. Ik heb vertrouwen in dat Sigthorson voor 20 miljoen bij ajax vertrekt. Iedereen had je 4 jaar geleden voor gek verklaart dat Blind voor 17 miljoen zou vertrekken.
Deels heb je wel gelijk. Blijft onverlet, dat een Ajax-spits (Sightórsson) die na 6 wedstrijden "keurig" op NUL (!) doelpunten staat niet blijkt te renderen. Het is dus logisch, dat de spits die volgens de coach in rangorde achter hem staat en die bewezen heeft WEL te scoren (OK, tegen Heracles en JOS...) zo langzamerhand een kans verdient. Sightórsson loopt in het veld met een uitstraling van niks. Je ziet aan alles dat hij doodongelukkig is. Ik ben van mening, dat de Boer het nou eens moet proberen en wel zaterdagavond al tegen NAC Breda.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 19:26 schreef Ronald 1960 het volgende:
Je hebt grotendeels wel gelijk maar als Sigthorson kansen blijft missen, kan het je in het verdere verloop van de competitie en/of CL nog lelijk op breken. Ik vind wel dat Milik nu een eerlijke kans verdient. Laat hem dan iig 1 helft spelen en Siggie de andere helft en kijk dan wat er gebeurd......
Eens!
remco k
 remco k - donderdag 25 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 18:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hahaha wat is dit toch eigenlijk lachen.

Milik komt naar ajax en dan krijgt overmars kritiek omdat hij met een ene milik komt.
Die in Duitsland er niks van kon.

Nu moet die zelfde milik onze 1ste spits zijn.
Omdat hij er 2 tegen heracles en 6 tegen een gepromoveerde hoofdklasser in ligt.
Lijkt mij raar.

eerst kan hij er niks van en nu opeens wel?

Dat sigthorsson er niks van kan, dat is niet waar. Kijk maar naar IJsland-Nederland.
Of de andere wedstrijden van IJsland.
Dus heel slecht is hij nou ook weer niet.

Dat het nu wat ongelukkig eruit ziet, dat heb je met jonge gasten.
Daley Blind zag er ook ongelukkig uit op een gegeven moment, op een ander moment was hij de beste van Ajax en werd hij voor 17 miljoen verkocht.

Weet je wat jullie toen zeiden, blind speelt er omdat zijn vader naast de boer zit.
Dat als zijn vader niet bij ajax zou hebben gezeten, dat Daley niet meer bij ajax zat.
Maar nee, telkens als Daley een slechte wedstrijd had gespeeld, kwam hij de volgende keer weer in. Telkens opnieuw werd hij uitgefloten en speelde hij een slechte wedstrijd.

Dat gebeurd dus ook met Sigthorsson, die blijft ook maar worden opgesteld nadat hij een slechte wedstrijd heeft gespeeld. Ik heb vertrouwen in dat Sigthorson voor 20 miljoen bij ajax vertrekt. Iedereen had je 4 jaar geleden voor gek verklaart dat Blind voor 17 miljoen zou vertrekken.
Jonge gasten??? Die jongen moet nu zon beetje op het top van zijn kunnen spelen. met zijn 24 geen jonge gast meer te noemen..

Heel veel mensen zagen het ook wel in Blind zitten. Dat zie ik niet bij Sigthorson.. Daarnaast past zijn spel ook gewoon niet bij Ajax en zal die dus ook nooit kunnen renderen...
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Jonge gasten??? Die jongen moet nu zon beetje op het top van zijn kunnen spelen. met zijn 24 geen jonge gast meer te noemen..

Heel veel mensen zagen het ook wel in Blind zitten. Dat zie ik niet bij Sigthorson.. Daarnaast past zijn spel ook gewoon niet bij Ajax en zal die dus ook nooit kunnen renderen...
Helemaal gelijk. Overigens heb ik het altijd voor Daley Blind opgenomen. Ik heb het altijd in hem zien zitten. Hoe anders dan mijn vertrouwen in Kolbeinn Sightórsson.
remco k
 remco k - donderdag 25 september 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Helemaal eens, ik heb het ook altijd in Blind zien zitten.. Of hij nu wel of niet goed speelde, je ziet bij zon jongen de potentie, de techniek en het inzicht...
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 21:38 schreef remco k het volgende:
Helemaal eens, ik heb het ook altijd in Blind zien zitten.. Of hij nu wel of niet goed speelde, je ziet bij zon jongen de potentie, de techniek en het inzicht...
Precies kerel! En dat is nou net wat je bij Siggie mist. Hij doet zijn best, werkt hard, maar ja... hij loopt verkeerd, maakt verkeerde keuzes... aan de andere kant, hij heeft vorig seizoen wel een paar heel belangrijke doelpunten gemaakt. Maar het waren er veel te weinig, een Ajax-spits onwaardig weinig.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 25 september 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Maar er zijn ook andere spitsen geweest die belangrijke goals hebben gemaakt.
Ook die ondertussen weg gedaan zijn zomaar.
Doelpunt bv vergeten van Hoesen in CL?
Wel de ene altijd vertrouwen blijven geven en de rest laten verrotten.
Dit kan de Boer bij Ajax flikken, maar bij een andere club kan hij dat vergeten want daar pikken ze dat niet.
Het gemiddelde stadionpubliek zijn eigenlijk maar sissies. Als je het echt niet pikt dan maak je dit ieder moment van de wedstrijd duidelijk.
Niet leuk voor de speler, maar is wel de enige manier dat hij uiteindelijk toegeeft. Kijk maar bij Vermeer/Cilessen.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 september 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 21:55 schreef Peterhs het volgende:
Maar er zijn ook andere spitsen geweest die belangrijke goals hebben gemaakt.
Ook die ondertussen weg gedaan zijn zomaar.
Doelpunt bv vergeten van Hoesen in CL?
Wel de ene altijd vertrouwen blijven geven en de rest laten verrotten.
Dit kan de Boer bij Ajax flikken, maar bij een andere club kan hij dat vergeten want daar pikken ze dat niet.
Het gemiddelde stadionpubliek zijn eigenlijk maar sissies. Als je het echt niet pikt dan maak je dit ieder moment van de wedstrijd duidelijk.
Niet leuk voor de speler, maar is wel de enige manier dat hij uiteindelijk toegeeft. Kijk maar bij Vermeer/Cilessen.
Klopt zeker. Nee natuurlijk ben ik Danny Hoesen's doelpunt niet vergeten. Ook hij heeft niet echt het vertrouwen van de Boer en de zijnen gekregen. Een enkele keer mocht hij invallen en een enkele keer kreeg hij een basisplaats. Maar een speler krijgt vertrouwen, wanneer hij een langere serie wedstrijden mag maken. En dat vertrouwen krijgt Kolbeinn dus wel, maar hij betaalt dat vertrouwen niet uit.
Kijk, Frank de Boer kan en mag heel veel, want hij is wel 4 keer op rij kampioen geworden. En welke trainer kan dat ook zeggen? Maar wat is-ie eigenwijs!
remco k
 remco k - vrijdag 26 september 2014 - 10:17   quote  deeplink  
Jij denk overigens dat eigenwijs zijn en eigenzinnig de twee beste eigenschappen van een trainer zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 september 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 21:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Deels heb je wel gelijk. Blijft onverlet, dat een Ajax-spits (Sightórsson) die na 6 wedstrijden "keurig" op NUL (!) doelpunten staat niet blijkt te renderen. Het is dus logisch, dat de spits die volgens de coach in rangorde achter hem staat en die bewezen heeft WEL te scoren (OK, tegen Heracles en JOS...) zo langzamerhand een kans verdient. Sightórsson loopt in het veld met een uitstraling van niks. Je ziet aan alles dat hij doodongelukkig is. Ik ben van mening, dat de Boer het nou eens moet proberen en wel zaterdagavond al tegen NAC Breda.
Het zijn er geen 6 maar 4.
Milik heeft de 1ste wedstrijd gespeeld en tegen heracles.

Daarnaast heeft millik alleen tegen Heracles en tegen Jos gescoord.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 september 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 21:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

20 miljoen hahahaha dream on boy....Jij bent 1 van de weinigen die het nog ziet zitten in Sigthorsson...hij heeft 3 jaar de tijd gehad ,zelf had ik het al vrij snel gezien dat het niets zou worden....ik zou bijna zeggen kijk eens door een andere bril....wel weet ik dat Milik een redelijke goede spits is wat ik tot nu heb gezien...maar Zivkovic wordt in de toekomst nog beter dat wordt meer een spits als Kluivert...vergelijk hun maar eens wat ze met een bal kunnen in de kleine ruimte en waar en hoe ze aan de bal komen....vrij lopen....neusje voor de goal...
Volgens mij zei je ook van blind dat hij weg moest.

Niemand had ook verwacht dat hij voor veel geld bij ajax zou vertrekken.
Frank heeft het goed gezien met blind, dus ik heb er vertrouwen in dat het met Sigthorsson ook het geval is.

Ik zie het ook niet, maar Frank blijkbaar wel. Ik heb geen redenen waarom ik frank niet zou geloven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 september 2014 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 september 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Jonge gasten??? Die jongen moet nu zon beetje op het top van zijn kunnen spelen. met zijn 24 geen jonge gast meer te noemen..

Heel veel mensen zagen het ook wel in Blind zitten. Dat zie ik niet bij Sigthorson.. Daarnaast past zijn spel ook gewoon niet bij Ajax en zal die dus ook nooit kunnen renderen...
Zo veel heeft hij niet gespeeld, vanwege blessures.
Dan kan je hem niet vergelijken met de leeftijd genoten.
Pietje
 Pietje - vrijdag 26 september 2014 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 14:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het zijn er geen 6 maar 4.
Milik heeft de 1ste wedstrijd gespeeld en tegen heracles.

Daarnaast heeft millik alleen tegen Heracles en tegen Jos gescoord.
Ook goed. Het rendement is hetzelfde: 0 uit 4 of 0 uit 6 blijft NUL !!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 september 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 september 2014 - 21:38 schreef remco k het volgende:
Helemaal eens, ik heb het ook altijd in Blind zien zitten.. Of hij nu wel of niet goed speelde, je ziet bij zon jongen de potentie, de techniek en het inzicht...
Lb vond ik hem niet goed daar speelde hij ook zijn slechtste wedstrijden.
Cvm zelfde als met Anita daar komen ze veel beter tot hun recht. Toch
25 miljoen ofzoiets voor gekregen toch wel heel netjes..
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Warrior... Hoe zet je na afloop de uitslag erbij in je titel? Vraag het omdat ik zie dat het nog niet gedaan was maar ook voor straks met me eigen wedstrijdtopics?
Pietje
 Pietje - vrijdag 26 september 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 15:59 schreef Loetje het volgende:
Warrior... Hoe zet je na afloop de uitslag erbij in je titel? Vraag het omdat ik zie dat het nog niet gedaan was maar ook voor straks met me eigen wedstrijdtopics?
Ik heb er geen verstand van, maar kan dat niet met de "edit" knop?
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 september 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 16:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb er geen verstand van, maar kan dat niet met de "edit" knop?
Sure! Thanks Pietje ;)
Pietje
 Pietje - vrijdag 26 september 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sure! Thanks Pietje ;)
You're welcome my friend :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 september 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 september 2014 - 15:59 schreef Loetje het volgende:
Warrior... Hoe zet je na afloop de uitslag erbij in je titel? Vraag het omdat ik zie dat het nog niet gedaan was maar ook voor straks met me eigen wedstrijdtopics?
Als je een wedstrijdtopic start kan je hem editten. Als de wedstrijd is gespeeld edit je het bericht, verwijder je de datum en plaatst de uitslag!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: JOS Watergraafsmeer - Ajax 9-0









0.0158839