BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Formule 1 / topic: Max Verstappen is het best te vergelijken met Senna

Headliner: Formule 1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
VVout
 VVout - woensdag 24 september 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Max in F1

Gewoon lekker vet natuurlijk, dat maakt het voor ons weer veel interessanter. Geruchten gaan op dat hij er in Japan al weer bij zal zijn, ik ben benieuwd.

Max in Japan

Dit gaat dus echt niet meer lang duren, het raceweekende staat op de kalender van 3 tot 5 oktober. Ik ben dus reuze benieuwd wat dit gaat worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 september 2014 door VVout --
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Up, morgen 3 oktober 3:00, practice 1 in Japan met Max.

verder

Zaterdag om 7:00 de Qualifying.
Zondag om 8:00 de Race.

Hup Max :)
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 03 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Who the fuck is hij om vergeleken te worden met de grootste held ooit in de formule 1.
Hij mag zijn banden nog niet likken man.
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Dat doet Max Zelf niet, die woorden komen van Helmut Marko die daarmee wou aangeven hoever hij staat. Qua opbouw en manier van rijden zag hij daar een parallel in die te vergelijken was met Senna op zijn leeftijd. Of hij ooit net zo groot wordt laat ie in het midden, maar hij schat Max hoog in.
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 oktober 2014 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 22:11 schreef VVout het volgende:
Dat doet Max Zelf niet, die woorden komen van Helmut Marko die daarmee wou aangeven hoever hij staat. Qua opbouw en manier van rijden zag hij daar een parallel in die te vergelijken was met Senna op zijn leeftijd. Of hij ooit net zo groot wordt laat ie in het midden, maar hij schat Max hoog in.
Ja en zijn vader hebben ze ook jarenlang de hemel in geprezen.
Alleen had hij altijd smoesjes over de auto of eindigde hij in grindbak.
Het is en blijft een sport waar de auto's zelf de winst geven. Dit is vele malen belangrijker dan de chauffeur.
VVout
 VVout - maandag 06 oktober 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Mens en techniek maken deze sport tot wat het is en je kan zeker niet iedere persoon in zo'n wagen zetten.

Voor de setup moet je over de nodige technische kennis bezitten, anders weten de monteurs ook niet hoe je de auto wilt hebben.

Ook reactievermogen en het daarbij behorende talent speelt een belangrijke rol of je geschikt bent zo'n wagen bij die snelheden te kunnen handelen.

Dan niet te vergeten de fysische elementen, wat denk je dat de G krachten doen met je lichaam, de gemiddelde persoon heeft het na een paar rondjes als bijrijder gehad.

Last and not least, Jos en Max zijn twee verschillende personen en het is logisch dat je als vader op die manier trots op je zoon bent. Ik ben vervolgens weer verheugd op een Nederlandse coureur en hoop dat we binnenkort ook trots op hem kunnen zijn.
Peterhs
 Peterhs - maandag 06 oktober 2014 - 14:10   quote  deeplink  
Iedereen vind dat Schumacher zo'n geweldenaar is.
Ik zeg niet dat hij er niets van kan, want dat zou onzin zijn.
Het is zeker wel een feit, dat als je hem in een andere wagen gezet had (bv die van verstappen), dat hij nooit had bereikt wat ie nu had bereikt en dat iemand anders het dan wel voor elkaar had gekregen in die Ferrari bak van die tijd.
Oftewel, rijders zijn wel belangrijk, maar de wagens vele malen meer.
VVout
 VVout - maandag 06 oktober 2014 - 14:27   quote  deeplink  
Dat is natuurlijk wel zo maar daar moet je wel wat voor doen, je komt er niet vanzelf in omdat iemand je dat gunt. Max b.v. krijgt de kans welke hij afgedwongen heeft met zijn resultaten, waarin hij relatief minder middelen tot beschikking had dan de concurrentie. Talent is daarin dus wel degelijk de doorslaggevende rol, waarvoor hij elke dag voor 100% zich inzet.

Er zijn natuurlijk ook voorbeelden te noemen van personen die zich in de f1 kopen, maar die floppen meestal in een paar jaar en dan is het geld weer op.

Wie gaat er bijv. volgend seizoen presteren, ook dat is geen vast staande zaak maar ik hoop op meer concurrentie op technisch niveau en dan gaat de kwaliteit van de coureur er wel zekers toe doen, of beter gezegd het hele team.
Voetbalgek
 Voetbalgek - woensdag 18 maart 2015 - 07:32   quote  deeplink  
ph oh oh arme max toch bij zijn eerste race zelfs ik zat er ff gegrustreerd bij... ach ja die jongen komt er zeker wel
VVout
 VVout - woensdag 18 maart 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Als een gerookte paling, maar hij zat er goed bij. Jammer van de motor problemen, hopelijk zijn ze er snel uit dan zie ik Max snel punten pakken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Formule 1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Formule 1 / topic: Max Verstappen is het best te vergelijken met Senna









0.0069141