BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sociaal Medium vs Voetbalforum

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Uiteraard is dit een voetbalforum en wel voor ons aller Ajax....voor Ajacieden en door Ajacieden.

25ujuag.jpg

Waar ik eigenlijk nooit bij stil heb gestaan, terwijl ik er midden in zit....is dit een goed sociaal medium ?
Ik vind dat wel een goede opmerking van Nora

Voor mij heeft het goed uitgepakt, maar wat vinden jullie...moet dit een strikt voetbalforum blijven, praten over voetbal en dan vooral Ajax en de rest kan naar het libelle forum, of mag je hier op bepaalde topics ook offtopic gaan.

aweq9e.gif

Feit is dat bijna elke topic offtopic gaat (mea culpa)....vooral door mij.

Wat ik er van begrepen heb is dat sommige mensen dat heel irritant vinden, vooral de jongeren onder ons.
Ik zou graag jullie mening willen horen.

110eni9.gif

WZAWZDB

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2014 door Nenam_tiL --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 oktober 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Gewoon doorgaan op deze manier. Wij als oudere jongeren laten ons toch niets vertellen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 oktober 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Welterusten!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 oktober 2014 - 23:19   quote  deeplink  
KUT BANDEWIJN!

O wacht dat was niet de vraag! Ik vind gewoon dat we verder moeten gaan om de weg die we nu in zijn geslagen! Af en toe iemand op zijn kloten geven en elkaar de waarheid vertellen! En als het echt, maar dan ook echt, te ver gaat dan kan er altijd nog ingegrepen worden door BANDEWIJN!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 oktober 2014 - 23:19   quote  deeplink  
En af en toe een dubbele post van mij!! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 02 oktober 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
KUT BANDEWIJN!

O wacht dat was niet de vraag! Ik vind gewoon dat we verder moeten gaan om de weg die we nu in zijn geslagen! Af en toe iemand op zijn kloten geven en elkaar de waarheid vertellen! En als het echt, maar dan ook echt, te ver gaat dan kan er altijd nog ingegrepen worden door BANDEWIJN!
Voor Boudewijn zijn wij NONO's...die is veels te druk met Feijenoord en FIFA 15....dikke pamper is het, de vaders onder ons kennen het wel...zo'n loodzwaar ding
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 oktober 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voor Boudewijn zijn wij NONO's...die is veels te druk met Feijenoord en FIFA 15....dikke pamper is het, de vaders onder ons kennen het wel...zo'n loodzwaar ding
Whahahahahahahahaha geweldig!
nora
 nora - donderdag 02 oktober 2014 - 23:34   quote  deeplink  
Ik vind dit een prima topic we zijn geen nummers maar mensen en je moet ook je mening en frustaties kwijt kunnen en daar is deze topic prima geschikt voor, helaas moet ik nu afhaken mijn bedje wacht spreek jullie weer mannen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 oktober 2014 - 23:42   quote  deeplink  
Doe lekker waar je zin in hebt.. Dat het soms over voetbal gaat is wel prettig en anders lees ik
er gewoon overheen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 oktober 2014 - 01:35   quote  deeplink  
Wereld is meer dan voetbal. Niks mis mee. Weet wat het met sommige doet. Degene die puur om Ajax komen, prima!
Wat betreft andere topics die niet over Ajax gaan, heerlijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2014 door Loetje --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 03 oktober 2014 - 18:00   quote  deeplink  
Je bedoelt vast met offline: offtopic.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 oktober 2014 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 18:00 schreef Boudewijn het volgende:
Je bedoelt vast met offline: offtopic.
yep...sorry, zal het ff aanpassen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 oktober 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Gewoon zo door gaan Narreke!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 oktober 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Hey Boudewijn....om even op APIK zijn topic terug te komen wat die ban betreft,
gooi eens voor 2 weken alle bannen eraf....kijken of we het zelf kunnen reguleren cq in de hand kunnen houden, ik ben daar heel benieuwd naar.

De klassieker is voorbij...dus die stress heb jij nu ff niet.
Ik denk dat jij verbaast zou staan, tuurlijk wordt er geprovoseerd....gebeurd nu ook op het PSV forum ook en daar ban je niemand...maar dat Ajacieden en Feijenoorders onderling elkaar ff porren moet kunnen ;-)

Komop Boudewijn even een test van 2 weken.....je kan het zo weer terug draaien en dan zeik ik nooit meer oke ?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 04 oktober 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hey Boudewijn....om even op APIK zijn topic terug te komen wat die ban betreft,
gooi eens voor 2 weken alle bannen eraf....kijken of we het zelf kunnen reguleren cq in de hand kunnen houden, ik ben daar heel benieuwd naar.

De klassieker is voorbij...dus die stress heb jij nu ff niet.
Ik denk dat jij verbaast zou staan, tuurlijk wordt er geprovoseerd....gebeurd nu ook op het PSV forum ook en daar ban je niemand...maar dat Ajacieden en Feijenoorders onderling elkaar ff porren moet kunnen ;-)

Komop Boudewijn even een test van 2 weken.....je kan het zo weer terug draaien en dan zeik ik nooit meer oke ?
Niet doen Boudewijn, een beetje gezeik op het forum is altijd leuk op z'n tijd ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 06 oktober 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Iedereen op zijn eigen manier, lekker eigenzinnig!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 06 oktober 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Kom maar op met die reactie dan....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 oktober 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 22:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kom maar op met die reactie dan....
Wie ??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 06 oktober 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie ??
Boudewijn natuurlijk.

Hoor helemaal niets...helemaal niets, helemaal niets uit rrrrrott.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 oktober 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 22:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Boudewijn natuurlijk.

Hoor helemaal niets...helemaal niets, helemaal niets uit rrrrrott.....
Die mag zich inderdaad wat vaker laten zien, ik heb het idee dat HL aardig terugloopt....Hey Boudewijn ouwe nerd, wordt wakker ouwe
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 06 oktober 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Ghehehehehe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 oktober 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Boudewijn is niet zo'n praatjes maker, geen idee wat hij de hele dag uitvreet.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 06 oktober 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hey Boudewijn....om even op APIK zijn topic terug te komen wat die ban betreft,
gooi eens voor 2 weken alle bannen eraf....kijken of we het zelf kunnen reguleren cq in de hand kunnen houden, ik ben daar heel benieuwd naar.

De klassieker is voorbij...dus die stress heb jij nu ff niet.
Ik denk dat jij verbaast zou staan, tuurlijk wordt er geprovoseerd....gebeurd nu ook op het PSV forum ook en daar ban je niemand...maar dat Ajacieden en Feijenoorders onderling elkaar ff porren moet kunnen ;-)

Komop Boudewijn even een test van 2 weken.....je kan het zo weer terug draaien en dan zeik ik nooit meer oke ?
Volgens mij heb ik het ergens al eerder gepost maar ik vind het geen goed idee. Dat sommigen hier graag met andere supporters discussieren kan ik begrijpen maar anderen, een niet onbelangrijk deel, heeft er grote problemen mee om alleen al een ander logo te zien als avatar. Ook die forumleden wil ik hier op een normale manier hun gang kunnen laten gaan.
Er is telkens gebleken dat zelfregulering maar heel kort standhoud.

Het algemene voetbal forum is bedoeld voor iedere fan dus je kan altijd daar terecht. Dat het daar niet druk genoeg is heb je zelf mede in de hand.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 06 oktober 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die mag zich inderdaad wat vaker laten zien, ik heb het idee dat HL aardig terugloopt....Hey Boudewijn ouwe nerd, wordt wakker ouwe
35% meer traffic dan een jaar geleden, dus we groeien flink! :)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 06 oktober 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:
Boudewijn is niet zo'n praatjes maker, geen idee wat hij de hele dag uitvreet.
Alleen maar nuttige dingen.... ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 oktober 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 23:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het ergens al eerder gepost maar ik vind het geen goed idee. Dat sommigen hier graag met andere supporters discussieren kan ik begrijpen maar anderen, een niet onbelangrijk deel, heeft er grote problemen mee om alleen al een ander logo te zien als avatar. Ook die forumleden wil ik hier op een normale manier hun gang kunnen laten gaan.
Er is telkens gebleken dat zelfregulering maar heel kort standhoud.

Het algemene voetbal forum is bedoeld voor iedere fan dus je kan altijd daar terecht. Dat het daar niet druk genoeg is heb je zelf mede in de hand.
Kom ik net vandaan....dat schiet inderdaad niet op
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 oktober 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 23:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

35% meer traffic dan een jaar geleden, dus we groeien flink! :)
Op het voetbal gedeelte ???.....kan ik me nauwelijks voorstellen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 oktober 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 23:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Alleen maar nuttige dingen.... ;)
Dus dat moet ik zelf maar weer invullen....pffff.
Hier ben je nauwelijks....de laatste tijd sowieso niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 06 oktober 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 23:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het ergens al eerder gepost maar ik vind het geen goed idee. Dat sommigen hier graag met andere supporters discussieren kan ik begrijpen maar anderen, een niet onbelangrijk deel, heeft er grote problemen mee om alleen al een ander logo te zien als avatar. Ook die forumleden wil ik hier op een normale manier hun gang kunnen laten gaan.
Er is telkens gebleken dat zelfregulering maar heel kort standhoud.

Het algemene voetbal forum is bedoeld voor iedere fan dus je kan altijd daar terecht. Dat het daar niet druk genoeg is heb je zelf mede in de hand.
Dat zelfregulering geef jij maar heel kort de tijd, wij krijgen niet eens de tijd om het te reguleren want dan sta jij alweer klaar met je bans.
Wat die avatars betreft.....over en weer wordt er gelezen ondanks de bannen, dus die avatars zijn wel bekent, dan kan je ook nicknames in de ban doen....slaat nergens op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 oktober 2014 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 23:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

35% meer traffic dan een jaar geleden, dus we groeien flink! :)
Kom maar op met de wijzigingen dan!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 07 oktober 2014 - 03:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op het voetbal gedeelte ???.....kan ik me nauwelijks voorstellen
Dit forum draait vrijwel alleen op voetbal, dus ja.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 07 oktober 2014 - 04:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2014 - 23:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat zelfregulering geef jij maar heel kort de tijd, wij krijgen niet eens de tijd om het te reguleren want dan sta jij alweer klaar met je bans.
Wat die avatars betreft.....over en weer wordt er gelezen ondanks de bannen, dus die avatars zijn wel bekent, dan kan je ook nicknames in de ban doen....slaat nergens op
Zegt er een wat ;)
Jij bent vaak een van de eerste die de dubbele account gebruikers eruit pikt en je gehele daginvulling veranderd om zo'n persoon het leven zuur te maken. Dan moet ik weer 90% van de berichten in sommige topics verwijderen omdat het fout is gelopen.

En inderdaad zou bijv Ajax warrior op het Feyenoord forum heel snel op tegenstand stuiten, niet dat hij zich daar uberhaupt wil begeven vermoed ik...
En op zo'n moment zal hij daar snel een post-verbodje krijgen omdat alle(!) Feyenoorders op het Feyenoord forum zich ongemoeid moeten voelen door 'buitenstaanders'.

Over en weer lezen is geen probleem, dat zorgt niet voor problemen. Desnoods start je hier een topic over het andere forum en hun topics en hoe goed/slecht/vreemd/dom/geweldig je hun posts wel niet vind. Maar beter is om dat in het algemene voetbalforum te doen, dan kunnen de anderen terugreageren, uiteraard op een nette manier...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 oktober 2014 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 04:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zegt er een wat ;)
Jij bent vaak een van de eerste die de dubbele account gebruikers eruit pikt en je gehele daginvulling veranderd om zo'n persoon het leven zuur te maken. Dan moet ik weer 90% van de berichten in sommige topics verwijderen omdat het fout is gelopen.

En inderdaad zou bijv Ajax warrior op het Feyenoord forum heel snel op tegenstand stuiten, niet dat hij zich daar uberhaupt wil begeven vermoed ik...
En op zo'n moment zal hij daar snel een post-verbodje krijgen omdat alle(!) Feyenoorders op het Feyenoord forum zich ongemoeid moeten voelen door 'buitenstaanders'.

Over en weer lezen is geen probleem, dat zorgt niet voor problemen. Desnoods start je hier een topic over het andere forum en hun topics en hoe goed/slecht/vreemd/dom/geweldig je hun posts wel niet vind. Maar beter is om dat in het algemene voetbalforum te doen, dan kunnen de anderen terugreageren, uiteraard op een nette manier...
Bedankt voor het leuke voorbeeld. Lig dubbel van het lachen hier!
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 oktober 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:
Uiteraard is dit een voetbalforum en wel voor ons aller Ajax....voor Ajacieden en door Ajacieden.

[ afbeelding ]

Waar ik eigenlijk nooit bij stil heb gestaan, terwijl ik er midden in zit....is dit een goed sociaal medium ?
Ik vind dat wel een goede opmerking van Nora

Voor mij heeft het goed uitgepakt, maar wat vinden jullie...moet dit een strikt voetbalforum blijven, praten over voetbal en dan vooral Ajax en de rest kan naar het libelle forum, of mag je hier op bepaalde topics ook offtopic gaan.

[ afbeelding ]

Feit is dat bijna elke topic offtopic gaat (mea culpa)....vooral door mij.

Wat ik er van begrepen heb is dat sommige mensen dat heel irritant vinden, vooral de jongeren onder ons.
Ik zou graag jullie mening willen horen.

[ afbeelding ]

WZAWZDB
Hé Peet,

Wat een mooi topic, man!
Er is meer dan alleen voetbal. Uiteraard is het leuk om over Ajax te praten/schrijven. Maar ook is het leuk (althans meestal... ahum...) om over iets anders te praten. Velen van ons hebben erg emotionele en private zaken beschreven. Ikzelf ben daar één van, dus als je het dan toch over mea culpa hebt...
Ik zou het echt bijzonder op prijs stellen om op de huidige manier door te gaan. Vaak inhoudelijk op het topic, maar nog wat vaker volledig off-topic. Ik zou zeggen: I'm your man!
Warme groeten, ook aan Ria.
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 oktober 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
En af en toe een dubbele post van mij!! ;-)
Hahaha. Dat had toch te maken met de server op je werk?
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 oktober 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hey Boudewijn....om even op APIK zijn topic terug te komen wat die ban betreft,
gooi eens voor 2 weken alle bannen eraf....kijken of we het zelf kunnen reguleren cq in de hand kunnen houden, ik ben daar heel benieuwd naar.

De klassieker is voorbij...dus die stress heb jij nu ff niet.
Ik denk dat jij verbaast zou staan, tuurlijk wordt er geprovoseerd....gebeurd nu ook op het PSV forum ook en daar ban je niemand...maar dat Ajacieden en Feijenoorders onderling elkaar ff porren moet kunnen ;-)

Komop Boudewijn even een test van 2 weken.....je kan het zo weer terug draaien en dan zeik ik nooit meer oke ?
Volledig eens!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 07 oktober 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 04:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zegt er een wat ;)
Jij bent vaak een van de eerste die de dubbele account gebruikers eruit pikt en je gehele daginvulling veranderd om zo'n persoon het leven zuur te maken. Dan moet ik weer 90% van de berichten in sommige topics verwijderen omdat het fout is gelopen.

En inderdaad zou bijv Ajax warrior op het Feyenoord forum heel snel op tegenstand stuiten, niet dat hij zich daar uberhaupt wil begeven vermoed ik...
En op zo'n moment zal hij daar snel een post-verbodje krijgen omdat alle(!) Feyenoorders op het Feyenoord forum zich ongemoeid moeten voelen door 'buitenstaanders'.

Over en weer lezen is geen probleem, dat zorgt niet voor problemen. Desnoods start je hier een topic over het andere forum en hun topics en hoe goed/slecht/vreemd/dom/geweldig je hun posts wel niet vind. Maar beter is om dat in het algemene voetbalforum te doen, dan kunnen de anderen terugreageren, uiteraard op een nette manier...
Dat dubbel account gedoe is primair een taak van jou en niet van mij, dat ik jouw hete kastanjes uit het vuur haal komt omdat ik een bloedhekel aan dubbel accounts heb, vaak worden die gebruikt om te zagen en te zeiken en persoonlijke aanvallen, wat ze onder hun eigen account niet durven....ik noem dat laf, wees een vent en doe het gewoon onder je eigen account
Ik heb mijn account vanaf dag 1, nooit een ander gehad en ook genoeg over me heen gehad, maar dat weet je als je op een forum zit en vooral met mijn manier van posten.

Een forum zonder ban is een utopie, dus ik hou er verder over op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 oktober 2020 - 01:18   quote  deeplink  
Heerlijke nachtvulling zo. Beetje ouwe topics van Nenam teruglezen. Je ligt in een stuip van het lachen wat die gozer allemaal schreef. Ik zeg 3 weken lockdown! Heb ik mooi de tijd me te vermaken!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 november 2020 - 15:04   quote  deeplink  
Hahahaha, mooi figuur was het idd. Wel raar om dit te lezen, maar zo blijft hij altijd leven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sociaal Medium vs Voetbalforum









0.0104370